מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



"דיסק הרפרנס" - השירשור הנעלם - הסברים והבהרות


עמוד 3 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו דו-ערוצי (סטריאו)
מחבר הודעה
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #31  נשלח: שבת 07/07/2007 13:21
מה זה דיסק הסמינר - היסטוריה

zy כתב:
מישהו מוכן לגלות מה יש ב"דיסק הסמינר" הזה
.


שבת שלום חברים

היה פעם בארץ פורטל בשם IOL. ושם היתה קהילת אודיו וקולנע ביתי, כאשר IOL נמכר לוואלה, עקר מנהל הפורום לפורטל תפוז יחד עם כל הקהילה, כאשר לפני מספר שנים מרטין, עוד בהיותו תושב דבלין, גם היה חלק מהחברים הפעילים.

שני חברה מאוד פעילים ביואל ותפוז הם תומר צין ומיכאל לנג. מיכאל הגה את הרעיון של מפגש חברתי ולימודי ו- 3 סמינרים נערכו אצלו בבית. בכל סמינר נתנו מספר הרצאות.
מיכאל הגה את הרעיון של הכנת דיסק לכל סמינר, הדיסק הראשון הוכן עבור הסמינר השני. את הדיסק הראשון מיכאל הכין וצרב למעשה לבד.
מיכאל הוא דוגמא של אדם שמשלב יכולת אודיופילית - בעל שמיעה אבסולוטית לדעתי, עם ידע מקיף ונרחב בתחומי אלקטרוניקה רבים כולל הנדסת שמע ווידיאו.
בסמינרים האחרונים, ניופאן והוליבוד סינמה סטור אירחו את הסמינרים לכן שולבו גם מצגות של המארחים.
מהסמינר הרביעי הכנת הדיסק נעשתה בייצור מאורגן בשיתוף הרבה חברים:
יצרן של דיסקים (נדמה לי בתפן) הכין כ-מאתיים דיסקים (CD-R) שהודפסו עם לוגו של הסמינר, תפוז והמארחים.
מיכאל ותומר הכינו את המקור ממנו צרבו כמה עותקים שפוזרו למספר מתנדבים שצרבו כל אחד כמה עשרות. הם כמובן הנחו אותם באיזה תוכנת צריבה, מהירות צריבה ופרטים כאלה.
יצאו 5 דיסקים מהסמינר השני עד לשישי.

מה יש בדיסקים הללו:
קלאסי, ג'אז, שירים, באחד גם ישראלים, וכל מיני קטעים שתומר או מיכאל נדלקו עליהם.

יש כמובן פטרישיה ברבר.
בדיסק הראשון יש קטע תופים ומצילתיים (הקליפש פורטה II של מיכאל היה שם אלוף) מדיסק בדיקה של צ'סקי
בדיסק הרביעי יש קטע של שטראוס עם הצלפת שוט - שמעתי את זה פעם אחת על האמטי, (אצל שמי משיח עם תומר ומיכאל) ועד היום שערותי סומרות. (הקלטה של TELARK)
יש את ה- EL-CONDOR עם נבל אינדיאני מדהים.

הם מאוד הקפידו על כך שהקטעים מוקלטים באיכות עילאית, בכדי שהמקור לא יגביל את האיכות.

יצא לי כמה פעמים להיות נוכח, כיצד מיכאל לאנג מגלה דברים בעזרת הדיסקים הללו, (למשל שיש תיקון המנחית גבוהים) מתוך הכרה אינטימית של הקטעים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59030

 #32  נשלח: שבת 07/07/2007 18:29

KOOKE ו-liorms,

יש לי את הסמפלרים המקוריים שמהם רוב הטראקים נלקחו, ככה שעדיף אם כבר לקחת מהמקוריים.
אני חושב שאפשר להשיג רק את בורמייסטר 3 כיום באתרים כמו :

http://www.musicdirect.com/products/detail.asp?sku...
http://www.elusivedisc.com/prodinfo.asp?number=BUR...

ואיביי.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ramkol
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 27, 2006
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 3082

 #33  נשלח: ב' 09/07/2007 10:08

diz, zy

בקשר לתמונות בתערוכה.
קודם כל טעם אישי משחק תפקיד בילעדי בהעדפת ביצוע זה או אחר. במיקרה שלעל הצעתי את מה שהצעתי בגין ההקלטה. אבל גם הביצוע לטעמי מצוין.
תמונות היא יצירה יפה בעלת קונסטרוקציה מעניינת וצלילים וגוונים מרתקים. הגירסה לפסנתר היא לדעת אנשים מסויימים הדרך "הנכונה" לישמוע את היצירה. אבל כאמור הטעם הוא המכריע ואים יבא מי ויטען שעבורו העיבוד של אמרסון לייק ופאלמר הוא העיבוד האולטמטיבי הרי זכותו המלאה לכך.. יש הרבה שאפילו מקסחים עיבודים כמו של רוול בטענה שהם פוגעים ברוח היצירה. אז מי אנחנו..
למרות יופיה של היצירה איני מחשיבה כיצירתו הגדולה של מוזורגסקי וגם לא כיצירת פסנתר מהגדולות.. בוריס היא יצירה ענקית ושם התיזמור הוא אורגינאלי של מוסורגסקי.. אז ניראה לי שהקלטה אחת של היצירה היא בהחלט מספיקה לכל אדם שפוי.. אז אים אהבת zy את פגורליץ, סבבה..

יש הרבה הבדלים משמעותיים בן ההקלטה של ברונפמן לזו של פלטנב. קודם כל פלטנב מחסיר פרומנדה אחת כפי שרוול בתיזמור שלו עשה ולא כפי שמוסורגסקי כתב. יש שרואים בכך מעלה.. משהו עים הקצב והקונסטרוקציה ויש שרואים בכך פשע.. ברונפמן מנגן את היצירה במיבנה המקובל. שניהם כמובן יוצרים גדולים. פלטנב הוא מהמוסיקאים החשובים היום. נגן מנצח ומעבד לפסנתר שתמיד מרגש לישמוע. יש לי מספר הקלטות איתו, בן השאר גם התמונות האמורות. יפים הוא אמן רב גוני שנימצא בבית גם בקונצרטים גם ברסיטלים. גם כשותף לכינור בסונטות של פרנק, רוול או ברהמס וגם כסולן בקונצרטי כמו למשל בטהובן או שוסטקוביץ.
קשה להסביר במילים הבדלים בן ביצועים שונים ולי כחובב קשה שיבעתיים. אבל אקח את הסיכון. קודם כל שניהם לדעתי גדולים ואת שניהם אני מאוד אוהב..הביצוע של פלטנב הוא גרנדיוזי. מלא אקשן. השער של קייב הוא קתדרלה גותית. ברונפמן יותר מופנם. אים אנחנו מדברים על תמונות שמוצגות בתערוכה הרי אפשר לדעתי לתאר את הביצוע של ברונפמן כאילו פרופסור לאומנות מבקר בתערוכה ומיתעניין ריגשית ולעומק בכל תמונה ויצירה.. אצל פלטנב המבקר הוא צעיר כפרי שבפעם הראשונה מגיע אל העיר והוא שיכור וניפעם מהחוויות שסביבו מהגודל ומהעושר של הכרך הגדול.. פגורליץ הוא צעיר שחייב להביע דעה על כל ציור או יצירה שהוא רואה...
כדאי לציין גם ביצועים נוספים שראוי לישמוע.. ריכטר מוצא המון מעריצים וגם קיסין. יש אלבום עים אשכנזי שבו מופיע נידמה לי תיזמור של אשכנזי עצמו לצד היצירה בביצוע סולו.. בקיצור היצירה מפורסמת מאוד.. הייתי מוכן להישבע שיש לי גם את הביצוע של הורוביץ.. מופיע עים צייקובסקי קונצרטו 1 טוסקי.. אבל לא הצלחתי לימצא אותו.. לא בצ ולא ב מ בטח אבד לנצח.. בבלגן אצלי..

בקשר לעיניננו.
בחרתי דווקא את ברונפמן בשל ההקלטה שבשני המקרים טובה אבל אצל ברונפמן ראויה לעיניננו.
ברונפמן הקליט באולם שניבנה בסוף המאה התשע עשרה בסיגנון הייתי אומר פסויידו (ולא נאו) רומנסקי, באוניברסיטה בארהב. לא הייתי באולם אבל התמונות מציגות אולם שטופל לקונצרטים. האקוסטיקה כפי שמופיע בדיסק היא חמה ועוטפת. הפסנתר ניצב בחלל בעל גבולות.. לאזני אפשר להרגיש בהרבה ניואנסים של צליל (קצת טכני אבל מה לעשות...) גם בצליל המיתרים וגם בהידהודם וכו..
פלטנב מנגן בכנסיה שניבנתה באי הבריטי באמצע המאה התשעעשרה. הסיגנון הייתי אומר נאו גוטי.. אולם הכנסיה משמש הרבה להקלטות ומועורך באקוסטיקה שלו.. במיקרה שלנו הייתי אומר שהאקוסטיקה לא חמה.. דבר שמתאים מאוד לנגינה המונומנטאלית של פלטנב. אבל לדעתי פחות מתאים לעיניננו... קשה להסביר... זה הרבה אינטואיציה נשית...


אלוני,
מבולבל פה קצת בקשר למטרת הדיסק. אים זה כמו שאתה מיתכוון אז הצדק איתך וכדאי אולי לקחת באמת את הקטעים שנמר הישתמש בהם.. ואני נסוג מהצעתי להעמיס את אוזני הציבור בבעסה הקלסית..

יוסי הרי,
הכי חשוב זה למה הם לא כותבים פה... אין הרבה אנשים חובבי התחום ומישום מה רובם לא כאן...
מה שכתבת על תיקון המנחית גבוהים שאפשר לזהות... לכאלו קטעים היתכוונתי שצריכים ליהיות.. אז אים מישהו מכיר דבר דומה ברוק פופ וכו....

שלמה קוקי,
אין לי אפשרות לצרוב או לשלוח באי מייל.. צטער.. אבל את הקטעים הנל אם יהיה צורך בהם תוכל לימצא בקלות אצל אנשים אחרים כאן... צטער שוב..


יללה די

.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 18, 2006
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 2050

 #34  נשלח: ב' 09/07/2007 14:38

רמקול,
רוב תודות על ההסברים ה"ציוריים" , ממש מעניין לקרוא וללמוד.

האם תוכל לפרט קצת יותר (כן זה אולי טכני ומעצבן קצת...אבל זו מטרת הדיסק ) בעניין הפתיחה של "כה אמר..." שגם לדעתי חייבת להכלל אך עם הסבר ממוקד יותר למה לשים לב ומתי [מה שכתבת לגבי סאונד הפסנתר של יפים, בהחלט נותן כיוון לבחינה].

אגב, אני מניח שכיוונת לדיסק הזה: http://www.amazon.com/Mussorgsky-Exhibition-Stravinsky-P%C3%A9trouchka-Tchaikovsky/dp/B00000279P?tag=h0dab-20&

(ישנה הקלטה שלו גם בגירסת פסנתר ותזמורת שיצאה ב 2002 בלייבל סוני)

_________________
javascript:emoticon('') javascript:emoticon('')
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ramkol
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 27, 2006
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 3082

 #35  נשלח: ב' 09/07/2007 14:53

zy,

לא שכחתי.. אני כבר יומיים מקשיב להתחלה הזו בשפע ביצועים.. כשיהיה לי מה ליכתוב.. אכתוב...

הדיסק שצרפת לו לינק הוא אכן הדיסק שברשותי..

רק שיהיה ברור כי לא הדגשתי את זה קודם, להקלטה של פגורליץ יש המון מעריצים.. ויש שחושבים שהיא הגדולה מיכולם...
ההקלטה של פלטנב זכתה בהרבה פרסים בן השאר רוזטה בפינגווין.. אבל השורה התחתונה היא טעמו האישי של כל אחד..


.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 18, 2006
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 2050

 #36  נשלח: ב' 09/07/2007 15:22

רמקול,

ישר כח, שמור על האוזניים ועל הפנלים האלקטרו, יותר מידי מהפתיחה הזו זה עלול להזיק להם

ההדגשה על הביצוע של IVO מעניינת, אינני "מעריץ" עדיין, זה פשוט היחיד שיש לי בנתיים (אם לא סופרים את ELP ), עכשיו שמת לי רף גבוה להשגה...היפים הזה.

_________________
javascript:emoticon('') javascript:emoticon('')
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KOOKE
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 2243

 #37  נשלח: ב' 09/07/2007 21:04

מאחר ורמקול ידידי אינו יכול להבין דיסק או לשלוח במייל את הקטעים עליהם הוא ממליץ האם למי מחברי האתר יש ברשותו את הדיסקים עליהם המליץ רמקול.

דרך אגב מכל הממליצים למיניהם לא קיבלתי אף קטע עד כה.

יש ברשותי כ- 17 דיסקים "סמפלרים" עם קטעים שונים חלקם יפים חלקם לא ובמגוון סיגנונות אך לצערי איני מיומן ומנוסה מספיק להחליט בעצמי מהו קטע תובעני למערכת.

שלמה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Booboo
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2005

מיקום: ראש העין
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 1929

 #38  נשלח: ב' 09/07/2007 21:21

המלצתי לך בזמנו על כמה קטעים שמייצגים נאמנה ז'אנרים שונים בתחום הרוק/כבד/בלוז/R&B/Soul וכו'.
מבחינתי הקטעים האלו מייצגים ז'אנרים בלבד. אין בהם עד כמה שאני יודע קטעים שמאתגרים את המערכת יותר מקטעים אחרים.
היות והבנתי שמטרת הדיסק רפרנס היא ליצור קטעים שיאתגרו את המערכת (ובצדק), "ירדתי" מהנושא, ואני ממליץ להכליל בדיסק רק סמפלרים שנוצרו/נבחרו בקפידה במיוחד למטרה זו.

_________________
"When all are one and one is all, To be a rock and not to roll"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
עופר_צפריר
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 27, 2005
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 4890

 #39  נשלח: ב' 09/07/2007 22:03
קיבלתי היום את 5 הדיסקים מסמינר תפוז.

ע"י איש מאוד יקר מכאן....ששלח לי את הדיסקים מיוזמתו המלאה!

תודה לך.

בכל אופן מדובר על דיסקים מאוד איכותיים, ועשויים בקפידה.
בחירת החומרים נעשתה בדקדקנות מרשימה.{עברתי על כולם כמה פעמים...}
על איכות ההקלטה לא וויתרו שם...וטוב שכך.
באחד הדיסקים יש קטע של תיפוף משובח, ושם נוכחתי לדעת עד כמה
הרמקולים שלי יורדים נמוך והדוק.


וסוף כל סוף גם גיליתי מהו הדיסק שאני שומע כל כך הרבה זמן, אבל לא מודע לעובדה
שמדובר על דיסק מהסמינר.
עכשיו אני יודע {לשמחתי} מי מבצע את אחד הקטעים האהובים עלי מאותו דיסק...
מדובר על רצועה מספר 11 מדיסק מספר 4 בביצועו של HUGH MASEKELA בשירו HOPE
אחלה.



שלמה,
ממליץ לך לשמוע את הדיסקים האלה בשביל לקבל פרספקטיבה נכונה לבחירת השירים.

_________________
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KOOKE
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 2243

 #40  נשלח: ג' 10/07/2007 0:11

עופר_צפריר

קודם כל יש שישה ואכן כולם ברשותי.

יש גם דיסקי סמפלרים "מקוריים" מהם נלקחו חלק גדול מהקטעים שבדיסקי הסמינר.

יש לי אפילו דיסק סמפלר שבו למעלה ממחציתו מוקדשת לאותות לבדיקת המערכת ואפילו לבדיקת האקוסטיקה של החדר.

טרם הספקתי לשמוע את כל החומר שיש לי אבל ממה ששמעתי עד כה אכן קטעים נפלאים שמוקלטים באיכות מאד גבוהה ומבליטים את יכולות המערכת .

אלא שמרוב עצים אני לא רואה את היער. כלאמר אין לי את הידע והניסיון כדי להחליט מה מתוך כל אלו ראוי שייכנס לדיסק הרפרנס.

עוד נקודה שהעלו בפני - הדיסקים האלו מכילים קטעים "אודיופילים" שמוקלטים באיכות גבוהה אם אצטט "דחפו את המיקרופון לתוך הגרון של הזמרת כך שאתה שומע כל מיצמוץ" - הביקורת או ההסתייגות שהועלתה על ידי מי שאמר את המשפט הזה היא שכאלו דיסקים או כאלו קטעים יישמעו טוב בכל מערכת ??!!

מכל מה ששמעתי עד כה על המערכת האישית שלי אכן רוב הקטעים נשמעו נפלא אבל וזהו אבל גדול לא כולם. היו מספר קטעים שחשפו חולשות - יש למשל את השיר Fevere - בביצוע של זמרת בליווי מקצב בס מאד עמוק ונמוך ולראשונה שמעתי בס "בומי" אצלי במערכת כנראה שהבס הזה גדול על המערכת שלי.

בכל אופן אני בוודאות מבין שקטונתי מלהחליט בכוחות עצמי מהם הקטעים שייבחרו לדיסק הרפרנס. לאחר שאשמע את כל החומר שברשותי ולאחר שאארגן את הדיסקוגרפיה של כל הקטעים שברשותי אנסה לפרסם רשימה מסודרת של כל הקטעים שברשותי ואשמח לדעתם של החברים כאן באתר.

אולי גם אצליח לגייס למשימה אוזניים מנוסות משלי שיעזרו לי בבחירת הקטעים. אולי אשמע את הקטעים גם על מערכת נוספת. אני רק בתחילת הפרוייקט ומגלה לאט לאט שזה לא סיפור פשוט בוודאי לא לחסר ניסיון שכמוני.

שלמה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Booboo
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2005

מיקום: ראש העין
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 1929

 #41  נשלח: א' 15/07/2007 14:53

תעשה לך רשימה אילו סגנונות מוזיקה לא קיימים בכלל בכל אוסף הדיסקים שברשותך.
כשתהיה לך רשימה מסודרת של סגנונות חסרים, צריך לראות איזה סגנונות כדאי להכניס ועל איזה אפשר לוותר.

_________________
"When all are one and one is all, To be a rock and not to roll"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KOOKE
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 2243

 #42  נשלח: א' 15/07/2007 15:29

כבר עכשיו אני יכול לאמר לך שאין בכל הדיסקים המדוברים - רוק כבד, דנס, מוסיקה ים תיכונית, טרנס\האוס וכו, היפ הופ, פופ קליל ולהיטי, מוסיקת עולם - זה בערך מה אני זוכר ומכיר.

יש כמובן הרבה ג'אז ומוסיקה קלאסית, יש שירה נשית וגברית כולל סיגנון קאונטרי ויש מוסיקה אלקטרונית.

כמו שאמרתי אפרסם בצורה מסודרת את כל מה שיש לי לחוות דעתכם.

שלמה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מנגז
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2004
מספר הודעות: 50

 #43  נשלח: א' 15/07/2007 23:30
פעם,בתקופת דיסקי הסמינר של הפורום ההוא

היצעתי שבמקום עירבוב של סיגנונות בדיסק אחד אולי כדאי שכל דיסק יכיל סגנון אחד ואפילו יתמקד בתחום צר לדוגמא זמרות גאז,הצעתי לא התקבלה.
חברת ZOUNDS עשתה כך ומי שיכול לשים יד על אחדים מהדיסקים הבאים הרי שימצא חומרים משובחים לשלב בדיסק הנדון.
Audio´s Audiophile, Vol. 1 - Voices and Instruments
Audio´s Audiophile, Vol. 2 - Bass Power
Audio´s Audiophile, Vol. 3 - Blow It Up
Audio´s Audiophile, Vol. 4 - Vocal Heroes
Audio´s Audiophile, Vol. 5 - Ebony and Ivory
Audio´s Audiophile, Vol. 6 - Best of Blues Guitars
Audio´s Audiophile, Vol. 7 - Bass Fire
Audio´s Audiophile, Vol. 8 - Acoustic Magic
Audio´s Audiophile, Vol. 9 - Cover Me
Audio´s Audiophile, Vol. 10 - Power of Pop
Audio´s Audiophile, Vol. 11 - Power Beats
Audio´s Audiophile, Vol. 12 - Live Tracks
Audio´s Audiophile, Vol. 13 - Blues Notes
Audio´s Audiophile, Vol. 14 - Power Voices
Audio´s Audiophile, Vol. 15 - Hendrix Hits
Audio´s Audiophile, Vol. 16 - skirt and Grooves
Audio´s Audiophile, Vol. 17 - In Concert
Audio´s Audiophile, Vol 18 golden Ballads


Audio´s Audiophile, Vol 19 Ladies Favourites
Audio´s Audiophile, Vol 20 More skirt & Grooves
Audio's Audiophile of volume of 21 Acoustic of moment


Audio's Audiophile volume of 22 hit Magic
Audio's Audiophile volume 23 More Voices and of instrument
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ramkol
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 27, 2006
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 3082

 #44  נשלח: ב' 16/07/2007 8:41

chesky, היא חברה, נידמה לי אמריקאית, שמיתמחה בהקלטות איכותיות מבחינה אקוסטית.. החברה שייכת לשני אחים, צסקי, שאחד מהם היה מוסיקאי כבר בסוף שנות השיבעים. הם שמים דגש מיוחד על הסאונד ומישתמשים במכשירי ואופן הקלטה שמתאימים לפילוסופית החיים שלהם. בשרשרת ההקלטה יהיו מעט רכיבים ככל האפשר. אין אקולייזרים. משתמשים במיקרופון רב ערוצי אחד שמוצב בחלל מותאם אקוסטית. ההגברות הן עים מנורות וחשיבות ניתנת גם לאיכות הכבלים... לטענתם ההקלטה צריכה ליהיות שקופה... (נישמע מוכר...)
הירחון הגרמני סטראופליי מעריך מאוד את החברה הזו ובחוברת 1/06 צרף מאמר, ראיון וגם דיסק הדגמה שניבחר במיוחד לירחון על ידי דוד צסקי בעצמו.
אנסה היום להאזין שוב לדיסק הנל ואחזור עים תגובות לגבי ההקלטות וערכן לעיניננו..

.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KOOKE
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 2243

 #45  נשלח: ב' 16/07/2007 10:11

מנגז

רעיון לא רע אבל מאאאד קשה ליישום. אני גם כך מתקשה להרים את הפרוייקט על דיסק אחד אז להרים פרוייקט של סדרת דיסקים..

אל תשכח, שאני משקיע בעניין מזמני ומכספי ללא כוונת רווח...כזה פרוייקט של סדרת דיסקים בסגנונות שונים גדול עליי.

אם ברשותך חלק מהדיסקים האלו או קטעים ספציפיים מומלצים אשמח אם תעביר לי אותם.

שלמה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו דו-ערוצי (סטריאו) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht