מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



eline.co.il - שירות בחלם - יותר מצחיק ממעצבן


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > צרכנות > מסחר, שיווק, תמחור ושירות
מחבר הודעה
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הודעות: 19353
הבעות תודה: 235

 #1  נשלח: ו' 06/07/2012 12:29
eline.co.il - שירות בחלם - יותר מצחיק ממעצבן

לפעמים שירות גרוע זה לא עיניין של זלזול אלא עיניין של טפשות טהורה.

לפני 11 יום רכשתי מכשיר טלפון דרך האתר של eline.co.il, התהליך באתר עבר חלק וקיבלתי אישור (גם באימייל) שההזמנה בוצעה והמכשיר יישלח אלי בדואר רשום.
היום לאחר 11 יום, מכיוון שלא קיבלתי עדיין את המכשיר צלצלתי לברר מה קורה.
נאמר לי שאין אותו במלאי ויהיה עוד כ10 ימים.

לשאלתי למה לא הודיעו לי על כך (לא בתהליך הרכישה באתר, לא באימייל ולא בטלפון), קיבלתי את התשובה הבאה:
"לא התקשרנו כי הוא לא במלאי. כשהוא יגיע אז אנחנו נתקשר אליך"
כמובן שביטלתי את ההזמנה.

במחשבה שנייה, אולי זו לא רק טפשות אלא גם זדון. הם יודעים שאם יודיעו לי שאין במלאי, אקנה במקום אחר.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008
הודעות: 1175
הבעות תודה: 78
מיקום: הוד-השרון

 #2  נשלח: ו' 06/07/2012 12:58

ציטוט:
במחשבה שנייה, אולי זו לא רק טפשות אלא גם זדון. הם יודעים שאם יודיעו לי שאין במלאי, אקנה במקום אחר.


סיכמת את זה יפה מאד!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
puma1 (PUMA)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2012
הודעות: 1048
הבעות תודה: 48

 #3  נשלח: ו' 06/07/2012 13:22

קרה לי אותו דבר באתר ( שאני כבר לא זוכר את שמו ) לפני איזה שלושה חודשים, הזמנתי כרטיס זיכרון 32GB, אחרי שבוע שזה לא נשלח ( וכבר היה אמור להגיע ) התקשרתי לברר, אמרו שזה יגיע עוד כמה ימים, שאלתי למה לא הודעתם לי, המוכר אתחיל לגמגם, פשוט מפגר, במקום שיודיעו שזה לא במלאי הם מחכים שזה יגיע ולא מודיעים בשביל שלא יבטלו את ההזמנה, ואני לא מדבר על כל החוניות בזאפ שסתם רושמות שמוצרים במחיר נמוך, שאתה רוצה להזמין אומרים לך אין במלאי, ומנסים לדחוף לך מוצר אחר במחיר כפול
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sheva23 (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 13, 2006
הודעות: 1806
הבעות תודה: 55
מיקום: חיפה-ת"א

 #4  נשלח: ו' 06/07/2012 17:48

השאלה אם הם גם משקרים ככה לפני הקניה? נגיד ושואלים אותם באופן ישיר לפני הרכישה "האם המוצר במלאי?" .
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה.

_________________
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הודעות: 2311
הבעות תודה: 39

 #5  נשלח: ו' 06/07/2012 17:53

תודעת שירות אפס בכל התחומים שזה
פשוט לא יאומן,אני שומע סיפורים כמעט יום יום
על אנשים שנדפקו בקניה,בעיקר בתחום האודיו וידאו
ואני לא יודע איך אותם עסקים עדיין
קיימים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הודעות: 19353
הבעות תודה: 235

 #6  נשלח: ו' 06/07/2012 18:02

sheva23 כתב:
השאלה אם הם גם משקרים ככה לפני הקניה? נגיד ושואלים אותם באופן ישיר לפני הרכישה "האם המוצר במלאי?" .
אישית אני מברר וממליץ גם לכל מי שרוכש מהרשת לברר בחנויות הללו בדבר המלאי.
אבל אם הם מסוגלים לשקר במצח נחושה שזה במלאי ואז לטעון לטעות, זה כבר יהיה שיא חדש של חוצפה ועילה לתביעה.

לא דיברתי איתם לפני הקנייה.
הייתי מצפה שיהיה רשום באתר שאין במלאי מיידי. גם אם האתר שלהם גרוע, אז שלפחות יתקשרו להגיד לי.

צריך לציין שכבר קניתי אצלם 3 פעמים טלפונים בהצלחה.
הם אומנם תמיד מצלצלים לוודא קנייה (דבר מוזר אבל אני דווקא מכבד אותו), וזה מה שעושה את המקרה הנוכחי לכל כך מגוחך, כי גם עכשיו הם תכננו להתקשר לוודא, אבל רק אחרי שהמוצר יגיע, לאחר כמה שבועות
להתקשר להגיד שהוא מתעקב - זה לא.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הודעות: 2017
הבעות תודה: 125

 #7  נשלח: ו' 06/07/2012 18:33

אז ככה

יש לי חבר שהיה לו אתר למכירת כל מיני ציודים ויש כאלה המון הם לא ממש מחזיקים את הציוד אלא מזמינים מהיבואנים עם קבלת ההזמנה מהלקוח.

ומה שבעלי האתרים האלו עושים ללקוח זה מה שהיבואנים עושים להם.

היבואנים אומרים שיש להם את הכול במלאי ואז שהם מקבלים הזמנה למשהו שאין להם במלאי הם מנסים לדחוף לבעל האתר את המוצר הדומה והיותר יקר ובעל האתר בלי כל ברירה עושה ללקוח את אותו דבר.

זה שוק שאין בו שום טיפופנת של הוגנות ושל הגינות בגלל שהאתר נמדד לפי המחיר בלבד ושאין כמעט שום מדדים אחרים להערכה בעלי האתרים עובדים עם רווח שולי רק כדי למכור וכשהם סוף סוף מקבלים את ההזמנה הם נופלים במלכודת היבואן שלא מחזיק את המוצר הזה.

בעלי האתר לא יכולים גם לומר מתי המוצר יהייה אם בכלל כי האינפורמציה שהם מקבלים מהיבואן אינה נכונה במרבית המקרים....בעייה!!!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הודעות: 19353
הבעות תודה: 235

 #8  נשלח: ו' 06/07/2012 18:48

זה ידוע, ונלקח בחשבון כשאני מזמין ממקום עם מחירים נמוכים. אין לי בעייה עם זה שלא יהיה במלאי, רק שיגידו לי.
_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הודעות: 2017
הבעות תודה: 125

 #9  נשלח: ו' 06/07/2012 19:00

הם לא יודעים כי היבואן מושך אותם באף מחר מחר מחר ואין סחורה. אם הם יודיעו שאין להם במלאי ותשאל מתי יהייה הם לא יכולים לתת תשובה כי היבואן משקר אותם על ימין ועל שמאל

אז כמו בשיר ישנן בנות הסוף הולך

אם לטובות כלום לא נשאר
אז הן עושות בדיוק אותו דבר
והגברים אומרים אז כך
כך הבות הן היינו הך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
puma1 (PUMA)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2012
הודעות: 1048
הבעות תודה: 48

 #10  נשלח: שבת 07/07/2012 7:20

לא כל חנות עובדת ככה, וחלק גדול מהחהיות ברשת אלה חנויות רגילות שיש להם גם אתר, ומבחינתי זה ממש לא מעניין הבעיות שיש להם עם הספקים, אני עובד מול החנות ולא הספק, שבעל החנות ישבור את הראש עם הספקים שלו ואם הוא לא מסוגל שיסגור את העסק, והמינימום זה להגיד שאין את המוצר במלאי, לא ביקשתי לדעת מתי הוא יגיע, הם בכוונה לא אומרים את זה שלא יבטלו את ההזמנה, ככה שהם כבר יגידו לך שהוא הגיע זה כבר לא ישנה לך אם תקנה מהם או מקום אחר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005
הודעות: 14829
הבעות תודה: 57
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה

 #11  נשלח: שבת 07/07/2012 7:56

זה קורה גם בעוד תחומים, אבל בתחום הסלולר יש פריצות מוחלטת באתרי אינטרנט כאלה ואחרים.
יש מספר אתרים שמציגים פשוט כל מכשיר שזז, גם אם אין להם מלאי. להיפך, מוצרים שאין להם במלאי, הם מציגים מאוד בזול כדי למשוך את הקונה, בידיעה שהם לא יספקו את המוצר.

_________________
מני דהן
קבוצת ח.י.
* שהותי בפורום זה הינה עקב היותי חובב התחום, ובאופן פרטי בלבד. כל הודעותיי בפורום הן דעתי האישית בלבד ואין בהן שום דבר ועניין רשמי מטעם קבוצת ח.י.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הודעות: 57261
הבעות תודה: 1043
מיקום: כפר-סבא

 #12  נשלח: שבת 07/07/2012 9:23

שיטת "מצליח" קלאסית הבונה על זה שללא מלאי ומחירים נמוכים במיוחד יחס ההמרה יהיה גבוה יותר מכמות האנשים ש"תגלה את זה" ובאמת תנצל את היכולת לבטל עיסקה מקוונת תוך 14 יום....
_________________
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eitan-z (איתן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2005
הודעות: 590
הבעות תודה: 26
מיקום: רחובות

 #13  נשלח: שבת 07/07/2012 10:29

עקרונית - מדובר על פלח שוק של קנייה מזדמנת ולא קנייה חוזרת

ולכן כל הגישה.....

וכמובן - שיטת מצליח...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הודעות: 2017
הבעות תודה: 125

 #14  נשלח: שבת 07/07/2012 12:31

puma1 כתב:
שבעל החנות ישבור את הראש עם הספקים שלו ואם הוא לא מסוגל שיסגור את העסק,


החבר שלי באמת סגר את העסק!

אבל אחד סוגר וחמש אחרים פותחים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
benny123
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 29, 2009
הודעות: 2470
הבעות תודה: 1239
מיקום: אצלך במחשב

 #15  נשלח: שבת 07/07/2012 18:46

שמעו אל תשלו את עצמכם, ELINE למיטב זכרוני מחזיק אצלו את המלאי והוא היבואן הוכחה לכך ניתן לראות ברמת האחריות לדוגמה אם תקנו נוקיה אצלו האחריות שלכם איננה מבית יורוקום היבואן הרשמי אלא ע"י ELINE שהוא יבואן פרללי - אפור במילים אחרות יש להם מחסנים, יש לוגיסטיקה אבל כנראה תחזוק אתר לקוי.
אתן דוגמה מחיי האישיים שלאחריה לא רכשתי מהם עוד משהו,
קניתי נוקיה 6300 לפני כמה שנים טובות באיזה 600+ שקל מהאתר, היו הכי זולים בזאפ ועם תו אמון.
לאחר שנתיים התקלקל הרטט, פניתי אליהם בבקשה לתקן דרשו ממני מחיר של חצי ממה שעלה בזמנו.
הלכתי למעבדה פרטית, הטכנאי פתח מולי את הנייד, היה איקס על הלוח אם של הנייד איפה שהרטט והוא אמר לי במילים שלו שמדובר במוצר שהוא מחודש ולא חדש כי אין הסבר אחר לאיקס שהיה שמה בפתיחה הראשונה מולי.
כשפניתי עם זה ל-ELINE הם גמגמו ולא היתה להם תשובה, איתם אני לא עושה עסקים יותר כי מה שזול עולה ביוקר, התיקון עלה לי זול ממש זול לעומת מה שרצו.

אני מציע לפנות לזאפ או לפחות לכתוב פידבק שלילי למען לקוחות הבאים אחרייך יראו את חווית הקנייה שלך ויחשבו פעמיים
ולהבא המלצה לכולם - בררו מלאי מול חנות לפני שאתם לוחצים כל כפתור ההזמנה.

_________________
[מדריך] המדריך השלם לצפייה בחינם באמצעות האינטרנט
http://www.hometheater.co.il/vt169788
**נהנים? רוצים עוד? תאמרו מדי פעם תודה ותעבירו את הבשורה בקרב חבריכם**
יצירת קשר לשם דיווח תקלות בפרוייקט ה-IPTV לשימושכם: this.is.my@hotmail.co.il
(1) הבעות תודה: MartinHSabag
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מסחר, שיווק, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע למשאלים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht