שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....

נושא שלא נקרא #1 

הורי המבוגרים קנו טלוויזיה לפני שלושה חודשים. דרך מחסני חשמל. טלוויזיה סמסונג D5500 46". אחריות של י.שלום.

לפני חודשיים וחצי המסך הפסיק לעבוד.

הם פנו למחסני חשמל והיבואן י.שלום אסף את הטלוויזיה. הם בקשו להחליף אותה לאותו דגם.\מאז עברו שבועיים.

כעת אחרי שבועיים ובדיקה של היבואן, היבואן י.שלום טוען כי הוא יכול לתקן את הטלוויזיה ולהחליף את המסך וזה יקח שבועיים. אך....הציעו עוד דבר....

שרות הלקוחות של י.שלום הציע להורי כי במקום לתקן את הטלוויזיה הם יקבלו טלוויזיה מדגם חדש ES-5500 ובמיידי, אך לצורך זה ישלמו 500 ש"ח, וזאת לטענת הנציגה שבקשה מהמנהל אישור להפחתה מ1,500 ש"ח ל 500 ש"ח.

הורי מאוד מתוסכלים ולא מוכנים שאחרי חודשיים וחצי נדפק המסך ולא מוכנים להחליף להם לאותו דגם בחינם וכעת הם צריכים לשלם עוד 500 ש"ח בשביל דגם שהם לא צריכים.

מה דעתכם עליהם לעשות?

לקבל ולתקן את הטלוויזיה תחת האחריות? שיחליפו להם מסך בטלוויזיה? האם זה טוב? לא טוב?

האם יש להם זכות להתעקש ולקבל טלוויזיה חדשה מאותו הדגם?

האם לשלם 500 ש"ח ולקחת את הES5500?

תודה מראש לכל העונים..... הורי ישמחו מאוד לעצותיכם...... :-)

מחסני_חשמל
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 6
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #2 

שלום oceans68,
אבקש לשוחח איתך ולטפל בנושא המסך שמסרת לתיקון.
אנא שלח את פרטייך בכתובת המייל המצורפת ואצור איתך קשר בהקדם.

בברכה,
זהר
מחסני חשמל
[email protected]

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

Re: שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....

נושא שלא נקרא #3 

oceans68 כתב:הורי המבוגרים קנו טלוויזיה לפני שלושה חודשים. דרך מחסני חשמל. טלוויזיה סמסונג D5500 46". אחריות של י.שלום.

לפני חודשיים וחצי המסך הפסיק לעבוד.

הם פנו למחסני חשמל והיבואן י.שלום אסף את הטלוויזיה. הם בקשו להחליף אותה לאותו דגם.\מאז עברו שבועיים.

כעת אחרי שבועיים ובדיקה של היבואן, היבואן י.שלום טוען כי הוא יכול לתקן את הטלוויזיה ולהחליף את המסך וזה יקח שבועיים. אך....הציעו עוד דבר....

שרות הלקוחות של י.שלום הציע להורי כי במקום לתקן את הטלוויזיה הם יקבלו טלוויזיה מדגם חדש ES-5500 ובמיידי, אך לצורך זה ישלמו 500 ש"ח, וזאת לטענת הנציגה שבקשה מהמנהל אישור להפחתה מ1,500 ש"ח ל 500 ש"ח.

הורי מאוד מתוסכלים ולא מוכנים שאחרי חודשיים וחצי נדפק המסך ולא מוכנים להחליף להם לאותו דגם בחינם וכעת הם צריכים לשלם עוד 500 ש"ח בשביל דגם שהם לא צריכים.

מה דעתכם עליהם לעשות?

לקבל ולתקן את הטלוויזיה תחת האחריות? שיחליפו להם מסך בטלוויזיה? האם זה טוב? לא טוב?

האם יש להם זכות להתעקש ולקבל טלוויזיה חדשה מאותו הדגם?

האם לשלם 500 ש"ח ולקחת את הES5500?

תודה מראש לכל העונים..... הורי ישמחו מאוד לעצותיכם...... :-)
...

oceans68

זו עוד דוגמא קלאסית למה צריך לרכוש מסך מחנות מתמחה איכות . ושתכלול אחריות של היבואן הרשמי של אותו מותג .
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #4 

מחסני_חשמל כתב:שלום oceans68,
אבקש לשוחח איתך ולטפל בנושא המסך שמסרת לתיקון.
אנא שלח את פרטייך בכתובת המייל המצורפת ואצור איתך קשר בהקדם.

בברכה,
זהר
מחסני חשמל
[email protected]
...
זוהר שלום,

שלחתי לך לאימייל את פרטי. אשמח אם תוכלו לעזור בבעייה וליתור קשר בהקדם היות והוריי כבר שבועיים ללא טלוויזיה.

תודה.

oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

מה מקובל בסטנדרט לגבי שירות? טלוויזיה שהתקלקלה לאחר חודשיים וחצי לא אמורים להחליף ולא לתקן?

היה לי אותו מקרה לפני שלוש שנים עם LG. לאחר חודש -חודשיים של שימוש בטלויזייה היו ריצודים/כתמים בפינות. הם לא שאלו שאלות והחליפו לי ביום למחרת מהפנייה.

oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #6 

שאלה,

הפנו אותי מפורום צרכנות אחר לנושא חוק הגנת הצרכן:
http://www.nadel-law.co.il/Index.asp?CategoryID=293&ArticleID=686

כתוב שם שטלוויזיה צריכים לתקן תוך 3 ימים. בפועל עברו שבועיים.

כתוב שאם לא צריך לספק טלוויזיה זהה או שוות ערך. הם רוצים תוספת תשלום. נראה לי לא הגיוינ מה שהם מבקשים מהורי.

שירות טוב היה מחליף את הטלוויזיה ללא שאלות. ודיחוי.

oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

עדכון קל.... עדיין לא מסתדר. ותודה לזהר....

נושא שלא נקרא #7 

קודם כל תודה לזהר ממחסני חשמל ששם נקנתה הטלוויזיזה על העזרה והנכונות לטפל בנושא מול י.שלום. את אחלה!!! ( ואת חמודה :-))

עדכון כרגע:

מי.שלום חזרו אלי אחרי פנייתה של זהר ממחסני חשמל.

אך לצערי הם עדיין בשלהם:

או שתקבלו טלוויזיה חלופית ונתקן אותה ( הטלוויזיה נקנתה לפני חודשיים וחצי בלבד!) וזה יקח שבועיים כפי שנאמר לי אתמול ע"י הנציגה שלהם. מה גם שהטלוויזיה אצלהם מה 12.7.2012 שזה אומר שהם רוצים חודש בשביל לתקן טלוויזיה. וההורים שלי בלי טלוויזיה כבר שבועיים.

או......בגלל שאזל הדגם של הטלויזיה ואי אפשר בגלל זה לתת לכם טלוויזיה חדשה במקום, תשלמו 500 ש"ח ותקחו טלוויזיה מהסדרה החדשה.

מצטער עדיין לא מסתדר לי....... אם אתם לא מתקנים את הטלוויזיה בזמן שנקבע בחוק הגנת הצרכן, אתם צריכים לספק טלויזיה שוות ערך לנתונים של הטלוויזיה המקולקלת.

מה עם עוגמת הנפש של טלוויזיה שהתקלקלה לאחר חודשיים וחצי?
מה על זה ששבועיים הטלוויזיה אצלכם ולא תוקנה עד עתה וכעת אתם רוצים עוד שבועיים לתקן אותה?

מצטער י. שלום.... ככה לא בונים שם.....

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אין ברירה, תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.
אני בטוח שתזכה.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

אני לא שש לתבוע. אני תמיד בעד פתרון..... נמתין ונראה.

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

oceans68 כתב:אני לא שש לתבוע. אני תמיד בעד פתרון..... נמתין ונראה.
...
אף אחד לא שש לתבוע.
זו ברירה אחרונה שנראה שאין פתרון אחר.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

oceans68 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 295
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

בסופו של דבר לאחר דין ודברים עם ניר מנהל משירות הלקוחות של י. שלום, לא התגמשו לגבי הורי לקבת טלווזייה ללא עלות והתעקשו או על תיקון הטלוויזיה, או על תשלום של 500 ש"ח וקבלת טלוויזיה ES5500 של סמסונג.

בלית ברירה הסכימו הורי.

יש לציין לפחות שניר מי. שלום. טיפל בנושא במהירות וכי הורי קיבלו את הטלוויזיה החדשה ביום א'. האחרון.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4675
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני הייתי פונה למועצה להגנת הצרכן ותוך כמה ימים היית מקבל את הטלוויזיה החדשה ללא תוספת תשלום.

נראה לי הזוי לחכות מס' שבועות ללא טלוויזיה חליפית ומה שעוד יותר הזוי זה השירות הגרוע.

אני חושב שמן הראוי - היבואן יכל "לספוג" על עצמו 500 ש"ח - והוא היה עושה שם טוב לעצמו - בייחוד שהוא (י. שלום ) אינו יבואן "רשמי" שלהם.

מצד שני - יפה ש"זוהר" ממחסני חשמל הגיב יחסית מהר וע"פ מה שרשמת הוא עזר במה שיכל.

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

איך אומרים? פראיירים לא מתים, רק מתחלפים.

עדיין אתה יכול לתבוע, גם על ה-500 וגם על עוגמת הנפש.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

amirss
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1056
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

Re: שאלה לגבי אחריות והחלפה טלוויזיה - י.שלום. סמסונג. - עבור הורי....

נושא שלא נקרא #14 

9000es כתב:
oceans68 כתב:הורי המבוגרים קנו טלוויזיה לפני שלושה חודשים. דרך מחסני חשמל. טלוויזיה סמסונג D5500 46". אחריות של י.שלום.

לפני חודשיים וחצי המסך הפסיק לעבוד.

הם פנו למחסני חשמל והיבואן י.שלום אסף את הטלוויזיה. הם בקשו להחליף אותה לאותו דגם.\מאז עברו שבועיים.

כעת אחרי שבועיים ובדיקה של היבואן, היבואן י.שלום טוען כי הוא יכול לתקן את הטלוויזיה ולהחליף את המסך וזה יקח שבועיים. אך....הציעו עוד דבר....

שרות הלקוחות של י.שלום הציע להורי כי במקום לתקן את הטלוויזיה הם יקבלו טלוויזיה מדגם חדש ES-5500 ובמיידי, אך לצורך זה ישלמו 500 ש"ח, וזאת לטענת הנציגה שבקשה מהמנהל אישור להפחתה מ1,500 ש"ח ל 500 ש"ח.

הורי מאוד מתוסכלים ולא מוכנים שאחרי חודשיים וחצי נדפק המסך ולא מוכנים להחליף להם לאותו דגם בחינם וכעת הם צריכים לשלם עוד 500 ש"ח בשביל דגם שהם לא צריכים.

מה דעתכם עליהם לעשות?

לקבל ולתקן את הטלוויזיה תחת האחריות? שיחליפו להם מסך בטלוויזיה? האם זה טוב? לא טוב?

האם יש להם זכות להתעקש ולקבל טלוויזיה חדשה מאותו הדגם?

האם לשלם 500 ש"ח ולקחת את הES5500?

תודה מראש לכל העונים..... הורי ישמחו מאוד לעצותיכם...... :-)
...

oceans68

זו עוד דוגמא קלאסית למה צריך לרכוש מסך מחנות מתמחה איכות . ושתכלול אחריות של היבואן הרשמי של אותו מותג .
...
לא בהכרח, אני קניתי מיבואן רשמי, הטלויזיה התקלקלה, נמסרה להם לפני שבועיים ועד היום אני ללא מסך בסלון (n)

http://www.hometheater.co.il/vt170884.% ... 7%95%D7%AA

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

לפי חוק למיטב זכרוני היבואן מחוייב לתקן את המוצר תוך 21 ימי עבודה מיום קבלת המוצר למעבדה שלו
ימי עבודה לא כוללים שישי,שבת וחגים
א. יפה שמחסני חשמל התערבו בתור המשווק אך במקרה שלך זה לא עזר מול היבואן
ב. מדובר ביבואן פרללי (אפור) ולא רשמי, סריאלים מחוקים, מוצרים שלא מקבלים שירות מהיצרן, והרבה דברים שאני לא ארחיב. האם זו הסיבה שהמוצר שלך התקלקל תוך חצי חודש מיום הקנייה? מי יודע, אך בגלל שמדובר ביבואן לא רשמי, אין לו את הכלים ואת הגב מהיצרן ועל כן אתה האזרח הקטן שחסך כמה שקלים בקנייה המקורית משלם יותר מאוחר על שווי "השדרוג" וזה בכפוף לכך שהיבואן לא מסוגל לתקן או רוצה לתקן מוצר חדש, כמו כן שים לב לדבר הכי מרגיז, לפי חוק הוא יכול לתת לך מוצר מחודש שמנמצא תקין במעבדתו למרות שהמוצר שלך לגמרי חדש - האם זה היה קורה ביבואן רשמי..?
ג. אני לא בטוח שאתה יכול לתבוע מהסיבה הפשוטה כי קיבלת את הצעת היבואן מולך בדבר שדרוג הטלוויזיה ולא הסכמת לתקן (נכון אתה צודק המוצר חדש) אבל בתעודת האחריות שלך רשום מפורשות כי זו החלטת היבואן איך לנהוג ברמת האחריות אם זה לתקן/להחליף/לשדרג וכו' ככה שהם די מכוסים (לדעתי).
- מה שכן במקומך הייתי פונה שוב לאותו מנהל שטיפל בך במסירות בי. שלום ומבקש פיצוי על עוגמת הנפש שהורייך ספגו בגין מוצר חדש שהתקלקל והמסכת של הדברים שהשאירה אותם ללא מסך שהם שילמו ממיטב כספם במשך כמה שבועות.
פיצוי יכול לבוא בהרבה דרכים, במקומך הייתי מבקש הערכת אחריות מיום קבלת המוצר החדש - כי אין זה צודק שאיבדת זמן אחריות על זמן שהות המוצר המקולקל במעבדה שלהם ואין זה צודק שבעבור חצי חודש אתה שילמת ב-3 חודשים+ מהאחריות הכוללת (תקן אותי אם אני טועה אך יש לך רק שנת אחריות אחת מולם נכון?)

בהצלחה ונשמח לשמוע עדכונים
להבא שאתה קונה משהו, תמיד תבדוק בגוגל חוות דעת על היבואן שהוא האבא והאמא של המוצר שלך כי ביום מהימים ואני לא מאחל לך חלילה שוב אתה תזדקק לו ולא תרצה לעבור מסכת דומה. (Y)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”