מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



רכבת ישראל - תכנון לו"ז לקוי פשוט לא ייאמן.


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
Omri617 (עומרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הודעות: 2082
הבעות תודה: 61

 #1  נשלח: ה' 04/10/2012 10:25
רכבת ישראל - תכנון לו"ז לקוי פשוט לא ייאמן.

קודם כל גילוי נאות :
אני מרבה להשתמש ברכבת ישראל , והאמת , אני לא שותף לטענות הרבות לאזרחי המדינה נגד הרכבת -
אני משתמש בה בשעות הלילה הקטנות , שבזמנים אלה , היא דווקא בסדר.
אבל
אני נוסע לחו"ל וחוזר במוצאי שבת - וכשבדקתי לו"ז לתדהמתי הרבה גיליתי את זה:


יש רכבת ב 20:44 , והבאה אחריה רק 23:45. 3 שעות שאין רכבות שהנוסעים והנוחתים צריכים להתייבש בזמן שיכלו להגיע לכל אזור בארץ. חוצפה וחוסר אחריות.

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
urik79 (אורי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2007
הודעות: 3488
הבעות תודה: 57
מיקום: סביוני יאבוייה

 #2  נשלח: ה' 04/10/2012 11:16

לפי האתר שלהם בדיוק בתאריכים האלה מתחילות עבודות תחזוקה במסלול הזה
_________________
כל מה שרציתי כל מה שקניתי
כל מה שאספתי זה לא מספיק
כל מה ששמרתי כל מה שחמדתי
בסוף הבנתי זה לא מספיק
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007
הודעות: 26571
הבעות תודה: 1027
מיקום: פאתי מלאבס

 #3  נשלח: ה' 04/10/2012 11:33

בלי קשר למקרה הספציפי של עבודות בפסי הרכבת (שזה מבורך, טוב שמשדרגים), אחרי שהשתמשתי עכשיו שבוע בתחבורה הציבורית המדהימה בברלין, אני מבין עוד יותר עד כמה אנחנו מדינת עולם שלישי.
חבל.

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Omri617 (עומרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הודעות: 2082
הבעות תודה: 61

 #4  נשלח: ה' 04/10/2012 15:08

עבודות תחזוקה אני מבין ומכבד , אבל אין סיבה ש 3 שעות יקח בין רכבת לרכב זה משהו שאני לא יכול להבין.
בחו"ל יש רכבת כל 15 דקות , בארץ רכבת אחת בשעה והתרגלנו לזה ולמדנו לחיות עם זה , אבל ב 3 שעות?? זה בלתי נתפס

_________________
Pioneer :
SPEC1/SPEC4 - SA 8500II - RT 707
SXD7000 בשיפוץ
Sony PS1150
Sonus Faber Concerto
HPM 100
הבייבי החדש : Sansui AU-20000
והבייבי הכי חדש : SX-1980
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הודעות: 57261
הבעות תודה: 1043
מיקום: כפר-סבא

 #5  נשלח: ה' 04/10/2012 22:50

לא בכל השעות והכל עיניין של היצע וביקוש.
האם זה יהיה כלכלי שתהיה רכבת כל 15 דק' באמצע הלילה? מי ייסע בה?
אההה, ברור, אז יעלו את המחיר של כרטיס נסיעה כדי לכסות את ההפסדים של הרכבת בלילה ואנשים יתחילו לבכות....

אפרופו ברלין, גם שם הרכבות (S ו-U) לא פעילות כל היום 24/7....

_________________
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zovirax
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2006
הודעות: 13708
הבעות תודה: 196

 #6  נשלח: ה' 04/10/2012 22:53

יש ביקוש.
נסעתי ברכבות לילה מנתב"ג לת"א , הרכבת הייתה דחוסה.
צריכה להיות רכבת כל חצי שעה, גם אם איש אחד נוסע בה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
drixie
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2005
הודעות: 1139
הבעות תודה: 27

 #7  נשלח: ו' 05/10/2012 7:47

בסופי שבוע חלק מהרכבות התחתיות כן עובדות כל הלילה. קו U2 נדמה לי. או שאולי לפחות עד מאוחר לפנות בוקר. הבעיה המרכזית עם תחבורה ציבורית, לפחות זו היקרה לתפעול כמו רכבת תחתית ורכבת, היא שמחיר הכרטיס אף פעם לא מכסה את העלויות כדי שהשירות יהיה במחיר סביר. אז למה בכל זאת משקיעים בזה? כי יש לשירות תועלות נוספות שצריך להביא בחשבון. אם בלונדון לא היו רכבות ורכבות תחתיות, היא לא הייתה יכולה להתפתח כמו שהיא התפתחה - תיירות, מקומות עבודה, מיסים, חיסכון בזיהום אוויר וכו'. ברגע שמביאים את הדברים האלה בחשבון, רכבות מאוד כדאיות. אבל בשביל זה השירות צריך להיות אמין וזמין, כדי שאנשים יתייחסו אליו בתור משהו נגיש ויומיומי. זה אף לא יקרה בארץ, ולכן השירות תמיד יהיה נחלת שכבות חלשות, צעירים, חיילים וכו' - מי שאין להם ברירה יותר טובה. ראיתם פעם מישהו עם חליפה עולה על אוטובוס בארץ? בניו יורק ולונדון זה עניין רגיל. חבל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הודעות: 60466
הבעות תודה: 1583
מיקום: מודיעין, ישראל

 #8  נשלח: ו' 05/10/2012 8:27

פעם בשעה זה בהחלט סביר. נראה שבגלל השיפוצים הם ביטלו שתי רכבות רציפות שם.
_________________
my opinion is MY opinion
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007
הודעות: 26571
הבעות תודה: 1027
מיקום: פאתי מלאבס

 #9  נשלח: ו' 05/10/2012 11:08

Omri617, הלוואי עלינו כל 15 דקות.
בברלין יש בשעות היום והערב רכבת נון סטופ כל 2-5 דקות, ובלילות סופ"ש (שישי בלילה ושבת בלילה) יש רכבות בתדירות של 7-15 דקות, בלי להגזים!
שם זה כלכלי מאוד. בשעה 4 לפנות בוקר הרכבת שם מלאה באנשים צוהלים ושמחים החוזרים מבילוי. פשוט מדהים.
בימי חול בשעות הלילה יש אוטובוסי לילה, בתדירות של 15-30 דקות, הנוסעים באותם נתיבים של הרכבות.
החופשי יומי/שבועי/חודשי שקונים כמובן תקף להכל כולל אוטובוסים ביום ובלילה.

אם בארץ הייתה כזו תחבורה ציבורית, התושבים בהחלט היו משתמשים בזה כל הזמן במקום לקנות אוטו.

עופר, אמש נחתנו בנתב"ג, וחבר שלי רצה לנסוע לנתניה ברכבת (אין בנתיב הזה שום שיפוצים כרגע). נחתנו ב-2:30 ואת המזוודות אספנו ב-2:55.
הרכבת כבר יצאה ב-2:50 והבאה אחריה יוצאת ב-3:50.
ברור שהוא לקח מונית. זה טירוף לחכות כמעט שעה לרכבת כשאתה עייף וסחוט מהטיסה.
לגבי כלכלי - מה לגבי אינטרס לאומי? או אולי איך שאנחנו נראים בפני תיירים המגיעים לארץ ורואים איזו תחבורה ציבורית זוועתית יש לנו? ואפשר גם לתת פתרונות יצירתיים, למשל: אוטובוס לילה הנוסע בכבישים הריקים באותו נתיב של הרכבת כדי לחסוך בעלויות הפעלת רכבת עם מעט נוסעים, ע"י שימוש באותם כרטיסים.

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הודעות: 57261
הבעות תודה: 1043
מיקום: כפר-סבא

 #10  נשלח: ו' 05/10/2012 11:34

גם אינטרס לאומי צריך לממן מאיפשהו. אז אין בעיה ישקיעו עוד כסף בתחבורה ציבורית, רק תגידו על חשבון מה....אולי נעלה את המיסים על הדלק עוד קצת? או את המע"מ בעוד אחוז?

הכל אינטרסים לאומיים. אבל אם אתם שואלים אותי איפה להשקיע - חינוך או עוד רכבת כל חצי שעה בלילה במקום כל שעה, אני מקווה שאתם מנחשים איפה הייתי משקיע....

_________________
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dragon (אילן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 16, 2006
הודעות: 3004
הבעות תודה: 61
מיקום: מרכז

 #11  נשלח: א' 07/10/2012 19:34

MartinHSabag כתב:
גם אינטרס לאומי צריך לממן מאיפשהו. אז אין בעיה ישקיעו עוד כסף בתחבורה ציבורית, רק תגידו על חשבון מה....אולי נעלה את המיסים על הדלק עוד קצת? או את המע"מ בעוד אחוז?

הכל אינטרסים לאומיים. אבל אם אתם שואלים אותי איפה להשקיע - חינוך או עוד רכבת כל חצי שעה בלילה במקום כל שעה, אני מקווה שאתם מנחשים איפה הייתי משקיע....

לא צריך להיות על חשבון שום דבר. הממשלה וזרועותיה השונות לא רוצות להוציא כסף, חד וחלק. ושלא יספרו לי מעשיות על "השמיכה הקצרה". יש מספיק כסף בקופה לקנות שמיכה ארוכה יותר, אבל איו רצון לקנות אותה. אזרחי המדינה הזו (אנחנו) משלמים מספיק מיסים גם ככה, בלשון המעטה, ומקבלים בתמורה קדחת.

_________________
טרוריסט בעיני אדם אחד, הוא לוחם חופש בעיני טרוריסט אחר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Omri617 (עומרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הודעות: 2082
הבעות תודה: 61

 #12  נשלח: א' 07/10/2012 19:41

אגב בסוף נסעתי עם הרכב , אני גר במרחק 150 ק"מ מהשדה...
אבל העדפתי את זה , על פני להתייבש בנתב"ג 3 שעות לחכות לרעקבת

_________________
Pioneer :
SPEC1/SPEC4 - SA 8500II - RT 707
SXD7000 בשיפוץ
Sony PS1150
Sonus Faber Concerto
HPM 100
הבייבי החדש : Sansui AU-20000
והבייבי הכי חדש : SX-1980
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007
הודעות: 26571
הבעות תודה: 1027
מיקום: פאתי מלאבס

 #13  נשלח: א' 07/10/2012 23:13

MartinHSabag כתב:
הכל אינטרסים לאומיים. אבל אם אתם שואלים אותי איפה להשקיע - חינוך או עוד רכבת כל חצי שעה בלילה במקום כל שעה, אני מקווה שאתם מנחשים איפה הייתי משקיע....
מצטער להגיד את זה, אבל זו בדיוק דרך המחשבה של השלטון בארץ, וחבל שכך. זו בדיוק הדרך להשאיר אותנו תקועים בסטטוס של מדינת עולם השלישי...

אם התחבורה תהיה יעילה ונוחה, יותר ויותר אנשים גם ישתמשו בה, ואז היא תהיה גם רווחית לטווח זמן ארוך.

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gedkoz (ג'ד)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 07, 2010
הודעות: 1395
הבעות תודה: 117
מיקום: משגב,גליל

 #14  נשלח: ב' 08/10/2012 0:55

רכבות ל/מנתבג זה בושה : כל שעה במהלך היום רגיל ובמוצאי חג/שבת 2רכבות עם 3 שעות הפרש.כל ה רכבות מלאות וגם איתם כבר היו עיכובים של עד שעה(!). עניין של חלוקת עוגה לא שייך כלל .וכסף שלא הולך לתחבורה ילך לחינוך של מגזר החרדי/דתי( לא לאומי)מספק אותך? מעבר לשעון חורף היה לפני שבועיים ותחבורה במוצאי שבת מתחילה עדיין ב 20-21 ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004
הודעות: 57261
הבעות תודה: 1043
מיקום: כפר-סבא

 #15  נשלח: ב' 08/10/2012 1:52

Dragon
יש מספיק כסף?! אז איך המדינה בגירעון?

_________________
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע למשאלים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht