מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חנות הצלצול פ"ת - לא להתקרב (חווית קנייה שרק בישראל)


   פורומים > צרכנות > מסחר, שיווק, תמחור ושירות
מחבר הודעה
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 1153

 #1  נשלח: א' 05/05/2013 15:27
חנות הצלצול פ"ת - לא להתקרב (חווית קנייה שרק בישראל)

שלום רציתי לשתף אתכם בחווית קנייה שלי ..

רכשתי לפני כחודשיים וחצי מכשיר סלולרי מחנות יבואן קטנה בפ"ת מכשיר HTC במזומן.
לאחר כיומיים של שימוש התגלתה בעייה במכשיר . יצרתי קשר עם החנות והפנו אותי לאחריות בהרצליה טוץ גרופ.
לקחתי לשם את המכשיר ומאז הוא לא חזר. כשהבנתי בימים הראשונים מהאחריות שזה יכול לקחת יותר מחודש פניתי לחנות בכדי לנסות להחליף את המכשיר או לקבל החזר כספי. שם נאמר כי ברגע שהודלק המכשיר אז לא ניתן להחזיר.

טוב . בנתיים אני בלי המכשיר בטוץ גרופ רק מושכים אותי ואין עם מי לדבר אז פניתי למועצה הישראלית לצרכנות שם לא ברור כבר מה זכותי.


זו התשובה של החנות למועצה :

שלום רב .

במהלך הקניה נאמר ללקוח שהאחריות שך htc לא נתנת ע״י הצלצול אלא בtauch grup israel.

הלקוח ששאל לגבי האחריות גם טלפונית וגם מעמד הקנייה נענה לכל שאלותיו בחר לעשות כרצונו,

הצלצול היא משווק ואינה מורשת לפתוח או לתקן כל מכשיר בגדר אחיות יצרן אלא רק היבואן הרשמי tauch grup israel.

אנו מאוד מצטערים שנגרם ללקוח עוגמת נפש זו אך פנייה זו לא צריכה להגיע אלינו אלא ליבואן הרשמי.

כמו כן לפי חוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 אנו לפי חוק מחוייבים לתת לצרכן נגישות נוחה עם היצרן ובמקרה זה יש ליצרן נציגות רשמית בישראל tauch grup israel

.

לדוגמה לapple אין נציגות בישראל וגם כאן אין אנו רשאים לפתוח לתקן או כל דבר כזה או אחר, מה אנו עושים במקרה שכזה ? להלן התשובה , שולחים את המכשיר ליצרן בחול, מחליפים מכשיר , או כל פתרון הגיוני אחר אך במקרה זה יש נציגות בארץ ולה התאים שלה כל אם הרוצה לרכוש מוצר רשאי לפני כן לבדוק מה הוא קונה איזה אחריות יש לו וממי הוא יקבל שירות ויתמודד , בנוסף על כך חשוב לציין שהצלצול נתנה יד והתקשרה ליצרן הנמצא באנגליה ודרשה טיפול מיידי בלקוח ואכן היצרן שלח מייל לטיפול מהיר .

הנציגות הישראילית שלקחה אחריות מול htc העולמית כנראה אינה עומדת ברצונות הלקוח אנו גם לא יודעים מהיא הבעיה במכשיר ובאיזה תהליך הוא עומד . הדין ינתן לה .

לכל שאלה....


אני מנסה להבין איפה הגבול עד איפה הם רוצים למשוך את זה ....

בטוץ גרופ נאמר בהתחלה שהלוח אם לא תקין ומאז הם מחכים לו וכבר הודיעו שהגיע אז כנראה שזה כבר לא הלוח ...
הם בעצמם לא יודעים...

פניתי לHTC עולמי הם כל פעם חוזרים עם תשובה שהם בודקים מה קורה ומושכים אותי עוד...
לא יאמן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
abnatan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2005
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 314

 #2  נשלח: א' 05/05/2013 15:36

אתה לא הראשון ששמעתי שמתלונן על בעיות ב-HTC שקנה בחנות פרטית.
עושה רושם שהמכשירים שהחנויות האלה מייבאות הם מ-Batch בעייתי ולכן בפוטנציאל לעשות בעיות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BreezeNET (אבי כהן)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 26, 2005

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 64
מספר הודעות: 1347

 #3  נשלח: א' 05/05/2013 15:58

אני לא חושב שהאשמה היא על החנות, אלא על היבואן שידוע בשרות הגרוע שלו.
אם כבר תדרוש החזר כספי מהיבואן (מדבריך אני מבין שהמכשיר אלךהם מעל חודשיים )
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 1153

 #4  נשלח: א' 05/05/2013 20:40

בטוץ גרופ טוענים שזה לא מכשיר שהם יבאו והמכשיר הזה לא יובא לישראל אז כככה שאין לי מושג מי בכלל היבואן....
המכשיר הינו במסגרת אחריות עולמית. אז מי האחראי ?

אני חושב שיש פו גם שותפות של החנות שאשמה שמוכרת מוצר חסר אחריות בזמן שידוע שיש בעיות עם זה...

_________________
1Bps9ecz2kwoJpXvz3VKN3N3n9bbVQiiFn (BTC)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BreezeNET (אבי כהן)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 26, 2005

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 64
מספר הודעות: 1347

 #5  נשלח: ב' 06/05/2013 10:59

תבקש מטאג' גרופ אישור שהמכשיר לא שלהם ותגיש ההתרעה לחנות לפני תביעה בבית משפט
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 1153

 #6  נשלח: ב' 06/05/2013 12:48

אני אנסה תודה

זה ממש מיאש אבל אני לא אוותר לישראליות הפעם

_________________
1Bps9ecz2kwoJpXvz3VKN3N3n9bbVQiiFn (BTC)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 128
מספר הודעות: 3998

 #7  נשלח: ב' 06/05/2013 18:00

תגיש תביעה קטנה נגד שניהם, אחר כך הם כבר יפנו אליך להתפשרות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BreezeNET (אבי כהן)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 26, 2005

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 64
מספר הודעות: 1347

 #8  נשלח: ב' 06/05/2013 18:14

אם טאצ'-גרופ לא היבואנים ממש לא כדאי לתבוע גם אותם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 1153

 #9  נשלח: ה' 09/05/2013 2:50
רציתי לצרף את תגובת החנות בזאפ ...

אני שוב רוצה להיות בטוח את מי אני תובע..
את החנות או טוץ גרופ?

ושוב אני חוזר על זה שטוץ גרופ טוענים שהמכשיר לא יבוא שלהם והם רק נותנים שירות של אחריות.

אני ממש רוצה כבר לסיים עם הפרשה הזו. ואני אדרוש החזר כספי רק לא רוצה שום HTC יותר כמה שאני אוהב תחברה הזו.



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מסחר, שיווק, תמחור ושירות

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht