מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מנותק מנטויזן כבר חודש ובכל זאת גבו מחיר מלא. יש מה לעשות?


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 223
מספר הודעות: 7632

 #1  נשלח: ו' 02/08/2013 8:47
מנותק מנטויזן כבר חודש ובכל זאת גבו מחיר מלא. יש מה לעשות?

הי,

לפני כחודש, עברתי מ 12 מגה ל 100. בהוט סגרתי מחיר על טריפל ואז חיפשתי ספק.
הייתי מרוצה מהשרות של נטויזיון וחשבתי לתת להם צ'אנס. צילצלתי אליהם דבר ראשון ואמרתי לנציגה שאני יודע שהמחירים ירדו מאוד בשנים האחרונות (באותו הזמן הייתי על חבילה של 12 מגה לשנתיים וחצי כאשר שנה ראשונה חינם ואח"כ 90 ש"ח לחודש (עם הזמן זה עלה ל 96. לא יודע למה)). היא בדקה וחזרה אלי עם הצעה מעליבה (אני יודע שאנשים משלמים 29.90 על 100) של 100 ש"ח לחודש. רק מהעלבון (כן, אני יודע שאני קטנוני) החלטתי שאני גמרתי עם נטויזיון.
צילצלי לבזק בינלאומי ותוך 2 שיחות הגענו למחיר המיוחל.
כנהוג היום, בזק הינלאומי דאגה לנתק אותי מנטויזיון ובאמת באותו היום, כשחזרתי מהעבודה, לא היה לי אינטרנט בבית.
צילצלתי לתמיכה של בזק בינלאומי שחיברו אותי לאינטרנט ושישו ושימחו.
שלשום (כחודש לאחר האירוע) אני בודק חיובי כרטיס אשראי ואני רואה חיוב של 96 ש"ח מנטויזיון. צילצלתי לשרות הלקוחות והנציג אומר שאני לקוח של נטויזיון על 12 מגה ב 96 ש"ח. רתחתי מזעם אבל מה אני יכול לעשות. הוא העביר בקשה לשימור לקוחות שנתנו לי להתקרר (זה מה שהם חשבו) וצילצלו אלי אתמול. אמרתי לה שלא משנה כמה היא תציע לי אני לא נשאר בנטויזיון כי 100 ש"ח על 100 מגה זה פגיעה באינטיליגנציה שלי. דווקא מה שהם מספקים (אינטרנט), זה הדבר שהכי פוגע בהם (פורומים עם שירשורים שמדברים על כמה כל אחד משלם).

כל הבבל"ט הנ"ל בשביל לשאול האם אני יכול לעשות משהו בקשר ל 96 ש"ח שגובים ממני על בסיס ראש קטן וטו לו? ברור לי שתביעה על 96 ש"ח לא באה בחשבון.

תודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
l33cher
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2009

מיקום: לה לה לנד
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 1706

 #2  נשלח: ו' 02/08/2013 10:22

1) לחסום אותם בכ.אשראי שלך בתור צעד ראשון לא משנה מה תחליט לאחר מכן.
2) להתקשר ולהרים מעט צעקות,אם כלום לא קורה ויש לך משטחים של סבלנות,תביעות קטנות.

_________________
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 223
מספר הודעות: 7632

 #3  נשלח: ו' 02/08/2013 10:24

תודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayf (שי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 08, 2005
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1162

 #4  נשלח: ו' 02/08/2013 10:38
Re: מנותק מנטויזן כבר חודש ובכל זאת גבו מחיר מלא. יש מה לעשות?

kingikra כתב:

רק מהעלבון (כן, אני יודע שאני קטנוני) החלטתי שאני גמרתי עם נטויזיון.
צילצלי לבזק בינלאומי ותוך 2 שיחות הגענו למחיר המיוחל.
כנהוג היום, בזק הינלאומי דאגה לנתק אותי מנטויזיון ובאמת באותו היום, כשחזרתי מהעבודה, לא היה לי אינטרנט בבית.
תודה

האם מעבר להחלטה, גם הודעת לנטוויז'ן שאתה מתנתק מהם כשהתחברת לבב"ל?
אם לא - המשכת להיות לקוח שלהם ולכן חוייבת.
ניוד עובד רק בספקי סלולר, לא אינטרנט - כאן אתה חייב להתנתק בעצמך מהספק הקודם.
כל חיוב שנעשה לגבי תקופה שלאחר ההודעה (בכתב!) על ההתנתקות יבוטל אם תפנה לחברת האשראי.

_________________
I am not young enough to know everything
Oscar Wilde
(1) הבעות תודה: tbind
פרופיל | שלח הודעה | חפש
or4558 (אור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2011
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 526

 #5  נשלח: ו' 02/08/2013 11:30

לי היה מקרה דומה עם נטויזן לבזק בינלאומי חייבו אותי ב40 שקלים במשך חודשיים ,חסמתי את הכרטיס האשראי ופניתי לפניות הציבור שלהם וקבלתי זיכוי באשראי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 223
מספר הודעות: 7632

 #6  נשלח: ו' 02/08/2013 12:28
Re: מנותק מנטויזן כבר חודש ובכל זאת גבו מחיר מלא. יש מה לעשות?

shayf כתב:
kingikra כתב:

רק מהעלבון (כן, אני יודע שאני קטנוני) החלטתי שאני גמרתי עם נטויזיון.
צילצלי לבזק בינלאומי ותוך 2 שיחות הגענו למחיר המיוחל.
כנהוג היום, בזק הינלאומי דאגה לנתק אותי מנטויזיון ובאמת באותו היום, כשחזרתי מהעבודה, לא היה לי אינטרנט בבית.
תודה

האם מעבר להחלטה, גם הודעת לנטוויז'ן שאתה מתנתק מהם כשהתחברת לבב"ל?
אם לא - המשכת להיות לקוח שלהם ולכן חוייבת.
ניוד עובד רק בספקי סלולר, לא אינטרנט - כאן אתה חייב להתנתק בעצמך מהספק הקודם.
כל חיוב שנעשה לגבי תקופה שלאחר ההודעה (בכתב!) על ההתנתקות יבוטל אם תפנה לחברת האשראי.


זה לא מה שאמר לי נציג המכירות של בזב"ל. הוא אמר שאני אקבל מייל ואני צריך לודא שזה באמת קרה אבל הניתוק בוודאות התבצע על ידם. ברגע שהבנתי שאין לי אינטנט בבית, לא חשבתי שאני צריך לודא.
יש אפילו מצב שהם ניתקו והמשיכו לגבות כסף כי לא דיברתי איתם ישירות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 223
מספר הודעות: 7632

 #7  נשלח: ו' 02/08/2013 12:29

or4558 כתב:
לי היה מקרה דומה עם נטויזן לבזק בינלאומי חייבו אותי ב40 שקלים במשך חודשיים ,חסמתי את הכרטיס האשראי ופניתי לפניות הציבור שלהם וקבלתי זיכוי באשראי


אני אחסום אותם ליתר בטיחות.
אנסה לראות אם פניות הציבור שלהם שווה משהו

תודה רבה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayf (שי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 08, 2005
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1162

 #8  נשלח: ו' 02/08/2013 13:15

להבא.
_________________
I am not young enough to know everything
Oscar Wilde
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 223
מספר הודעות: 7632

 #9  נשלח: ו' 02/08/2013 13:26

shayf כתב:
להבא.


תודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 421
מספר הודעות: 4302

 #10  נשלח: ו' 02/08/2013 13:40

כנהוג היום הספק החדש מנתק אותך מהספק הישן?
אני לא מכיר שום נוהג כזה, ואין לספק החדש שום זכות לפנות בשמך לספק הישן בלי יפוי כח.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmelka1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 16, 2013
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 131

 #11  נשלח: ו' 02/08/2013 16:21

איש המכירות של בזב"ל עבד עליך בעיניים, והייתה לו סיבה מצוינת לעשות זאת. הוא מקבל עמלה על כל מכירה והוא יודע שבזב"ל לא מסוגלת להתחרות במחירים שמחלקת השימור בנטוויז'ן מוכנה להציע (20 שקל ל-100 מגה), ושאם הוא יגיד לך את האמת שאתה צריך להתנתק מנטוויז'ן אז נציג השימור של נטוויז'ן ישאל אותך על כמה סגרת עם בזב"ל ויציע לך 10 ש"ח פחות ואתה תחליט להישאר בנטוויז'ן ואיש המכירות של בזב"ל יאבד את עמלת המכירה שלו.

אם יש לך תיעוד (הקלטה, תמליל צ'ט, מייל, פקס) של השיחה עם איש המכירות של בזב"ל אתה מסודר.

אם יש לך תיעוד (הקלטה, תמליל צ'ט, מייל, פקס) של בקשה מפורשת שלך מנטוויז'ן להתנתק אתה גם מסודר.

אם אין לך לא זה ולא זה, אז אתה בבעיה. אם אתה בטוח ב-100% בזיכרון שלך בנוגע לשיחות אתה יכול להגיש *עכשיו* תביעה לבית משפט לתביעות קטנות נגד שתי החברות ולהוסיף לתביעה דרך מזכירות בית המשפט בקשה דחופה להמצאת ההקלטות מהשיחות (כי בעקרון החברות לא שומרות הקלטות יותר מ-3 חודשים, הן אומרות שזה בגלל עלויות אחסון אבל הסיבה האמיתית היא כמובן שההקלטות האלה יכולות לגרום להן נזקים כספיים אדירים בגלל כל רמאויות המכירה שהן חושפות, ואפילו נזקים פליליים), ואז אתה גם תהיה מסודר ואולי אפילו תקבל פיצוי של 10,000 ש"ח מבית המשפט בסוף.

ואם אין לך כוח להגיש תביעה קטנה (הליך פשוט וזול) אז.. אכלת אותה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dts2
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2006
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 596

 #12  נשלח: ו' 02/08/2013 18:52
נטוויזן סיפורי אלף לילה ולילה,אתה לא הראשון ובטח לא האחרון

נטוויזן חברה גרועה חצופה,שלהתנתק ממנה זו משימה בלתי אפשרית
להישמר כמו מאש,לבדוק טוב טוב את החיובים,גם שנה אחרי ניתוק עדיין יחיבו אתכם
תירוצים שקרים
צפו בסירטון

פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mad
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2006
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 493

 #13  נשלח: ו' 02/08/2013 21:39

היה לי מקרה שדי דומה ...נעשה סיפור ארוך מאוד לקצר:

פניתי לאמון הציבור + המועצה לצרכנות ופתחתי "תלונה" תוך 3 שבועות (זמן שיחסית לא קצר) קיבלתי את כספי חזרה.


בהצלחה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Class889
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2009

מיקום: dev/null/
הבעות תודה: 283
מספר הודעות: 4081

 #14  נשלח: ו' 02/08/2013 22:29

אבל אתה אמור לשלם חודש אחרי שגלשת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 223
מספר הודעות: 7632

 #15  נשלח: ו' 02/08/2013 22:52

Nemesis כתב:
כנהוג היום הספק החדש מנתק אותך מהספק הישן?
אני לא מכיר שום נוהג כזה, ואין לספק החדש שום זכות לפנות בשמך לספק הישן בלי יפוי כח.


זה לא ידוע לי

היה אצלי נציג של YES שאמר שיש לו צו משפטי להתנתק מ HOT. אתה סגור על מה שאתה אומר?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht