מחבר |
הודעה |
 |
HTmag (HT-israel)מנהל

 הצטרף בתאריך: Nov 10, 2004 הבעות תודה: 260 מספר הודעות: 469
|
#1
נשלח: ד' 21/08/2013 15:11
|
|
שרשור תגובות: אפסון מציגה: הדפסה של 4000 דפים בעלות של 40 ש'ח בלבד!
|
|
|
למאמר: אפסון מציגה: הדפסה של 4000 דפים בעלות של 40 ש'ח בלבד!
אפסון משיקה בישראל את ה"מהפיכה הצרכנית הבאה בעולם ההדפסה": מדפסות ביתיות ועסקיות עם מערכת מכלי דיו בקיבולת גבוהה המוזילה משמעותית את מחירי ההדפסה
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
motico (מוטי כהן)כתב

 הצטרף בתאריך: Mar 17, 2005
מיקום: גבעתיים הבעות תודה: 114 מספר הודעות: 1435
|
#2
נשלח: ד' 21/08/2013 19:24
|
|
|
|
|
הרעיון של אפסון נהדר אבל ישן.
כבר שנים שאפשר לקנות לחלק גדול ממדפסות אפסון מערכת מיכלי דיו ברי מילוי חוזר שגודלם כגודל המיכל המקורי (המדפסת שלי מצויידת בכאלו). למרבים בהדפסות יש אפילו מיכלים גדולים היושבים בצידי המדפסת ומכילים כמות נכבדה של דיו.
הרעיון של יצרני המדפסות די שקוף: קח מדפסת בזול ותשלם הרבה על הדיו.
השינוי של אפסון כאילו אומר...אתה רוצה דיו בזול, תשלם הרבה על המדפסת. לדוגמה: מחיר מדפסת L800 המופיעה בכתבה עולה כ 1800 שקל בעוד שמדפסת זהה ללא המיכלים הגדולים, עולה כ 800 שקל.
תודה ל HT-israel שפרסם את הידיעה הזאת.
_________________ מוטי |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
good__one חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: Jun 09, 2005 הבעות תודה: 36 מספר הודעות: 572
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
noam חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Mar 17, 2005 הבעות תודה: 43 מספר הודעות: 1319
|
#4
נשלח: ה' 22/08/2013 12:38
|
|
|
|
|
אני עברתי לפני כמה שנים לליזר ואני לא רואה את עצמי חוזר לדיו כל עוד אין איזה חדשה מרעישה וחדשנית בתחום.
שקראתי את ההודעה הראשונית של אפסון כבר חשבתי שמדובר במהפכה בתחום.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
oferlaor (עפר לאור)מנהל


 הצטרף בתאריך: Nov 10, 2004
מיקום: מודיעין, ישראל הבעות תודה: 3675 מספר הודעות: 69054
|
#5
נשלח: ה' 22/08/2013 20:43
|
|
|
|
|
גם אני בלייזר אבל כלכלית זה נראה לי אחלה פיתרון.
_________________ נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
bariko חבר שלא מהעולם הזה

 הצטרף בתאריך: Sep 11, 2005
מיקום: חיפה הבעות תודה: 304 מספר הודעות: 7616
|
#6
נשלח: ו' 23/08/2013 0:01
|
|
|
|
|
שלום
תודה על המידע.
אינני נוהג להדפיס הרבה, כך שהנתונים של מהירות הדפסה וחסכון בעלויות, לא ממש רלוונטיים עבורי.
מה שכן חשוב מבחינתי זה אמינות המוצר, לאור האכזבה שלי מ-HP
עם אפסון עדיין לא הייתה לי התנסות...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
mp3lll חבר במועדון 10K

 הצטרף בתאריך: Sep 26, 2007 הבעות תודה: 1034 מספר הודעות: 20516
|
#7
נשלח: ו' 23/08/2013 1:46
|
|
|
|
|
bariko שאלה,
כל מוצר שיתקלקל לך כאשר הוא לא בעל אחריות תחליט שזה נסיון רע/ אכזבה?
_________________ "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה. |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
bariko חבר שלא מהעולם הזה

 הצטרף בתאריך: Sep 11, 2005
מיקום: חיפה הבעות תודה: 304 מספר הודעות: 7616
|
#8
נשלח: ו' 23/08/2013 7:29
|
|
|
|
|
mp3lll
יפה שאתה עוקב אחרי הודעותיי.
אם נתקלתי במוצר/שירות שאכזב אותי (אגב בלי קשר לאחריות), אני נוהג לדווח על כך.
נדמה לי שרבים מהחברים עושים זאת...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
MartinHSabag (מרטין סבג)מנהל


 הצטרף בתאריך: Nov 10, 2004
מיקום: כפר-סבא הבעות תודה: 1569 מספר הודעות: 59061
|
#9
נשלח: ו' 23/08/2013 7:49
|
|
|
|
|
יש לי איזה שקף מהמצגת שבו מוצג היתרון שבקניית דיו מקורי מול חליפי (ליכלוך, סתימה של ראש ההדפסה, אי אחידות וכו').
אני חושב שבשחור לבן ומסמכים, אולי אפשר לקנות "דיו חליפי איכותי" מספיק שלא יעשה את הבעיות של דיו חליפי מהתחנה המרכזית, אולם, אני חושב שהיתרון הגדול מגיע בהדפסת תמונות על נייר מיוחד.
בתחום הזה, לאפסון יש כמה וכמה טכנולוגיות ופטנטים בהדפסות Large Format של אחידות צבע, כיול צבע, עמידות הצבע לאורך שנים וכו' שמה שיפה זה שבדיוק אותה טכנולוגיה (אותם ראשים ואותו דיו) נמצע במדפסות המקצועיות שאיתם הדפיסו את הרפליקציה של המונה ליזה שנמצאת בלובר ובמדפסת PHOTO הביתית.
בקרוב סקירה על המדפסת הזו.
_________________ Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me |
|
(1) הבעות תודה:
|
bariko
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
motico (מוטי כהן)כתב

 הצטרף בתאריך: Mar 17, 2005
מיקום: גבעתיים הבעות תודה: 114 מספר הודעות: 1435
|
#10
נשלח: ו' 23/08/2013 10:23
|
|
|
|
|
MartinHSabag
מרטין, בעקרון אתה צודק. אכן הדפסה בדיו מקורי טובה יותר, בעיקר כי התוצאה חוזרת על עצמה.
אבל לא חייבים דיו מקורי כדי לקבל דיו באיכות טובה. יש כמה חברות המספקות דיו ברמה שגבוהה יותר מהדיו המקורי. הבעיה שהדיו הזה נמכר בנוזל, בבקבוקים, ולא במיכלים התואמים את מיכלי המדפסת.
קניה של מיכלי דיו תחליפי בעייתית למי שמדפיס תמונות על נייר Photo. בכל החלפה של מיכל צבע חדש, מקבלים דיו קצת שונה ולכן יש סטייה בצבעים. הפתרון הוא לקנות תמיד דיו זהה ומאותה חברה. אם רוצים חיסכון בעלות ההדפסה אפשר להשתמש בדיו נוזלי באיכות טובה, כזה שנמכר בבקבוקים. לשם כך צריך שהמדפסת תהיה מצויידת במיכלי דיו ברי מילוי כמו הסוג שמתואר בכתבה, או כמו מיכלים תחליפיים חלולים (ללא ספוג) שתואמים מכנית למיכלים המקוריים.
אני משתמש במיכלים תחליפיים למכלים המקוריים, כאלה שמאפשרים מילוי חוזר. אני משתמש בדיו שנקנה בבקבוקים ותמיד מאותה חברה. שימוש בדיו שחוזר על עצמו איפשר לי לכייל את המדפסת רק פעם אחת.
לאחר הכיול, ובשימוש בדיו זהה כל הזמן, דיוק הצבע נשמר בעיקר בהדפסת תמונות איכותיות.
ובנוסף, גם זול
_________________ מוטי |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
shimi810 חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Dec 03, 2008 הבעות תודה: 7 מספר הודעות: 172
|
#11
נשלח: ב' 11/11/2013 18:30
|
|
|
|
|
חידוש אמיתי אין כאן, זה עדיין על בסיס דיו שלא ישתנה לעולם.
אני מדבר על סתימת דיו במדפסת לאחר אי שימוש לתקופה ארוכה - במצב כזה הלכה המדפסת (אני צודק?)...
(כי אם לא, אולי תצילו לי את מדפסת הברדר הישנה... עם איזו עצה)
ובכלל, יש היום צורך להשקיע במדפסת אם יודעים שהיא לא תשרוד הרבה?
יש מדפסות לייזר קטנות לשוק הביתי, במחיר מאד נמוך. במקרה ואזל כל הטונר, קונים חדשה, כי הטונר יקר*...
כלומר, אין ממש הבדל, המחיר צריך לבוא על חשבון משהו - דיו\טונר\מדפסת.
*בכל מקרה מדפסת כזאת לא תשרוד הרבה, אז אין מה להשקיע ל טונר וקונים אחת חדשה.
עם כל שיטות הטכנולוגיות והשיווק לטכנולוגיית הדיו, אני לא רואה את עצמי נתקע עם עוד מדפסת (אני לא מדפיס הרבה),
מספיקה מדפסת לייזר קטנה שתעשה את העבודה כשצריך.
אם לא - תמיד יש את אופיס דיפו שתיסגר ביום שבו תצטרך אותם (מכה כואבת... אני רואה רק קריסה, כלום לא זז. שיצילו את הרשת כבר).
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
motico (מוטי כהן)כתב

 הצטרף בתאריך: Mar 17, 2005
מיקום: גבעתיים הבעות תודה: 114 מספר הודעות: 1435
|
#12
נשלח: ג' 12/11/2013 8:06
|
|
|
|
|
shimi810
אתה צודק ומחיר נמוך של המדפסת תמיד בא על חשבון משהו. בדרך כלל על חשבון דיו יקר.
הפתרון הוא לקנות מדפסת כזאת שאפשר להשיג לה מיכלי דיו זולים ב eBay.
כשראש הדיו נסתם אפשר לקנות מיכלים שבמקום דיו מלאים בחומר שממיס את הדיו בלי לפגוע בראש ההדפסה. אפשר גם לקנות בקבוקון המכיל חומר ממיס ולהזריק את החומר למיכלי הדיו הקיימים.
גם את הפתרונות האלו אפשר להשיג ב eBay. ראה כאן.
התהליך מלכלך קצת את הסביבה וכנראה שהפתרון שלך, לקנות מדפסת חדשה, יותר מעשי. את הטיפול הנ"ל כדאי לבצע רק אם המדפסת מיוחדת או מהסוג היקר יותר.
_________________ מוטי |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
shimi810 חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Dec 03, 2008 הבעות תודה: 7 מספר הודעות: 172
|
#13
נשלח: ג' 12/11/2013 9:53
|
|
|
|
|
30 שקלים שווים ניסיון. זו מדפסת הכל כלול עם פקס וסורק.
קניית חדש זה תמיד הפתרון הסופי.
עדיין, לא רואה איך מדפסות דיו ימשיכו את דרכן. התקדמנו ללייזר, אז שישפרו את הלייזר.
וכבר יצאו עם הלייזר-לד (ירדו המחירים?). למה לקדם מדפסות דיו על פני טכנולוגיות חדשות...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
|