עשיתי טעות ורכשתי מסך סמסונג UA-46ES6800.
לאחר פחות משנה הופיע כתם בהיר באחד הפינות של הטלוויזיה.
הפעלתי את האחריות ותוך 3 ימים היה אצלי טכנאי בבית שאסף את הטלוויזיה לתיקון.
יצרו איתי קשר אחרי 5 ימים וטענו שהלך הפאנל והציעו לי לשדרג בתוספת 2000 שקל.
התעקשתי לקבל את מלוא האחריות ולקבל את המכשיר חזרה כשהוא תקין או "מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים" כפי שמציינת האחריות.
הנציגה שדיברה איתי (היא לא מסמליין אלא מאיזשהי מעבדה) טענה כי ניתן רק לשדרג ואין מה לעשות בנושא.
האם מישהו נתקל במצב דומה ואיך אפשר לצאת ממנו?
אני לא מעוניין לשדרג והמטרה היא לא להוציא עוד כסף אחרי שהלטוויזיה עבדה פחות משנה!!
גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים.
זהירות מאחריות היבואן של סמסונג.
זהירות מאחריות היבואן הרשמי של סמסונג!
נערך לאחרונה על ידי bvlp ב 24/02/2014 14:55, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
זהירות מאחריות היבואן של סמסונג.
עשיתי טעות ורכשתי מסך סמסונג UA-46ES6800.
לאחר פחות משנה הופיע כתם בהיר בקוטר 15 ס"מ באחת הפינות של הטלוויזיה.
הפעלתי את האחריות ותוך 3 ימים היה אצלי טכנאי בבית שאסף את הטלוויזיה לתיקון.
יצרו איתי קשר אחרי 5 ימים וטענו שהלך הפאנל והציעו לי לשדרג בתוספת 2000 שקל.
התעקשתי לקבל את מלוא האחריות ולקבל את המכשיר חזרה כשהוא תקין או "מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים" כפי שמציינת האחריות.
הנציגה שדיברה איתי (היא לא מסמליין אלא מאיזשהי מעבדה) טענה כי ניתן רק לשדרג ואין מה לעשות בנושא.
האם מישהו נתקל במצב דומה ואיך אפשר לצאת ממנו?
אני לא מעוניין לשדרג והמטרה היא לא להוציא עוד כסף אחרי שהלטוויזיה עבדה פחות משנה!!
גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים.
לאחר פחות משנה הופיע כתם בהיר בקוטר 15 ס"מ באחת הפינות של הטלוויזיה.
הפעלתי את האחריות ותוך 3 ימים היה אצלי טכנאי בבית שאסף את הטלוויזיה לתיקון.
יצרו איתי קשר אחרי 5 ימים וטענו שהלך הפאנל והציעו לי לשדרג בתוספת 2000 שקל.
התעקשתי לקבל את מלוא האחריות ולקבל את המכשיר חזרה כשהוא תקין או "מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים" כפי שמציינת האחריות.
הנציגה שדיברה איתי (היא לא מסמליין אלא מאיזשהי מעבדה) טענה כי ניתן רק לשדרג ואין מה לעשות בנושא.
האם מישהו נתקל במצב דומה ואיך אפשר לצאת ממנו?
אני לא מעוניין לשדרג והמטרה היא לא להוציא עוד כסף אחרי שהלטוויזיה עבדה פחות משנה!!
גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים.
- netivi
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 880
- הצטרף: אוקטובר 2010
- נתן תודות: 1092 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
- freedom_il
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2159
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 80 פעמים
- קיבל תודות: 196 פעמים
- epony
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 10572
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 647 פעמים
- קיבל תודות: 1368 פעמים
Re: זהירות מאחריות היבואן של סמסונג.
א.ל.מ. מורשים של סמסונג לא צריכה להיות בעיה. לפי דעתי תפנה לחנות יותר מדיי דברים לא ברורים פה.bvlp כתב: גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים....
היבואן מתחייב על חלקי חילוף עד 7 ש' אם אני זוכר נכון.
תהיה חזק ואל תוותר
נראה שרק אצלנו עודפים זה לא מה שמתכוונים בעולם נוטה להסכים עם mark.spacedude כתב:מה הבעיה עם עודפים?
הוא לא קנה מסך מחודש.
עודפים סה"כ אומר שהיבואן מנסה לחסל מלאי ישן. (דווקא זה עדיף כי המחיר אמור להיות זול יותר)....
בלי שום קשר אם קנית בא.ל.מ. אתה צריך להיות מכוסה לא ברור לי למה שוחחתי עם מישהי שלא מסמליין?
אם הציעו לך לשדרג נראה שאין להם פשוט את החלקים משנת 2012, מוזר...
- shraga007
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6362
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: גן-יבנה
- נתן תודות: 129 פעמים
- קיבל תודות: 244 פעמים
שלא תעיז לוותר.
כנראה שאין להם חלקים \או מנסים לגזור עליך קופון של עלות חלק יקר.
תציע להם שתי אופציות:
1. זיכוי מלא של מחיר המסך כמו ששילמת.
2. החלפה מסך ללא תוספת.
כל זאת במידה ואכן המסך תחת אחריות. קל וחומר אם טרם חלפה שנה.
באם מתחכמים איתך, תאמר יפה תודה ופנה לערכאות המקובלות.
כנראה שאין להם חלקים \או מנסים לגזור עליך קופון של עלות חלק יקר.
תציע להם שתי אופציות:
1. זיכוי מלא של מחיר המסך כמו ששילמת.
2. החלפה מסך ללא תוספת.
כל זאת במידה ואכן המסך תחת אחריות. קל וחומר אם טרם חלפה שנה.
באם מתחכמים איתך, תאמר יפה תודה ופנה לערכאות המקובלות.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם
אתה טועה ידידי.spacedude כתב:מה הבעיה עם עודפים?
הוא לא קנה מסך מחודש.
עודפים סה"כ אומר שהיבואן מנסה לחסל מלאי ישן. (דווקא זה עדיף כי המחיר אמור להיות זול יותר)....
אין בארצנו ארוחות בחינם. עודפים זה גם יכול להיות מסכים עם תקלות קלות או שהיו אצל לקוחות וחזרו מסיבות כאלה ואחרות. לא חייבים לנסות לחסוך בכל דבר.
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
אה ?!?!mark27 כתב:אתה טועה ידידי.......
אין בארצנו ארוחות בחינם. עודפים זה גם יכול להיות מסכים עם תקלות קלות או שהיו אצל לקוחות וחזרו מסיבות כאלה ואחרות. לא חייבים לנסות לחסוך בכל דבר....
מה זה משנה חוסך או לא השאלה שנשאלת פה אם יש אחריות או לא.
במקרה שלו יש אחריות נקודה.
אני מאמין שאם הוא ילך איתם ראש בראש הוא יקבל את המגיע לו, כמו שאמרו לפני כנראה זו שיטת מצליח.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
אתה מדבר שטיות בכוונה?mark27 כתב:אתה טועה ידידי.......
אין בארצנו ארוחות בחינם. עודפים זה גם יכול להיות מסכים עם תקלות קלות או שהיו אצל לקוחות וחזרו מסיבות כאלה ואחרות. לא חייבים לנסות לחסוך בכל דבר....
לפתוח השירשור, נסח מכתב מסודר ותשלח.
אל תוותר, אתה חייב לקבל מסך חדש, אם אין שידרוג חינם זו לא בעיה שלך.