רכב מקבוצת רישוי 3

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
Arinitz (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 87
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

רכב מקבוצת רישוי 3

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם. לאבא שלי מסתיימת בקרוב עסקת הליסינג, והוא קיבל מהחברה רשימה של מכוניות חדשות לדוגמה מהן הוא יכול לבחור, מקבוצת רישוי 3 (להבנתי). אם יש מכוניות טובות שלא רשומות פה מהקבוצה אשמח להמלצות.
הרשימה היא:
אופל אסטרה ברלינה 1.4 אוטומט
הונדה סיוויק 1.8 קומפורט אוט' 5 דלתות
טויוטה קורולה סאן 1.6 אוט'
יונדאי I35 אינספייר 1.6 אוט'
יונדאי I35 סופרים 1.6 אוט'
מאזדה 3 אקטיב 1.5 אוט'
סקודה אוקטביה 1.2 AMB אוט'
פורד פוקוס 1.6 TREND 4 דלתות או 5 דלתות

מה מומלץ מהן? ממה כדאי להתרחק?
בתודה, אריאל

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לכל אחד שיקול אחר. אצלי כוח חשוב אז הייתי הולך על הסקודה או הסיוויק. בסקודה גם תקבל את הבגאז' הגדול ביותר.

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

הונדה
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

Arinitz (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 87
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תודה על התשובה. המנוע הקטן יחסית של הסקודה יחזיק טוב גם מחוץ לעיר, בנסיעות יותר אינטנסיביות? ואיך הפוקוס?

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אני לא הייתי פוסל את הברלינה עם המנוע 1.4 טורבו, מגיעה עם אבזור לא רע בכלל ולדעתי נותנת בראש גם לסקודה וגם להונדה.
סתכל השוואה כאן.
http://www.icar.co.il/compare/?compare- ... ion[]=8659

לדעתי, החבילה השלמה מבחינת מנוע,אבזור וגודל זו האוקטביה.
אבל ככל הידוע לי יש בעיות מלאי עד נובמבר.

לגבי הפוקוס? אם אביך אוהב עגלה עם סוס שכוללת דיבורית בלותות' ובעיות עם גיר שילך על הפוקוס. :wink:
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

elrom
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 312
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לא נתת העדפות ומה חשוב לאביך ברכב.
האוקטביה נותנת את החבילה הטובה ביותר. המנוע והגיר של האוקטביה הם פלא טכנולוגי. אין בעיה להגיע (מהר) גם ל 180 קמ"ש וצפונה.
הבעיה עם האוקטביה הוא זמן אספקה ארוך מאוד. בדוק אופציה לקחת ג'טה. לא בדיוק אותו דבר, אבל די קרוב.
הברלינה יופי של אוטו, רק שדי מהר מתחילות להופיע תקלות (כך לפי קצין הרכב).
הסיוויק צפופה יותר.
פוקוס בסדר, איטית יותר מהשאר. אבל רק סטיישן. בשאר הגרסאות אין ממש בגאז'.
מאזדה 3 גם יכול לבוא בחשבון.
מאזדה וטויוטה הן המרווחות ביותר.
יונדאי עזוב, גם לא בצחוק.

הסדר הנכון, לדעתי:

אוקטביה(ג'טה)
פוקוס/קורולה/טויוטה (בחר לפי מרווח/צעצעועים)
אסטרה
הונדה
יונדאי

עשו לכם יום כיף, עברו בין הסוכניות התרשמו מהמכוניות ונסו לארגן נסיעת מבחן (אולי גם אצל חברים לעבודה או סתם מכרים).

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אוקטביה. אם אפשר.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

Arinitz כתב:תודה על התשובה. המנוע הקטן יחסית של הסקודה יחזיק טוב גם מחוץ לעיר, בנסיעות יותר אינטנסיביות? ואיך הפוקוס?
...
·

ב 2008 לקחתי בליסינג הונדה סיוויק 1800. ב 2008 הטורבו במכוניות רגילות לא היה נפוץ כל כך והסיוויק היתה אחת הרכבים היותר מהירים וחזקים מבין הרגילים. בשלוש השנים שהיה לי איתו חלה מהפכה גדולה וכמעט כל משפחתית\קומפקטית חדשה שיצאה נתנה לי בראש. הכי הופתעתי מכך שהסיוויק עם מנוע 1800 ו 140 כ"ס עושה 10.7 מ 0-100 ולעומתה, האוקטביה הצנועה עם מנוע 1.2 ו 105 כ"ס עושה זמן דומה :-(
אין לך בכלל מה לדאוג מהכוח שלה ומהמהירות אליה היא צריכה להגיע.

Arinitz (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 87
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

תודה לכולם! ממש ממש עזרתם.

netivi
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 880
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 1092 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

הונדה !

נושא שלא נקרא #10 

הונדה !!! 140 כ"ס !!!

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

Re: הונדה !

נושא שלא נקרא #11 

netivi כתב:הונדה !!! 140 כ"ס !!!
...
·

פששש איזו תשובה, מנומקת למשעי.
כנראה שהרבה הבנה אין פה.
זה נכון שיש להונדה 140 כ"ס הבעיה שאתה מקבל אותם רק ב-6500 סל"ד.
נתון נוסף והיותר חשוב הוא המומנט למרות ה-140 כ"ס המומנט של ההונדה הוא נמוך משל הברלינה ושל האוקטביה וכמובן שמתקבל בסל"ד יותר גבוה, הווה אומר לרכב לוקח הרבה יותר זמן ומאמץ לקבל את מירב הכח והתאוצה.(גם יותר דלק)
בברלינה ובאוקטביה יש מנוע טורבו שהם יעילים בהרבה, מספקים כוח ותאוצה גבוהים בסל"ד יותר נמוך.

140 כ"ס :roll:
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

kuku1000
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 757
הצטרף: פברואר 2007
שם מלא: ארי בן משה
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אוי, כמה שאתם לא מבינים....

קודם כל שישב בכל רכב ויראה איזה נוח לו!! וגם זה אחרי נסיעת מבחן לירושלים וחזרה.
זה אבא של הבחור, לא נהג מרוצים... אני הייתי מתחיל דווקא בטויוטה החדשה, ועובר להונדה
פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ20% סוללה

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

kuku1000 כתב:אוי, כמה שאתם לא מבינים....

קודם כל שישב בכל רכב ויראה איזה נוח לו!! וגם זה אחרי נסיעת מבחן לירושלים וחזרה.
זה אבא של הבחור, לא נהג מרוצים... אני הייתי מתחיל דווקא בטויוטה החדשה, ועובר להונדה
...
·

אנחנו לא מבינים.....נו טוב :roll:
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

kuku1000
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 757
הצטרף: פברואר 2007
שם מלא: ארי בן משה
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

איך קל להדליק אתכם...
פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ20% סוללה

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”