שלום לכולם.
הזמנתי דרך ה ebay הארד דיסק 250ג'יגה לxbox, הכנסתי אותו, והמכשיר מראה איזה הודעת שגיאה, ונדלקת נורה אדומה במקום הירוקה.
האם צריך לעשות משהו נוסף מלבד להכניס את ההארד דיסק או שהוא פשוט תקול?
הארד דיסק ל xbox360,משהו לא תקין
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
תסתכל על ההוראות של MS בקישור הבא, פעל לפיהן בהתאם לקונסולה שברשותך, ותעדכן אם עובד או לא.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/ ... r-code-e68
http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/ ... r-code-e68
תפנה למוכר
ציתות מדף המכירה:
ציתות מדף המכירה:
"IF YOUR PRODUCT HAS ANY PROBLEMS AT ALL, PLEASE CONTACT US FOR REPLACEMENT GOOD FOR 30 DAYS. MAKE SURE TO CONTACT US FOR ANY PROBLEMS FOR WE HAVE THE BEST AFTERSALES SERVICE OFFERED TO YOU."...
"please do give us a chance to make things right when something happened,then you could make the right judgement to us in bussiness,leaving negative feedback without communication by mistake would take very bad effect to our bussiness!Communication first when you enconter problems(important)!"...
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- עמישי (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 566
- הצטרף: דצמבר 2011
- מיקום: מעלה אדומים
- נתן תודות: 15 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
טוב,אחרי ששלחתי להם מייל ובו כתבתי שאני מוכן לשלוח להם את הדיסק התקול, זו התשובה שהם החזירו:
We apologize for all the troubles caused to you.
1) We refund you US $15 , OK? Because we also suffer loss, we paid the shipping fee and the eBay final value fee.
You can keep it and do not need to return.
2) After the refund, do hope you can leave us Positive Feedback with over 4 stars scores.
3) If not agree, we would like to know your solution.
Please don´t be angry or leave any feedback before you email us, we hope to solve problem peacefully.
Your understanding would be highly appreciated.
Waiting for your early reply.
Best regards,
- tosell7
על פניו לא נראה לי שאני אמור לקבל את הצעתם אלא לדרוש אחד חדש.
א. מה דעתכם?
ב. האם לאיביי עצמה יש אחריות בעניין או יד או יכולת לעשות משהו?
מכיוון שמספר הקניות שלי דרך איביי הוא לא גבוה, ומעולם לא ניתקלתי בבעיה אני לא ממש יודע איך להתנהל מול העניין הזה.
תודה מראש.
We apologize for all the troubles caused to you.
1) We refund you US $15 , OK? Because we also suffer loss, we paid the shipping fee and the eBay final value fee.
You can keep it and do not need to return.
2) After the refund, do hope you can leave us Positive Feedback with over 4 stars scores.
3) If not agree, we would like to know your solution.
Please don´t be angry or leave any feedback before you email us, we hope to solve problem peacefully.
Your understanding would be highly appreciated.
Waiting for your early reply.
Best regards,
- tosell7
על פניו לא נראה לי שאני אמור לקבל את הצעתם אלא לדרוש אחד חדש.
א. מה דעתכם?
ב. האם לאיביי עצמה יש אחריות בעניין או יד או יכולת לעשות משהו?
מכיוון שמספר הקניות שלי דרך איביי הוא לא גבוה, ומעולם לא ניתקלתי בבעיה אני לא ממש יודע איך להתנהל מול העניין הזה.
תודה מראש.
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
עמישי,עמישי כתב:טוב,אחרי ששלחתי להם מייל ובו כתבתי שאני מוכן לשלוח להם את הדיסק התקול, זו התשובה שהם החזירו:
We apologize for all the troubles caused to you.
1) We refund you US $15 , OK? Because we also suffer loss, we paid the shipping fee and the eBay final value fee.
You can keep it and do not need to return.
2) After the refund, do hope you can leave us Positive Feedback with over 4 stars scores.
3) If not agree, we would like to know your solution.
Please don´t be angry or leave any feedback before you email us, we hope to solve problem peacefully.
Your understanding would be highly appreciated.
Waiting for your early reply.
Best regards,
- tosell7
על פניו לא נראה לי שאני אמור לקבל את הצעתם אלא לדרוש אחד חדש.
א. מה דעתכם?
ב. האם לאיביי עצמה יש אחריות בעניין או יד או יכולת לעשות משהו?
מכיוון שמספר הקניות שלי דרך איביי הוא לא גבוה, ומעולם לא ניתקלתי בבעיה אני לא ממש יודע איך להתנהל מול העניין הזה.
תודה מראש....
אל תדאג, הוא סתם "מנסה" אותך.
ברור שאם אתה לא מקבל זיכוי מלא, אתה לא יכול להיות שבע רצון.
רכשת מוצר - אתה אמור לקבל אחד תקין, או זיכוי מלא.
יש לך גיבוי של איביי בנושא.
תחזור אליו בתשובה שאתה מבקש זיכוי מלא, או לחילופין שישלח לך מוצר תקין, בהקדם האפשרי.
תראה מה תשובתו בנושא.
- עמישי (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 566
- הצטרף: דצמבר 2011
- מיקום: מעלה אדומים
- נתן תודות: 15 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
טוב, אחרי שששלחתי לו מייל נוסף זוהי תגובתו:
1) Please return the product firstly, and email us the tracking number.
2) When we get the return, we refund or resend you another, OK?
As the rules of eBay, buyers have to pay for the return cost.
Our receiver´s information:
Contact Name: Yan XIAO (内部订单号)
Address:
Country: China
Province: Guangdong,
City: Shenzhen,
בקיצור, סתם מעצבן, כי זה סיפור שייקח חודשיים, זאת אומרת שאם אני מחכה אז יש לי סתם קופסה שחורה.
1) Please return the product firstly, and email us the tracking number.
2) When we get the return, we refund or resend you another, OK?
As the rules of eBay, buyers have to pay for the return cost.
Our receiver´s information:
Contact Name: Yan XIAO (内部订单号)
Address:
Country: China
Province: Guangdong,
City: Shenzhen,
בקיצור, סתם מעצבן, כי זה סיפור שייקח חודשיים, זאת אומרת שאם אני מחכה אז יש לי סתם קופסה שחורה.
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
מסכים, מעצבן מאוד!עמישי כתב:טוב, אחרי שששלחתי לו מייל נוסף זוהי תגובתו:
1) Please return the product firstly, and email us the tracking number.
2) When we get the return, we refund or resend you another, OK?
As the rules of eBay, buyers have to pay for the return cost.
Our receiver´s information:
Contact Name: Yan XIAO (内部订单号)
Address:
Country: China
Province: Guangdong,
City: Shenzhen,
בקיצור, סתם מעצבן, כי זה סיפור שייקח חודשיים, זאת אומרת שאם אני מחכה אז יש לי סתם קופסה שחורה....
אני רק יכול לייעץ לך להבא, שרכישה של רכיבים מהסוג הזה, להשתדל לא לקנות סיני, או מסיני.
כי בעוד כמה דולרים בודדים אני בטוח שיכולת להשיג משהו אחר, ממוכר אמין יותר.
כשזה נוגע לכוננים או רכיבים אלקטרוניים, אני מחפש אירופאי או אמריקאי, ואם ההפרש לא משמעותי - כבר רוכש בארץ.