הוט, חברה ללא שום תודעת שירות

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Shayosef (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

הוט, חברה ללא שום תודעת שירות

נושא שלא נקרא #1 

עברתי דירה ותיאמתי שבועיים מראש חיבור אינטרנט בלבד, הגיע היום בחור צעיר שאחרי 10 דקות טוען שאין חיבור בין הדירה לריכוז הקומתי, ביקשתי ממנו שיעשה מאמץ להבין מה קורה כי זה לא נשמע לי הגיוני אבל הוא טען שאין מה לעשות שם והלך.

ביקשתי מהקבלן שיבוא מהר לבדוק מה קורה שם, אחרי 30 דקות הקבלן עדכן אותי שהכבל פשוט נמשך מהצינור לעבור הריכוז הקומתי, לא יודע אם במזיד או לא, השחלנו שוב ואחרי 40 דקות מאז שהטכנאי עזב אני מנסה לתאם שיחזור או לפחות שיגיע מחר, וכאן נכנסת הוט למצב שאפשר לחתוך ממנו וורידים , ״הכי מוקדם ב 9 לספטמבר״ מה ?!?!?! הטכנאי הנכשל שלכם לפני 40 דקות עזב אחרי שאיכשהו הכבל נמשך מהדירה שלי והנה סידרנו לו רק תתאמו לי טכנאי מחר או עוד יומיים משהו, לא מוכנים וטוענים שזה מה שיש, אני בדירה חדשה, הכל הפוך, רצינו לפחות אינטרנט והם מצפים שאחכה לחיבור 10 ימים !!!

חברה כשלון, נציגים שלא יודעים להבדיל בין הגיון בריא לבין לעבוד כמו רובוטים, ביקשתי שינתקו אותי אם לא יגיעו מחר.

סיפורים כאלה יש מלא, היום הצטרפתי למועדון של מתעבי הוט.
שי

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

זה לא חדש.. אל תשכח שאתה משלם מבחירה.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תתנתק....

madror
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2458
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אני מסיבה דומה , טכנאי רק בעוד XXX ימים , כשאין לי טלפון ואינטרנט בבית, התנתקתי (עוד בתהליכי קריעה פיזים) מ HOT ועברתי לבזק.

עולם אחר של שירות , ומקצועיות.

מבטיח לעדכן כשאצליח גם "פיזית" להתנתק מהם .

הזוי איך חברה שכזו מצליחה להתקיים כל כך הרבה שנים , אבל כמו שאמרו חכמים , כנראה שהפריארים לא מתחלפים !.
נערך לאחרונה על ידי madror ב 26/08/2014 23:00, נערך פעם 1 בסך הכל.
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

הוט פשוט מאוד מנצלים את זה שאין להם תחרות בחבילת טריפל במחיר נמוך.
הרוב יעדיפו את המחיר הנמוך על חשבון השירות. (כמה פעמים אתם כבר צריכים שירות בשנה? 3 פעמים במקסימום?)

למה להם להשקיע הון תועפות בשירות ע"י גיוס טכנאים ופקידות... לתת שירות מהיר אם גם ככה רובנו כבולים אליהם בגלל האין תחרות בטריפל?

נסו פעם להתחבר אליהם... דקה וחצי עונים לטלפון.
נסו להשיג את השירות...תחכו שעה על הקו...לפחות..

וכן הם מעדיפים לקבל קנס פעם בשנה של מיליון וחצי שקל... במקום לבזבז 5 מיליון שקל בגיוס עוד עובדים...

קוראים לזה עסק. ופה שורת הרווח קובעת.
כל עוד אין איום על המחיר של הטריפל הם ישבו בשקט.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

איך אמר משורר מסוים

אני לא מספיק עשיר כדי לקנות דברים זולים

אני כבר לא צרכן של הוט!

מדהים שבזק שהייתה המונופול הכי מושמץ, מהווה היום מהווה מודל לשירות טוב.

ותחשבו על זה הההה

Shayosef (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

חזרתי לבזק, בשיחה של 10 דקות עם נציגה מאוד סימפטית,מקצועית ועניינית עם תודעת שירות שהוט רק יכולים לחלום עליה, בקיצור שולחים לי מחר ראוטר עד הבית ללא תשלום וגם תנאי התחברות נוחים.

מבחינת שירות בזק עולה על הוט באלפי מונים, מבחינתי האינטרנט של הוט טוב יותר אבל פשוט לא מגיע להם לקבל שקל ממני.
שי

Shayosef (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

פשוט לא יאמן , תקשיבו לזה, אחרי שנציגת בזק במעמד המכירה הבטיחה ביום רביעי בבוקר הרים וגבעות התברר לי שאני אחובר רק ביום ראשון, היום, ניסיתי גם בחמישי לזרז את החיבור ולהסביר כמה שזה דחוף עבור העבודה ללא הצלחה יתרה , הגיע סוף סוף יום ראשון, חיכיתי לצהרים ועדיין אין סנכרון למודם, שוב מתקשר, בזק מה קורה ?? ״חכה עד סוף היום אין מה לעשות״ הגיע הערב ועדיין לא מחובר, מיואש מתקשר שוב והפעם טוענים שזה אולי יקרה מחר כי לא הספיקו......מבקש כמובן לדבר עם אחראי ומסביר שזה הזוי וממש לא רציני הדרך שבה הם מתנהלים, לבסוף ותקשיבו טוב לזה ! אחרי שהנציגה הבכירה בדקה שוב מה אפשר לעשות היא חוזרת ואומרת, ״אה היה נציג אצלך היום ואין בכלל תמיכה ב טופ 100 , רוצה 15 ?״ 15 !?!! איך מכרתם לי טופ 100 ביום רביעי, משכתם אותי 5 ימים סתם ועוד בסוף גם בלי התנצלות אמיתית והסבר לאיך שדבר כזה קורה !

כמובן שאמרתי לה שיבואו לקחת את הציוד שהם, שירות יותר בזיוני מהוט אפילו, שורה תחתונה שבוע בדירה חדשה ללא אינטרנט, סיוט.

אדבר עם הוט בבוקר....

בזק , לא השירות של פעם.
שי

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

בעעעעעעע
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Shtirlitz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4902
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 351 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

טרגיקומדיה של תודעת שרות לקויה.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר

BreezeNET
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1739
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: אבי כהן
מיקום: פתח תקוה
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 111 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

:@ :hammer: :עצבני:
זו נבלה וזו טריפה
אני מחכה לרגע שיהיה את החיבור האופטי ואז אני יעיף את בזק לקי&$מט ולא משנה עד כמה המחיר שלהם יהיה זול

yairf
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 9363
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: בנימינה
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

לא נעים להגיד, אבל יש שתי חברות גדולות שאין שום הצדקה לקיומן - הוט ופלאפון.

Narion
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 194
הצטרף: ינואר 2014
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

תפסיקו להיות תמימים:

בכל חברות התקשורת מתייחסים אליך כאילו אתה בן אצולה מתי שאתה מעוניין להתחבר (אקטיביציה -$ שנכנס לנציג שאתה מדברים איתו בטלפון).

אחרי האקטיבציה, לאף אחד כבר לא ממש אכפת מכם, ואתם בסה"כ עוד לקוחות בחברה.

בנוגע לפותח האשכול:

עשית טעות אחת קריטית, במעמד ביצוע העסקה הייתה צריך לבצע תיאום ציפיות שרשום על חוזה ההתקשרות (חיבור לאינטרנט עד תאריך X).
אם אותה חברה לא הייתה עומדת בהתחייבות היית זכאי לקבל פיצוי, אם הוא לא היה לטעמך היית יכול לתבוע, ולקבל כסף.

*גילוי נאות - עבדתי באורנג' במשך 3 שנים בפרונטאלי, והחלטתי בסופו של דבר להתפטר, הגעתי למצב שנמאס לי לטפל בלקוחות שנציגים אחרים בחברה דפקו להם את הצורה (במיוחד סוכני שטח וטלמרקטינג מהמגזר).
כל החברות סלולאר בארץ שוות לתחת, מי שחכם הולך להכי זולה ולא לוקח את כל שירותי התוכן שמנסים לדחוף בכוונה.

elrom
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 312
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

פחחח, רק שבוע בלי. יש לך עוד זמן.....זה מה שאני עברתי:

http://www.hometheater.co.il/vt169208.% ... D7%A8.html

Shayosef (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

היום היום הגדול, אולי סוף סוף אחובר לציביליזציה, מחכה לראות איזה הפתעה הוט תכין לי
שי

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”