שירות לא טוב של המעבדה של היבואן של סוני - ברס לטלפון Z2

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

שירות לא טוב של המעבדה של היבואן של סוני - ברס לטלפון Z2

נושא שלא נקרא #1 

עידכון:
השרשור התחיל מהעובדה שהתפוצץ לי הגב אחורי לאחר יומיים
ועכשיו זה שרשור תלונה על השירות הגרוע של המעבדה של היבואן שלא רוצה לעמוד מאחורי הבטחת נציגי המכירות שלו ולתת לי את השירות שהבטיח...
http://www.htmag.co.il/vp2136583#2136583

היי,
יש לי מכשיר חדש z2 שנקנה בארה"ב, ועכשיו התפוצץ לו הגב זכוכית

מישהו יכול להמליץ על מקום לתיקון
אני גר ברחובות, עלות?
נערך לאחרונה על ידי alon24 ב 09/09/2014 16:32, נערך 3 פעמים בסך הכל.

royts2007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 206
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 0

Re: התפוצץ לי הגב של experia z2, איפה מתקנים

נושא שלא נקרא #2 

alon24 כתב:היי,
יש לי מכשיר חדש z2 שנקנה בארה"ב, ועכשיו התפוצץ לו הגב זכוכית

מישהו יכול להמליץ על מקום לתיקון
אני גר ברחובות, עלות?
...
בזמנו שהיה לי Z הייתי מתקן אותו בשקם אלקטריק .

הם מספקים את האחריות הרשמית , ובכלל שזה מכשיר עמיד למים , הייתי מעדיף לתקן במקום שיודע איך להתעסק עם המכשיר שלו בצורה הטובה ביותר ולא עוד מעבדת סלולר.

הם יושבים בקניון איילון.

alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

טוב אז להלן הממצאים שלי:
חנות בר"ג 250 ש"ח - ללא אחריות על האיטום
ברס (יבואנים) - 300 ש"ח ויש אחריות על האיטום - כנראה שיהיה ביבואן הרשמי....

royts2007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 206
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #4 

alon24 כתב:טוב אז להלן הממצאים שלי:
חנות בר"ג 250 ש"ח - ללא אחריות על האיטום
ברס (יבואנים) - 300 ש"ח ויש אחריות על האיטום - כנראה שיהיה ביבואן הרשמי....
...
קניון איילון ברמת גן הם הרשמיים אם אני לא טועה . האחריות שלהם היא של ברס

alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

הסיפור מסתבך, מעבדת סלדון מבטיחה ולא מקיימת ( מעבדת יבואן) (סיפור כתוב קצת ארוך אפשר לרפרף)

צלצלתי וביקשתי לתקן את הגב מכשיר, אמרה לי הנציגה הנחמדה, תיקון גב עולה 300 ש"ח, אבל בשבילך נעשה הצעה טובה, גם ביטוח לשנתיים וגם התיקון עלינו (של הגב הנוכחי) כל זאת ב300 ש"ח טבין ותקילין.

הצעה בחנות שאינה היבואן עומדת על 250 ש"ח אבל אצל היבואן (סלדון) היא הבטיחה לי שיש גם אחריות לאטימה (כי יש להם מכונת אטימה).
אחרי 4 שיחות עימה הסכמתי, שילמתי (אבל לא הקלטתי בעצמי את השיחה) ושמח וטוב לב הלכתי לי אל המעבדה.
מעבדה אמרו תודה שבאת - 150 ש"ח בבקשה.

לא הסכמתי לשלם ולא נתתי לתיקון, זה היה יום חמישי ב18:30 ולכן לא היה עם מי לדבר וביום ראשון השבוע צלצלתי ושאלתי מה המצב.

הנציגה (אותה אחת ממקודם) התנערה ואמרה שלא היו דברים כאלה, התעקשתי לשמוע את השיחה המוקלטת ואמרה שתעשה את זה ותחזור אלי.

לא חזרה.

צלצתי אני היום, היא לא שם, דברתי עם נציגה אחרת שאמרה שתשמע את השיחה ותחזור.
לא חזרה בזמן סביר.

צלצלתי שוב (עכשיו השיחה מוקלטת גם מצידי), היא הודתה שהיא שמעה את השיחה עם האחראית שלה ואני צודק זה מה שהובטח (כל מה שאמרתי יוצא נכון), אבל ...
...
...

אין דברים כאלה ולא יהיה, להם זה עולה 1500 ש"ח, אמרתי לה שנכנסתי לחוזה עימם לפי שיחה טלפונית שבה הובטח לי דברים, אמרתי לה שהזמן שהשקעתי הוא רב, וויכוחים זה לא טוב, ושתכבד ותאכל את הכובע כי זה החוזה שלנו.
אמרה לא יכולה.

ביקשתי מנהל,
אמרה שיחזור היום או מחר בבוקר, מקווה שזה יקרה.


מישהו פה יכול לנער אותם? שיכבדו את החוזה ביננו?
אני צודק?

olorin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2002
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 263 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לא הבנתי עלו מ-300 ש"ח ל-1500 ש"ח?

alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

כן

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

מדהים...

ממליץ לך לשנות את הכותרת למשהו יותר אקטואלי ( משהו כמו "שירות לא טוב של היבואן של סוני") ובנוסף תכתוב בפייסבוקים הרלוונטים של החברות האלו

alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

oris74 כתב:מדהים...

ממליץ לך לשנות את הכותרת למשהו יותר אקטואלי ( משהו כמו "שירות לא טוב של היבואן של סוני") ובנוסף תכתוב בפייסבוקים הרלוונטים של החברות האלו
...
·יש לך קישור לדף פייסבוק הנכון?

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #10 


alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

יש סיכוי שבכלל זו בעיית יצור -


נראה אם אפשר להכניס לבדיקה אצל היבואן פה (ברס) (לא מחזיק אצבעות, נראה לי שיהיה בעייתי).
SONY ארה"ב רוצים שאשלח אליהם לבדיקה (אבל זה קצת לא מתאים)

alon24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1838
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 102 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

סיכום:

ברס יצאו ממש גרועים אני שוקל פניות לYNET ובכל פורום אפשרי.
ביטלו לי את הביטוח ורוצים 1200 ש"ח על תיקון הגב של המכשיר.


הסכימו איתי שזה מה שהציעו לי אבל לא יכולים לעמוד בזה אז מעדיפים לבטל ולהחזיר את הכסף.

האם זה חוקי?
האם יש לי קייס פה להכריח אותם לתת לי את מה שהבטיחו לי בטלפון - ויש הקלטות מאשרות?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”