שלום לכולם,
אשמח לעצה בעניין האחריות.
קניתי לפני שנה וחצי טלויזית סמסונג 51 פלסמה,תלת מימד סמרט במחיר של 5500 שקל.
לפני כחודש הופיע קו ירוק לרוחב המסך , הזמנתי טכנאי שבדק ואסף את הטלויזיה.
חזרו אליי למחרת ואמרו שלא ניתן לתקן ולא מייצרים יותר פלזמות אז הציעו לי טלויזיה 50 אינץ לד שוות ערך, אחרי ויכוחים הסכמתי לקבל למרות האינץ הבודד החסר.
משהו קטן שהם שכחו לציין שהיא לא תלת מימד וזה התברר לי אחרי שהגעתי הביתה.
התקשרתי למחרת ושוב אותה סאגה.
מסכימים להחליף אבל הפעם ל 48 אינץ תלת מימד לד דגם חדש של 2014.
מה לעשות? לתבוע? לקבל?
הם אומרים שלא מייצרים יותר 51 אינץ, זה יהיה 48 (ללא תוספת) או 55 (בתוספת של 3500 שקל)
וזה מה שהיבואן מוכן לתת לי
בברכה,
יניב
התקלקלה לי טלויזית סמסונג 3D סמרט 51 אינץ ומציעים לי דגם חדש יותר אך 48
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2302
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
הם רוצים לתת לך 48 אינץ בשביל לחסוך את המס המוגדל על טלבזיות מעל 50 אינץ... אין גבול לנוכלות של היבואנים
אני לא הייתי מוותר הם אמורים לתת לך TV חדשה בגודל שקנית עם אותם תכונות.. אם אין להם בעיה שלהם לא שלך.
אני הייתי מציע לך לפני שאתה תובע להתחיל בלהיות תקיף ולומר להם שאתה יודע מה מגיע לך לפי החוק.
ולא לפחד מתביעות קטנות זה לא מסובך כל כך.
אני לא הייתי מוותר הם אמורים לתת לך TV חדשה בגודל שקנית עם אותם תכונות.. אם אין להם בעיה שלהם לא שלך.
אני הייתי מציע לך לפני שאתה תובע להתחיל בלהיות תקיף ולומר להם שאתה יודע מה מגיע לך לפי החוק.
ולא לפחד מתביעות קטנות זה לא מסובך כל כך.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 9998
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 177 פעמים
- קיבל תודות: 1718 פעמים
לפני שמתלהטים כאן הענינים , הייתי מציע שתפנה לחנות ממנה רכשת את המוצר ותתייעץ איתם מה כדאי לעשות.
תסביר להם כי לא מקובל מבחינתך לרדת ברמת האיכות של ה-TV וכמו כן בגודל הTV עצמה.
אם לחנות יש שירות טוב , היא תוכל לעזור לך בנושא.
כמו כן - הייתי ממליץ לך לבדוק לגבי דגם 55' שהיה בתצוגה ושיהיה תקין לחלוטין . כך הם לא יגבו ממך כסף נוסף (גם ה-TV שלך "משומשת") וכך
תשתדרג לדגם גדול וחדשני יותר .
תסביר להם כי לא מקובל מבחינתך לרדת ברמת האיכות של ה-TV וכמו כן בגודל הTV עצמה.
אם לחנות יש שירות טוב , היא תוכל לעזור לך בנושא.
כמו כן - הייתי ממליץ לך לבדוק לגבי דגם 55' שהיה בתצוגה ושיהיה תקין לחלוטין . כך הם לא יגבו ממך כסף נוסף (גם ה-TV שלך "משומשת") וכך
תשתדרג לדגם גדול וחדשני יותר .
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
בדוק את תנאי תעודת האחריות - אם רשום שהם מחוייבים לספק לך מוצר שווה ערך למוצר אותו רכשת במידה והמוצר שאתה רכשת איננו קיים במלאי היבואן הרי שהם מכוסים ע"פ חוק, מה שכן תרשום לנו בבקשה את דגם המסך שאתה מסרת לתיקון וכנגד את דגם המסך הקטן יותר אותו הם מציעים לך, אם אכן המסך יותר איכותי ממה שאתה מסרת הרי שחבל על העצבים בשביל 3 אינץ אם המסך נחות יותר אז דרוש שדרוג ללא עלות או שאתה פונה לארכאות גבוהות בהמשך ואל תתפשר בטח שבטח לא על מסך מתצוגה שלך תדע כמה זמן טחנו לו את הצורה בחנות בשביל למשוך לקוחות..