שלום,
לאחר קבלת המוצר מ EBAY שאינו תואם את צרכיי (לא באשמתי ולא באשמת המוכר),
רציתי לשלוח הודעה על כך למוכר אבל הופיעה ב MY EBAY בגדול האפשרות RETURN THIS ITEM.
בתום לב, בחרתי באפשרות זו וקיבלתי כתובת למשלוח.
בשיא התמימות ארזתי יפה את החבילה והחזרתי אותה בדואר רשום.
לאחר מכן אני מקבל הודעה מהמוכר שהכתובת המופיעה במערכת הממוחשבת של EBAY
אינה תואמת את הכתובת האמיתית של המוכר.
נקודת ההנחה וברירת המחדל היא: העסק ממוחשב.
רציתי לשתף אתכם/ן ולתשומת לבכם/ן בבחירת האפשרות הנ"ל ( RETURN THIS ITEM).
המשך ערב נעים.
תשומת לבכם: כתובת משלוח חזרה ב ebay אינה תואמת למוכר !!
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3752
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 1109 פעמים
- קיבל תודות: 311 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- sky1sky10 (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3323
- הצטרף: יולי 2005
- נתן תודות: 886 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
·צודק !!Itay_Pollak כתב:כן, דיי ברור שזה באשמת המוכר. מה שכן, היה כדאי ליצור איתו קשר לפני שמחזירים לו משהו....
אבל שירות הלקוחות של איבי ממש יוצא מהכלל והם מגיבים בהודעות מרגשות עם הבטחת REFUND ואפילו דובדבן על הקצפת:
I would like to thank you for giving me the opportunity to assist you with your refund. Thank you also for showing patience and professionalism in this situation. It only shows that you are a person of good character. I hope you will be successful in all your endeavors and that this experience won't change your attitude towards staying with us.
Take care always, and I also wish you and your family the best of health there in your beautiful country, Israel!
כלומר עדיין אוהבים אותנו על המפה....