היי
קיבלתי לפני שבועיים את המערכת שהזמנתי מחו"ל ורק היום התקנתי אותה אחרי שחזרתי מטיול...לצערי הרב מאוד הסאב ככל הנראה מקולקל - יוצאים ממנו לא רעשי באס אלא קרקושים ורעידות צורמות מאוד לאוזן, רק כאשר שמים את היד על הממברנה בזמן שהוא עובד הרעשים המחורבים האלה פוחתים מאוד.
בדקתי אולי איזה בורג משוחרר או משהו והכל נראה תקין ומחוזק
הסאב הוא חלק ממערכת 5.1 focal dome
מה לדעתכם יכולה להיות הבעייה?
האם ניתן לעשות משהו? ואם אין אז המלצה למעבדה אמינה שיכולה לתקן את זה שלא תשחט במחיר?:roll:
המלצה על מעבדה לתיקון
- Kermit (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 409
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 53 פעמים
אני קופץ עוד שעתיים לחבר עם הרסירבר והסאב והכבל ואני אבדוק אם זה אותו דבר קורה.
אם כן אני אצור קשר עם המוכר מאיביי
אמנם קניתי לפני חודש אבל רק אתמול התקנתי כי הייתי בטיול בחו"ל ככה שעדיין אפשר לדבר עם המוכר.(אני מקווה..)
וכן המוצר אכן DOA.. הוא נשמע לא תקין מרגע שבו חיברתי אותו
יכולה להיות סיבה נוספת לעניין כמו כבל לא תקין, חיבור במגבר, חיבור בסאב עצמו?
תודה
אם כן אני אצור קשר עם המוכר מאיביי
אמנם קניתי לפני חודש אבל רק אתמול התקנתי כי הייתי בטיול בחו"ל ככה שעדיין אפשר לדבר עם המוכר.(אני מקווה..)
וכן המוצר אכן DOA.. הוא נשמע לא תקין מרגע שבו חיברתי אותו
יכולה להיות סיבה נוספת לעניין כמו כבל לא תקין, חיבור במגבר, חיבור בסאב עצמו?
תודה
- Kermit (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 409
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 53 פעמים
בדקתי את הסאב אצל חבר, עם רסיבר וכבלים שונים והתוצאה זהה... סאב שלא מתפקד ככל הנראה חור קטן בממברנה.
יצרתי קשר עם המוכר באיביי, אמר לי שצריך לשלוח את הסאב בחזרה. ולכן שאלתי מה לגבי עלויות המשלוח היקרות. נענתי על ידו לברר עלות משלוח חזרה כדי שהסאב יוחלף, ככה שאני מניח שהוא מתכוון שהמשלוח הלוך וחזור יהיה על חשבונו.
ומכאן השאלה הבאה: tאם אני שולח את הסאב להחלפה, וכבר שילמתי בעבורו מכס ומע"מ
מה הפרצודה להמנע מתשלום מכס ומע"מ בשנית? קראתי בשרשור פה על מקרה של תיקון, אבל מה לגבי החלפה למוצר חדש?
צריך למלא טפסים מסויימים? ללכת פיזית לפקיד שקר כלשהו ולהצהיר שאני שולח את הסאב לחו"ל?
תודה
יצרתי קשר עם המוכר באיביי, אמר לי שצריך לשלוח את הסאב בחזרה. ולכן שאלתי מה לגבי עלויות המשלוח היקרות. נענתי על ידו לברר עלות משלוח חזרה כדי שהסאב יוחלף, ככה שאני מניח שהוא מתכוון שהמשלוח הלוך וחזור יהיה על חשבונו.
ומכאן השאלה הבאה: tאם אני שולח את הסאב להחלפה, וכבר שילמתי בעבורו מכס ומע"מ
מה הפרצודה להמנע מתשלום מכס ומע"מ בשנית? קראתי בשרשור פה על מקרה של תיקון, אבל מה לגבי החלפה למוצר חדש?
צריך למלא טפסים מסויימים? ללכת פיזית לפקיד שקר כלשהו ולהצהיר שאני שולח את הסאב לחו"ל?
תודה
אני לא יודע אם זה השגחה עליונה, אבל בכמה פעמים שנאלצתי להחזיר מוצר ולקבל חדש, לא שילמתי כלום כשהמוצר נכנס פעם שנייה לארץ.
מקסימום אם תידרש לשלם עוד פעם תבוא עם טפסים של הקנייה וכנראה תמלא טופס ערעור על תשלום המע"מ/מכס. פעם אחת עשיתי זאת וולא שילמתי. רק מאוד חשוב לא לשלם במעמד קבלת המוצר בדואר, אחרת 99% לא תקבל את הכסף שלך בחזרה בגלגול הנוכחי.
מקסימום אם תידרש לשלם עוד פעם תבוא עם טפסים של הקנייה וכנראה תמלא טופס ערעור על תשלום המע"מ/מכס. פעם אחת עשיתי זאת וולא שילמתי. רק מאוד חשוב לא לשלם במעמד קבלת המוצר בדואר, אחרת 99% לא תקבל את הכסף שלך בחזרה בגלגול הנוכחי.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
- Kermit (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 409
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 53 פעמים
כן הנחתי שזה העניין, שאחרי השחרור מהמכס ותשלום המיסים אין דרך לקבל את הכסף בחזרה..
מצאתי באתר שרשור ישן מאוד מלפני 6 שנים בו נאמר שיש צורך ברשימון יצוא - הצהרה שהמוצר נשלח לתיקון וכבר שולם בעבורו מיסים כנדרש וכאשר הוא יחזור מתיקון יש רק צורך בתשלום מע"מ רק על התיקון.
במקרה שלי זה יוחלף בחדש ללא כל עלות, לא בגין החלפת המוצר ולא בגין המשלוח הלוך או חזור - המוכר ישא בכל העלויות הללו.
מה הנוהל במקרה כזה ואיך ואיפה בדיוק עושים זאת. לא מצאתי טופס או הנחיות כאלה באתר של המכס למקרה של שליחת מוצר תקול וקבלת חדש.
תודה
מצאתי באתר שרשור ישן מאוד מלפני 6 שנים בו נאמר שיש צורך ברשימון יצוא - הצהרה שהמוצר נשלח לתיקון וכבר שולם בעבורו מיסים כנדרש וכאשר הוא יחזור מתיקון יש רק צורך בתשלום מע"מ רק על התיקון.
במקרה שלי זה יוחלף בחדש ללא כל עלות, לא בגין החלפת המוצר ולא בגין המשלוח הלוך או חזור - המוכר ישא בכל העלויות הללו.
מה הנוהל במקרה כזה ואיך ואיפה בדיוק עושים זאת. לא מצאתי טופס או הנחיות כאלה באתר של המכס למקרה של שליחת מוצר תקול וקבלת חדש.
תודה