טוב...
נראה לי שזה הולך להיות ארוך.
עד לאחרונה הסטאפ שלי היה
רסיבר ימהה 2067
אינטגרייטד אודיולאב 8000S
דאק של אמוטיבה XDA1
רמקולים של קלפיש, ראשיים RF7
מקורות, DUNE, בלוריי של אופו, סקוויזבוקס
בזמנו התלבטתי בין הפיוניר 73/83 לבין הימהה
הכיוון היה ימהה בעיקר בגלל הרצון לשמוע מוזיקה דרך הרסיבר. היתה לי הרגשה שיש כאן פשרה קטנה בקולנוע ביתי.
הימהה היה חסר את האגרסיביות של הפיוניר, אבל נתן תוצאה הרבה יותר נעימה מבחינתי במוזיקה (אתם יודעים... במה, נפח, וכל החארטה הזה)
בנוסף, הקליפשים מאוד אגרסיביים ותמיד היה נראה שעם הימהה ניתן לרסן אותם.
נקצר..... בדרך התווסף לו דאק של אמוטיבה שאכן שיפר אם מול הדאק שבימהה עצמו
ובסוף גם נולד לו מגבר סטריאו שנתם תוצאה טובה יותר.
היות והווליום על המגבר היה קבוע, בוצעה פשרה שכנראה מעט הורידה בתוצאות והשליטה בווליום בוצעה מהדאק.
לא הכי רצוי, אבל זה היה הכרחי לשם נוחות תפעול.
במחשבה שנייה הייתי חייב להתעקש על מגבר עם HTBYPASS שפועל מהשלט (באודיולאב זה חסר)
אחלה סטאפ ואחלה תוצאה.
כל מכשיר היה באמת מופלא, אבל זה לא העניין.
היות ואנחנו אנשים חולים....
קיצור, חיכיתי שנתיים פלוס מינוס וידעתי שפיוניר משלבים דאק מצוין ברסיסרים החדשים שלהם (אני חושב שזה מ87 והלאה).
טוב... הגענו לזמן הנוכחי.
קיבלתי את הפיוניר LX87 וניגשתי תראות אם העסק אכן יכול להחליף את הסטאפ כולו
חיבורים..... כיולים (תודה עמית), שינויים קלים לאחר הכיולים, טיפול קטן בגבוהים של הקליפש....ועוד קטנות
קולנוע ביתי
אז ככה... אנשי פיוניר יאמרו שעד עכשיו שמעתי על הפנים...
אני לא מסכים, שמעו מצוין!! עכשיו שומעים יותר טוב
מה שקרה בעיקר זה שההבדל (ותאמינו לי נברתי בימהה) הוא בהתעוררות הסראונד והסאב.
החדר הרבה יותר מלא והסאב מרגיש הרבה יותר דינמי.
הזכוכיות נשברות הרבה יותר קריספי, המתכות חותכות (קוונטום של נחמה) בצורה שקשה לשמוע (והרי זו המטרה בקטע הזה)
ואז ההפרדה.... הדיבור מקבל במה יותר ברורה ובתוך כל הרעש (שוב קוונטום) הוא ברור וחד.
היריה של מקס פיין.... הגיעה לרמות אחרות של חדות ופיזור.
וכמובן עוצמה.... לא שהימהה מסכן... אבל לפיוניר הבהמתי הזה יש ביצים מטורפות
מוזיקה בבלוריי
כאן זה היה מבחן גדול
בימהה תמיד היתה לי תוצאה מופלאה בהופעות
כריס בוטי היה תמיד חמים ונעים, האיגלס נשמעו תמיד יותר טוב ממה שהם באמת
ויו יומה עם כריס בוטי תמיד ריגש בנגיעה הראשונה שלו
אז כאן.... לא הרגשתי שיש קפיצה גדולה... זה מוזר, אבל זה טוב, לא רציתי שיקלקל לי
חששתי מאוד שהאגרסיביות של הפיוניר תפריע לי כאן
אבל גם כאן, מעט נגיעות והעניין שלם לפחות כמו ביממה (אבל מי זוכר את הימהה, זה היה לפני שעתיים)
SACD
פורמט שאני מאוד אוהב
דייר סטרייטס נכנסים לאופו
טוב.... כאן נפלתי... לא יצא לי לשמוע על הפיוניר SACD עד כה
החדר מלא צלילים, הנפח מטורף, באמת תענוג גדול
זה היה כל כך מרשים שאתה מרגיש שצריך להספיק ולרוץ לספר לח'ברה.
דו ערוצי
מבחן עצום מבחינתי
אני לא אודיופיל, אבל יש לי אהבה גדולה למוזיקה מכל הסוגים ואני צריך להתוצאה תהיה נעימה הן בהאזנה ייעודית, מול המערכת ולהנות והן כמוזיקת רקע תוך כדי קריאה או עבודה.
מבחינתי אלו שני דברים שונים
בדרך כלל מול המערכת אני מגביר יותר, יורד לפרטים, מצפה לרגעים מסוימים
ברקע, זה ממלא לי את האוויר.
טוב, ישר NIGHTFLY של דונלד פייגן
מ ד ה י ם, טוב, הדיסק הזה נשמע טוב על טרנזיסטור של תדיראן
התחלתי לעבור על מוזיקה שאני מכיר, ישראלי, ביטלס, פינק פלויד, זפלין, קלאסי
הכל נשמע טוב, אבל....
שטוח מדי
אגרסיבי מדי
ואז... נבירה נוספת באפשרויות....
אגרסיבי - העברת הדאק ממצב SHARP לSLOW והכל מתרכך ומתעגל (איזה קטע, יש בפנים ימהה)
שטוח, ברור שזה מגיע בעיקר בגלל העובדה שאני מנגן מהSB3, אמנם FLAC ואמנם הדאק המצוין של הפיוניר עושה אחלה עבודה (SABRE 32 BIT, למתעניניים באותיות ומספרים\ אותו הדאק שקיים בסדרת ה5 של אופו), עדיין זה לא מלא כמו שהורגלתי. אההה.... מה זה? סאונד רטריבר...... אבל אני לא מחובבי כל הדברים שרשום עלייהם DSP..... אני מאנשי מצבי הסטיירט, דיירקט.... מי החצוף שישנה לי משהו... טוב.. נכנעתי.. זה עושה עבודה מופלאה... הנפח חזר והכל מרגיש לי יותר במקום.
עברתי לקצת השוואות מול האינטגרייטד... באיזשהו שלב... לא הרגשתי מי מנגן
יש לי תחושה שבווליום מאוד נמוך, יש לאודיולאב סוג של יתרון, כאילו הפיוניר אבל זה מאוד בקטנה.
חוזר ומסייג, אני כמעט בטוח שאם לא הייתי משתמש באמוטיבה כפרה אז הייתי מקבל תוצאה עדיפה.
זה לא אפשרי אצלי, בעיקר בשל נוחות
והגעתי למצב שזה מרגיש לי בשוליים שבשוליים.
תמונה
כברירת מחדל הרסיבר מגיע במצב של עיבוד תמונה מופעל
ולדעתי הוא נותן אחלה תוצאה, התמונה מרגישה לי עדיפה מאשר ללא עיבוד
צבעים ופרטים נעימים יותר
אני לא נהנה משינויים, מאוד אוהב את הציוד שלי
צריך להרגיש שאני מקבל משהו בשביל כל הבלגאן הזה
אז כאן קיבלתי קולנוע ביתי, SACD רב ערוצי עדיף ושמרתי על שמיעת המוזיקה שלי
תפריטים
כן, לא אדלג על זה
גם שהוא אצלי, לא אגן על המכשיר אוטומטית
התפריטים הם בושה וחרפה
העובדה שהם לא עולים על המסך בזמן כיוון, הזוי
ימהה, דנון (בטח אחרים) דואגים לזה
זה חלק מחווית שימוש במוצר, לא רק התוצאה הסופית
וזה ממש לא לעניין
לעומת זאת, האפליקציה מעולה, כיף להשתמש בה
אגב, גם לימהה אפליקציה מצוינת
המכשירים האלו כבר מזמן לא מגברים וזהו... אלו מחשבים לכל דבר
מחשב עם כרטיס קול משובח... ומעבד תמונה
יש בהם כל כך הרבה בשר לשחק איתו
כל כך הרבה פרמטרים לנבור בהם
צריך לבוא לזה על סבלנות וכיף
לשחק בלי פחד ולמצוא את מה שטוב לכם
יש כאן עניני טעם והעדפה, שינויי מקורות ושינויים סביבתיים
ואתם חייבים לתת לאוזניים שלכם לעבוד
המכשירים הקודמים נמכרו
כיף לראות אנשים אחרים נהנים מהם
הגעתי למנוחה ולנחלה..... עד הפעם הבאה
ועכשיו הולך להעיר את השכנים
התחדשתי בפיוניר LX 87 הכי..... תקראו בפנים :-)
- חיים
- חבר במועדון HT
- הודעות: 4882
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: חיים לגו
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 1169 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
היי,
תתחדש ותהנה !
בחירה מצוינת.
תתחדש ותהנה !
בחירה מצוינת.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
תתחדש והכי חשוב שיהיו לך הרבה שעות האזנה ושל כייף
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
- חיים
- חבר במועדון HT
- הודעות: 4882
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: חיים לגו
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 1169 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
- חיים
- חבר במועדון HT
- הודעות: 4882
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: חיים לגו
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 1169 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים