טוב, אז לא בדיוק ״מתנה״, אלא יותר ״הצטרפתי לקבוצה״ של בעלי דגמים של onkyo שסובלים מהתופעה מתוארת כאן:
http://www.onkyousa.com/Support/service_info.php
קניתי את הרסיבר לפני כ-3 או 4 שנים בארה״ב ועד אתמול הוא עבד מעולה. בעיית חימום לא היתה לו, מכיוון שהוא עובד ען מאווררים מיוחדים מעליו.
אתמול, בפתאומיות גמורה, הפסיק הסאונד וגם כל הגדרות הרשת הפכו ל- "grayed out"...
כמובן שמיד עשיתי לו factory reset שלא ממש עזר ואז החלטתי לחקור את התופעה וגילית שכל הפורומים הגדולים בעולם מלאים בתלונות של אנשים בעלי דגמים זהים וגם שונים שחוו או חווים את הבעיה.
חקרתי קצת יותר וגיליתי שהבעיה טמונה ככל הנראה ב-dsp של ה- dts שנמצא ב- hdmi board וניסתי למצוא לוח חלופי, להזמינו ולהחליף לבד, מכיוון שידעתי מה הסאגה הצפויה לי בהמשך... לצערי לא מצאתי לוח שכזה.
הבוקר התקשרתי לטופ אודיו שכצפוי ניפנפו אותי מלטפל בתקלה על חשבון onkyo וזאת למרות שגם onkyo באירופה מפנה לקוחות ישראליים אליהם לתיקון התקלה. קיוויתי (לתומי) שישנם הסכמים עם החברה בארה״ב לתיקונים גלובליים שכאלה. ברור שלא הייתי מצפה לתיקון בחינם על דברים אחרים.
נאמר לי שעלות בדיקה במעבדה הינה 260 ₪, שינוכו מהמחיר הסופי. השאלה מה העלות של תיקון שכזה והאם הם יכולים לתקן בכלל מכשירים שנקנו בארה״ב מבחינת תאימות חלקים?
מאוחר יותר התקשרתי ל- onkyo בארה״ב ולמרות בקשותיי הרבות והעברתי לאחראי - לא הצלחתי לשכנע אותם לשלוח לי את החלק המדובר - הם דורשים ממני לשלוח אליהם את הרסיבר - דבר שנראה לי לא משתלם ולא כדאי...
כרגע עומדות בפניי 2 אופציות:
א. לשלוח את הרסיבר למעבדה ולקוות שיתוקן ובמחיר סביר - אינני יודע מה העלות במקרה שכזה - אולי עדיף ללכת למעבדה פרטית?
ב. לקנות רסיבר חדש...
אודה לעזרתכם - אני soundless...
המון תודה!
״זכיתי במתנה״ מה- Onkyo TX-NR809 שלי
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7876
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 391 פעמים
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 1111 פעמים
- קיבל תודות: 313 פעמים
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7876
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 391 פעמים
מאיפה קנית ? אמאזון ?
כי אם כן המסקנה מהשרשור היא לפנות קודם אליהם ורק אחר כך לאונקיו.
אם אתה פונה לאונקיו אתה יכול להעזר בתקדים של פותח השרשור המפורסם.
ליאור
כי אם כן המסקנה מהשרשור היא לפנות קודם אליהם ורק אחר כך לאונקיו.
אם אתה פונה לאונקיו אתה יכול להעזר בתקדים של פותח השרשור המפורסם.
ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- teenet (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 787
- הצטרף: ינואר 2007
- נתן תודות: 83 פעמים
- קיבל תודות: 39 פעמים
ודאי - האמת שמצאתי את הלינק הזה שלשום וראיתי שהם מפנים לטופ אודיו. אמרתי זאת לבחורים במעבדה שדיברתי איתם וזה לא ממש ריגש אותם.
Onkyo מצידם אמרו לי לשלוח אליהם את המכשיר - אין להם שום פתרון אחר...
לא בא להכנס להוצאה של 1500₪ + בשביל תיקון.
אולי עדיף למצוא מעבדה פרטית בארץ או בעולם שמוכנה לקבל רק את הלוח ולא את כל המכשיר או כאמור לקנות רסיבר חדש.
Onkyo מצידם אמרו לי לשלוח אליהם את המכשיר - אין להם שום פתרון אחר...
לא בא להכנס להוצאה של 1500₪ + בשביל תיקון.
אולי עדיף למצוא מעבדה פרטית בארץ או בעולם שמוכנה לקבל רק את הלוח ולא את כל המכשיר או כאמור לקנות רסיבר חדש.
מנוי מתנה בעקבות זכיה בתחרות בפייסבוק - 09.03.12
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7876
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 391 פעמים
·teenet כתב:ודאי - האמת שמצאתי את הלינק הזה שלשום וראיתי שהם מפנים לטופ אודיו. אמרתי זאת לבחורים במעבדה שדיברתי איתם וזה לא ממש ריגש אותם.
Onkyo מצידם אמרו לי לשלוח אליהם את המכשיר - אין להם שום פתרון אחר...
לא בא להכנס להוצאה של 1500₪ + בשביל תיקון.
אולי עדיף למצוא מעבדה פרטית בארץ או בעולם שמוכנה לקבל רק את הלוח ולא את כל המכשיר או כאמור לקנות רסיבר חדש....
יש עוד אופציה,
יש בחור פה באתר שפירק את הכרטיס ושלח אותו למעבדה בחו"ל. העלות היתה מאות שקלים בודדים. הם שלחו לו חזרה את הכרטיס מתוקן. לטענתו פירוק הכרטיס הוא פעולה פשוטה.
תנסה לאתר את השרשור שלו.
ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- teenet (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 787
- הצטרף: ינואר 2007
- נתן תודות: 83 פעמים
- קיבל תודות: 39 פעמים
אני מניח שאתה מתכוון ל- claudia5 - אני יודע על נסיונו לשלוח לחו״ל לתיקון. הבנתי ממנו שזה לא תוקן....Lior_M כתב:·......
יש עוד אופציה,
יש בחור פה באתר שפירק את הכרטיס ושלח אותו למעבדה בחו"ל. העלות היתה מאות שקלים בודדים. הם שלחו לו חזרה את הכרטיס מתוקן. לטענתו פירוק הכרטיס הוא פעולה פשוטה.
תנסה לאתר את השרשור שלו.
ליאור...
·
- teenet (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 787
- הצטרף: ינואר 2007
- נתן תודות: 83 פעמים
- קיבל תודות: 39 פעמים
גם אני... השאלה מה אני עושה?!?!?!?!Newboy כתב:משתתף בצערך...אחרי מה שאני עברתי...
יש לכם רעיונות לרסיבר חדש - נראה לי שמבחינת עלות תועלת ייצא יותר משתלם מאשר לשלוח בארצנו לתיקון...
או לחילופין - האם מישהו מכיר מקום ספציפי בארה״ב שמתקן בעיות שכאלה וניתן לשלוח אליו רק את הכרטיס המדובר?
המון תודה...
·