״זכיתי במתנה״ מה- Onkyo TX-NR809 שלי

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
teenet (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 787
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

״זכיתי במתנה״ מה- Onkyo TX-NR809 שלי

נושא שלא נקרא #1 

טוב, אז לא בדיוק ״מתנה״, אלא יותר ״הצטרפתי לקבוצה״ של בעלי דגמים של onkyo שסובלים מהתופעה מתוארת כאן:
http://www.onkyousa.com/Support/service_info.php

קניתי את הרסיבר לפני כ-3 או 4 שנים בארה״ב ועד אתמול הוא עבד מעולה. בעיית חימום לא היתה לו, מכיוון שהוא עובד ען מאווררים מיוחדים מעליו.

אתמול, בפתאומיות גמורה, הפסיק הסאונד וגם כל הגדרות הרשת הפכו ל- "grayed out"...
כמובן שמיד עשיתי לו factory reset שלא ממש עזר ואז החלטתי לחקור את התופעה וגילית שכל הפורומים הגדולים בעולם מלאים בתלונות של אנשים בעלי דגמים זהים וגם שונים שחוו או חווים את הבעיה.

חקרתי קצת יותר וגיליתי שהבעיה טמונה ככל הנראה ב-dsp של ה- dts שנמצא ב- hdmi board וניסתי למצוא לוח חלופי, להזמינו ולהחליף לבד, מכיוון שידעתי מה הסאגה הצפויה לי בהמשך... לצערי לא מצאתי לוח שכזה.


הבוקר התקשרתי לטופ אודיו שכצפוי ניפנפו אותי מלטפל בתקלה על חשבון onkyo וזאת למרות שגם onkyo באירופה מפנה לקוחות ישראליים אליהם לתיקון התקלה. קיוויתי (לתומי) שישנם הסכמים עם החברה בארה״ב לתיקונים גלובליים שכאלה. ברור שלא הייתי מצפה לתיקון בחינם על דברים אחרים.
נאמר לי שעלות בדיקה במעבדה הינה 260 ₪, שינוכו מהמחיר הסופי. השאלה מה העלות של תיקון שכזה והאם הם יכולים לתקן בכלל מכשירים שנקנו בארה״ב מבחינת תאימות חלקים?

מאוחר יותר התקשרתי ל- onkyo בארה״ב ולמרות בקשותיי הרבות והעברתי לאחראי - לא הצלחתי לשכנע אותם לשלוח לי את החלק המדובר - הם דורשים ממני לשלוח אליהם את הרסיבר - דבר שנראה לי לא משתלם ולא כדאי...

כרגע עומדות בפניי 2 אופציות:
א. לשלוח את הרסיבר למעבדה ולקוות שיתוקן ובמחיר סביר - אינני יודע מה העלות במקרה שכזה - אולי עדיף ללכת למעבדה פרטית?
ב. לקנות רסיבר חדש...

אודה לעזרתכם - אני soundless... :-)


המון תודה!

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7876
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 391 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ובכן,
יש לך הרבה חומר לקריאה ..
http://www.hometheater.co.il/vt214624.ט ... רמניה.html
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

teenet (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 787
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אני מכיר את השרשור הזה... עקבתי אחריו כל הזמן...:-)
השאלה איך זה עוזר לי...
מנוי מתנה בעקבות זכיה בתחרות בפייסבוק - 09.03.12

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

עלות - תועלת. שילוח קדימה ואחורה לארה"ב יעלה לך כמה ? בדקת ?
אתה יכול לשקול רכישה של חדש ?
Vocare Ad Regnum

eyali123
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 324
הצטרף: אוקטובר 2014
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 41 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

וואו הרשת מלאה בתלונות על כרטיסי HDMI לא תקינים.
חשוב שתקרא את המאמר הבא.

claudia5
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3756
הצטרף: יולי 2007
מיקום: נשר
נתן תודות: 1111 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

כן

נושא שלא נקרא #6 

@eyali123
·

ידוע

אליאל
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 487
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא חדש התענוג בלהיות בעלים של אונקיו...

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7876
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 391 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

מאיפה קנית ? אמאזון ?
כי אם כן המסקנה מהשרשור היא לפנות קודם אליהם ורק אחר כך לאונקיו.
אם אתה פונה לאונקיו אתה יכול להעזר בתקדים של פותח השרשור המפורסם.

ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

teenet (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 787
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

זהו, שלא קניתי דרך Amazon.... קניתי מאתר אחר - בטוח שאין להם את הכוח של Amazon.
מנוי מתנה בעקבות זכיה בתחרות בפייסבוק - 09.03.12

eyali123
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 324
הצטרף: אוקטובר 2014
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 41 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

שמע ,אונקיו מודיע שיש תקלה . זה כבר טוב.
שאל אותם כיצד אפשר לממש אחריות.
קראת את הלינק שצרפתי.

teenet (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 787
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

ודאי - האמת שמצאתי את הלינק הזה שלשום וראיתי שהם מפנים לטופ אודיו. אמרתי זאת לבחורים במעבדה שדיברתי איתם וזה לא ממש ריגש אותם.
Onkyo מצידם אמרו לי לשלוח אליהם את המכשיר - אין להם שום פתרון אחר...

לא בא להכנס להוצאה של 1500₪ + בשביל תיקון.
אולי עדיף למצוא מעבדה פרטית בארץ או בעולם שמוכנה לקבל רק את הלוח ולא את כל המכשיר או כאמור לקנות רסיבר חדש.
מנוי מתנה בעקבות זכיה בתחרות בפייסבוק - 09.03.12

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7876
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 391 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

teenet כתב:ודאי - האמת שמצאתי את הלינק הזה שלשום וראיתי שהם מפנים לטופ אודיו. אמרתי זאת לבחורים במעבדה שדיברתי איתם וזה לא ממש ריגש אותם.
Onkyo מצידם אמרו לי לשלוח אליהם את המכשיר - אין להם שום פתרון אחר...

לא בא להכנס להוצאה של 1500₪ + בשביל תיקון.
אולי עדיף למצוא מעבדה פרטית בארץ או בעולם שמוכנה לקבל רק את הלוח ולא את כל המכשיר או כאמור לקנות רסיבר חדש.
...
·

יש עוד אופציה,
יש בחור פה באתר שפירק את הכרטיס ושלח אותו למעבדה בחו"ל. העלות היתה מאות שקלים בודדים. הם שלחו לו חזרה את הכרטיס מתוקן. לטענתו פירוק הכרטיס הוא פעולה פשוטה.
תנסה לאתר את השרשור שלו.

ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

משתתף בצערך...אחרי מה שאני עברתי

teenet (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 787
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

Lior_M כתב:
...
...
·

יש עוד אופציה,
יש בחור פה באתר שפירק את הכרטיס ושלח אותו למעבדה בחו"ל. העלות היתה מאות שקלים בודדים. הם שלחו לו חזרה את הכרטיס מתוקן. לטענתו פירוק הכרטיס הוא פעולה פשוטה.
תנסה לאתר את השרשור שלו.

ליאור
...
אני מניח שאתה מתכוון ל- claudia5 - אני יודע על נסיונו לשלוח לחו״ל לתיקון. הבנתי ממנו שזה לא תוקן....

·

teenet (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 787
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

Newboy כתב:משתתף בצערך...אחרי מה שאני עברתי
...
גם אני... השאלה מה אני עושה?!?!?!?!

יש לכם רעיונות לרסיבר חדש - נראה לי שמבחינת עלות תועלת ייצא יותר משתלם מאשר לשלוח בארצנו לתיקון...

או לחילופין - האם מישהו מכיר מקום ספציפי בארה״ב שמתקן בעיות שכאלה וניתן לשלוח אליו רק את הכרטיס המדובר?


המון תודה...:-)
·

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”