סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין

נושא שלא נקרא #1 

שלום חברים,

קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.

מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.

ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.

נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.

אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?

כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.

הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...

לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה.
נערך לאחרונה על ידי Moaus ב 23/03/2015 13:41, נערך פעם 1 בסך הכל.

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף

נושא שלא נקרא #2 

שלום חברים,

קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.

מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.

ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.

נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.

אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?

כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.

הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...

לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה.

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

להגיד לחנות שאתה רוצה לבטל עסקה, ואתה לא מתכוון לשלם דמי ביטול כי המוצר פגום.

אני לא יודע אם ליבואנים אחרים היה שירות יותר טוב במקרה זה. אולי. אבל באופן כללי נראה שלא קל כאן עם יבואנים וטיפול בבעיות איכות שלא משביתות את המסך.

אגב, מה כתוב בתעודת האחריות, אם כתוב?

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

היה לי סיפור דומה עם יורוקום ולמזלי קניתי מפיוצ'ר
גם יורוקום ובמיוחד פיוצ'ר לקחו אחריות והחליפו מיידית!

תוכל לראות את הפוסט שהעליתי בקטגוריית שירות ומסחר
לגבי סם ליין מבחינת החוק הייבש הם מכוסים,

עכשיו תפעיל את החנות שממנה רכשת היא צריכה לעזור לך
נערך לאחרונה על ידי gechts ב 23/03/2015 14:46, נערך פעם 1 בסך הכל.

SONYES
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

Re: סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין

נושא שלא נקרא #5 

Moaus כתב:שלום חברים,

קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.

מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.

ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.

נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.

אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?

כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.

הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...

לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה.
...
תעלה תמונות
·

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #6 

לא צלמתי את הטלוויזיה, הייתי עסוק בלהתעצבן... הטלוויזיה ארוזה בקרטון, לא נגעתי בה מאז (נמצאת בדירה שמתעתד לעבור אליה בקרוב).
יש את דוחות טכנאי השירות בשליפה אם אתם מעוניינים לראות.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אם פיקסל היה מתקלקל לאחר זמן שימוש מסויים במוצר - אני בכל אופן לא עושה מזה סיפור ונשאר עם המסך. כבר קרה לי בפלזמה של סמסונג ובמסך מחשב מסויים שקניתי לפני הרבה שנים. סה"כ יכול לקרות ואם זה לא ממש בולט (כפי שתיארת במקרה שלך) אז לדעתי זה לא כזה ביג-דיל.
אבל, וזה אבל גדול - אם המוצר מגיע ככה מהיצרן ומיד שמתם (אתה והטכנאי) לב לכך בעת ההתקנה - לדעתי זכותך לא לקבל את המוצר. אני כנראה לא הייתי מקבל את המוצר. הייתי דורש החלפה למסך אחר שיגיע תקין או פשוט מבטל את העסקה ומחזיר להם את המסך.
כמה זמן עבר ממועד הרכישה? אם לא עברו 14 יום מביצוע העסקה הייתי מבטל את העסקה בטענה שסיפקו לך מוצר פגום.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

SONYES
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

Moaus כתב:לא צלמתי את הטלוויזיה, הייתי עסוק בלהתעצבן... הטלוויזיה ארוזה בקרטון, לא נגעתי בה מאז (נמצאת בדירה שמתעתד לעבור אליה בקרוב).
יש את דוחות טכנאי השירות בשליפה אם אתם מעוניינים לראות.
...
·כמובן נשמח
אם הם לא בסדר?
יש פורום לא רק סופרלטיבים

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

המוצר אכן הגיע ככה ומיד שמנו לב לפיקסל בעת ההתקנה.
קניתי את הטלוויזיה לפני כחודש והיא ישבה ארוזה בקרטון בדירה החדשה אליה טרם עברתי לכן, טכנית, 14 יום חלפו להם.
יחד עם זאת, ספק שעובד "טכנית" בלבד לא ראו שיקנו ממנו...

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אני ממש משתגע מחברות שמוכנות ללכלך את השם שלהם בגלל התעקשות טיפשית.

ברור לכולנו פה שאחרי שהשרשור הזה יתפוס מעט תאוצה הם יחליפו לך את הטלוויזיה עם התנצלות והסבר על חוסר הבנה.

אבל הנזק כבר נעשה.

חבל

ולסם ליין אומר ...... תחשבו שנית (כתבתי משהו יותר מתלהם אבל לקחתי אוויר וספרתי עד עשר :D )

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין

נושא שלא נקרא #11 

לבקשתכם, מצ"ב תמונות של דוחות הטכנאים.

אגב, שמתי לב לתאריכי אחריות מוזרים - בחשבונית הרכישה התאריך הוא 11/2/2015, אם האחריות היא לשלוש שנים אזי מדוע רשום בדוחות השירות שלהם שתום האחריות ב - 11/2/2016 ? אני מפספס משהו ? "שוב" ? :נגד החוקים:

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #12 

תודה על תשובתך, החנות עודכנה לפני כשעה.. הפוסט הועבר לפורום טלוויזיות לנוחיות המשתמשים :D

MikyTouboul
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 50
הצטרף: דצמבר 2014
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #13 

תודה לך ששיתפת את כולם בחוויה השלילית שלך. חסכת לי התלבטות...אני לפני רכישת מסך חדש וכעת נותרו לי רק שתי אופציות...

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@Moaus
·
הכל תלוי כמה תתעקש וגם מאיפה קנית.
אם תהיה מספיק עקשן יחליפו לך.
בעקרון יש מספר פיקסלים שהם לפי נותן השירות לא פגם.(בכל חברה זה מספר שונה)

לי היה מקרה דומה עם פיוניר לפני מספר שנים והחלפתי 3 מסכים עד שהגעתי לנחלה.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

מי החנות שממנה רכשת?

היא זאת שצריכה לעזור לך, כי מבחינת החוק הייבש מתחת ל 3-פיקסלים שרופים / תקועים היבואן מכוסה.

תפעיל את החנות שרכשת ממנה!

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”