שלום חברים,
קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.
מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.
ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.
נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.
אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?
כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.
הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...
לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה.
סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין
סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין
נערך לאחרונה על ידי Moaus ב 23/03/2015 13:41, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף
שלום חברים,
קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.
מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.
ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.
נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.
אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?
כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.
הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...
לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה.
קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.
מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.
ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.
נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.
אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?
כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.
הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...
לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה.
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
היה לי סיפור דומה עם יורוקום ולמזלי קניתי מפיוצ'ר
גם יורוקום ובמיוחד פיוצ'ר לקחו אחריות והחליפו מיידית!
תוכל לראות את הפוסט שהעליתי בקטגוריית שירות ומסחר
לגבי סם ליין מבחינת החוק הייבש הם מכוסים,
עכשיו תפעיל את החנות שממנה רכשת היא צריכה לעזור לך
גם יורוקום ובמיוחד פיוצ'ר לקחו אחריות והחליפו מיידית!
תוכל לראות את הפוסט שהעליתי בקטגוריית שירות ומסחר
לגבי סם ליין מבחינת החוק הייבש הם מכוסים,
עכשיו תפעיל את החנות שממנה רכשת היא צריכה לעזור לך
נערך לאחרונה על ידי gechts ב 23/03/2015 14:46, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין
תעלה תמונותMoaus כתב:שלום חברים,
קניתי את הנ"ל בתוספת אחריות מקורית "3 שנים VIP" של סם ליין.
ביום פתיחת הקרטון ע"י הטכנאי בעבור הדרכה ראשונית נמצא על ידנו (על ידי ועל ידי הטכנאי) פיקסל שרוף.
שאלתי את הטכנאי - מה עושים כשקונים מוצר חדש שיצא מהניילון ומסתבר שהוא פגום ?
נענתי בתשובה - פנה לשירות.
אז פניתי לשירות, תאמו לי טכנאי נוסף מספר ימים לאחר מכן (הטלוויזיה לא היתה בשימוש ולו לדקה אחת מעבר לזמן שהטכנאי השתמש בה).
אתמול הגיע הטכנאי, לא הבין מדוע שלחו אותו ללא טלוויזיה חדשה (גם אני לא הבנתי ועדיין לא מבין).
היום קיבלתי שיחת טלפון מחברת סם ליין בה נאמר לי: על פי נהלי החברה הטלוויזיה לא מוחלפת.
מילא והפיקסל השרוף היה פינתי ולא מורגש, הוא באמצע, שחור ונראה לכל עין !
אפילו הטכנאים שהיו אצלי מצדיקים אותי (ולמה אני צריך להצטדק ?!), אך יחד עם זאת ממלמלים בקול חרישי שעלי להתכונן לקשיים בשירות.
ובכן, הנה זה בא.
שלמתי ממיטב כספי עבור מוצר חדש, ציפיתי לקבלו חדש, קיבלתי חדש - פגום חדש.
נאמר לי ע"י סם ליין שעל פי נהלי סמסונג העולמית הם לא מחליפים לי את הטלוויזיה, אך במאמר מוסגר לחשו לי שזה קשקוש ואלו הם נהלי החברה המקומית בלבד (לצמצום הוצאות אחריות - שיטת "מצליח")
בשלב זה פניתי לחנות ממנה רכשתי על מנת לקבל עזרה בטיפול הלקוי, לטעמי, שקיבלתי מסם ליין.
אני שואל אותכם, מה אתם הייתם עושים ? האם עלינו לחשוב פעמיים לפני שקונים סמסונג ? האם רק בסם ליין לא מפעילים שיקול דעת ? לא מבינים את חשיבות השירות ?
כיצד עלי לנהוג ? שוקל לפנות לכמה תוכניות טלוויזיה הרעבות למקרים כאלו, מכתב לסמסונג העולמית מתנסח באנגלית ברגעים אלו ממש, מי עוד בקנה ? ברשותי הקלטות שיחות וכן צילומים של דוחות הטכנאים.
הנ"ל יבואו לידי ביטוי רק לאחר קבלת תשובה מהחנות בה קניתי את המוצר - בשלב זה אני מכין את הקרקע...
לחוות דעתכם והמלצותיכם אודה....
·
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
אם פיקסל היה מתקלקל לאחר זמן שימוש מסויים במוצר - אני בכל אופן לא עושה מזה סיפור ונשאר עם המסך. כבר קרה לי בפלזמה של סמסונג ובמסך מחשב מסויים שקניתי לפני הרבה שנים. סה"כ יכול לקרות ואם זה לא ממש בולט (כפי שתיארת במקרה שלך) אז לדעתי זה לא כזה ביג-דיל.
אבל, וזה אבל גדול - אם המוצר מגיע ככה מהיצרן ומיד שמתם (אתה והטכנאי) לב לכך בעת ההתקנה - לדעתי זכותך לא לקבל את המוצר. אני כנראה לא הייתי מקבל את המוצר. הייתי דורש החלפה למסך אחר שיגיע תקין או פשוט מבטל את העסקה ומחזיר להם את המסך.
כמה זמן עבר ממועד הרכישה? אם לא עברו 14 יום מביצוע העסקה הייתי מבטל את העסקה בטענה שסיפקו לך מוצר פגום.
אבל, וזה אבל גדול - אם המוצר מגיע ככה מהיצרן ומיד שמתם (אתה והטכנאי) לב לכך בעת ההתקנה - לדעתי זכותך לא לקבל את המוצר. אני כנראה לא הייתי מקבל את המוצר. הייתי דורש החלפה למסך אחר שיגיע תקין או פשוט מבטל את העסקה ומחזיר להם את המסך.
כמה זמן עבר ממועד הרכישה? אם לא עברו 14 יום מביצוע העסקה הייתי מבטל את העסקה בטענה שסיפקו לך מוצר פגום.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
Re: סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין
לבקשתכם, מצ"ב תמונות של דוחות הטכנאים.
אגב, שמתי לב לתאריכי אחריות מוזרים - בחשבונית הרכישה התאריך הוא 11/2/2015, אם האחריות היא לשלוש שנים אזי מדוע רשום בדוחות השירות שלהם שתום האחריות ב - 11/2/2016 ? אני מפספס משהו ? "שוב" ?
אגב, שמתי לב לתאריכי אחריות מוזרים - בחשבונית הרכישה התאריך הוא 11/2/2015, אם האחריות היא לשלוש שנים אזי מדוע רשום בדוחות השירות שלהם שתום האחריות ב - 11/2/2016 ? אני מפספס משהו ? "שוב" ?
- MikyTouboul
- חבר פעיל
- הודעות: 50
- הצטרף: דצמבר 2014
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 0