בעיה עם השירות של ישפאר PS4

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
yanive (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

בעיה עם השירות של ישפאר PS4

נושא שלא נקרא #1 

רכשתי לפי חודשיים בדיוק PS4
לפני כמה ימים הוא הפסיק לעבוד לחלוטין NO SIGNAL בTV
מסרתי אותו לתיקון במעבדה הראשית שלהם בהרצליה פיתוח

היום הם מתקשרים אלי ומוסרים לי שאקבל מכשיר מחודש,
דבר שהייתי מסכים לו במידה שמהכשיר היה אצלי תקופה משמעותית.

לא נראה לי שאחרי חודשיים אחרי הקנייה אני אצטרך להתפשר על מכשיר מחודש...

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לדעתי זה גם נוגד את חוק הגנת הצרכן (תקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה)
http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7 ... ak6468.pdf
הם מחוייבים לתקן את המוצר באמצעות חלפים חדשים ומקוריים בלבד ואם אין באפשרותם, הם צריכים להחליף לך את המוצר למוצר חדש או להחזיר לך את הכסף ששלמת על המוצר.
אני מצטט את סעיף 6 מהחוק כפי שהמחוקק ניסח:
6. אופן ביצוע התיקונים
(א) תיקון קלקול בטובין בתקופת האחריות יחזיר את הטובין למצב שבו
היו אלמלא הקלקול, בכפוף להוראת תקנה משנה (ב).
(ב) היה תיקון הטובין בתקופת האחריות כרוך בהחלפת חלקים בהם,
יהיו החלקים המחליפים מקוריים וחדשים.
(ג) לא מילא היצרן אחר הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב), יספק לצרכן
טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או ישיב לו את
התמורה ששילם בעדם, לפי בחירת היצרן.
...
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

יש התקדמות בנושא ?
יצרת איתם שוב קשר מחדש ?
אולי כדאי לערב את החנות ממנה קנית את המוצר .

yanive (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #4 

הם הציעו לי לקבל מכשיר חלופי ובינתיים לשלוח את המכשיר שלי לאנגליה למסע של חודש+
בכל מקרה מכשיר בן חודשיים וכבר אני מקבל כזה כאב ראש מכל הסיפור

למישהו כאן יש קשרים בישפאר?

תודה לעוזרים.

yanive (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

הצעות?

אני עדיין מחכה למכשיר.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

רגע, בכל הזמן הזה שעבר לא התקדם עדיין כלום?? כלומר, ב 20 יום שעברו בערך מאז שפתחת את הדיון הם לא התחילו בכלל עדיין בטיפול בך? 8O
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

yanive (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #7 

המכשיר בחול

התקשרתי לישפאר אתמול לשאול על הסטטוס של המכשיר(תיקון באנגליה),הם הודיעו שזה יכול לקחת אפילו חודש וחצי!
מדובר במכשיר שהיה אצלי חודשיים...

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

ואתה בינתיים עם מכשיר חלופי שנתנו לך במקומו?
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

yanive (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

הם בסוף לא הסכימו להביא לי מכשיר חלופי בטענה שיש להם שירות כזה רק לPS3 ונאמר לי בטעות דבר כזה.
אפילו שנסעתי עד להרצליה פיתוח בשביל לקבל אותו.

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

10. מועדים לביצוע התיקונים
(א) יצרן ימלא את חובתו לתקן טובין על פי תקנות אלה לא יאוחר מתום שבוע ימים מהיום שבו נקרא לעשות כן או מתום עשרה ימים מהיום שבו נמסרו הטובין לתחנת השירות, לפי הענין; נמסרו הטובין לנקודת המכירה בהתאם כאמור בתקנה 9(ב), ימלא היצרן את חובתו לתקן את הטובין לא יאוחר מתום שבועיים מהיום שבו נמסרו הטובין.
(ב) חויב עוסק בתיקון הטובין לפי תקנה 19, ימלא את חובתו בתוך תקופה של שלושה שבועות מיום שנקרא לעשות כן או מיום שהטובין נמסרו לנקודת המכירה, לפי הענין.
...
(ד)שבתות וחגים לא יבואו במנין התקופות שנקבעו בסעיף זה או בתוספת השניה.
...
לפי מה שאני מבין מזה, במקרה שלך זה צריך להיות מתוקן תוך 21 ימי עסקים.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@jtk
·
זה לא נכון, החוק רואה ביבואן כיצרן לכל עניין ודבר. ראה באותו מסמך את ההבהרה בסעיף 18 בפרק ד'.

פותח הדיון, בקיצור הם עושים לך קרקס תוך שהם עוברים על החוק. איך לפעול נגדם זו כבר החלטה שלך. שיהיה בהצלחה בכל מקרה.
נ.ב - נסה לפנות לאדם בשם משה דלגו, מנהל מותג סוני בארץ. הוא פעיל לפעמים בפורום ושם המשתמש שלו הוא moshed.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

טוב. בכל מקרה עבר או יעברו בקרוב 21 ימי עסקים, והם מדברים על עוד הרבה יותר מזה.

לא הייתי מודע להגבלת הזמן בחוק. נראה שטיפול באחריות הוא בהרבה מקרים הרבה יותר ארוך בפועל.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

צודק, זה פשוט מאד נובע מצפצוף מוחלט על החוק. בדיוק כפי שקורה בארץ גם בהרבה תחומים אחרים שהרבה יותר חשובים מכיבוד החוק לגבי אחריות.. אנחנו כציבור ישראלי התרגלנו לקבל שירות גרוע ובזיוני וגם לא עושים יותר מידי שמקפחים אותנו ועוברים על החוק. מודה שגם אני חוטא לפעמים בוותרנות והסלחנות הזו ואומר "טוב נו, אתן עוד צ'אנס, אחכה עוד קצת" וכו'.."
מה שאותי מעצבן יותר מכל זה שאני לא מבין למה בכלל צריך חוקים בנושאים כאלה. לתת שירות אמין וטוב ללקוח זה אינטרס של העסק כמעט כמו שהוא אינטרס של הלקוח. עסקים ברוב העולם פועלים על סמך התובנה הזו עשורים רבים ונראה שבארץ לתת שירות טוב לאחר מכירה נדיר בערך כמו למצוא פוליטיקאי לא מושחת.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני לא מכיר את חוקי הגנת הצרכן בארצות אחרות, אז אני לא יודע עד כמה נפוצה הגדרת זמן תיקון. :)

אבל משהו מחוקי קליפורניה (Civil Code Section 1792-1795) :

... service and repair shall be commenced within a reasonable time by the manufacturer or its representative in this state. Unless the buyer agrees in writing to the contrary, the goods shall be serviced or repaired so as to conform to the applicable warranties within 30 days. Delay caused by conditions beyond the control of the manufacturer or its representatives shall serve to extend this 30-day requirement.
...

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

עזוב אותך מה כתוב בחוק היבש. יצא לי לפני די הרבה שנים לחיות מספר חודשים בארה"ב. אפשר רק לחלום בארץ לקבל שירות ברמה שמקבלים שם. עסקים שם עומדים מאחורי מה שהם מוכרים והם מתביישים ולוקחים את זה אישית כאשר לקוח חוזר אליהם עם מוצר פגום או תלונה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”