שלום,אני מחובר לHOT+HOTNET במהירות 100MB כבר 4 חודשים.
ב3 חודשים הראשונים מעולם לא הייתה איטיות ותמיד הייתי מקבל את ה100MB לא משנה באיזה שעה או יום.
בחודש האחרון כל יום אני מרגיש איטיות באינטרנט בעיקר בערב בסביבות 18:00 עד בערך 22:00..זה מתבטא בסטרימים שנתקעים,יוטיוב שעושה BUFFER לסרטונים,וכמובן מהירות הורדה איטית.
אני כל פעם עושה בדיקת מהירות באתר של HOTNET בשעות האלה וכל פעם מקבל תוצאה אחרת..זה נע סביב 10MB עד 40MB.
אין לי בעיה לקבל את המהירויות האלה אבל הקטע זה שדברים בסיסים כמו YOUTUBE וסטרימים נתקעים לי על בסיס קבוע.
אני לא יודע מהיכן הבעיה,מהספק או התשתית.
לדעתכם לעבור לספקית אחרת תפתור את הבעיה?
תודה
איטיות כל ערב בHOT+HOTNET
אני עם תשתית בזק, וספק הוטנט ולצערי גם חש בתופעת הגבלת המהירות והשיבושים של החברה הזו שאין לה בושה.
למרות שאתמול דווקא היה בסדר, אבל נמאס לי לבדוק אותם כל יום , וללא ספק מעבר לספק איכותי כמו בזק בינלאומי יפתור לך את הסוגיה.
לפעמים זול=יקר בסוף...
חבל שהרגולטור לא נושך חברות שמוכרות xx ונותנות xx מינוס כמה שמחשק להן
למרות שאתמול דווקא היה בסדר, אבל נמאס לי לבדוק אותם כל יום , וללא ספק מעבר לספק איכותי כמו בזק בינלאומי יפתור לך את הסוגיה.
לפעמים זול=יקר בסוף...
חבל שהרגולטור לא נושך חברות שמוכרות xx ונותנות xx מינוס כמה שמחשק להן
כן אתמול יחסית היה בסדר..שלחתי להוטנט מכתב ונראה מה הם יגידו.Mad-Dog כתב:אני עם תשתית בזק, וספק הוטנט ולצערי גם חש בתופעת הגבלת המהירות והשיבושים של החברה הזו שאין לה בושה.
למרות שאתמול דווקא היה בסדר, אבל נמאס לי לבדוק אותם כל יום , וללא ספק מעבר לספק איכותי כמו בזק בינלאומי יפתור לך את הסוגיה.
לפעמים זול=יקר בסוף...
חבל שהרגולטור לא נושך חברות שמוכרות xx ונותנות xx מינוס כמה שמחשק להן...
אם זה ימשיך אני אחפש ספק אחר..
יש עוד המלצות חוץ מבזק בינלאומי?
·חזרו אליי כרגע מHOT NET והם אמרו שהם לא רואים שום בעיה אצלי ואז הם העלו על הקו נציג של HOT שאמר שהוא רואה שכל הנתוני קו תקינים.FIRE_WIRE כתב:אכן כך HOT+HOTNET במהירות 100MB
משעות הערב איטיות מורגשת בזמן האחרון במיוחד בערב ...
שוקל לבחון מדש את נטויזון
עריכה: גם כעת יש איטיות בגלישה באתרים (למרות בדיקת מהירות תקינה)...
הוא אמר שכנראה יש עומס והוא יפנה את הפנייה לצוות ההנדסה.
בקיצור חירטט אותי.
אני הולך להתנתק מHOTNET.
איזה ספקיות מומלצות יש?
- סמארטפון_אכזרי
-
- חבר פעיל
- הודעות: 66
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 11 פעמים
- ShaiPerlstein
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 17
- הצטרף: ספטמבר 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
·אתמול בבוקר עברתי לספק בזק בינלאומי וחשבתי שהעניין ייפתר אבל בערב קיבלתי גג 20 מגה והאינטרנט היה צולע.ShaiPerlstein כתב:גם אצלי בחודש האחרון יש איטיות במיוחד בערב.
לפני מספר ימים היתה איטיות נוראית של 2-4 מגה במקום 70-80.
נראה לי שאין ברירה ולעבור ספק....
עכשיו אני כל כך מבולבל אם הבעיה בספקיות או בתשתית.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·אני עכשיו בבזק בינלאומי+תשתית HOT מקבל 56MB..eldadf כתב:והיום שוב... הוטנט+בזק (100M)...
אני כבר לא יודע אם הבעיה זה בתשתית או הספק..
בכל זאת מחר אני מתנתק מבזק בינלאומי וחוזר לHOTNET..
יש להם בעיות עם טורנטים שאני מוריד על מקסימום 150KB..
אותו *** לפי דעתי אז אני מעדיף לשלם 10 שקל פחות כל חודש ולנסות למצוא את הפתרון עם HOT וHOTNET כי זה קורה רק בתקופה האחרונה האיטיות הזאת..
- eldadf
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 350
- הצטרף: מרץ 2011
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
ואני נשברתי אחרי חודש של פעם ביומיים בין 20:00 ל00:00 חוויות של עד 8M בבדיקות, פתחתי על המקום התניידתי דרך האתר של CCC
לקח דקה, יש יוזר בדיקת מהירות תקינה מקבל את מה שצריך.
לידע כללי החיסרון היחידי זה שברירת המחדל של CCC זה חלוקת כתובות מאחורי NAT, התקשרתי אליהם הייתי מס 1 בתור(הייתי בשוק) 20 שניות ענו,
בנוסף נדהמתי לגלות שהנציג יודע מה זה NAT ושאין בעיה זה רק שינוי הגדרה אצלהם. לטענתו רק בשרות לקוחות מבצעים את זה אז נחכה ליום א'.
עד כאן החוויה הנעימה.
אם ההאטה תחזור אדווח.
לקח דקה, יש יוזר בדיקת מהירות תקינה מקבל את מה שצריך.
לידע כללי החיסרון היחידי זה שברירת המחדל של CCC זה חלוקת כתובות מאחורי NAT, התקשרתי אליהם הייתי מס 1 בתור(הייתי בשוק) 20 שניות ענו,
בנוסף נדהמתי לגלות שהנציג יודע מה זה NAT ושאין בעיה זה רק שינוי הגדרה אצלהם. לטענתו רק בשרות לקוחות מבצעים את זה אז נחכה ליום א'.
עד כאן החוויה הנעימה.
אם ההאטה תחזור אדווח.
לא יכול להיללונן עם הוט+הוטנט (200מגהביט). יש האטה קטנה בשעות העומס, אבל לא משהו לכתוב הביתה על.
[imgbig]http://i.imgur.com/rxQv8G0.png[/imgbig]
לפני מספר שבועות הייתה לי את אותה הבעיה אבל אחרי התקשרות עם התמיכה הטכנית של הוטנט נפתרה הבעיה. תתקשרו אליהם גם ותסבירו להם את הבעיה שלכם. עובדים 24 שעות ביום.
[imgbig]http://i.imgur.com/rxQv8G0.png[/imgbig]
לפני מספר שבועות הייתה לי את אותה הבעיה אבל אחרי התקשרות עם התמיכה הטכנית של הוטנט נפתרה הבעיה. תתקשרו אליהם גם ותסבירו להם את הבעיה שלכם. עובדים 24 שעות ביום.
- eldadf
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 350
- הצטרף: מרץ 2011
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
תהנה לך.
אני אחרי לפחות 5 שיחות, על אותה בעיה. כל פעם בתאריך אחר... ולא אין להם מושג מה הבעיה או לפחות לנציגים אין מושג. ומאחר ואני רואה שהנושא חוזר על עצמו גם אצל ספקים נוספים אז אני גם לא אומר משהו רע פשוט מחפש איפה התמורה הטובה ביותר בשבילי.
בתור אחד שעוד מקבל את הספק חינם בגלל שאני מנוי למובייל שלהם בחרתי לעבור...
סה"כ "הפסד" שלהם, כי כבר אין לי סיבה לא לעבור עכשיו גם בשירות הסלולרי שלהם דבר שהיה לי משתלם מאחר וסלולרי + ספק יצא לי כדאי.
אני אחרי לפחות 5 שיחות, על אותה בעיה. כל פעם בתאריך אחר... ולא אין להם מושג מה הבעיה או לפחות לנציגים אין מושג. ומאחר ואני רואה שהנושא חוזר על עצמו גם אצל ספקים נוספים אז אני גם לא אומר משהו רע פשוט מחפש איפה התמורה הטובה ביותר בשבילי.
בתור אחד שעוד מקבל את הספק חינם בגלל שאני מנוי למובייל שלהם בחרתי לעבור...
סה"כ "הפסד" שלהם, כי כבר אין לי סיבה לא לעבור עכשיו גם בשירות הסלולרי שלהם דבר שהיה לי משתלם מאחר וסלולרי + ספק יצא לי כדאי.