הזמנתי סוללה של Xiamoi וכיסוי סיליקון לסוללה מהאתר TinyDeal.
לפני שבוע החבילה הגיעה פגומה, מעוכה וקרועה, כאשר בתוכה יש רק את הכיסוי סיליקון (שעלה 5 ש"ח, לעומת הסללה שעלתה 80 ש"ח). פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה.
מיד שלחתי מייל לחנות, הם ביקשו תמונות הוכחה. העברתי להם את כל האינפורמציה.
היום הם ענו לי, שמכיוון שחתמתי על החבילה, חברת הדואר לא מוכנה לבדוק את המקרה ולזכות את החנות, ולכן הם לא יכולים לזכות אותי. הם הציעו במקום זה "להשתתף" יחד איתי בנזק ולתת לי 40 ש"ח לרכישה באתר (חצי מעלות הסוללה).
משום שלא קרה לי דבר כזה, אני לא כל כך יודע אם ההתנהלות שלהם נכונה. האם יש עוד דבר שאפשר לעשות או שזה אבוד מבחינתי ואני צריך להסכים להשתתפות?
סיוע בהתנהלות מול חנות לאחר שחבילה הגיעה פגומה ובלי המוצר
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- ds123 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2017
- הצטרף: דצמבר 2008
- נתן תודות: 113 פעמים
- קיבל תודות: 84 פעמים
כן, אני יודע.amitbak כתב:לא חותמים לפני שבודקים....
העניין שהוא לא אני הוצאתי את החבילה ומי שהוציא אותה בשבילי לא ידע שחסר משהו (כי הרי אחד המוצרים שהזמנתי כן היה בתוך החבילה).
אני יודע שזו טעות שיכולה להפיל אותי בתביעה, לכן קצת אני חושש לבצע פנייה כזאת לפייפאל כדי לא לצאת קירח מכל הכיוונים (גם להפסיד בתביעה וגם לא לקבל את הפשרה שהחנות הציעה).
עצתי שתמתין ותן לחנות להגיב לפייפאל. יש לחנות מספר ימים להגיב והיא תעשה זאת.
אין קשר בין חתימה על קבלת החבילה בדואר, לבין בדיקת שלמות תוכנה.
בסוגריים אומר שיש סיכוי רב שבזזו לך החבילה בדואר שלנו, והחנות כנראה תשלם על כך.
זו אחת הסיבות שיש מוכרים באיביי שחוסמים את ישראל.
אין קשר בין חתימה על קבלת החבילה בדואר, לבין בדיקת שלמות תוכנה.
בסוגריים אומר שיש סיכוי רב שבזזו לך החבילה בדואר שלנו, והחנות כנראה תשלם על כך.
זו אחת הסיבות שיש מוכרים באיביי שחוסמים את ישראל.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY