אני קורא ושמע הרבה על חוויות רעות שהיו לאנשים אז החלטתי לשתף בחוויה הטובה שלי: (סתם בשביל לעצבן..)
הייתי בחבילה של 30 מגה תשתית של הוט וספק נטוויז'ן - חייב לציין שהחיבור היה יציב בטירוף עם 0 תקלות ולכן החלטתי מראש שאני נשאר עם הקומבינציה הזו למרות הפיתוים שמסביב.
קודם פניתי לנטוויז'ן - באופן תמוה (לפחות עבורי), מעבר לחבילת 100 מגה, גם מבלי לשדרג כלום בצד של התשתית, עולה פחות מלהישאר ב 30 אז כמובן שהלכתי על זה - עלות של 25 שח לחודש.
חששתי שאולי העובדה שנטוויז'ן עדכנו את החבילה ל 100 מבלי ש הוט עדכנו יגרום לבעיות אבל זה עבר חלק.
אח"כ פניתי ל הוט - קיבלתי מהם חבילת תשתית של 100 ב 100. זה חייב החלפת מודם (ל הוטבוקס) ובחרתי באופציה של שליח בעלות של 30 שח כי לא נראה לי הגיוני מצד אחד לשלם 200+ שח על התקנה פשוטה ומצד שני לא רציתי להיות מנותק זמנית מהאינטרנט אם אני בוחר באופציה של החלפת המודם עצמאית במרכז שירות שלהם.
תיאמתי שליח שהגיע בול בזמן לא לפני שהתקשר לוודא שאני בבית.
ההתקנה של הממיר היתה פשוטה ומהירה תודות למדריך שצורף לערכה ותוך 5 דקות כבר וידאתי דרך speed test שאכן אני על מהירות 100 (אפילו טיפה יותר).
את כל זה עשיתי בלי לדבר שנייה אחת בטלפון - הכל דרך צ'אט (נטוויזן) ופייסבוק (הוט) - פשוט תענוג
מעבר ל 100 מגה - חוויה חיובית בהוט ונטוויז'ן
- oris74 (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים
- oris74 (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים