מה דעתכם- כיצד יש לפרש את המקרה הבא- חוזה עם נותן שירות

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shoki222 (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 547
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

מה דעתכם- כיצד יש לפרש את המקרה הבא- חוזה עם נותן שירות

נושא שלא נקרא #1 

שלום,
יש לי ביטוח לשירות תיקונים על המזגן המרכזי שלי. הפעלתי את הביטוח הזה עקב תקלה. הטכנאי בא ומצא שיש להחליף מנוע למאוורר המעבה (של היחידה החיצונית). הטכנאי אמר שאין לו מנוע כזה ברכב והוא יזמין במחסן ושיהיה מוכן בעוד כמה ימים, יתאמו איתי קריאת שירות נוספת. אין למעשה עתה שום מסגרת זמן שבגינה הם צריכים לספק את המנוע החליפי. ועקרונית הדבר יכול להמשך גם חודשיים. בנתיים אני מתייבש בלי מזגן והדבר קומם אותי מאוד. הטכנאי והחברה סרבו לכך שהטכנאי יסע למחסן החלפים ויביא את המנוע וישלים את הטיפול המלא- וזאת כי יש לו קריאות שירות נוספות.

בוויכוח עם החברה המבטחת, לדרשתי לגמר התיקון עוד באותו היום של ביקור הטכנאי, ע"י השגת מנוע בנסיעה מיוחדת נוספת למחסן החלפים שלהם וחזרה אלי, שלפנו את חוזה השירות ושם כתוב- שהחברה המבטחת צריכה "להיענות לקריאת השירות שלי תוך 3 ימי עסקים" והוויכוח הוא האם הביטוי להיענות לקריאת השירות הינו האם מדובר בתיקון מלא עד גמר שלם או כפי שעובר עלי עכשיו שצריכה להיות פעולת שירות נוספת בעוד כמה ימים לאספקת המנוע החדש.

הביקור הראשון היה במסגרת הזמן על פי חוזה השירות, תוך 3 ימי עסקים, שזה כשלעצמו עם החגים וימי השישי, היה סיוט לא פשוט. חבל שלא שמתי לב לזה בחתימת החוזה.

בגלל שיש לי חוזה שירות עם חברה מבטחת, והשקעתי בו כבר תשלומי פרמיה, ובגלל תנאי יציאה דרקוניים (תשלום עוד שנה כקנס יציאה) אני מסונדל חזק ולא יכול לקרוא ל "סתם" טכנאי "מהעיר" שיתקן מיידית. גם עלות תיקון כזה כ 1500 ש"ח.

תודה למתייחסים כיצד יש לפרש את "להיענות לקריאת השירות תוך 3 ימים"

חם לי, אפילו שיותר נעים כבר בערב...אולי מהעצבים עליהם...

MarioMan
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לפי מה שאתה אומר הבעיה נעוצה בכלל במחסן, כי הם צריכים לספק את המנוע לטכנאי - לי זה נראה שהם על גבול הסביר ואולי אף מעבר.
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.

shoki222 (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 547
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

זה מחסן שלהם. במידה ומקובלת הפרשנות "שלי" שלהענות לקריאת השרות

נושא שלא נקרא #3 

@MarioMan
·
פירושו תיקון מלא, הטכנאי היה צריך לנסוע למחסן שלהם להביא מנוע ולחזור אלי ולסיים את התיקון.

המחסן הוא לא גורם צד ג' זה מחסן של החברה המבטחת. הם לא מאפשרים לטכנאי לחזור למחסן ומכניסים אותי לסבב שירות חדש שיתבצע עוד כמה ימים, ללא מסדרתזמן מובטחת כלשהיא

MarioMan
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אפשר להבין אותם:

1. זה מחסן שלהם אבל זה לא מחסן של הטכנאי. למחסן יש מטלות משל עצמו יחד עם צוות עובדים ששייך אליו. ברור לך שעם כל הצער על זה שהלך לך המנוע והם צריכים לספק לך אותו אי אפשר לעצור הכל ולהכניס את אספקת המנוע שעתיד להמסר לטכנאי שיטפל בנושא לראש סדר המטלות.

2. להיענות לקריאת שירות זה אומר לבוא. ברוב המקרים במצב אותו אתה מתאר, לפיו אין לטכנאי שהגיע את החלק איתו, מה שקורה הוא שאותה קריאת שירות נסגרת (כי הטכנאי הגיע, בדק ואבחן מה הבעיה ומה הפתרון), ואחריה נפתחת קריאת שירות חדשה עבור תיאום וביצוע של אותה החלפה של חלק שלא היה לטכנאי שטיפל בקריאת השירות המקורית. מכך גם אין שום חובה שמי שיטפל בקריאה החדשה זה אותו הטכנאי.
Vermoze - Innovative Technology Solutions Ltd.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”