מחובר בשוק הסיטונאי של בזק בינלאומי בחבילת 100 מגה. מודם/נתב VTECH שקיבלתי מבזק בינלאומי. הנתב מחובר לפילטר מרכזי. בבית יש גם שני סוויצים ו AP אחד. לא עושים טורנטים או דברים עם המון connections. הנתב יושב בתוך ארון תקשורת סגור.
בשבועיים האחרונים (ואולי עוד הרבה קודם) התחלנו לשים לב לניתוקים, דהיינו וואטסאפ שלא שולח הודעות כשמחוברים ל WIFI, או מחשבים ברשת החוטית שפשוט נתקעים בזמן בקשה של דפים וכד. ז"א הבעיה גם ב WIFI וגם ברשת הקווית.
בזק בינלאומי ראו בצד שלהם ניתוקי DSL ממש כל דקה. ניסו לעדכן גרסא לנתב - לא עזר. נראה שהנתב מרסט את עצמו כל דקה לפי אורות ה POWER וה DSL.
טכנאי של בזק שהגיע אמר שהקו תקין, חיבר מודם שלו הראה בדיקת מהירות של 63 מגה, אמר שהבעיה בנתב והלך.
טכנאי של בזק בינלאומי שהגיע החליף נתב ל VTECH חדש(או מחודש). עשה בדיקה, אמר שתקין והלך.
הבעיה ממשיכה. הניתוקים לא קורים כל הזמן אבל קורים. גם בזק בינלאומי רואים בצד שלהם.
בזק בינלאומי דיברו עם בזק, שאמרו שראו משהו ועשו שינוי. לאחר השינוי של בזק, הנתב הצליח לעדכן לגרסא חדשה יותר, מה שלא הצליח קודם, אבל הניתוקים עדיין קורים. לדעתי המהירות גם ירדה לאחר השינוי של בזק.
מחר בבוקר יגיעו גם טכנאי של בזק וגם בזק בינלאומי יחדיו. יש לכם עצות מה יכולה להיות הבעיה והפתרון?
ניסיתי לנתק את כל הציוד שלי, ולהחזיר אחד אחד אבל לא הצלחתי למצוא משהו שגורם לניתוקים.
הזמנתי גם את הנתב Q1000 לבדיקה, יגיע בטח תוך כשלושה שבועות.
שאלות לקראת ביקור של טכנאי בזק + בזק בינלאומי מחר
אני לא כל כך יודע למה אתה זכאי מבחינת בזק, אבל אני אישית הייתי מבודד את התקלה.
בוא נתחיל מזה שאם מדובר בנורת DSL חד וחלק הבעיה בתשתית, לא משנה כמה עומס תפעיל מהצד שלך, היא לא אמורה להבהב.
כן יכול להיות שיש בעיה בציוד, אך אם אתה אומר שהוחלף לך נתב - פחות מאמין שמדובר בבעיית ציוד.
ולכן הייתי מבקש מבזק לתת לך ראוטר לשבוע, ולראות מה קורה איתו.
ברגע שיהיו לך נפילות גם עם הראוטר של בזק - הטיפול הוא כבר עליהם.
אך את כל זה אני אומר מצורת טיפול שאמורים לטפל בלקוח שהוא בזק.
במקרה הזה שאתה על התשתית של בזק אבל בשוק סיטונאי אני לא יודע עד כמה בזק ירדו לרזולוציית טיפול כזאת.
נסה לבחון מולם מה האופציות שלך.
לא יכול להיות ששניהם יגידו "הכל תקין" וילכו.
בזק אולי יכולים להגיד את זה כי כביכול אתה לא לקוח שלהם, אבל אז תתעקש מול בזק בינלאומי, הם אמורים להתעקש מול בזק כי הם בעצם הלקוחות שלהם (שוכרים מהם תשתית).
בהצלחה !
בוא נתחיל מזה שאם מדובר בנורת DSL חד וחלק הבעיה בתשתית, לא משנה כמה עומס תפעיל מהצד שלך, היא לא אמורה להבהב.
כן יכול להיות שיש בעיה בציוד, אך אם אתה אומר שהוחלף לך נתב - פחות מאמין שמדובר בבעיית ציוד.
ולכן הייתי מבקש מבזק לתת לך ראוטר לשבוע, ולראות מה קורה איתו.
ברגע שיהיו לך נפילות גם עם הראוטר של בזק - הטיפול הוא כבר עליהם.
אך את כל זה אני אומר מצורת טיפול שאמורים לטפל בלקוח שהוא בזק.
במקרה הזה שאתה על התשתית של בזק אבל בשוק סיטונאי אני לא יודע עד כמה בזק ירדו לרזולוציית טיפול כזאת.
נסה לבחון מולם מה האופציות שלך.
לא יכול להיות ששניהם יגידו "הכל תקין" וילכו.
בזק אולי יכולים להגיד את זה כי כביכול אתה לא לקוח שלהם, אבל אז תתעקש מול בזק בינלאומי, הם אמורים להתעקש מול בזק כי הם בעצם הלקוחות שלהם (שוכרים מהם תשתית).
בהצלחה !
מסכים. קשה מאד לאבחן את התקלה. וגם אני לא מאמין שמדובר בציוד שלי ברשת הפנימית.
אני מסתכל עכשיו על המסכי הADMIN בראוטר ובבירור נראה:
UPTIME של הראוטר 3:29 שעות (אני הוצאתי מהחשמל)
UPTIME של חיבור ה VDSL 1:34 שעות.
פשוט החיבור נופל, ולא ברור מה מפיל אותו. קשה להאמין ששוב מדובר במודם/נתב אבל הכל יכול להיות.
אני מסתכל עכשיו על המסכי הADMIN בראוטר ובבירור נראה:
UPTIME של הראוטר 3:29 שעות (אני הוצאתי מהחשמל)
UPTIME של חיבור ה VDSL 1:34 שעות.
פשוט החיבור נופל, ולא ברור מה מפיל אותו. קשה להאמין ששוב מדובר במודם/נתב אבל הכל יכול להיות.
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
היי,maxmad כתב:נתונים נוספים:
Upstream Downstream
Rate, kbps 5022 68425
Maximum rate, kbps 20656 69876
Line attenuation, 0.1 dB 148 143
Noise margin, 0.1 dB 211 81...
מהתיאור שלך אכן ישנה תחושה שמדובר בבעיה הקשורה לתשתית. מידת ההנחתה על הקו נראית מעט חריגה אם אכן מדויקת (Line Attenuation).
בכל מקרה, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות למייל שמצוין בחתימה אם התופעה ממשיכה לאחר ביקור הטכנאים.
בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
[email protected]
אלה הנתונים של הקו כרגע..
Upstream Downstream
Rate, kbps 5022 56551
Maximum rate, kbps 19114 63756
Line attenuation, 0.1 dB 230 206
Noise margin, 0.1 dB 165 99
ותמונה מציוד הבדיקה של טכנאי בזק שהיה פה. הטכנאי של בזק מצא גיד שלא היה לחוץ טוב בארון של הבניין ותיקן. או שלא תיקן. כבר לא ברור לי מה הולך פה.
היה וקטורינג פעיל על הקו, הטכנאי של בזק בינלאומי ביקש שיבטלו אותו. גם זה לא עזר.
Upstream Downstream
Rate, kbps 5022 56551
Maximum rate, kbps 19114 63756
Line attenuation, 0.1 dB 230 206
Noise margin, 0.1 dB 165 99
ותמונה מציוד הבדיקה של טכנאי בזק שהיה פה. הטכנאי של בזק מצא גיד שלא היה לחוץ טוב בארון של הבניין ותיקן. או שלא תיקן. כבר לא ברור לי מה הולך פה.
היה וקטורינג פעיל על הקו, הטכנאי של בזק בינלאומי ביקש שיבטלו אותו. גם זה לא עזר.
נערך לאחרונה על ידי maxmad ב 07/07/2016 11:07, נערך 2 פעמים בסך הכל.
מהניסיון שלי עם הנתב של בזק בינלאומי הוא שווה לשקית ***. סביר להניח שהבעיה מגיע ממנו, גם אני חוויתי ניתוקים (בעיקר ברגע שהייתי מעמיס עליו) ואחרי יומיים איתו הלכתי לחנות וקניתי מודם ADSL פרטי.... אם יש לך מודם כזה זרוק בבית (בדרך כלל להרבה יש מהמודים של בזק) תנסה לבדוק איתו. אם לא, בכל מקרה הייתי ממליץ לך לקנות מודם ADSL פרטי.....רוב הסיכויים שזה יפתר. אם לא אז הבעיה בתשתית בוודאות.
אולי מסכים.
העניין הוא שאני לא חושב שאני מעמיס עליו. אין טורנטים אין הורדות מרובות וכד'. אבל אולי אני טועה.
הזמנתי את ה Q1000 אתמול והוא בדרך אלי. זה יעזור בבדיקה.
הזמנתי את ה Q1000 אתמול והוא בדרך אלי. זה יעזור בבדיקה.
שלום,maxmad כתב:מעדכן שגם לאחר ביקור של טכנאי בזק וטכנאי בזק בינלאומי הבעיה שלי לא נפתרה, עדיין יש ניתוקי DSL מרובים כמו גם האטות וכד'. אני נותן ל מתן_בזק_בינלאומי הזדמנות נוספת לבדוק מה ניתן לעשות. אני לא אכתוב מה נאמר לי ע"י נציגי בזק בינלאומי השונים - אבל תשובות הזויות(!) שלא הייתי מצפה לשמוע מגוף כזה גדול....
אתה יכול לציין מהיכן אתה בארץ ?
אני מנסה למצוא קשר לניתוקים שיש לי עם תשתית בזק וספק 018 שהמשיכו גם אחרי החלפת נתב.
אולי אין קשר אבל אולי כן.
כן
- arotman
- חבר במועדון HT
- הודעות: 3573
- הצטרף: ינואר 2005
- שם מלא: אריה רוטמן
- מיקום: כפר חב"ד
- נתן תודות: 412 פעמים
- קיבל תודות: 359 פעמים
- יצירת קשר:
הולך לכתוב משהו שלא יערב לחלק מהגורמים. ממליץ לחזור לבזק בתשתית , לקחת בהשאלה נתב רק לא vtecb403!!! . מדובר בנתב שהוא אפילו לא המיץ של הזבל. אחרי לא יודע כמה עדכוני קושחה יכול לקבל אותו בתור bridge מודם אולי....
ברגע שתחזור לבזק ייגמרו התירוצים לבזק נתב שלכם קו שלכם תפתרו. יכול להיות בעיה בשקע טלפון, פילטר, זוג לא תקין , קופסת חיבורים לא תקינה ולעיתים גם פורט ב msag.
אגב מסתבר שדווקא הפילטר הדירתי האפור הגדול של בזק הרבה פחות טוב מפילטר רגיל לשקע.
נתבים מועדפים מבזק הם כל דבר חוץ מ vtech403!!!! אם אתה יכול להשיג אז netgear vegn-2610 אפילו מחודש.
יש לי לא מעט ניסיון עם לקוחות שעברו לשוק הסיטונאי נתקלו בעיות וחזרו לבזק. אחרי שהכל יציב אז אפשר לחזור לבזק בינלאומי.
טרחה אני יודע אבל כרגע עד שמשרד התקשורת ייפול על בזק, בזק ימשיכו להתנהג כמו מונופול עצבני ולא יתאמצו לפתור תקלות בשוק הסיטונאי.
היה לי מקרה עם לקוח מירושלים שליוויתי אותי במשך שבועיים עד שלא חזר לבזק והגיע טכנאי בזק שבדק את השקע בבית והחליף אותו נתב בזק היה מתנתק כל 7עד 15 דקות.
ברגע שתחזור לבזק ייגמרו התירוצים לבזק נתב שלכם קו שלכם תפתרו. יכול להיות בעיה בשקע טלפון, פילטר, זוג לא תקין , קופסת חיבורים לא תקינה ולעיתים גם פורט ב msag.
אגב מסתבר שדווקא הפילטר הדירתי האפור הגדול של בזק הרבה פחות טוב מפילטר רגיל לשקע.
נתבים מועדפים מבזק הם כל דבר חוץ מ vtech403!!!! אם אתה יכול להשיג אז netgear vegn-2610 אפילו מחודש.
יש לי לא מעט ניסיון עם לקוחות שעברו לשוק הסיטונאי נתקלו בעיות וחזרו לבזק. אחרי שהכל יציב אז אפשר לחזור לבזק בינלאומי.
טרחה אני יודע אבל כרגע עד שמשרד התקשורת ייפול על בזק, בזק ימשיכו להתנהג כמו מונופול עצבני ולא יתאמצו לפתור תקלות בשוק הסיטונאי.
היה לי מקרה עם לקוח מירושלים שליוויתי אותי במשך שבועיים עד שלא חזר לבזק והגיע טכנאי בזק שבדק את השקע בבית והחליף אותו נתב בזק היה מתנתק כל 7עד 15 דקות.
מה שאתה כותב זה בדיוק מה שאמרו לי ואני לא מקבל את זה. אם אני קונה שירותי אינטרנט מספק בשוק הסיטונאי, הוא אחראי כלפיי לתקינות התשתית, בין אם זה מודם/זוג/פילטר/שקע וכד' אם יש משהו מאלה שלא באחריות הספק הוא צריך לערב את בזק ולוודא שבזק מתקנים מה שצריך.arotman כתב:הולך לכתוב משהו שלא יערב לחלק מהגורמים. ממליץ לחזור לבזק בתשתית , לקחת בהשאלה נתב רק לא vtecb403!!! . מדובר בנתב שהוא אפילו לא המיץ של הזבל. אחרי לא יודע כמה עדכוני קושחה יכול לקבל אותו בתור bridge מודם אולי....
ברגע שתחזור לבזק ייגמרו התירוצים לבזק נתב שלכם קו שלכם תפתרו. יכול להיות בעיה בשקע טלפון, פילטר, זוג לא תקין , קופסת חיבורים לא תקינה ולעיתים גם פורט ב msag.
אגב מסתבר שדווקא הפילטר הדירתי האפור הגדול של בזק הרבה פחות טוב מפילטר רגיל לשקע.
נתבים מועדפים מבזק הם כל דבר חוץ מ vtech403!!!! אם אתה יכול להשיג אז netgear vegn-2610 אפילו מחודש.
יש לי לא מעט ניסיון עם לקוחות שעברו לשוק הסיטונאי נתקלו בעיות וחזרו לבזק. אחרי שהכל יציב אז אפשר לחזור לבזק בינלאומי.
טרחה אני יודע אבל כרגע עד שמשרד התקשורת ייפול על בזק, בזק ימשיכו להתנהג כמו מונופול עצבני ולא יתאמצו לפתור תקלות בשוק הסיטונאי.
היה לי מקרה עם לקוח מירושלים שליוויתי אותי במשך שבועיים עד שלא חזר לבזק והגיע טכנאי בזק שבדק את השקע בבית והחליף אותו נתב בזק היה מתנתק כל 7עד 15 דקות....
לנפנף אותי במשהו כמו "תדאג אתה לשתית תקינה בין אם ע"י בזק או הוט ואז תחזור אלינו" זה לא לעניין ומפספס את על מטרת השוק הסיטונאי. אני בטוח שמרד התקשורת לא התכוון לכך, ואם צריך אכתוב להם בנושא.
- arotman
- חבר במועדון HT
- הודעות: 3573
- הצטרף: ינואר 2005
- שם מלא: אריה רוטמן
- מיקום: כפר חב"ד
- נתן תודות: 412 פעמים
- קיבל תודות: 359 פעמים
- יצירת קשר:
·מכיוון שאני נתקל במצבים האלו לא מעט, עברתי את השלב "אני צודק"maxmad כתב:מה שאתה כותב זה בדיוק מה שאמרו לי ואני לא מקבל את זה. אם אני קונה שירותי אינטרנט מספק בשוק הסיטונאי, הוא אחראי כלפיי לתקינות התשתית, בין אם זה מודם/זוג/פילטר/שקע וכד' אם יש משהו מאלה שלא באחריות הספק הוא צריך לערב את בזק ולוודא שבזק מתקנים מה שצריך.......
לנפנף אותי במשהו כמו "תדאג אתה לשתית תקינה בין אם ע"י בזק או הוט ואז תחזור אלינו" זה לא לעניין ומפספס את על מטרת השוק הסיטונאי. אני בטוח שמרד התקשורת לא התכוון לכך, ואם צריך אכתוב להם בנושא....
ברור שאתה צודק! יחד עם זאת אצל הלקוח שהזכרתי מירושלים נציג מ012 במקרה הזה הרים ידיים ואמר לא יכול לסייע יותר. לצערנו בזק מתנהגת כמונופול ונמסר לי שחברות התקשורת מכינות תביעה בנושא מול בזק.
במקרה שלך יש לך 3 אופציות:
1. לומר אני צודק להתייבש
ולקוות שבזק מול בזק בינלאומי יפתרו את הבעיה.
2.לחזור לבזק באופן זמני עד שתתוקן התקלה.
3. לעבור להוט (לא ממליץ).