למאמר: אפריל טקליין וטופאודיו משיקות את מקרני JVC לשנת 2016
שרשור תגובות: אפריל טקליין וטופאודיו משיקות את מקרני JVC לשנת 2016
- MartinHSabag (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- spacedude
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3501
- הצטרף: פברואר 2005
- מיקום: מזכרת בתיה
- נתן תודות: 183 פעמים
- קיבל תודות: 169 פעמים
בהצלחה לכולם,
מקווה שהמחיר רחוב יהיה יותר ריאלי.
שוק המקרנים בארץ קפץ כמה מדרגות בשנים האחרונות.
אם לפני כמה שנים רוב המשתמשים היו מסתפקים במקרני כניסה, היום המצב הוא לא כזה.
אפשר גם לראות את זה בתחום המסכים (למקרנים).
לפני כמה שנים טובות כמעט ואף אחד לא חשב להוציא 4K ומעלה על מסך עם מתיחה.
אין ספק של JVC יש מקרנים שמשאירים אבק לשאר החברות (כל עוד ישכילו היבואן והמפיץ לתמחר במחירי רחוב הגיוניים) זה יהיה נוק אווט.
מקווה שהמחיר רחוב יהיה יותר ריאלי.
שוק המקרנים בארץ קפץ כמה מדרגות בשנים האחרונות.
אם לפני כמה שנים רוב המשתמשים היו מסתפקים במקרני כניסה, היום המצב הוא לא כזה.
אפשר גם לראות את זה בתחום המסכים (למקרנים).
לפני כמה שנים טובות כמעט ואף אחד לא חשב להוציא 4K ומעלה על מסך עם מתיחה.
אין ספק של JVC יש מקרנים שמשאירים אבק לשאר החברות (כל עוד ישכילו היבואן והמפיץ לתמחר במחירי רחוב הגיוניים) זה יהיה נוק אווט.
שחר
- MarioMan
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3538
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: יונתן פת-יה
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 195 פעמים
"DLA-X5000 - מחיר 29,900 ש"ח"spacedude כתב:בהצלחה לכולם,
מקווה שהמחיר רחוב יהיה יותר ריאלי....
למיטב זכרוני ה-X500 שלי עלה לי סביב 25,000 ש"ח בשעתו (לפני הורדת המחיר הקטנה שהגיעה שנה אחרי, כשהם החליטו לא לרענן את היצע המקרנים באותה השנה) ביבוא אישי.
אז 29,990 נראה לי במקרה הזה מאוד הגיוני ואני בטוח שבפועל המחיר יהיה נמוך מזה במידה מסוימת.
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
אם מחיר הרחוב יהיה קרוב ל"מחיר המומלץ" היבואן לא יזכה לראות פה הרבה מכירות. תחת פערי המחיר האלה יותר זול לקפוץ לסופ"ש לברלין, לקנות מקרן על הדרך, לשלם עליו מס מלא במסלול האדום, ועוד להישאר עם עודף לשופינג ומלון טוב .
כמו בכל מקרה אחר בתחום הזה, יבואן שישכיל להבין שהזמנה מחו"ל הפכה לאופציה לגיטימית, רק ירוויח.
אנחנו ב-2016, ויבואנים צריכים להבין שהתמחור שלהם לא צריך להתחרות רק ביבואן מקביל או ביבואן של מותג מתחרה, אלא גם בתמחור של אמזון אירופה, ומחירי איביי + משלוח.
לייבא לבד זה כבר לא באמת מרתיע עבור חלק גדל והולך מהקהל שלהם, והכל הופך להיות משחק של עלות תועלת.
כולנו כבר נחשפנו לאיכות השירות של אמזון (וגם לוודאות שהיא מספקת מבחינת עלות סופית, זמני משלוח, אחריות ומקוריות).
מה שנשאר למשווקים המקומיים להציע הוא ייעוץ, מומחיות, הדגמה, שירות מקומי ואולי טרייד אין מפעם לפעם. הפרמיה שהם יכולים לגבות על השירות הזה היא לטעמי 10%-15% ברוב המקרים ועד 25% במקרים קיצוניים (מוצרים רגישים או מורכבים מאוד להובלה לדוגמה, או כאלה שקשה למצוא מספק אינטרנטי אמין).
ישנם משווקים שהשכילו להבין ומציעים מחיר אטרקטיבי מול מחירי חו"ל במרבית המוצרים שלהם, ללקוחות שמגיעים מוכנים (אין היגיון למכור בזול לכולם, פראיירים שלא טורחים לעשות שיעורי בית מייצרים שולי רווח נהדרים לחנויות).
לסיכום, אם היבואן של JVC רוצה לייצר היקף מכירות משמעותי, אני מקווה שהוא התכונן עם מדיניות תמחור תחרותית, רחוקה מאוד מה"מחיר המומלץ" שלו וקרובה מאוד למחירי חו"ל.
כמו בכל מקרה אחר בתחום הזה, יבואן שישכיל להבין שהזמנה מחו"ל הפכה לאופציה לגיטימית, רק ירוויח.
אנחנו ב-2016, ויבואנים צריכים להבין שהתמחור שלהם לא צריך להתחרות רק ביבואן מקביל או ביבואן של מותג מתחרה, אלא גם בתמחור של אמזון אירופה, ומחירי איביי + משלוח.
לייבא לבד זה כבר לא באמת מרתיע עבור חלק גדל והולך מהקהל שלהם, והכל הופך להיות משחק של עלות תועלת.
כולנו כבר נחשפנו לאיכות השירות של אמזון (וגם לוודאות שהיא מספקת מבחינת עלות סופית, זמני משלוח, אחריות ומקוריות).
מה שנשאר למשווקים המקומיים להציע הוא ייעוץ, מומחיות, הדגמה, שירות מקומי ואולי טרייד אין מפעם לפעם. הפרמיה שהם יכולים לגבות על השירות הזה היא לטעמי 10%-15% ברוב המקרים ועד 25% במקרים קיצוניים (מוצרים רגישים או מורכבים מאוד להובלה לדוגמה, או כאלה שקשה למצוא מספק אינטרנטי אמין).
ישנם משווקים שהשכילו להבין ומציעים מחיר אטרקטיבי מול מחירי חו"ל במרבית המוצרים שלהם, ללקוחות שמגיעים מוכנים (אין היגיון למכור בזול לכולם, פראיירים שלא טורחים לעשות שיעורי בית מייצרים שולי רווח נהדרים לחנויות).
לסיכום, אם היבואן של JVC רוצה לייצר היקף מכירות משמעותי, אני מקווה שהוא התכונן עם מדיניות תמחור תחרותית, רחוקה מאוד מה"מחיר המומלץ" שלו וקרובה מאוד למחירי חו"ל.
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
·קראת מי אמון על שיווק המותג בארץ?wegabi כתב:אם מחיר הרחוב יהיה קרוב ל"מחיר המומלץ" היבואן לא יזכה לראות פה הרבה מכירות. תחת פערי המחיר האלה יותר זול לקפוץ לסופ"ש לברלין, לקנות מקרן על הדרך, לשלם עליו מס מלא במסלול האדום, ועוד להישאר עם עודף לשופינג ומלון טוב .
כמו בכל מקרה אחר בתחום הזה, יבואן שישכיל להבין שהזמנה מחו"ל הפכה לאופציה לגיטימית, רק ירוויח.
אנחנו ב-2016, ויבואנים צריכים להבין שהתמחור שלהם לא צריך להתחרות רק ביבואן מקביל או ביבואן של מותג מתחרה, אלא גם בתמחור של אמזון אירופה, ומחירי איביי + משלוח.
לייבא לבד זה כבר לא באמת מרתיע עבור חלק גדל והולך מהקהל שלהם, והכל הופך להיות משחק של עלות תועלת.
כולנו כבר נחשפנו לאיכות השירות של אמזון (וגם לוודאות שהיא מספקת מבחינת עלות סופית, זמני משלוח, אחריות ומקוריות).
מה שנשאר למשווקים המקומיים להציע הוא ייעוץ, מומחיות, הדגמה, שירות מקומי ואולי טרייד אין מפעם לפעם. הפרמיה שהם יכולים לגבות על השירות הזה היא לטעמי 10%-15% ברוב המקרים ועד 25% במקרים קיצוניים (מוצרים רגישים או מורכבים מאוד להובלה לדוגמה, או כאלה שקשה למצוא מספק אינטרנטי אמין).
ישנם משווקים שהשכילו להבין ומציעים מחיר אטרקטיבי מול מחירי חו"ל במרבית המוצרים שלהם, ללקוחות שמגיעים מוכנים (אין היגיון למכור בזול לכולם, פראיירים שלא טורחים לעשות שיעורי בית מייצרים שולי רווח נהדרים לחנויות).
לסיכום, אם היבואן של JVC רוצה לייצר היקף מכירות משמעותי, אני מקווה שהוא התכונן עם מדיניות תמחור תחרותית, רחוקה מאוד מה"מחיר המומלץ" שלו וקרובה מאוד למחירי חו"ל....
לאור האמור התשובה ברורה
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים