שלום לכולם,
אתמול קיבלתי בשעה טובה את ה VOYO 3 שלי לאחר חודש בול מאתר גיקביינג (לא הייתה עלות נוספת בדואר).
חיברתי את המכשיר למסך והדלקתי, המכשיר עולה מהר מאוד עם חלונות 10 חוקי.
התקנה ראשונה שלי הייתה דפדפן כרום כבר לאחר 5 דקות במהלך ההתקנה המכשיר קורס עם הודעה של חלונות 10.
לאחר מספר ניסיונות הצלחתי לבצע את ההתקנה.
התקנה שנייה זה העידכונים של מערכת ההפעלה מיותר לציין שגם שם מיליון קריסות עם הודעה ותופעה חדשה קריסות
ללא הודעה פשוט המכשיר נכבה במכה (לא כיבוי רגיל) ועולה מחדש.
שמתי לב שמכשיר לוהט למרות שהחדר ממוזג יכול להיות שמפה הבעיה?
מבחינת דרייברים התקנתי יוטיליטי של אינטל ועידכנתי משם את הכרטיס מסך.
מישהו מכיר את הבעיה?
תודה מראש
טל.
בעיה עם VOYO 3 בן יום
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- kaplaey2
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2249
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: הוד-השרון
- נתן תודות: 96 פעמים
- קיבל תודות: 206 פעמים
תתחיל עם ה Live Chat שלהם...
או אופציית Submit a Request
מצד ימין למעלה (על יד ה HELP)
מדיניות החזרה: http://www.geekbuying.com/help/customer ... urn_policy
או אופציית Submit a Request
מצד ימין למעלה (על יד ה HELP)
מדיניות החזרה: http://www.geekbuying.com/help/customer ... urn_policy
- PROSURFER (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 686
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
טוב זכיתי למייל מהסינים בנושא והם שלחו לי עדכון קשוחה חדש.
לאחר העידכון שפירמט לי והתקין לי שוב את כל המערכת המערכת שוב קרסה חצי דקה לאחר
שחלונות עלה בפעם הראשונה וכימעט בילתי אפשרי להשתמש במכשיר מבלי שהוא יכבה במפתיע
או יקרוס עם מסך כחול. אפשר בוודאות לשלול בעית תוכנה זאת לגמרה בעיית חומרה.
שלחתי להם מייל שאני רוצה לבטל את העיסקה ולשלוח את המכשיר בחזרה.
בקיצור ניסיון רע מאוד עם ה VOYO המדובר כבר ראיתי אותה עובד יפה אצל כמה חברים.
בזמן שכן הצלחתי לעבוד איתו הוא לא התמודד יפה עם 4K ואפילו התקשה להריץ חלק 1080.
עושה רושם שזה לא המכשיר בשבילי....
תודה לכל העוזרים.
טל.
לאחר העידכון שפירמט לי והתקין לי שוב את כל המערכת המערכת שוב קרסה חצי דקה לאחר
שחלונות עלה בפעם הראשונה וכימעט בילתי אפשרי להשתמש במכשיר מבלי שהוא יכבה במפתיע
או יקרוס עם מסך כחול. אפשר בוודאות לשלול בעית תוכנה זאת לגמרה בעיית חומרה.
שלחתי להם מייל שאני רוצה לבטל את העיסקה ולשלוח את המכשיר בחזרה.
בקיצור ניסיון רע מאוד עם ה VOYO המדובר כבר ראיתי אותה עובד יפה אצל כמה חברים.
בזמן שכן הצלחתי לעבוד איתו הוא לא התמודד יפה עם 4K ואפילו התקשה להריץ חלק 1080.
עושה רושם שזה לא המכשיר בשבילי....
תודה לכל העוזרים.
טל.
- eliran8s
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 263
- הצטרף: מאי 2011
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 35 פעמים
- יצירת קשר:
שים לב לסקירה פה ולמה שהוא אומר לגביו :
http://www.anandtech.com/show/10100/voy ... ail-minipc
This brings us to the second issue we had with the unit - In the default configuration, the DTS feature for thermal protection is disabled. This is most likely to be the reason for crashes encountered by other reviewers when benchmarking the Voyo V3. In any case, the default option was altered, as we didn't want to take the risk with DTS being disabled - particularly since we have thermal stress testing as part of our evaluation.
http://www.anandtech.com/show/10100/voy ... ail-minipc
This brings us to the second issue we had with the unit - In the default configuration, the DTS feature for thermal protection is disabled. This is most likely to be the reason for crashes encountered by other reviewers when benchmarking the Voyo V3. In any case, the default option was altered, as we didn't want to take the risk with DTS being disabled - particularly since we have thermal stress testing as part of our evaluation.