מה עושים אם לא קיבלתי מוצר מ-AliExpress וגם לא ניתן לפתוח dispute?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
nadavkrv (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 350
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

מה עושים אם לא קיבלתי מוצר מ-AliExpress וגם לא ניתן לפתוח dispute?

נושא שלא נקרא #1 

היי,
הזמנתי מוצר ב-aliexpress עוד ב-7/10/2016.
ב- 9/12 כשעדיין לא קיבלתי, יצרתי קשר עם המוכר ואמר שיישלח חדש ונתן גם מספר מעקב חדש (מתועד רק בהודעות ולא ב- orders).
אנחנו כבר ב- 28/1 ולפי המעקב זה נראה שזה תקוע מ- 19/12 בסטטוס Plan navigation (כנראה בסין).
אמרתי למוכר שלא הגיע ואני מתכוון לפתוח dispute אם לא ייתקבל החזר.
הוא ענה שאפתח ואז אקבל החזר.
מסתבר שכרגע לא יכול מכיוון שעברו יותר מ- 15 יום לאחר אישור קבלה (לא אישרתי כלום, זה נעשה אוט')

מה עושים במצב כזה?

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אתה בבעיה, בפעם הראשונה שלא קיבלת היית צריך לפתוח דספיוט ולהמשיך להתנהל איתו.

זה רק לדבר איתו. כרגע, אי אפשר לפתוח אם זה נסגר.. בדקת בדואר אם יש משהו לפי המעקב?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תשלח את השאלה שם.

drorshem
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 224
הצטרף: יוני 2012
שם מלא: drorshem
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: מה עושים אם לא קיבלתי מוצר מ-AliExpress וגם לא ניתן לפתוח dispute?

נושא שלא נקרא #4 

@nadavkrv
·בעייתי, כאשר זה לא הגיע וביקשת שישלח חדש, היית צריך לבקש Extension עבור ה-Buyer Protection
תדבר איתו בהודעות, אולי הוא יהיה נחמד ויעזור לך

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”