היי,
הזמנתי מוצר ב-aliexpress עוד ב-7/10/2016.
ב- 9/12 כשעדיין לא קיבלתי, יצרתי קשר עם המוכר ואמר שיישלח חדש ונתן גם מספר מעקב חדש (מתועד רק בהודעות ולא ב- orders).
אנחנו כבר ב- 28/1 ולפי המעקב זה נראה שזה תקוע מ- 19/12 בסטטוס Plan navigation (כנראה בסין).
אמרתי למוכר שלא הגיע ואני מתכוון לפתוח dispute אם לא ייתקבל החזר.
הוא ענה שאפתח ואז אקבל החזר.
מסתבר שכרגע לא יכול מכיוון שעברו יותר מ- 15 יום לאחר אישור קבלה (לא אישרתי כלום, זה נעשה אוט')
מה עושים במצב כזה?
מה עושים אם לא קיבלתי מוצר מ-AliExpress וגם לא ניתן לפתוח dispute?
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- drorshem
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 224
- הצטרף: יוני 2012
- שם מלא: drorshem
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
Re: מה עושים אם לא קיבלתי מוצר מ-AliExpress וגם לא ניתן לפתוח dispute?
@nadavkrv
·בעייתי, כאשר זה לא הגיע וביקשת שישלח חדש, היית צריך לבקש Extension עבור ה-Buyer Protection
תדבר איתו בהודעות, אולי הוא יהיה נחמד ויעזור לך
·בעייתי, כאשר זה לא הגיע וביקשת שישלח חדש, היית צריך לבקש Extension עבור ה-Buyer Protection
תדבר איתו בהודעות, אולי הוא יהיה נחמד ויעזור לך