http://www.themarker.com/dynamo/1.4136044
עשרות נוסעים צבאו בשבת בנתב"ג על כל מונית מזדמנת, והסכימו לשלם כל מחיר מופקע - אף שבמרחק מטרים ספורים המתינה מסילת רכבת חדישה אך שוממת. למה?
מיליארדים על רכבת שעומדת - למה? בגלל טמטום
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים
כתבה מגמתית ודבילית. ביום שהוא ינסה לפתוח קו רכבת בשבת הממשלה תיפול. אם יש שר שעשה את תפקידו נאמנה זה כץ. כמות הכבישים שנסללה כאן בשנים האחרונות (שלא לדבר על פרוייקטים מסובכים) היא בלתי נתפסת. הבן אדם הפך את הבדיחה האורבנית של רכבת קלה בתל אביב למציאות בשטח!
למען הסר ספק - אין לי שמץ של קשר לשר הנ"ל, למפלגת הליכוד או לפוליטיקה בכלל. פשוט משגע אותי שכתבים אינטרסנטיים משתמשים בנקודות לא קשורות כדי לנגח.
למען הסר ספק - אין לי שמץ של קשר לשר הנ"ל, למפלגת הליכוד או לפוליטיקה בכלל. פשוט משגע אותי שכתבים אינטרסנטיים משתמשים בנקודות לא קשורות כדי לנגח.
- shaby
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2093
- הצטרף: ינואר 2011
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 299 פעמים
- קיבל תודות: 56 פעמים
·זו הבעיה הגדולה איתו - סלילת עוד ועוד ועוד כבישיםag43 כתב:אם יש שר שעשה את תפקידו נאמנה זה כץ. כמות הכבישים שנסללה כאן בשנים האחרונות (שלא לדבר על פרוייקטים מסובכים) היא בלתי נתפסת....
חשבתם פעם אם יש למדינה אינטרס גדול שמכוניות יסתמו את כבישי הארץ?
יבואני הרכב מאד מאד חזקים.
כץ משרת בדרך זו או אחרת את האינטרס הנ"ל.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·ערן עם יד על הלב, אתה באמת תשתמש בתחבורה ציבורית בשביל להגיע לעבודה הלוך וחזור ?Huber כתב:·......
אתה שואל ברצינות? תחבורה ציבורית כמובן. להגיע היום נניח לעבודה מבחינתי עם תחבורה ציבורית זה עונש. שישפר את המצב, שיתן אלטרנטיבות ראויות על מנת לעודד אנשים לוותר כמה שיותר על נסיעה ברכב ומעבר לתחבורה ציבורית....
גם אני מאמין שצריך תחבורה ציבורית יעילה וטובה, אבל אני יודע שעבורי זה לא ישנה, אני עדיין אשתמש ברכב שלי וככה גם מרבית האנשים שסובבים אותי שנמצאים בסטטוס דומה לשלי ( ילדים בגנים ובתי ספר)..
בלי קשר לשר תחבורה כזה או אחר או דעה פוליטית כזו או אחרת, כאחד שגר בצפון ההשקעה בתשתיות שינתה את החיים שלי לא פחות.
אם היה לוקח לי כמעט שעה להגיע לעבודה, עכשיו לוקח לי קצת פחות מ 35 דקות! לא משנה כמה יעילה תהיה התחבורה הציבורית, אם אני צריך לאסוף ילד אחד מהגן ואת השני מהבית ספר ואז לחזור הביתה או להגיע לחוגים, אני אצטרך לא פחות מ 4 או 5 אוטובוסים..
ככה שהשקעה בתשתיות וכבישים עבורי היא שיפור אדיר באיכות החיים.