שלום,
תשתית של בזק , ספק בזק בינלאומי , ראוטר tplink w-9970.
אחת לכמה שעות מתנתק אצלי האינטרנט.
האם הfail שבתמונה קשור לכך ?
תודה.
בעיית ניתוקים + תמונה
·ido135 כתב:נראה שאני לא לבד כי גם אצלי יש נפילות כל כמה שעות למרות שבימים האחרונים זה קצת נרגע.
לא רואים מה כתוב בתמונה כי היא קטנה...
התמונה בהגדלה.
http://up416.siz.co.il/up2/qimmgmvyymmw.png
הראוטר חדש , הקו תקין לדברי בזק.
כרגע בוצעה בדיקת תקינות קו מול האתר של בזק -
בדיקת קו טלפון ואינטרנט
לא נמצאה תקלה במערכות בזק.
מה הלאה ? לעבור ספק?
@ext1987
·
אם זה בעיה של ניתוקים לא נראה לי שזה קשור לדף המוזר של tplink שצירפת - אין לי מושג מה זה אבל אם אתה גולש תקין הייתי מתעלם מזה גם אם יש לך ניתוקים.
כשיש ניתוק, הנורית סנכרון של המודם נכבת/מהבהבת? דרך אחרת לבדוק את זה היא לבדוק בנתוני סנכרון של המודם בממשק של tplink כמה זמן הוא מסונכרן ו/או להסתכל ב-log שם כתוב כל פעם שהוא מאבד/מקבל סנכרון. כמעט תמיד זאת הסיבה לניתוקים וזה כן בעיה בקו גם אם בזק בשיחה הראשונה לא מודים בזה (מהבדיקות האוטומטיות שלהם בטלפון ובאתר שלהם פשוט תתעלם אין לזה שום משמעות). במידה וזאת הבעיה הטכנאים האנושיים בבזק כן רואים את זה וכל עוד שאתה לקוח ישירות של בזק (ולא שוק סיטונאי) אמור להיות די קל לקבל מהם טכנאי.
אם המודם שומר על סנכרון ועדיין יש לך ניתוקים זה מוזר. תנסה להבין מה בדיוק מתנתק: מחשבים/טלפונים אחרים שמחוברים דרך הראוטר גם מתנתקים? החייגן עדיין נשאר מחובר? (אפשר לבדוק כמה זמן הוא מחובר בממשק של tplink). פינג מול הראוטר שלך? פינג מול ה-gateway של הספק?
לעבור ספק זה פשוט לא קשור בשום צורה שהיא לבעיית ניתוקים (אתה כמובן יכול אם אתה ממש רוצה).
·
אם זה בעיה של ניתוקים לא נראה לי שזה קשור לדף המוזר של tplink שצירפת - אין לי מושג מה זה אבל אם אתה גולש תקין הייתי מתעלם מזה גם אם יש לך ניתוקים.
כשיש ניתוק, הנורית סנכרון של המודם נכבת/מהבהבת? דרך אחרת לבדוק את זה היא לבדוק בנתוני סנכרון של המודם בממשק של tplink כמה זמן הוא מסונכרן ו/או להסתכל ב-log שם כתוב כל פעם שהוא מאבד/מקבל סנכרון. כמעט תמיד זאת הסיבה לניתוקים וזה כן בעיה בקו גם אם בזק בשיחה הראשונה לא מודים בזה (מהבדיקות האוטומטיות שלהם בטלפון ובאתר שלהם פשוט תתעלם אין לזה שום משמעות). במידה וזאת הבעיה הטכנאים האנושיים בבזק כן רואים את זה וכל עוד שאתה לקוח ישירות של בזק (ולא שוק סיטונאי) אמור להיות די קל לקבל מהם טכנאי.
אם המודם שומר על סנכרון ועדיין יש לך ניתוקים זה מוזר. תנסה להבין מה בדיוק מתנתק: מחשבים/טלפונים אחרים שמחוברים דרך הראוטר גם מתנתקים? החייגן עדיין נשאר מחובר? (אפשר לבדוק כמה זמן הוא מחובר בממשק של tplink). פינג מול הראוטר שלך? פינג מול ה-gateway של הספק?
לעבור ספק זה פשוט לא קשור בשום צורה שהיא לבעיית ניתוקים (אתה כמובן יכול אם אתה ממש רוצה).
הנוריות בראוטר עובדות במצב תקין ולא נכבות.
מה שמתנתק זה כל מה שמחובר לראוטר (לפטופים, סלולריים).
הראוטר עצמו שומר על uptime תקין.
בבדיקה שלי לdnsים :
-192.117.235.237 , 62.219.186.7 - אין פינגים.
ל-gateway 212.179.37.1 יש.
מצאתי ת'ארד בפורום אחר עם אותה בעיה שלי , והפתרון שלו היה להחליף ספק.
http://www.carsforum.co.il/vb/showthrea ... 7%91%D7%93
מה שמתנתק זה כל מה שמחובר לראוטר (לפטופים, סלולריים).
הראוטר עצמו שומר על uptime תקין.
בבדיקה שלי לdnsים :
-192.117.235.237 , 62.219.186.7 - אין פינגים.
ל-gateway 212.179.37.1 יש.
מצאתי ת'ארד בפורום אחר עם אותה בעיה שלי , והפתרון שלו היה להחליף ספק.
http://www.carsforum.co.il/vb/showthrea ... 7%91%D7%93
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: בעיית ניתוקים + תמונה
היי,ext1987 כתב:שלום,
תשתית של בזק , ספק בזק בינלאומי , ראוטר tplink w-9970.
אחת לכמה שעות מתנתק אצלי האינטרנט.
האם הfail שבתמונה קשור לכך ?
תודה....
הייתי ממליץ לך לנסות לשנות את ה-DNS בכדי לשלול בעיה שקשורה לאינדיקציה שמציג ה-tplink.
וכן לנסות לגלוש עם ראוטר חלופי. ניתוקים בד"כ נגרמים מהקו או מהראוטר. בזק טוענים שהקו תקין אז מומלץ לשלול בעית ראוטר.
בכל מקרה, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] ונשמח לנסות לסייע.
מתן, בזק בינלאומי
·ext1987 כתב:הנוריות בראוטר עובדות במצב תקין ולא נכבות.
מה שמתנתק זה כל מה שמחובר לראוטר (לפטופים, סלולריים).
הראוטר עצמו שומר על uptime תקין.
בבדיקה שלי לdnsים :
-192.117.235.237 , 62.219.186.7 - אין פינגים.
ל-gateway 212.179.37.1 יש.
......
לפי זה אכן הבעיה אצל הספק. תנסה לדבר עם התמיכה הטכנית של בזק בינלאומי ולמסור להם את המידע הזה.
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
היי,ext1987 כתב:שלום מתן ,
מה הכתובות של הDNSים החלופיים שלכם ?
שני הראוטרים חדשים .
tplink w-9970 תומך ב-vectoring.
שהחליף את
tplink w-9978 שלא תומך ב-vectoring.
כמו שהסברתי , לא רואים ניתוקים בראוטר עצמו , הנוריות עליו נשארות דולקות גם כשהניתוק מופיע....
מוזמן לנסות את הצמד הבא:
ראשי 192.117.235.236
משני 192.117.235.237
בכל מקרה, מציע שתשלח פרטי התקשרות לכתובת המייל שציינתי.
·גם לי בזק בינלאומי אמרו שהקו שלי תקין אבל בכל זאת היו ניתוקים רבים.ext1987 כתב:·......
התמונה בהגדלה.
http://up416.siz.co.il/up2/qimmgmvyymmw.png
הראוטר חדש , הקו תקין לדברי בזק.
כרגע בוצעה בדיקת תקינות קו מול האתר של בזק -
בדיקת קו טלפון ואינטרנט
לא נמצאה תקלה במערכות בזק.
מה הלאה ? לעבור ספק?...
הנציג של בזק בינלאומי אמר לי להוסיף מסנן רעשים וזה לא עזר אחרי שהוספתי
ביום רביעי שדיברנו איתם הם אמרו שב48 שעות הקרובות הם ישלחו טכנאי שיבוא לבדוק את המרכזיה באזור מחוץ לבית.
ביומיים האחרונים האינטרנט אצלי מאוד יציב משום מה וחודשיים במשך כל כמה ימים היו ניתוקים רבים.
הDNS שיש אצלך הוא כמו אצלי והנתב מקבל אותו אוטומטית ללא הגדרה ידנית
יש לי את הנתב TP Link Archer VR200
בכל פעם שהנתב היה מתנתק מהאינטרנט היה כתוב מתחת שהבעיה היא להגדיר את הDNS או שגיאה בשם משתמש והסיסמא או בעיות אחרות
אצלי שהאינטרנט היה נופל נורת הDSL הייתה מהבהבת הרבה וזה נראה כמו נפילה של הקו ולא בעיה אצלי בבית כנראה.
חצי שנה האינטרנט אצלי עבד תקין ויציב עד שבחודש אפריל התחילו להופיע נפילות רבות
הSNR MARGIN היה יורד ועולה אצלי באופן כמעט קבוע
לדעתי הבעיה הייתה טמונה במרכזייה באזור
אני מניח שהטכנאים לא היו הרבה זמן ובדקו אם יש תקלות
·ext1987 כתב:עדכון...
עם יוזר של טריפל C הכל עובד כמו שצריך , אשאיר ככה לכמה ימים ואשלח הודעת ניתוק לבזק בינ"ל....
חבל להחליף סתם. המתן הזה פה הביא לך את השרת DNS של בזב"ל עוד פעם. תנסה 208.67.222.222 ו 208.67.220.220
אתה יכול גם לבדוק עם הכלי של גוגל מה הDNS הכי מהיר במיקום שלך https://github.com/google/namebench
(זה יצא מה שהבאתי לך רוב הסיכויים)
גם לי היו ניתוקים מדי פעם וכשהסתכלתי על הראוטר של בזק תוך כדי הניתוק תמיד אחת הנוריות הייתה מהבהבת ואז חוזרת לעצמה (כנראה ה DSL)
הבעיה היא כמעט תמיד דווקא בתשתית של בזק, זה לא קשור לספק - פשוט התקשרתי לבזק, התלוננתי על הניתוקים, הם ראו את הניתוקים אצלהם,הם פשוט רואים את הניתוקים שהיו בעבר, בימים האחרונים , ואפילו כמה ניתוקים היו... שלחו לי טכנאי
הטכנאי בדק בבית וראה שהכל תקין והלכנו ביחד לקופסא של בזק שמאחורי הבניין שלי, הוא פשוט החליף לי "כרטיס" ככה זה נקרא אצלהם, בפועל הוא ניתק איזה כמה חוטים מהקופסא וחיבר את החוטים שלי לכרטיס אחר בקופסא - פעולה של דקה בערך
וזהו - הניתוקים נעלמו! אין אפילו ניתוק אחד מאז!
והסיפור הזה כבר פעם שניה, כלומר בעבר גם הזמינו טכנאי שעשה משהו בקופסא וסידר את זה (פשוט חיבר אותי לכרטיס אחר בקופסא אני מאמין)
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למוקד הטכני של בזק(לא של הספק) , להתלונן על הניתוקים, הם אמורים לראות את זה אצלהם גם, הם שולחים טכנאי והוא בודק בבית שלכם קודם , ואז הולך לקופסא ומסדר...
הבעיה היא כמעט תמיד דווקא בתשתית של בזק, זה לא קשור לספק - פשוט התקשרתי לבזק, התלוננתי על הניתוקים, הם ראו את הניתוקים אצלהם,הם פשוט רואים את הניתוקים שהיו בעבר, בימים האחרונים , ואפילו כמה ניתוקים היו... שלחו לי טכנאי
הטכנאי בדק בבית וראה שהכל תקין והלכנו ביחד לקופסא של בזק שמאחורי הבניין שלי, הוא פשוט החליף לי "כרטיס" ככה זה נקרא אצלהם, בפועל הוא ניתק איזה כמה חוטים מהקופסא וחיבר את החוטים שלי לכרטיס אחר בקופסא - פעולה של דקה בערך
וזהו - הניתוקים נעלמו! אין אפילו ניתוק אחד מאז!
והסיפור הזה כבר פעם שניה, כלומר בעבר גם הזמינו טכנאי שעשה משהו בקופסא וסידר את זה (פשוט חיבר אותי לכרטיס אחר בקופסא אני מאמין)
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למוקד הטכני של בזק(לא של הספק) , להתלונן על הניתוקים, הם אמורים לראות את זה אצלהם גם, הם שולחים טכנאי והוא בודק בבית שלכם קודם , ואז הולך לקופסא ומסדר...