סיפור מהפטרה עם גולן טלקום

מכשירים סלולריים, חברות סלולריות.
HT-Assaf (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

סיפור מהפטרה עם גולן טלקום

נושא שלא נקרא #1 

קניתי לאבי טלפון חדש, אבל בחדש יש נאנו סים ויש צורך להחליף.
שלחתי אותו לנקודת שירות של גולן לקחת סים.
הוא קנה נאנו סים(עלות 19 שקלים), סגור בחוברת שלו, ופתאום אחרי כשעה הפסיקה לו הקליטה.
--השערה שלי, הנציג הפעיל את הנאנו סים (היה צריך רק למכור סים).

אבי הלך לנציג עוד פעם (כעבור שעה להזכירכם) והנציג אמר שהתקלקל לו הסים שכרגע בטלפון (להערכתי שיקר) ומכר לו עוד סים רגיל לטלפון (עוד 19 שקלים)

שרציתי להפעיל את הנאנו סים, לא הייתה אפשרות כזאת באתר וצלצלתי לנציגה (לוקח להשיג אותם 30 דקות על הקו)
הנציגה הייתה מאוד נחמדה, ונתתי לה את המספר של הנאנו סים ואמרה שתוך כמה דקות יהיה אפשר להשתמש בו. וגם ביקשתי זיכוי על הסים שמכרו לו סתם.
אחרי שעתיים, עדיין לא עבר המספר לסים החדש, צלצלתי שוב לגולן (להזכירכם צריך להמתין 30 דקות).
הפעם הנציגה הייתה לא שירותית להחריד, שאלתי אותה מתי יעבור המספר לסים החדש, אבל היא התעקשה שאני אספר לה את הסיפור מחדש, ולמרות שסיפרתי לא הבינה אותי.

באותו רגע אבי היה צריך ללכת לאיזה מקום(להזכירכם 30 דקות חיכיתי על הקו), ולכן אמרתי שאני ממהר ואני רק רוצה שיעבירו את המספר לנאנו סים שקנינו, ואז היא שלפה ואומרת לי שהיא לא רואה במחשב שקניתי נאנו סים ואני צריך לשלם עוד 19 שקלים. כמובן שאמרתי שהסים אצלי ביד ואני רק רוצה להעביר את המספר.

אחרי שהבנתי שאין מה לדבר איתה כי היא לא קולטת את מה שאני מדבר, ניתקתי את השיחה.

בקיצור:
יש איזה דרך להפעיל את הסים מהר בלי 30 דקות המתנה. ובלי תשלום נוסף?

אני כל כך מעוצבן מהם שחשבתי לנייד לוואלה מובייל עם סים של קופיקס, יש למישהו ניסיון איתם?

אני יודע שאפשר לחתוך את הסים הרגיל, אבל כבר קנינו סים. (בתשלום כפול).

שלח תגובה

חזור אל “סלולר”