מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טכנאי של הטלוויזה ממש הפחיד אותי ואני דיי מבולבלת...


   פורומים > טכני > כבלים ואביזרים
מחבר הודעה
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 51

 #1  נשלח: ה' 23/11/2017 12:45
טכנאי של הטלוויזה ממש הפחיד אותי ואני דיי מבולבלת...

שלום,

רכשתי טלוויזיה לפני מספר ימים של samsung סדרה 8000 הגיע טכנאי מטעם חברת אלקטרוניקס פרו וטען בפניי שלושה דברים:
1. הוא אמר שהכבל HDMI שיש לי הוא לא טוב כמו הכבל שהם מוכרים של סאמסונג ואם אני רוצה לקבל מקסימום איכות תמונה מהמכשירים שלי אז אני צריכה לקנות את הכבל שלהם למרות שיהיה לי כבל מחוספס שקניתי ב KSP ועלה לי כ 120 ש"ח ואמור לתמוך ב 4K אבל שהוא ראה אותו הוא התחיל לצחוק ולטעון שזה כבל ברמה נחותה ושלהם הרבה יותר טוב.

2. מגן ברקים גם פה יש לי מגן ברקים שעובד כבר כמה שנים מהטלוויזיה הקודמת של סאמסונג לטענתו המגן שיש לי ישן ולא טוב מספיק כדי להגן על טלוויזיה יקרה כמו מה שקניתי עד כמה אמת יש בדבריו כי אני דיי חוששת כי כבר יצא לי שרימו אותי ושקרו לי והאמת שזה קצת אשמתי כי לא היה לי את הידע או את הרצון ללכת לבדוק. הוא הציעה מגן ברקים של PRO TECH ושהם הכי טובים בתחום

3. הרחבת אחריות ל 6 שנים במקום ל 4 שנים האחריות של ה 4 שנים מתומחרת בכ 200 ש"ח וכוללת השתתפות עצמית ויש בא מספר דברים שלא ממש הבנתי שלא מכוסים באחריות ואילו האחריות של ה 6 שנים עולה כ 1000 ש"ח ומכסה הכל כולל הכל לדבריו. והוא ממש גרם לי להרגיש נורא שלא לקחתי את האחריות המורחבת הזו והתחיל להגיד לי שאני אצתער על זה ולתת לי דוגמאות של לקוחות שנהרס להם הפאנל או שהתחיל אצלם פיקסלים שרופים היו צריכים לשלם אלפי שקלים על תיקון וכו'.

בקיצור רציתי לבדוק את הדברים איתכם המומחים ואם עוד אנשים שרכשו טלוויזיה של סאמסונג מהיבואנית הרשמית והאם יש אמת בדבריו ויצאתי טיפשה ?

תגידו לי אם אני צריכה לעלות תמונה של הרכיבים שיש ברשותי כמו הכבל HDMI או המגן ברקים

עריכה:
שכחתי להוסיף גם שהובטח לי מתקן קיר ואכן הטכנאי הגיע עם מתקן קיר אך שאמרתי לו שאני לא רוצה שיתקין אותו על הקיר וישאיר את המתקן אצלי הוא לא היה מוכן לכך והוא התקשר לבוס שלו וגם הבוס שלו לא אישר זאת למרות שהובטח לי מוואלה שופס וגם הם שלחו פנייה אל אלקטרוניקס פרו שהמתקן קיר הוא מתנה ואני יכולה להשאיר אותו אצלי סגור בקרטון במידה ואבחר לעשות זאת. עוד לא יצא לי להתקשר לוואלה שופס אבל אני חייבת להגיד שאחרי התגובות שלכם והחוויה המאוד לא נעימה שעברתי אני את הטלוויזיה הבאה שלי קונה מיבוא מקביל.

זאת הטלוויזה
https://www.wallashops.co.il/טלויזיה-65-SMART-4K-S...


נערך בפעם אחרונה על-ידי RachelChan בתאריך ה' 23/11/2017 13:55, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 57
מספר הודעות: 2165

 #2  נשלח: ה' 23/11/2017 12:57

בגדול תתעלמי ואל תפחדי
מומלץ לשים מגן ברקים (לא יודע עד כמה זה באמת מגן, רק בשביל השקט הנפשי)
(1) הבעות תודה: RachelChan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 654
מספר הודעות: 4798

 #3  נשלח: ה' 23/11/2017 13:10

1. קשקוש גמור.
2. המגן הזה נמכר ב- 45 ש"ח (בתוצאה הראשונה שמצאתי, אולי יש גם יותר זול):
https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=20770
אומרים שרצוי כל כמה שנים להחליף מגן כזה, כי הם מפסיקים לעבוד.
3. את יודעת מה יהיה עוד 4 שנים?
לא כדאי לשלם על אחריות מעבר לזה.
ובכלל, עם כל התלונות שיש על השירות של אלקטרוניקס פרו , לא בטוח שתקבלי שירות כמו שמבטיח אותו טכנאי.

ככלל,
המתקינים האלו הם יותר אנשי מכירות, מאשר מתקינים.
(1) הבעות תודה: RachelChan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
olorin
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  May 08, 2006
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1945

 #4  נשלח: ה' 23/11/2017 13:12

כמו שאמרו זה איש מכירות במסווה של טכנאי

אני דווקא רוצה לשבח אותך שעמדת בכל הלחצים שלו ולא קנית שום שטות - רוב האנשים לא עומדים במכבש לחצים כזה.

_________________
http://www.michaellaitman.com/he/
https://www.facebook.com/laitmanheb/
(1) הבעות תודה: RachelChan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 51

 #5  נשלח: ה' 23/11/2017 13:54

Amir64 כתב:
1. קשקוש גמור.
2. המגן הזה נמכר ב- 45 ש"ח (בתוצאה הראשונה שמצאתי, אולי יש גם יותר זול):
https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=20770
אומרים שרצוי כל כמה שנים להחליף מגן כזה, כי הם מפסיקים לעבוד.
3. את יודעת מה יהיה עוד 4 שנים?
לא כדאי לשלם על אחריות מעבר לזה.
ובכלל, עם כל התלונות שיש על השירות של אלקטרוניקס פרו , לא בטוח שתקבלי שירות כמו שמבטיח אותו טכנאי.

ככלל,
המתקינים האלו הם יותר אנשי מכירות, מאשר מתקינים.


·
קודם כל תודה לכולם אני ממש פחדתי שכבר עשיתי טעות... שכחתי לציין גם שהובטח לי מתקן קיר ואכן הטכנאי הגיע עם מתקן קיר אך שאמרתי לו שאני לא רוצה שיתקין אותו על הקיר וישאיר את המתקן אצלי הוא לא היה מוכן לכך והוא התקשר לבוס שלו וגם הבוס שלו לא אישר זאת למרות שהובטח לי מוואלה שופס וגם הם שלחו פנייה אל אלקטרוניקס פרו שהמתקן קיר הוא מתנה ואני יכולה להשאיר אותו אצלי סגור בקרטון במידה ואבחר לעשות זאת. עוד לא יצא לי להתקשר לוואלה שופס אבל אני חייבת להגיד שאחרי התגובות שלכם והחוויה המאוד לא נעימה שעברתי אני את הטלוויזיה הבאה שלי קונה מיבוא מקביל.

אני לא מצליחה גם למצוא את המספר באתר של וואלה שופס

זאת הטלוויזה
https://www.wallashops.co.il/טלויזיה-65-SMART-4K-S...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1073
מספר הודעות: 7875

 #6  נשלח: ה' 23/11/2017 14:00

מה שכבר נאמר פה.
ויפה באמת שעמדת בשלך תחת כל מתקפת בלבולי השכל האלה של איש המכירות שטח. הם בונים על המצבים האלה בדיוק של ליפול על לקוחות כאלה שלא מהתחום ולא מבינים. זה הלחם והחמאה שלהם.

(חבל שלא עושים איזה פרק ב- "יצאת צדיק" על כל הצדיקים האלה שמתקינים היום מסכים ומוצרי חשמל בבית, זה כבר נהיה גועל נפש.)

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 51

 #7  נשלח: ה' 23/11/2017 14:03

jacko-il
·
היי אשמח אם תיקרא את התגובה שלי שנמצאת מעל התגובה שלך תודה =)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1073
מספר הודעות: 7875

 #8  נשלח: ה' 23/11/2017 14:40

RachelChan
·
אכן קראתי, אך לא כל כך הבנתי מה את מחפשת? את המספר טלפון של וואלה שופס?
אם כן אולי זה יעזור לך, אלו הפרטים שלהם של שירות הלקוחות:
https://www.wallashops.co.il/service/ServiceGenera...

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > כבלים ואביזרים


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht