חברים סגרתי אם שימור לקוחות בהוט את המסלול הבא ב263 שקל
תשתית 200
כל הערוצים חוץ מצרלטון
טלפון
Vod
ממיר פייר ו3 מיני
לאחר שסגרתי איתם את מסלול התברר לי שהם חייבו אותי ב298 שקל 15 שקל תוספת ו20 שקל תוספת ל200מגה .בשיחה אם שימור לקוחות לא נאמר שום דבר על התוספת הזאת אמרתי להוט שאני מעוניין להתנתק וכעת אני ממתין לקביעת תאריך .חברים מה האפוציות שעומדות בפניי כי להתנתק עכשיו מהוט זה כאב ראש לא קטן מבחינתי .תודה לעונים
הוט סגירת עסקה משימור לקוחות שהופרה.עזרה בבקשה
יש לך שיחה מוקלטת? לדעתי תשתמש בזה ותגיד להם שהם יכולים לבדוק את זה מבחינתם, ולאחר שיגלו כי צדקת, תגיד להם שאתה דורש פיצוי, כי אם לא תתנתק ותגיש תביעה.
כאחד שמנהל את החשבונות בבית ועוזר לאבי שלא כל כך מבין בזה, תמיד הגעתי למחירים הכי נמוכים בכל תחום, פשוט צריך לדעת מתי ובאיזה טונים להשתמש.
אני דיי חדש בהוט (אני אחראי רק על לקוחות חדשים, אז פחות יכול לעזור בנושא, אלא רק לכוון), ולפי מה שאמרו לנו, בניגוד ליס, הוט מנסים לשמר כמה שיותר לקוחות, גם אם זה כרוך בהורדת מחיר בצורה דרסטית.
כמה תשקיע כאן, כמה דקות? זה ישתלם לדעתי לטווח הרחוק (שנה הלאה)
בהצלחה חבר
כאחד שמנהל את החשבונות בבית ועוזר לאבי שלא כל כך מבין בזה, תמיד הגעתי למחירים הכי נמוכים בכל תחום, פשוט צריך לדעת מתי ובאיזה טונים להשתמש.
אני דיי חדש בהוט (אני אחראי רק על לקוחות חדשים, אז פחות יכול לעזור בנושא, אלא רק לכוון), ולפי מה שאמרו לנו, בניגוד ליס, הוט מנסים לשמר כמה שיותר לקוחות, גם אם זה כרוך בהורדת מחיר בצורה דרסטית.
כמה תשקיע כאן, כמה דקות? זה ישתלם לדעתי לטווח הרחוק (שנה הלאה)
בהצלחה חבר
- חושחאש (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 746
- הצטרף: יולי 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 59 פעמים
תודה לכל העונים .חזרו אליי היום משימור לקוחות סגרתי איתם ב272 נאמר שהנציגה שכחה להזכיר את נושא הציוד למרות שזה מתועד במסמכים .זה המקיסמום שהיה להם להציע לי בהתחשב במסלול שקבלתי נראה לי שזה סביר בשנה החולפת שלמתי אותו דבר בלי vod 295 שקל
200תשתית
Vod
טלפון
כל הערוצים חוץ מצרלטון
3ממירים מיני 1פייר
2 מוקות
וחיבור הוט בוקס למחשב
בקיצור בכל חדר בבית יש לי קו רשת קווי
200תשתית
Vod
טלפון
כל הערוצים חוץ מצרלטון
3ממירים מיני 1פייר
2 מוקות
וחיבור הוט בוקס למחשב
בקיצור בכל חדר בבית יש לי קו רשת קווי