לפני שנתיים רכשתי לבני קונסולת משחקים onexbox בהרשמה ניתבקשתי להכניס כ.אשראי.
הצטרפנו למסלול גולד שלמנו וזהו.
שנה שעברה הם חייבו את הכ.אשראי ב99שח.
התקשרתי לישראכרט וטענו שאי אפשר לבטל.
נכנסנו לחשבון והסרנו את הכרטיס.
היום אני מקבל הודעה שעוד פעם חייבו אותי.
איך זה יכול להיות אם הסרתי את הכרטיס מהחשבון?
מה אפשר לעשות??
תשלום 99₪ למיקרוסופט xbox???
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
כבר לא זוכר איך זה עובד בקונסולות של מייקרוסופט, אבל נושא החיוב האוטומטי הזה הוא בדיוק הסיבה שבגינה עברתי לשלם על הכל, עם גיפט קארד של כסף בחנות.
כלומר רוכש קוד לסכום ספציפי, וממש את הסכום הזה בחשבון שלי בחנות של סוני.
מנוי שנתי, אני גם רוכש כגיפט קארד.
כך נמנעים מהחיובים האוטומטיים הללו, כי אין להם בעצם שום כרטיס שלי לחיוב.
מבאס, אבל אני מציע שתפנה לתמיכה של מייקרוסופט, יש לך הרי כאן תמיכה מלאה מהם כאן בארץ, אני בטוח שהם יצליחו לעזור לך.
https://support.xbox.com/he-il
כלומר רוכש קוד לסכום ספציפי, וממש את הסכום הזה בחשבון שלי בחנות של סוני.
מנוי שנתי, אני גם רוכש כגיפט קארד.
כך נמנעים מהחיובים האוטומטיים הללו, כי אין להם בעצם שום כרטיס שלי לחיוב.
מבאס, אבל אני מציע שתפנה לתמיכה של מייקרוסופט, יש לך הרי כאן תמיכה מלאה מהם כאן בארץ, אני בטוח שהם יצליחו לעזור לך.
https://support.xbox.com/he-il
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים