האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!
מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חווית שירות סמליין ואלקטרוניקספרו


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
tomtomtom
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2016
מספר הודעות: 10

 #1  נשלח: ג' 13/03/2018 19:05
חווית שירות סמליין ואלקטרוניקספרו

לפעמים צריך להגיד מילה טובה
ולא אני לא משתפ שלהם, למעשה אני דיי לקוח מאוכזב.

קיבלתי הביתה מסך שבור(הגיע מוביל בודד להביא לי את המסך כאשר המסך במאונך על מריצה כמו שמביאים קניות מהסופר, לפי המתקין זאת סיבה טובה לשבירת מסך אבל יכול להיות שהיה שבור עוד לפני כן) 65MU9000
ולצערי אין להם חליפי עד סוף החודש והם גם לא ראו לנכון לפצות אותי(שילמדו קצת מאמזון) על כך ש 3 ימים ברצף אני יוצא במיוחד מהעבודה בגלל המסך(יום הובלה, יום התקנה ויום איסוף).
ביקשתי לבטל עסקה, עכשיו אני מחכה להודעת הזיכוי מP1000

עכשיו למילים הטובות,
לפי חוות דעת שקראתי חשבתי שהתעסקות עם אלקרוניקספרו וסמליין זה כמו להיכנס לקן צרעות.
אבל לשמחתי החוויה שלי היתה שונה:
שני המתקינים שהגיעו מאלקטרוניקספרו זה שהתקין וזה שבא לאסוף היו אנשים טובים ומקצועים, דיברו בצורה יפה, ומאוד שירותיים.
גם מסמליין, לא ניסו למשוך אותי, הנציגה שלהם הסבירה לי את המצב שאין כרגע מסך במלאי והאופציה זה או להמתין או לבטל עסקה, הם דאגו שתוך 24 שעות כבר המסך ייאסף מביתי.

אז למרות האכזבה והטרטור אומנם יש עוד מקום לשיפור מבחינת שירות ללקוח, אבל בהחלט צריך גם להגיד מילה טובה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 77
מספר הודעות: 1094

 #2  נשלח: ג' 13/03/2018 19:32

טוב לדעת שבנקודת ה-0 ממנה אי אפשר לרדת, מסך שבור הם לפחות יודעים לקחת אחריות.

מכאן רק ניתן לעלות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 6934

 #3  נשלח: ג' 13/03/2018 20:20

בוא תעדכן אחרי שתקבל את מה שמגיע לך.

ולא ברור לי למה כדי לקבל את מה שמגיע לך זה דורש "מעל ומעבר" מהספק/נותן השירות. זה בייסיק.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nba (בן)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 8322

 #4  נשלח: ג' 13/03/2018 20:43

לא הבנתי מה המילה טובה פה?
זה שהסכימו לבטל עסקה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
olorin
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  May 08, 2006
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1934

 #5  נשלח: ג' 13/03/2018 21:07

בא לברך ויצא מקלל
_________________
http://www.michaellaitman.com/he/
https://www.facebook.com/laitmanheb/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomtomtom
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2016
מספר הודעות: 10

 #6  נשלח: ג' 13/03/2018 21:36

בראשית דברי אמרתי שיצאתי מאוכזב אבל כן יש מקום עדיין לתת מילה טובה.
בסהכ מדובר באנשים שעובדים לפרנסתם, המתקינים שהגיעו עבדו במקצועיות, והיו מאוד אדיבים.
מסמליין גם לא ניסו למשוך זמן, תוך 24 שעות אספו את המסך, הם הציעו לי מסך חלופי לבינתיים אבל אני סירבתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 6934

 #7  נשלח: ג' 13/03/2018 21:48

אתה מתחיל להישמע כמו הבדיחה על הגבר שמספר שהיום הציל אישה מאונס. אומרים לו וואו, כל הכבוד... שואלים אותו איך עשה את זה, הוא עונה: הצלחתי להתאפק...

קבל את זה בהומור

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomtomtom
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2016
מספר הודעות: 10

 #8  נשלח: ג' 13/03/2018 22:08

אני מקווה שבאמת יזכו במידיי כי בינתיים אני בלי מסך אבל עם תשלומים בויזה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 261
מספר הודעות: 2718

 #9  נשלח: ד' 14/03/2018 0:06

תשמע, זה לא שהם לא מתפקדים בכלל.
הבעיה שברגע שיש תחום אפור מתחילות המריחות, ההתנערות מאחריות, הלוקשים, החלפות מסך לא הוגנות או בתוספת מחיר או שסתם אומרים שהם לא רואים שום בעיה.
גם הם נוהגים לחרוג מכל SLA סביר וגם סמליין כל הזמן תקועה באופן תמוהה בלי מלאים.
בקיצור, קשה לומר שיש להם ספציפית איזשהו ערך מוסף על נותני שירות או יבואנים אחרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1062
מספר הודעות: 7835

 #10  נשלח: ד' 14/03/2018 10:00

ציטוט:
הגיע מוביל בודד להביא לי את המסך כאשר המסך במאונך על מריצה כמו שמביאים קניות מהסופר


כמה שזה הצחיק ולא הפתיע אותי בעת ובעונה אחת..

נו טוב, כמו שאמרו החברים לפניי - אם על דבר כזה Obvious הם לא ייקחו אחריות ומהר, אז על מה כן?
להוציא לקוח מרוצה ממצב כזה זה במינימום להתנצל בפניו על חווית הקניה העלובה הזו ולהציע לו איזשהו פיצוי (אפילו משהו סמלי קטן) כדי להשאיר לו טעם מתוק בפה ולשמר אותו כלקוח מרוצה להמשך (וגם ככזה שייספר לאחרים על חווית הקניה שעבר בפני חבריו, ברשת החברתית ובפורומים כאלו ואחרים). אנחנו בשנת 2018, אמזון השתלטה על חצי מהריטייל העולמי (ואוטוטו הם בארץ) וכאן בארץ עדיין לא למדו איך נותנים שירות מינימלי ללקוח. ואחרי זה היבואנים/רשתות מתבכיינים לממשלה שהלקוח הישראלי נוטש את הקניות בארץ ועובר להזמין מחו"ל בכלל ומאמזון בפרט..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomtomtom
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2016
מספר הודעות: 10

 #11  נשלח: ד' 14/03/2018 10:23

jacko-il
·
צודק בכל מילה שאמרת, עדיין לא נפל לנותני השירות שאנחנו מכירים כבר עולם אחר שנקרא אמזון לדוגמא.
בינתיים P1000 מחזיקים אותי כבן ערובה הם טוענים שהם צריכים אישור מסמליין שהמסך חזר אלהם.
אמרתי להם שיש לי אישור של איסוף המכשיר אבל זה לא מספיק להם, הם צריכים אישור מסמליין שזה חזר אלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 300
מספר הודעות: 4139

 #12  נשלח: ד' 14/03/2018 10:47

מוזר מה שקרה אצלך:
בגדלים כאלה (65' ומעלה) מגיעים בד"כ 2 מתקינים - זה המדיניות שלהם

אז מה עכשיו על הפרק ? אתה מחכה למסך חדש ? משדרג לדגם אחר ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomtomtom
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2016
מספר הודעות: 10

 #13  נשלח: ד' 14/03/2018 11:26

movieman
·מתקינים הגיעו 2, מוביל הגיע אחד.
ביקשתי לזכות אותי ולבטל.
כי יש גבול גם לא ראו לנכון לפצות וגם ביקשו ממני לחכות שהמסך יגיע לארץ(לקראת סוף החודש לדבריהם).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaharfs (שחר פיס)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 02, 2016

מיקום: בעבודה
הבעות תודה: 39
מספר הודעות: 402

 #14  נשלח: ד' 14/03/2018 12:10

לצערי אני לא רואה פה משהו שראוי לשבח, בטח שלא למילה טובה. נכון המתקינים מאוד נחמדים וברובם אדיבים ובסך הכל אנשים שעובדים לפרנסתם מפה עד להגיד מילה טובה על אלק' פרו או סמליין המרחק גדול.
1.קיבלת מסך שבור.
2.לקחת 3 ימי חופש
3.אתה ממשיך לשלם על מוצר שלא ברשותך
4.הסכימו לבטל עסקה
אני כנותן שרות (כעובד) וגם כמקבל שרות(כלקוח) לא רואה פה שום עשיית צדק או מתן שרות יוצא מגדר הרגיל ואפילו שרות שמוגדר טוב.
הם מחוייבים לבטל עסקה כי המוצר פגום ולא באשמתך, שרות טוב היה לתת לך מסך אפילו ברמה טובה יותר בשעה נוחה לך ולא בהפסד של יום חופש, לחילופין כל דבר אחר שהיה מספק אותך וגורם לך תחושה של : וואלה מישהו פה התאמץ בשבילי ועשה עבורי מעל ומעבר.
אבל ויש אבל גדול אלק' פרו וסמליין שמים פס על הלקוחות ונותנים שרות גרוע מעל לכל צל של ספק, מזלזלים בלקוחות ובזמנם, מושכים תקלות שבועות באמתלות סרק וכרגיל הפראיירים לא מתים רק מתחלפים וממשיכים לרכוש מסכים מאחת מנותנות השרות הגרועות שקיימות היום בשוק הישראלי.
מאחל לך שתקבל את כספך במהירות שתרכוש מסך טוב ותקין ובעיקר שתהנה ותצחק מהכל, בהצלחה.....

_________________
סאונד טוב, מסך טוב, הכל טוב...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NBMH
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 21, 2016
הבעות תודה: 49
מספר הודעות: 526

 #15  נשלח: ד' 14/03/2018 12:13

אם הם היו מציעים לך מסך חדש באותו הרגע זה היה יכול להחשב למשהו טוב.
להגיד לך שאין מסך חדש להביא לך עד סוף החודש ושבינתיים תתקע עם מסך חלופי או משהו אחרי ששילמת אלפי שקלים זה בזיון.
הייתי מצפה שיגידו לך שהם מפצים אותך ונותנים לך לשדרג למסך אחר יקר יותר על חשבונם או משהו בסגנון.
(1) הבעות תודה: E.W
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:

 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht