היי,
רכשתי טלוויזית OLED של LG לפני כשבוע.
נאמר לי בחנות כי לא נותנים להם להחזיק טלוויזיות OLED של LG במלאי, משום שהן "שבריריות" ולכן יש אופציה רק למשלוח "בחינם" (שבסוף מסתבר שלא כזה, כי אני גר בקומה רבעיתי ללא מעלית).
הבעיה מתחילה בעיקר בזמני האספקה שלהם, משום שזה נראה להם ריאלי לספק את הטלוויזיה בין השעות 9:00-17:00 בלבד, שאלה שעות העבודה הכי נפוצות עבור רוב האנשים, כולל אותי.
מה בדיוק אני אמור לעשות אם אני לא מוכן להפסיד ימי עבודה, אין לי ימי חופש, ואין שום חבר או קרוב משפחה שיכול לעזור?
משהו נתקל בבעיה זהה ומצא פיתרון?
ניסיתי ליצור איתם קשר, אבל כל מה שהוצע לי זה אופציה להגעה בין השעות 9-11, במקום 9-13, שזה עדיין לא עוזר לי יותר מדי.
הפיתרון היחיד שאני רואה כרגע זה לבטל את ההזמנה ולקנות טלוויזיה מהמתחרות האחרות.
האם יש אופציה מבחינת החוק לבטל ולקבל זיכוי מלא?
והאם למתחרות האחרות יש הגבלה זהה כמו שיש ל-LG? למשל טלוויזיות QLED של סמסונג, או OLED של חברות האחרות?
זמני אספקה לא הגיוניים עבור טלוויזית OLED
Re: זמני אספקה לא הגיוניים עבור טלוויזית OLED
@serg90
מאד פשוט, תבטל את העסקה (יש לך זכות כזאת כל עוד המוצר לא הגיע אלייך ולא נעשה בו שימוש) ותגיד שאתה מוכן לרכוש את הטלוויזיה רק אם ההספקה תהיה בחינם ובשעות שנוחות לך. כעבור יום-יומיים תקבל טלפון בו יציעו לך את שני הדברים שביקשת בתנאי שתרכוש את הטלוויזיה באותה חנות. אם לא אז תחפש חנות אחרת, הם מרוויחים מספיק כדי לאפשר את הדברים האלה בעת הצורך.
מאד פשוט, תבטל את העסקה (יש לך זכות כזאת כל עוד המוצר לא הגיע אלייך ולא נעשה בו שימוש) ותגיד שאתה מוכן לרכוש את הטלוויזיה רק אם ההספקה תהיה בחינם ובשעות שנוחות לך. כעבור יום-יומיים תקבל טלפון בו יציעו לך את שני הדברים שביקשת בתנאי שתרכוש את הטלוויזיה באותה חנות. אם לא אז תחפש חנות אחרת, הם מרוויחים מספיק כדי לאפשר את הדברים האלה בעת הצורך.
- serg90 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 143
- הצטרף: פברואר 2018
- נתן תודות: 38 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
יש לזה הגבלה בסגון "עד 14 יום מיום הקניה", או שזה תקף כל עוד לא קיבלתי את המוצר?
והחברה שמספקת את המשלוח (קבוצת ח.י) היא לא אותה חברה עבור כל החנויות? לפי האתר שלהם הבנתי שמדובר ביבואן הרשמי של LG. כי אם כך, אז במה יעזור לי לרכוש בחנות אחרת, אם בסופו של דבר אצטרך לקבל שירות מאותה חברה?
נראה שאין ברירה, אם הם לא יוכלו להתגמש בסופו של דבר, אצטרך ללכת על חברה מתחרה.
השאלה רק האם גם אצל החברות האחרות בפאנלים היקרים יש את אותו הצורך לבצע משלוח, או שאפשר לאסוף את המוצר מהחנות פיזית, ללא שום ויתור על האחריות?
והחברה שמספקת את המשלוח (קבוצת ח.י) היא לא אותה חברה עבור כל החנויות? לפי האתר שלהם הבנתי שמדובר ביבואן הרשמי של LG. כי אם כך, אז במה יעזור לי לרכוש בחנות אחרת, אם בסופו של דבר אצטרך לקבל שירות מאותה חברה?
נראה שאין ברירה, אם הם לא יוכלו להתגמש בסופו של דבר, אצטרך ללכת על חברה מתחרה.
השאלה רק האם גם אצל החברות האחרות בפאנלים היקרים יש את אותו הצורך לבצע משלוח, או שאפשר לאסוף את המוצר מהחנות פיזית, ללא שום ויתור על האחריות?
http://www.consumers.org.il/category/group-1serg90 כתב:יש לזה הגבלה בסגון "עד 14 יום מיום הקניה", או שזה תקף כל עוד לא קיבלתי את המוצר?...
http://www.kolzchut.org.il/he/%D7%91%D7 ... 7%99%D7%AA
כן, אבל כמו כל חברה עסקית ח.י. אוהבת כסף. אם אתה מבטל את העסקה - ח.י. מפסידה הרבה יותר מאשר אם היא הייתה מתגמשת על תנאיי ההספקה, והם מבינים זאת היטב. כיוון שגם החנויות מרוויחות מהעסק, ייתכן שיהיו כאלה שיוכלו למצוא פתרון יותר טוב מהאחרות.והחברה שמספקת את המשלוח (קבוצת ח.י) היא לא אותה חברה עבור כל החנויות? לפי האתר שלהם הבנתי שמדובר ביבואן הרשמי של LG. כי אם כך, אז במה יעזור לי לרכוש בחנות אחרת, אם בסופו של דבר אצטרך לקבל שירות מאותה חברה?...
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 14/03/2018 11:38, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
Re: זמני אספקה לא הגיוניים עבור טלוויזית OLED
מצטער, אבל מה הבעיה בזה בדיוק?serg90 כתב:אבל כל מה שהוצע לי זה אופציה להגעה בין השעות 9-11,...
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
אין לך מה לבטל
כל החברות גובות כסף על קומה 4 ללא מעלית
כל החברות יתנו לך טווח שעות משוגע
ולאף חברה למעט סוני אין כרגע מוצר שמגיע לרמה של המסך שרכשת
תבקש שעה התראה מראש לפני שהם מגיעים - ותלחץ על החנות שתלחץ על השירות שידאגו לעשות את זה גבר ראשון על הבוקר - או לחליפין אספקה אחרונה בסוף היום
זה מה שאנחנו עושים.
כל החברות גובות כסף על קומה 4 ללא מעלית
כל החברות יתנו לך טווח שעות משוגע
ולאף חברה למעט סוני אין כרגע מוצר שמגיע לרמה של המסך שרכשת
תבקש שעה התראה מראש לפני שהם מגיעים - ותלחץ על החנות שתלחץ על השירות שידאגו לעשות את זה גבר ראשון על הבוקר - או לחליפין אספקה אחרונה בסוף היום
זה מה שאנחנו עושים.