מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



איך אפשר לדעת באמזון שמדובר במוצר חדש?


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
FLATFACE
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2017
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 170

 #1  נשלח: ב' 16/04/2018 17:37
איך אפשר לדעת באמזון שמדובר במוצר חדש?

קניתי את המחשב הזה :
http://prntscr.com/j5zhi7 וכתוב NEW כמו שרואים אבל בדף המכירה לא צויין כלום לא כמו בדפי מכירה אחרים שכן צויין כשלא מדובר במחשב חדש אבל דגם שונה ..

בכל אופן קבלתי את המחשב לא באריזה מקורית וללא אביזרים שאמורים להגיע איתו ..
בנוסף מבדיקת הסיראיל באתר היצרן בשביל לראות תוקף האחריות , מתברר שהאחריות הסתיימה עוד ב2015.
דף המכירה: https://www.amazon.com/gp/product/B00D4AX780?tag=h0dab-20&
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 668
מספר הודעות: 6208

 #2  נשלח: ב' 16/04/2018 19:38

הם חייבים לציין שזה לא חדש. אחרת זה נחשב חדש. תעלה מול שרות לקוחות של אמזון, במאיל, ותתלונן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 993
מספר הודעות: 19986

 #3  נשלח: ב' 16/04/2018 20:10

ללא אביזרים? אמור להגיע מטען וסוללה אם היא לא מובנת וזהו.
מה חסר לך שהוחלט שזה לא חדש?
אחריות היא לפי היציאה מהמפעל ולא לפי רכישה.

_________________
My Blog.
https://mp3lllblog.wordpress.com
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 668
מספר הודעות: 6208

 #4  נשלח: ב' 16/04/2018 20:12

mp3lll כתב:

אחריות היא לפי היציאה מהמפעל ולא לפי רכישה.


·מה?
ממש לא, אחריות היא לקונה מרגע הקניה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 531
מספר הודעות: 4190

 #5  נשלח: ב' 16/04/2018 20:19

על פניו מוזר וממש לא אופייני לאמזון. מי היה המוכר ? מניח שלא אמזון עצמה ?
_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
FLATFACE
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2017
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 170

 #6  נשלח: ב' 16/04/2018 22:16

BUGY - תודה כך הנחתי שזה עובד באמזון אבל בגלל המקרה שלי הייתי מופתע.
שלחתי מייל בתקווה להגיע למענה של נציג אמריקאי אבל ענו לי שני נציגים הודים .
כתבתי להם שאני רוצה לדעת למה קבלתי מחשב בצורה הזאת והראשון כתב לי שהם מוכנים לתת 15 אחוז החזר ולהשאיר את המוצר אצלי או החזר מלא בתנאי שאחזיר להם את המוצר.

אבל שוב כתבתי להם שאני רוצה לדעת למה קבלתי את המחשב בצורה הזאת ואז ענת לי נציגה הודית אחרת והתייחסה באותה התכתבות למוצר אחר שהיה בהזמנה והחליטה בעצמה שאני רוצה להחזיר אותו 0-0
שלחתי שוב את אותה הנוסח נציגה אחרת אמרה שהיא מבינה שאני רוצה להחזיר את המוצר ופתחה לי קריאה להחזרת המוצר.


mp3lll - קופסא מקורית +עכבר של אייסר +נרתיק בצורת מעטפה למחשב +מתאם ששחכחתיי לאיזה חיבור הוא
על המסך יש סימנים של משבצות קטנות שאני רואה שלא נמחקים עם האצבע +מצאת סריטה -מאמין שיש עוד. המסך הגיע דיי מלוכלך ולא כמו שמחשב חדש מגיע - לפחות לא כמו זה שקניתי מחנות .

sigamore- המוכר https://www.amazon.com/sp?tag=h0dab-20&_encoding=UTF8&asin=...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 668
מספר הודעות: 6208

 #7  נשלח: ב' 16/04/2018 22:19

FLATFACE
·זה קורה, אמזון מחזיקה מיליון מוצרים ויש להם אלפי ספקי משנה. כשמזמינים מהם לא תמיד מקבלים חדש או מה שרוצים. בכל מקרה, לך זה לא משנה, תחזיר את מוצר ותזמין אחד חדש. הכל על חשבון אמזון. או תקח את הזיכוי.

בכל מקרה, לא היתי מתעלם מ24% ביקורות שליליות...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 531
מספר הודעות: 4190

 #8  נשלח: ב' 16/04/2018 23:29

FLATFACE
תשמע - לי היה לא מזמן סיפור עם שלט הרמוני שהזמנתי (שלט נלווה / נוסף …סיפור של איזה $30) שנרכש מאמזון (אמזון הייתה הספק והמוכר) אבל נשלח לאחותי שגרה בארהב ומשם לארץ.
בקיצור אחרי מספר שבועות הגב׳ טרחה לשלוח לי חבילה וכשפתחתי את האריזה המקורית (של לוגיטק) לא האמנתי למראה עיני… השלט נראה כאילו מישהו ״עבד״ עליו עם נייר זכוכית… סרוט למשעי
הסיפור נראה לי כל-כך מוזר שהרמתי טלפון לאחות כדי לוודא שמישהו שם לא חמד לו לצון …
השלב הבא היה להרים טלפון לאמזון וכמובן ש זוכיתי בו במקום - למרות שהסברתי לנציגה החביבה שהשלט בסה״כ עובד חרף מצבו הקוסמטי.
הרם להם טלפון עכשיו ותראה איך העניין נפתר חיש מהר.
בהצלחה

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1585

 #9  נשלח: ב' 16/04/2018 23:37
Re: איך אפשר לדעת באמזון שמדובר במוצר חדש?

FLATFACE
·
עפי צילום המסך, המוכר הוא לא אמזון !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 83
מספר הודעות: 1144

 #10  נשלח: ג' 17/04/2018 0:06

פיפל תבדקו שאתם קונים מאמזון,
אחרת זה פשוט איביי נכה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2103
מספר הודעות: 35838

 #11  נשלח: ג' 17/04/2018 13:40

Evil-u - נכון חלקית. נראה אותך מקבל אישור לזיכוי מלא כולל החזר על משלוח אליהם באיביי במצב שכזה ונדבר.

אנשים רוכשים מוצרים מחנויות צד שלישי ומציינים "רכשתי מאמזון" בלי להבין את הבסיס לרכישה מאמזון. באמזון יש בגדול 3 סוגי מכירות:

1. נמכר ומסופק ע"י אמזון.

2. נמכר ע"י חנות צד שלישי ומסופק ע"י אמזון (FULFILLED BY AMAZON).

3. נמכר ומסופק ע"י חנות צד שלישי.

אני בחיים לא הייתי רוכש מאופציה 3, רק מ 1 או 2 (במקרה של 2 מקבלים שירות זהה למוצרים שנמכרים ישירות ע"י אמזון).

לגבי המקרה ספציפי, אני לא מבין היכן הבעיה? קנית מחנות שכנראה מכרה לך מוצר מחודש כנראה (אני יוצא מנקודת הנחה שכל מה שציינת נכון, לא בדקתי את הנושא לעומק), תרשום עליהם חוו"ד שלילית בדף שלהם באמזון ותחזיר את המוצר לזיכוי מלא (אם הבנתי נכון אפילו המשלוח חזרה לא על חשבונך). לא נעים, נכון, אבל לא סוף העולם ולהבא פשוט תפיק לקחים ותרכוש רק מאופציה 1 ו 2 כפי שהסברתי למעלה.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 376
מספר הודעות: 3830

 #12  נשלח: ג' 17/04/2018 13:57

Huber

במקרה 2 השירות הוא לא לגמרי זהה למוצרים הנמכרים על ידי אמאזון.
הבדל אחד שאני מכיר לדוגמא, במקרה של תקלה, משלוח שלא הגיע האפשרות היחידה היא זיכוי. לא ניתן לבקש מהם להוציא פריט תחליפי.
לא דרמטי, אבל עדיין יש ניואנסים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2103
מספר הודעות: 35838

 #13  נשלח: ג' 17/04/2018 14:01

Nemesis - מספיק קרוב בשביל להחשיב את זה כשירות מעולה (לפי הדוגמא שלך מקבלים זיכוי ומזמינים שוב, לא נעים, לא נורא).

זה ההסבר על השירות שנחשב Fulfilled by Amazon:

https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.ht...?tag=h0dab-20&



About Fulfilled by Amazon Items "Fulfilled by Amazon" are offered by a third-party seller, but shipped from an Amazon Fulfillment Center to you. All Amazon.com?tag=h0dab-20& standard shipping rates and policies apply to these items when shipped within the U.S., including free shipping on qualifying orders and Prime shipping. International shipping may not be available for all items. When your order ships, the carrier, ship date, and estimated delivery date for your package will be listed in Your Account and can be found in your shipment confirmation e-mail. If you have a tracking or delivery confirmation number, you can track your package by clicking the Track packages link in Your Account. Amazon also handles all customer service and product returns for "Fulfilled by Amazon" items. If you need assistance with anything, please visit our Help pages by clicking the word "Help" at the top of any page of our website.



עד היום פעמיים מימשתי שירות למוצרים בסטטוס כזה ותמיד השירות היה מעולה.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
FLATFACE
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2017
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 170

 #14  נשלח: ג' 17/04/2018 14:23

Evil-u
·
גם המוצרים שנמכרים דרך צד שלישי אבל מאוחסנים ונשלחים ממחסני אמזון?

mayeast
·אני יודע , ידעתי שזה נשלח דרך אמזון אבל המוכר צד שלישי ,עשיתי את זה כי הבנתי מדיונים פה או ממקום אחר שזה כמו לקנות מאמזון.

sigamore
·תודה על ההצעה , אני רק צריך למצוא קודם מישהו שמוכן לעשות את זה , אין לי אפשרות לעשות את זה בעצמי .
אבל אגב מה אמרת להם? דיברת איתם בנועם או בתקפנות?
ענה לך נציג מקומי או הודי ? אני הבנתי שנציגים הודים הם ממש גרועים.

BUGY
אתה צודק רק אחרי שהבאתי לכם את קישור לחנות נכנסתי לקרוא ביקורות בחנות הזאת

Huber

בחרתי באפשרות 2 וידעתי זאת ,
ותראה את צילום המסך http://prntscr.com/j5zhi7
ומה שכתב אחד המגיבים לא נכון? שאם לא צויין שהמחשב או מחודש או במצב אחר שהוא לא חדש אז מדובר במחשב חדש דנדש?
בנוסף על פניו נראה שהמחשב מבחינה קוסמטית דיי חדש הוא דיי נקי למעט שריטות פה ושם אבל הוא נראה דיי חדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 83
מספר הודעות: 1144

 #15  נשלח: ג' 17/04/2018 14:26

FLATFACE כתב:
@Evil-u
·
גם המוצרים שנמכרים דרך צד שלישי אבל מאוחסנים ונשלחים ממחסני אמזון?




fulfilled by amazon זה כמו לקנות מאמזון, ראש שקט.
לגבי האופציות לקנות ממוכרים אף פעם לא הבנתי את הקטע, אתה לא רואה מה מצב המוצר, אין תמונה שלו.
קצת הזוי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht