בוקר טוב. אינטרנט הוט+הוטנט 200 מגה עם הרבה שגיאות - תודה על העזרה

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
tolaat01 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 249
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

בוקר טוב. אינטרנט הוט+הוטנט 200 מגה עם הרבה שגיאות - תודה על העזרה

נושא שלא נקרא #1 

אני לא רואה בעיה מסויימת אבל יש המון שגיאות.
מדדובר בהוטבוקס הראשון שמוגדר כמודם יחד עם ראוטר tp-link 1043nd v2.
מה אתם מציעים לבדוק ולעשות?
הלוג מהוטבוקס
Status
Connection
This page displays information on the status of the cable modem's HFC and IP network connectivity.
Startup Procedure
Procedure Status Comment
Acquire Downstream Channel 153000000 Hz Locked
Connectivity State OK Operational
Boot State OK Operational
Configuration File OK
Security Enabled BPI+

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Frequency Power SNR Correctables Uncorrectables
1 QAM256 153000000 Hz 7.4 dBmV 39.9 dB 204788 118514
2 QAM256 111000000 Hz 6.8 dBmV 40.3 dB 261334 233369
3 QAM256 117000000 Hz 6.9 dBmV 40.3 dB 197937 168201
4 QAM256 129000000 Hz 7.0 dBmV 40.3 dB 391831 330261
5 QAM256 135000000 Hz 6.9 dBmV 40.4 dB 466235 124624
6 QAM256 141000000 Hz 8.2 dBmV 40.4 dB 129108 117567
7 QAM256 147000000 Hz 7.8 dBmV 40.4 dB 545 192
8 QAM256 159000000 Hz 6.8 dBmV 40.3 dB 44412 32981

Total Correctables Total Uncorrectables
1696190 1125709


Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 ATDMA 5120 Ksym/sec 51700000 Hz 51.9 dBmV
2 TDMA and ATDMA 2560 Ksym/sec 42000000 Hz 51.9 dBmV
3 TDMA and ATDMA 2560 Ksym/sec 37800000 Hz 50.6 dBmV
4 Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV

CM IP Address Duration Expires
D: -- H: -- M: -- S: -- --- --- -- --:--:-- ----

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לך בתור לקוח ללא שום מכשיר בדיקה מתאים אין שום כלים ושום אפשרויות מה לבדוק. לגורמים טכניים הנדסיים של ספק התשתית ( הוט ) יש מגוון שלם של דברים שאותן ניתן לבדוק ומגוון שלם של כלים שאיתם ניתן לבדוק את הנקודות אלו. למשל בשביל לבודד את הבעיה ולפשט את הטיפול בה ניתן לבדוק ברמת רשת את הנתוני RF ביציאה ממקלט אופטי שנמצא בשכונה שלכם. אם שם הכל תקין, אז ניתן להתקדם ליציאה מ Trunk שמחובר אחרי המקלט. אם גם שם הכל תקין, אז ניתן להתקדם עד ה TAP של כניסה לבניין שלכם וכך הלאה. כמובן ניתן לבדוק, אם כל הפטמות הפנויות ברשת חלוקה של כבלים סגורות עם נגדי סיום. כל הבדיקות אלו ניתן לבצע בקלות ובמהירות עם ציוד בדיקה מתאים כמו Spectrum Analyser ו Network Analyser . אבל בהוט אף אחד גם לא שמע על ציוד כזה או על איך לטפל בתקלות כאלה וכל מה שהם יכולים לעשות, זה לשלוח טכנאי ללא שום ידע וללא שום צב''ד נדרש. ואותו הטכנאי כל מה שהוא יכול לעשות זה לפרק מגבר, להתקין מגבר, לפרק מנחת, להוסיף מנחת וכל זה על עיוור ללא שום הבנה למה זה גורם ועל מה זה משפיע. בגלל זה רוב הסיכויים שהמוקדנים פשוט יגידו שהם לא רואים שום בעיה. בדיוק כמו באותה הבדיחה שבה העיוור שואל את החירש: "מה נשמע" והוא עונה: "כמו שאתה רואה". :lol:

pearljam50000
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 499
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 245 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

דאבל פוסט

pearljam50000
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 499
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 245 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

sys_admin כתב: וואו אתה הכי צודק בעולם, עכשיו שידרגתי מ100 ל200 מגה, הטכנאי הוציא את המגבר והחליף מפצל,אלוהים יודע למה, המהירות שלי ירדה בחצי! אני גולש בערך ב30 מגה?!

פשוט הזיה!

לך בתור לקוח ללא שום מכשיר בדיקה מתאים אין שום כלים ושום אפשרויות מה לבדוק. לגורמים טכניים הנדסיים של ספק התשתית ( הוט ) יש מגוון שלם של דברים שאותן ניתן לבדוק ומגוון שלם של כלים שאיתם ניתן לבדוק את הנקודות אלו. למשל בשביל לבודד את הבעיה ולפשט את הטיפול בה ניתן לבדוק ברמת רשת את הנתוני RF ביציאה ממקלט אופטי שנמצא בשכונה שלכם. אם שם הכל תקין, אז ניתן להתקדם ליציאה מ Trunk שמחובר אחרי המקלט. אם גם שם הכל תקין, אז ניתן להתקדם עד ה TAP של כניסה לבניין שלכם וכך הלאה. כמובן ניתן לבדוק, אם כל הפטמות הפנויות ברשת חלוקה של כבלים סגורות עם נגדי סיום. כל הבדיקות אלו ניתן לבצע בקלות ובמהירות עם ציוד בדיקה מתאים כמו Spectrum Analyser ו Network Analyser . אבל בהוט אף אחד גם לא שמע על ציוד כזה או על איך לטפל בתקלות כאלה וכל מה שהם יכולים לעשות, זה לשלוח טכנאי ללא שום ידע וללא שום צב''ד נדרש. ואותו הטכנאי כל מה שהוא יכול לעשות זה לפרק מגבר, להתקין מגבר, לפרק מנחת, להוסיף מנחת וכל זה על עיוור ללא שום הבנה למה זה גורם ועל מה זה משפיע. בגלל זה רוב הסיכויים שהמוקדנים פשוט יגידו שהם לא רואים שום בעיה. בדיוק כמו באותה הבדיחה שבה העיוור שואל את החירש: "מה נשמע" והוא עונה: "כמו שאתה רואה". :lol:
...
·

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”