שלום
זו כבר הפעם השלישית שזה קורה לי. פניתי לחברת beyerdynamic אירופה לגבי שאלות התאמה של אוזניות מסוימות לרסיבר שלי, לאחר יומיים קבלתי מענה מבחור נחמד בשם אילן מחלילית? פניתי קודם ל FOCAL צרפת בשאלה לגבי סדרת ה ARIA ותדר חיתוך עם הסאב, קבלתי מענה בעברית מהיבואן המקומי אלרון והיה עוד מקרה של פניה לעוד חברה בחול וקבלת מענה מישראל.
אז להבא אני אפנה רק דרך VPN, אבל מה הקטע שיצרנים כאילו שומרים אמונים ליבואנים בארץ? מה שגם לא תמיד היבואן בארץ בקיא מספיק בנושא הטככני של המוצר. ויותר מזה, אני גם מרגיש לא נעים להתיעץ עם נציג של חלילית בזמן שאני בכל אופן לא מתכוון לרכוש את האוזניות מהם, אלא להזמין אותן מאמזון, שכן זה יוצא יותר מ 1000 שח הפרש לטובת אמזון.
מוזר...
פניה לשירות יצרן בחול - קבלת מענה מהיבואן בארץ - מה הקטע?
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
- RobotCop
- חבר ותיק
- הודעות: 1582
- הצטרף: נובמבר 2011
- מיקום: אי שם, פה בסביבה.
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 350 פעמים
Re: פניה לשירות יצרן בחול - קבלת מענה מהיבואן בארץ - מה הקטע?
·Gad007 כתב:לאחר יומיים קבלתי מענה מבחור נחמד בשם אילן מחלילית...
אילן החביב לא חבש את כובע "חלילית" שלו אלא את כובע ה"באיירדינמיק ישראל" שיש לחלק מעובדי חלילית בארץ.
או במילים אחרות, היבואן הוא בעצם הנציג של היצרן באותה מדינה. ההגיון אומר שתרצה לשאול את השאלות שלך בשפת האם ושתרצה לקבל תשובות שתואמות לאזור שבו אתה גר (מתח חשמלי, מיסים, חוקי יבוא מוזרים וכו').
גם במקום שבו אני עובד אנחנו מקבלים לא מעט מיילים של חבר'ה מהארץ שניסו להתכתב ישירות עם היצרן והופנו אלינו (היבואן הרשמי).
וברמת העיקרון, גם אם היבואן לא יודע מספיק טוב הוא נמצא במקום הכי טוב לקבל את המידע הנכון ולהבין אותו, הוא הרי היה בקורסים וקיבל הסמכות אצל היצרן.