יש לי בעיה עם החזר כספי מפייפאל על עסקה שהתחרבנה עם בנאדם פרטי. האיש בסופו של דבר (לאחר התערבות צד שלישי) שלח לי החזר אבל אחרי כמה ימים קיבלתי הודעה על ביטול בגלל בעיה בצד השולח. אני רוצה לברר מה גרם לביטול מאחר והבנאדם הפסיק לתקשר איתי הדרך היחידה היא לפתוח תביעה. אני מתלבט לגבי האפשרויות:
1. ללכת על בעיית חיוב: Billing issue>Refund not recevied אבל הפורמט של השאלון יותר תואם לעסקה עם סוחר ולי יש רק את התכתובת של ההודעות הפרטיות:
2. ללכת על האופציה הכללית של 'I didn't receive my item' ואז לזרוק את צילומי מסך של כל התכתובת של ההודעות הפרטיות. פייפאל בכלל יעברו על זה?
אשמח אם מישהו עם נסיון של תביעות פייפאל יוכל לתת חוות דעת על המקרה הזה.
עזרה עם פתיחת תביעת paypal
- RobotCop
- חבר ותיק
- הודעות: 1582
- הצטרף: נובמבר 2011
- מיקום: אי שם, פה בסביבה.
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 350 פעמים
דבר איתם. השירות יושב בארץ והם עוזרים.
https://www.paypal.com/il/smarthelp/contact-us
https://www.paypal.com/il/smarthelp/contact-us
במטותא מכבודך, אני מאמין שכדור הארץ עגול.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
- Ilyan (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2541
- הצטרף: מרץ 2007
- נתן תודות: 133 פעמים
- קיבל תודות: 155 פעמים
פתחתי תביעה ואתמול קיבלתי מייל בזו הלשון:
We received a response from the seller
We received the case you filed for the following transaction:
פרטי עסקה טכניים
Next steps
If you don't take any action, we'll continue our investigation, and we'll let you know when we have any update
היום נכנסתי לחשבון ואני רואה שהתיק כבר נסגר ושהעניין הוכרע לטובתי. אבל אין שום עדכון בbalance ולא נשלחה לי שום הודעה בנדון. מתי אני יכול לצפות לראות עדכון?
We received a response from the seller
We received the case you filed for the following transaction:
פרטי עסקה טכניים
Next steps
If you don't take any action, we'll continue our investigation, and we'll let you know when we have any update
היום נכנסתי לחשבון ואני רואה שהתיק כבר נסגר ושהעניין הוכרע לטובתי. אבל אין שום עדכון בbalance ולא נשלחה לי שום הודעה בנדון. מתי אני יכול לצפות לראות עדכון?