עזרה עם פתיחת תביעת paypal

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Ilyan (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

עזרה עם פתיחת תביעת paypal

נושא שלא נקרא #1 

יש לי בעיה עם החזר כספי מפייפאל על עסקה שהתחרבנה עם בנאדם פרטי. האיש בסופו של דבר (לאחר התערבות צד שלישי) שלח לי החזר אבל אחרי כמה ימים קיבלתי הודעה על ביטול בגלל בעיה בצד השולח. אני רוצה לברר מה גרם לביטול מאחר והבנאדם הפסיק לתקשר איתי הדרך היחידה היא לפתוח תביעה. אני מתלבט לגבי האפשרויות:

1. ללכת על בעיית חיוב: Billing issue>Refund not recevied אבל הפורמט של השאלון יותר תואם לעסקה עם סוחר ולי יש רק את התכתובת של ההודעות הפרטיות:
תמונה
תמונה

2. ללכת על האופציה הכללית של 'I didn't receive my item' ואז לזרוק את צילומי מסך של כל התכתובת של ההודעות הפרטיות. פייפאל בכלל יעברו על זה?

אשמח אם מישהו עם נסיון של תביעות פייפאל יוכל לתת חוות דעת על המקרה הזה.

RobotCop
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1582
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: אי שם, פה בסביבה.
נתן תודות: 119 פעמים
קיבל תודות: 350 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

דבר איתם. השירות יושב בארץ והם עוזרים.
https://www.paypal.com/il/smarthelp/contact-us
במטותא מכבודך, אני מאמין שכדור הארץ עגול.

yossix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

לך על האופציה הראשונה.
אין צורך לדבר איתם,זה עובד כמו שעון

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

@RobotCop
זה לא אמור לשנות יותר מידי, אבל השירות של PayPal לא ממוקם בארץ, למרות שהם דוברי עברית.

Ilyan (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

הם עדיין יתייחסו לפנייה אם אני לא אצרף את הCancellation number?

יש לי 45 יום לפתוח דיספיוט ממועד התשלום ו-20 יום כדי להסלים אותו לתביעה נכון?

Ilyan (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

פתחתי תביעה ואתמול קיבלתי מייל בזו הלשון:

We received a response from the seller
We received the case you filed for the following transaction:

פרטי עסקה טכניים

Next steps
If you don't take any action, we'll continue our investigation, and we'll let you know when we have any update

היום נכנסתי לחשבון ואני רואה שהתיק כבר נסגר ושהעניין הוכרע לטובתי. אבל אין שום עדכון בbalance ולא נשלחה לי שום הודעה בנדון. מתי אני יכול לצפות לראות עדכון?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”