דנון 4500

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
shay1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

דנון 4500

נושא שלא נקרא #1 

שאלה עבור חבר שאנו חבר בפורום

רסיב דנון 4500 מתנתק /נכבה בווליום גבוה כמו כן מתחמם הצורה יוצאת דופן (יושב על שידה חשוף מכל הכיוונים)

מה לדעתכם תקלה אפשרית ?
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

עוד denon אחד נפל חלל, לפח וחסל.
בפעם הבאה תקנה yamaha.
ועכשיו ברצינות, תבדוק את חיבורי הרמקולים ו תשים עליו מאוורר, ובפעם הבאה ברסיברים רק yamaha.

shay1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

Moshe984 כתב:עוד denon אחד נפל חלל, לפח וחסל.
בפעם הבאה תקנה yamaha.
ועכשיו ברצינות, תבדוק את חיבורי הרמקולים ו תשים עליו מאוורר, ובפעם הבאה ברסיברים רק yamaha.
...
·נראה לי שקצת נסחפת בעניין דנון .. לא יודע מה להגיד לך, אני עם ימהה שנים סיברים טובים אבל לא הכי חדים בקלמר לדעתי איבדו את זה כבר לפני שנתיים שלא חידשו שום דבר מהותי ברסיברים חוץ מתוספת של עוד כניסת רמקולים היול הרסיבר דרך מקרופון הכיול לא מהמשובחים .האמת שחשבתי השנה להחליף לדנון
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

robo7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 714
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: קרית-אונו
נתן תודות: 74 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

Re: דנון 4500

נושא שלא נקרא #4 

shay1 כתב:שאלה עבור חבר שאנו חבר בפורום

רסיב דנון 4500 מתנתק /נכבה בווליום גבוה כמו כן מתחמם הצורה יוצאת דופן (יושב על שידה חשוף מכל הכיוונים)

מה לדעתכם תקלה אפשרית ?
...
·מה העכבה של הרמקולים ?

shay1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

Re: דנון 4500

נושא שלא נקרא #5 

robo7 כתב:
...
...
·מה העכבה של הרמקולים ?
...
·למען האמת לא זוכר וגם לא חשבתי על זה שייתכן והעכבה לא מוגדרת נכון ?
הרמקולים הם של B&W אם אני זוכר נכון סדרה 6 איזה בדיוק איני זוכר אבדוק מחר
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

robo7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 714
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: קרית-אונו
נתן תודות: 74 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

Re: דנון 4500

נושא שלא נקרא #6 

shay1 כתב:
...
...
·למען האמת לא זוכר וגם לא חשבתי על זה שייתכן והעכבה לא מוגדרת נכון ?
הרמקולים הם של B&W אם אני זוכר נכון סדרה 6 איזה בדיוק איני זוכר אבדוק מחר
...
·איזה חמוד.
בלי להסתכל, העכבה המינימלית של רוב ה- B&W מתקרבת ל-3 אוהם.
דנון ולא רק היא מאפשרת "לתאם עכבה" בדיוק מהסיבה שהזכרת(חימום יתר).
תגדיר את הרסיבר לעבוד עם עכבה של 4 אוהם.
וספר לנו אם יש שינוי.
R
(f)

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא אמורים לגעת בתפריט הזה ולא לשנות עכבה.

בדנון יש לך אפשרות ל eco mode. נסה מצב auto או on , זה אמור להנמיך את החום בלי לפגוע בסאונד לפחות מניסיון שלי.

ובאיזה רמת ווליום מדובר אגב ?

shay1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

mulder כתב:לא אמורים לגעת בתפריט הזה ולא לשנות עכבה.

בדנון יש לך אפשרות ל eco mode. נסה מצב auto או on , זה אמור להנמיך את החום בלי לפגוע בסאונד לפחות מניסיון שלי.

ובאיזה רמת ווליום מדובר אגב ?
...
אילו לא היה צורך אני מניח שהם היו מציינים במקום זאת
ראיתי שהם דווקא כן מסבירים ומבקשים לשנות עכבה מצב"ב קישור

http://manuals.denon.com/AVRX4500H/NA/E ... oargxb.php

חוץ מיזה מדוע לא לשנות עכבה?
לא הצלחתי להבין כול כך מה נותן מצב ECO?
לגבי הווליום הוא לא מדד דציבלים אבל אני מניח שמדובר בוולויום גבוה שעדיין ניתן להנות מהמוזיקה ולא סתם רעש
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אצלי אונקיו ישן וסדרה די נמוכה (609) אף פעם לא התחמם עם סדרה 6 של B&W ובטח ובטח שלא נכנס להגנה (נכבה).
הלוואי ומשחק כזה בהגדרות יעזור אבל סביר שיש כאן איזו בעיית חשמל. כדאי להתחיל מלבדוק את הכבלים של הרמקולים - חיבור נכון, בידוד, אי-מגע ביניהם בדגש על נקודות החיבור. אחרת זאת בעיה פנימית.

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

לנתק את כל החוטים לגמריי, הכל כולל הכל ולחבר מחדש.
סיכוי מעל לסביר שמשהו נוגע במשהו.
שום סיבה שרסיבר כזה יכבה את עצמו לא משנה איזה רמקול חיברת אליו ובאיזו עוצמה את שומע.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

shay1 כתב:
...
...
אילו לא היה צורך אני מניח שהם היו מציינים במקום זאת
ראיתי שהם דווקא כן מסבירים ומבקשים לשנות עכבה מצב"ב קישור

http://manuals.denon.com/AVRX4500H/NA/E ... oargxb.php

חוץ מיזה מדוע לא לשנות עכבה?
לא הצלחתי להבין כול כך מה נותן מצב ECO?
לגבי הווליום הוא לא מדד דציבלים אבל אני מניח שמדובר בוולויום גבוה שעדיין ניתן להנות מהמוזיקה ולא סתם רעש
...

shay1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

mulder כתב:
...
...
...
·הרבה רעש על כלום אמירה טכנית שתסביר מדוע הם מתנגדים מעבר לעניין הסאונד .מדוע טכנית לא נכון לכייל את הרסיבר לעכבה המתאימה של הרמקול ...
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

shay1 כתב:

...
...
·הרבה רעש על כלום אמירה טכנית שתסביר מדוע הם מתנגדים מעבר לעניין הסאונד .מדוע טכנית לא נכון לכייל את הרסיבר לעכבה המתאימה של הרמקול ...
...
אני משוכנע שלא צפית בסבלנות בכל ה 6 דקות כי הנושא הטכני מוסבר שם בצורה ברורה.

כדי לעמוד בתקן מסוים היצרנים צריכים להראות שהרסיברים "חסכוניים", אז באה האופציה של שינוי ל 4 אום. מה שהם באים להסביר שבפועל זה גורם לרסיבר לספק פחות כוח, מה שעלול לגרום ל clipping כשיש צורך בעוד הספק.
האם חייב שזה יקרה בכל מערכת וכל רמקול? אולי לא, אבל למה לנסות. זה יכול גם להרוס את הרמקולים. אלא אם אתה מרגיש צורך להמר על הציוד שלך :)

shay1 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

mulder כתב:
...
...
אני משוכנע שלא צפית בסבלנות בכל ה 6 דקות כי הנושא הטכני מוסבר שם בצורה ברורה.

כדי לעמוד בתקן מסוים היצרנים צריכים להראות שהרסיברים "חסכוניים", אז באה האופציה של שינוי ל 4 אום. מה שהם באים להסביר שבפועל זה גורם לרסיבר לספק פחות כוח, מה שעלול לגרום ל clipping כשיש צורך בעוד הספק.
האם חייב שזה יקרה בכל מערכת וכל רמקול? אולי לא, אבל למה לנסות. זה יכול גם להרוס את הרמקולים. אלא אם אתה מרגיש צורך להמר על הציוד שלך :)
...
נכון לא צפיתי בהכול כי הרוב היה קשקשת מיותרת .(תסלח לי ) לעניין העכבה אנסה להסביר את מה שידוע לי ומה שאני מבין ואשמח לקבל תיקון. יש כאן סטירה של יחסים פיזקאלים כי אם המגבר מכוון ל8 אוהם והעכבה היא 4 אוהם דהיינו שהמגבר מתחמם יתר על המידה ומוציא אנרגיה שלא מנוצלת . וזה משול לרכב שאתה נוסע על הילוך ראשון כל הזמן בפול גז ,אין למנוע איך לפרוק את האנרגיה המתבקשת ולכן יווצר חימום של המנוע, ובמנועים חדישים חיישן יכבה את פעולת המנוע כפי שקורה ברסיבר . לחלופין תנסה להתחיל נסיעה בהילוך שלישי או רביעי גם אם תצליח למנוע יהיה קשה מאוד וסביר להניח שגם יתחמם, עכשיו איך כל זה קשור לעניין רסיברים חסכנים ובכך שהמגבר יודע "לקבוע אוטומטית "את העכבה אני לא יודע אבל סביר להניח שזה לא קורה
נערך לאחרונה על ידי shay1 ב 11/10/2019 18:19, נערך פעם 1 בסך הכל.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

shay1 כתב:
...
...
נכון לא צפיתי בהכול כי הרוב היה קשקשת מיותרת .(תסלח לי ) לעניין העכבה יש אנסה להסביר את מה שיודע לי ומה שאני מבין ואשמח לקבל תיקון יש כאן סטירה של יחסים פיזקאלים אם המגבר מכוון ל8 אוהם והעכבה היא 4 אוהם דהיינו שהמגבר מתחמם יתר על המידה ומוציא אנרגיה שלא מנוצלת משול לרכב שאתה נוסע על הילוך ראשון כל הזמן בפול גז ,אין למנוע איך לפרוק את האנרגיה המתבקשת ולכן יווצר חימום של המנוע, ובמנועים חדישים חיישן יכבה את פעולת המנוע כפי שקורה ברסיבר . לחלופין תנסה להתחיל נסיעה בהילוך שלישי או רביעי גם אם תצליח למנוע יהיה קשה מאוד וסביר להניח שגם יתחמם, עכשיו איך כל זה קשור לעניין רסיברים חסכנים ובכך שהמגבר יודע "לקבוע אוטומטית "את העכבה אני לא יודע אבל סביר להניח שזה לא קורה
...
הבחור הממושקף בסרטון הוא הבעלים של אתר אודיוהוליקס מלבד זה שהוא מבין דבר או שניים כמהנדס חשמל.

מה הסיכויים שהוא טועה לגמרי ואתה צודק בנושא הזה?

אבל אם לא צפית בכל הסרטון הקצרצר הזה אז לא שמעת את כל ההסבר שלו, ולכן כל הויכוח בינינו די מיותר.
שכל אחד יעשה את המחקר שלו או יהמר על הציוד שלו .

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”