גרו(פון) לא רציניים

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
jtk (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

גרו(פון) לא רציניים

נושא שלא נקרא #1 

ניסיתי לראשונה לקנות דרך גרו (גרופון), בעקבות קופון הטבה. האתר רק מתווך לחנויות, ותהיתי אם בכלל כדאי לקנות כך במקום מחנות מקומית, אבל חשבתי שבקניה מינימלית זה לא כזה סיפור. אמנם לא היתה אפשרות משלוח לבית, אבל כן משלוח ללוקר, כך שחשבתי שיהיה פשוט. הזמנתי.

כתובת הזמנה שמשתנה מעצמה

אחרי ההזמנה נכנסתי במקרה להסתכל על פרטיה באתר. גיליתי שכתובת המשלוח שונתה למקום אחר לגמרי, בעיר אחרת. אבל יש אפשרות עריכת הזמנה, יופי. נכנסתי לעריכה. גיליתי שהלוקר שבחרתי בביצוע ההזמנה בכלל לא קיים לבחירה. ולא רק הוא נעלם. לפני ההזמנה היו לבחירה גם נקודות מסירה בעסקים באזור. אחרי ביצוע ההזמנה גם הן לא הופיעו. בדקתי מה קורה אם מנסים הזמנה חדשה - כולם עדיין שם.

בדקתי באתר חברת המשלוחים-לוקרים. הלוקר לא היה שם אבל נקודות המסירה כן. שלחתי הודעה לשירות לקוחות שיתקנו או שיסבירו מה האפשרויות.

למחרת, כשעדיין לא הגיעה תגובה, התקשרתי לגרופון. מסתבר שהם כבר הכירו מהעבר את בעית האתר שמאפשר לבחור לוקר שלא קיים. ביקשתי שישנו לאחת מנקודות המסירה (שהופיעה באתר חברת המשלוחים). ואם גם זה מסתבך, רק אז שיבטלו. הם אמרו שהם צריכים לדבר עם החנות המוכרת. ליתר בטחון דיברתי גם אני גם החנות. שם אמרו לי שהם לא יכולים לשנות כתובת בלי פניה מגרופון.

קצת אחרי קיבלתי מגרופון הודעה שההזמנה בוטלה, בלי לפרט למה. מוזר, כי כאמור, נקודות מסירה שאינן לוקר כן קיימות לפי אתר חברת המשלוחים. בכל מקרה, יותר מדי התעסקות, ביטול אכן היה הדבר הפשוט יותר.

זיכוי "כמחווה שירותית"

גרופון אמרו שיזכו כרטיס אשראי, אבל לא הזכירו את הקופון שהשתמשתי בו והיה הסיבה שבכלל הגעתי אליהם. אחרי כמה ימים ביקשתי החזר גם שלו. במקום להגיד "אופס, שכחנו לזכות גם את זה" אמרו לי שהם לא נותנים זיכוי על קופונים חד פעמיים, אבל כן יעשו זאת כ"מחווה שירותית". לא ברור מטרת הניסוח, לעורר אנטגוניזם? ובמקום ישר לזכות, אמרו שיעשו זאת רק אחרי שאגיב להם לאימייל. לא הבנתי מה הם רוצים אבל הגבתי. עברו כמה ימים ללא התפתחות. שאלתי מה קורה. אמרו שזה יופיע תוך יומיים. עברו יותר מיומיים, ללא שינוי. שאלתי מה קורה. לא הגיבו.

אין הרבה מה לקנות דרכם, כבר יותר משבועיים אני מחכה לזיכוי קופון/קרדיט, ודבר אחר שהיה רלוונטי לי לקניה ממבצעי נובמבר כבר נעלם.

בקיצור, רושם ראשוני גרוע והתנהלות תמוהה לכל אורך הדרך.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”