אתמול בלילה נפל האינטרנט.
נורת האינטרנט הפכה לאדומה.
נורת ה-DSL עובדת ברציפות (ירוקה).
ניסינו לכבות ולהדליק את הראוטר, אך המצב נשאר זהה.
מדברים עם סלקום, הם טוענים שככל הנראה הבעיה בתשתית.
האם יכול להיות שנורת DSL דולקת ברציפות והבעיה בתשתית? קשה לי להאמין.
מה יכול להיות הסיבה?
האם FACTORY RESET יכול לעזור?
סלקום (בזק + נטוויז'ן) - נורה של אינטרנט אדומה, מה יכולה להיות הבעיה?
תודה לכולם על העזרה.
עדכון - שוחחנו עם סלקום אתמול, הם באמת השתדלו לוודא שהבעיה לא אצלם וקבעו לנו להיום בבוקר טכנאי בזק.
הם גם ציינו שאם לא יסתדר עם הטכנאי, הם יעלו לנו את הגלישה הסלולרית ל-100GB על מנת שנוכל להשתמש בסלולר כהוטספוט עד שהנושא יסודר.
היום בבוקר הגיע טכנאי בזק, ואכן היתה בעיה של "הצלבה" כיוון שעברנו מפרטנר לסלקום ובעצם בשבועיים האלו היינו עדיין תחת פרטנר. ברגע שפרטנר ניתקו אותנו או ניתבו את מס' התשתית שלנו האינטרנט הפסיק לעבוד.
לקח לו 2 דק' לסדר את הבעיה בארון התקשורת.
מסקנה - גם אם מנסים לחסוך לכם טכנאי תשתית כשאתם עוברים מחברה לחברה... כנראה שאי אפשר לדלג עליו.
עדכון - שוחחנו עם סלקום אתמול, הם באמת השתדלו לוודא שהבעיה לא אצלם וקבעו לנו להיום בבוקר טכנאי בזק.
הם גם ציינו שאם לא יסתדר עם הטכנאי, הם יעלו לנו את הגלישה הסלולרית ל-100GB על מנת שנוכל להשתמש בסלולר כהוטספוט עד שהנושא יסודר.
היום בבוקר הגיע טכנאי בזק, ואכן היתה בעיה של "הצלבה" כיוון שעברנו מפרטנר לסלקום ובעצם בשבועיים האלו היינו עדיין תחת פרטנר. ברגע שפרטנר ניתקו אותנו או ניתבו את מס' התשתית שלנו האינטרנט הפסיק לעבוד.
לקח לו 2 דק' לסדר את הבעיה בארון התקשורת.
מסקנה - גם אם מנסים לחסוך לכם טכנאי תשתית כשאתם עוברים מחברה לחברה... כנראה שאי אפשר לדלג עליו.