מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



התפכחות \תובנות Vincent - SV-234 Vs Mryayd Z-140


עמוד 1 מתוך 5
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו יוקרתי
מחבר הודעה
Eyal_W (אייל ווינדלר)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 01, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 7641

 #1  נשלח: שבת 24/10/2009 22:33
התפכחות \תובנות Vincent - SV-234 Vs Mryayd Z-140

אחרי שנים של התעסקות באודיופיליה ציוד , חברה ברנז'ה הבנתי דבר שתמיד היה שם אבל לא יכלתי להסביר אותו.

במהלך השבוע האחרון נחת בביתי מגבר של וינסנט מדגם 234 .
http://www.vincent-tac.de/en/product-types/integra...
חיברתי אותו חיממתי אותו ליטפתי אותו והאזנתי לו שעות.
אף על פי שבשניה הראשונה הבנתי מה לא מוצא חן בעיני בו עדייו לא יכולתי לפרש את התוצאה.
קראתי לשמעון מור יוסף שהביא לי אותו ובצענו מבחן השוואה ראש בראש מול ה MYRYAD שלי.
התחלנו לדון בהבדלים בין שני ההגברות.
בתחילה הבנתי שהשפה שלנו לא מסונכרנת , דוגמה
אני טענתי שהמגבר של שהוא הביא יש בעיה של עומק והוא טען הפוך שה MYRYAD לוקה באותה הבעיה.
הבנתי שכניראה אין לנו שפה משותפת והסברתי לו מה כוונתי במילה "עומק" .
הכוונה שלי במילה עומק מתייחסת לגוון הצליל של כלי בודד והדוגמה היחידה שעלתה בראשי היא בייס דראם.
ניתן לתאר את המילה עומק כך שצליל ה"בייס דראם" נקי עם אקו ועומק לעומת מצב שבו לתוך ה"בייס דראם" דחפו כריות.
אגב זה דבר נהוג אצל מתופפים,ומשתמשים בטכניקה בזו בעיקר כפונקציה של החלל בו מנגנים.

לעומת זאת ה"עומק" שהוא דיבר עליו מתייחס למה שחל בין הכלים,מין רובד נוסף שלצורך הכתיבה אני אשתמש במילה "שומן".

אחרי שתאמנו את השפה חזרנו לבחון את הנושא שוב ואכן ה MYRYAD ניחן בתכונה מדהימה כך שהוא נותן ביטוי לכל כלי וכלי ללא סמיכה ואם אני אשתמש בתיאור הקודם ה MYRYAD הוא בייס דראם ללא כרית, לעומת
הווינסנט אינו נותן את הפוקוס על הכלי אלא בייס דראם עם כרית.
בהתחלה פרשנו את זה שלMYRYAD רצפת רעש טובה יותר אחר כך הבנו כי בעצם מדובר בתמונת סטריאו שונה לחלוטין.
ובעצם מדובר בשני חיות שונות לגמרי.
קשה מאוד לתאר במילים את התחושה אך מצאתי דוגמה שתתאר את המצב.
כאשר מצלמים תמונה נניח פרח בשדה ניתן לבצע את התמונה בשני אופנים:
האחד כאשר הפוקוס הוא על הפרח והרקע מטושטש כך שרואים כל פרט ופרט בפרח אך את המרחב לא ניתן לראות.
לעומת מצב שבו מצלמים את הפרח ורואים גם את הרקע,אך כמות הפרטים בפרח קטנה יותר מהגירסה הראשונה .
ובקיצור ה MYRYAD הוא כמו אפשרות הצילום הראשונה הרזולוציה שלו על כל כלי היא פנומנאלית לעומת זאת בתמונת הסטריאו הכללית חסר משקל,או בעצם ניתן להגיד חסרת נפח.
לעמות זאת הווינסנט היה בעל נפח תמונת הסטריאו באמת גדולה יותר אך הרזולוציה על הפרטים פחות טובה.

ואם נחזור לעולם המוסיקה ב MYRYAD הכלי נישמע עם יותר רבדים אינטימי יותר ואולי ניתן להגדיר זאת אנאליטי יותר לעומת הווינסנט שבעל במה ענקית ונפח גדול יותר.
ברוק כבד ללא ספק ה MYRYAD נשמע נכון יותר פחות התערבבות של הכלים והמון רבדים של כל כלי,אפשר עוד להסביר שהכלים בוקעים מהסט כמו חיילים מסודרים פלס,ובצורה הזו ניתן להאזין לרוק כבד מבלי שמתעייפים ומבלי שנוצר בלאגן ו\או "קקהפוניה".

כנגד בסגנון רגוע יותר ופחות עוצמתי ומהיר, הוינסנט הביא איתו מימד שלישי נוסף של נפח ועושר בין הכלים במרווחים.

קראתי לפוסט הזה התפכחות \תובנות כי לאורך כל התקופה שאני עוסק בתחום היה קשה לי להגדיר במילים ולנתח את הסיבה לבחירת בהסט שלי,תמיד שמעתי עם האוזניים וכך קיבלתי את ההחלטות בבניית הסט אך כיום אני יכול גם לתאר במילים .
ברור לי למה רוק כבד אצלי נישמע מצויין בייחס לסטים של שאר החברים מבלי קשר לעלותם,ברור לי מה ההפסד שלי
כתוצאה המצב.

מאחר ובכל זאת אנחנו מדברים על ציוד כמה מילים על הווינסנט , מדובר מגבר שבנוי לתפארת משקלו בברזל 25 ק"ג הגימור שלו מדהים הבנייה בחלק הקידמי והאחורי לא פחות ממדהימה.
אחרי שרואים את המגבר ומרגישים אותו נעלמת לחלוטין התחושה שמדובר בייצור בסין,הוא בנוי טוב יותר מאשר ה MYRYAD שלי שניבנה באנגליה.
ווינסנט בנוי בסימטריה, בעל כניסת בלאנס, יציאת פרה ויכול לשמש כ POWER AMP
בעל יכולת שליטה בגיין
עובד ב 200 Wל ערוץ ב 8 אום
לגבי הסאונד שלו יש לו במה עצומה ונפח ובשרנות הוא מאוזן טונאלית להפליא הוא שלט ברמקלים שלי ביד רמה והסנירגיה היתה טובה מאוד.

בהשוואה ל MYRYAD כבר הבנתם כי מדובר בחיות שונות לגמרי,אם כך אז מה נכון ?
כל אחד יחליט בעצמו אני רק יכול להגיד שללא המוסיקה הבעייתית לה אני מאזין אין מקום אפילו למחשבה הווינסנט מנצח בהליכה .
נכון שבגין הבחירה בווינסנט התשלום הוא ברזולצית הכלי ברמת הפרט,אך אני מניח שרוב החברים יתעלמו מהדבר הזה וזה לא יפריע להם כלל וכי באוברל הוא מגבר מהנה ואיכותי .
אני בהחלט ממליץ להכניס אותו לרשימת האזנות.
אגב מחירו 13800 ₪.

ונחזור לתובנות כניראה מאוד קשה למזג בין שני התוצאות של ה MYRYAD והוונסנט שכן אם היה ניתן מדובר במגבר האולטימטיבי.

אני רוצה להודות לשמעון על המפגש הזה אשר טרם לי רבות,עצם קיום המפגש אפשרה לי את היכולת להביע בכתב
את שתארתי,ויותר מזה את היכולת להבין מה אחרים מחפשים במוסיקה.
נידמה לנו שקיים קו משותף בינינו (בין האודיופילים) , אני חייב להגיד שלאורך שנים אני טוען שאין קו משותף בדיונים אודיופילים מהסיבה שכל אדם מאזין באופן שונה ומפרש את המוסיקה באופן .
יחד עם זאת אין נכון לא נכון,איש איש וטעמו.

מאחר ולא תכננתי להכין כתבה על הווינסנט צלמתי אותו בסלולרי .





_________________
המטרה הינה להנות ממוסיקה המערכת הינה רק האמצעי.

: Amarra Dealer

http://www.sonicstudio.com/amarra
פרטים


נערך בפעם אחרונה על-ידי Eyal_W בתאריך שבת 24/10/2009 23:50, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barvfr
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 07, 2007

מיקום: רמת השרון
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 725

 #2  נשלח: שבת 24/10/2009 22:55
Re: התפכחות \תובנות Vincent - SV-234 Vs Mryayd Z-140

Eyal_W כתב:
אחרי שנים של התעסקות באודיופיליה ציוד , חברה ברנז'ה הבנתי דבר שתמיד היה שם אבל לא יכלתי להסביר אותו....

קשה מאוד לתאר במילים את התחושה אך מצאתי דוגמה שתתאר את המצב.
כאשר מצלמים תמונה נניח פרח בשדה ניתן לבצע את התמונה בשני אופנים:
האחד כאשר הפוקוס הוא על הפרח והרקע מטושטש כך שרואים כל פרט ופרט בפרח אך את המרחב לא ניתן לראות.
לעומת מצב שבו מצלמים את הפרח ורואים גם את הרקע,אך כמות הפרטים בפרח קטנה יותר מהגירסה הראשונה....

קראתי לפוסט הזה התפכחות \תובנות כי לאורך כל התקופה שאני עוסק בתחום היה קשה לי להגדיר במילים ולנתח את הסיבה לבחירת בהסט שלי,תמיד שמעתי עם האוזניים וכך קיבלתי את ההחלטות בבניית הסט אך כיום אני יכול גם לתאר במילים .
.


אייל, אהבתי את ההשוואה למצבי הצילום
הכניסה אותי למחשבות על מה אני שומע אצלי...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 18, 2006
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 2050

 #3  נשלח: שבת 24/10/2009 23:17

יפה ומעניין.
אין ספק שה'תושב"ע' הזו לא פעם נשמעת כדו שיח בין דוברי שפות שונות לחלוטין (שכביכול מבינים על מה הם מדברים ).

התרוץ על איכות/ מקור הצילום לא עולה בקנה אחד עם איכות הפוסט (או, האם יש מישהו שאין לו בהישג יד מצלמה דיג' סבירה ++ )

_________________
javascript:emoticon('') javascript:emoticon('')
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59038

 #4  נשלח: שבת 24/10/2009 23:24

תודה על הפוסט.
דווקא ההשוואה לצילום לא כל כך נכונה.
כי הסיבה שהרקע מטושטש נובע מעומק השדה בו משתמשים.
אפשר לצלם בצורה שגם האובייקט וגם הרקע בפוקוס וזה כמובן אומר שאין איבוד פרטים באובייקט.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eyal_W (אייל ווינדלר)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 01, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 7641

 #5  נשלח: שבת 24/10/2009 23:41

מרטין המטרה היתה להמחיש שהרי זה לא פורום צילום.
_________________
המטרה הינה להנות ממוסיקה המערכת הינה רק האמצעי.

: Amarra Dealer

http://www.sonicstudio.com/amarra
פרטים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
danlior
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2006

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 98
מספר הודעות: 6467

 #6  נשלח: שבת 24/10/2009 23:59

13,800 ש"ח? והוא עוד אטראקטיבי?

תארו לכם כמה אטראקטיבי הוינסנט באמת היה לו היה נימכר בארץ במחירו בחו"ל 1,800 יורו SRP (קצת פחות מ-10,000 ש"ח)

מעולם לא יצא לי לשמוע אותו אך שמעתי עליו רק טובות אם כי האשימו אותו לא פעם בצביעה ובניפוח של הסאונד.

_________________
"זו היא דעתי האישית והסובייקטיבית ואין לראות בדברי כאמת הבלעדית"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eyal_W (אייל ווינדלר)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 01, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 7641

 #7  נשלח: א' 25/10/2009 0:01

דני מעניין שמכל מה שכתבתי מעניין אותך עניין המחיר.
אנא ממך יש מקום מיוחד
http://www.hometheater.co.il/vt31096.השרשור-הגדול-...

_________________
המטרה הינה להנות ממוסיקה המערכת הינה רק האמצעי.

: Amarra Dealer

http://www.sonicstudio.com/amarra
פרטים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
danlior
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2006

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 98
מספר הודעות: 6467

 #8  נשלח: א' 25/10/2009 0:59

Eyal_W כתב:
דני מעניין שמכל מה שכתבתי מעניין אותך עניין המחיר.
אנא ממך יש מקום מיוחד
http://www.hometheater.co.il/vt31096.השרשור-הגדול-...


 התנהגות בלתי הולמת: 

קנטרני ומיותר - מרטין


_________________
"זו היא דעתי האישית והסובייקטיבית ואין לראות בדברי כאמת הבלעדית"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Av1 (שמעון מור יוסף - מנכ"ל Av1)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2007
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 1148

 #9  נשלח: א' 25/10/2009 1:31
Re: התפכחות \תובנות Vincent - SV-234 Vs Mryayd Z-140

Eyal_W כתב:
אחרי שנים של התעסקות באודיופיליה ציוד , חברה ברנז'ה הבנתי דבר שתמיד היה שם אבל לא יכלתי להסביר אותו.

במהלך השבוע האחרון נחת בביתי מגבר של וינסנט מדגם 234 .
http://www.vincent-tac.de/en/product-types/integra...
חיברתי אותו חיממתי אותו ליטפתי אותו והאזנתי לו שעות.
אף על פי שבשניה הראשונה הבנתי מה לא מוצא חן בעיני בו עדייו לא יכולתי לפרש את התוצאה.
קראתי לשמעון מור יוסף שהביא לי אותו ובצענו מבחן השוואה ראש בראש מול ה MYRYAD שלי.
התחלנו לדון בהבדלים בין שני ההגברות.
בתחילה הבנתי שהשפה שלנו לא מסונכרנת , דוגמה
אני טענתי שהמגבר של שהוא הביא יש בעיה של עומק והוא טען הפוך שה MYRYAD לוקה באותה הבעיה.
הבנתי שכניראה אין לנו שפה משותפת והסברתי לו מה כוונתי במילה "עומק" .
הכוונה שלי במילה עומק מתייחסת לגוון הצליל של כלי בודד והדוגמה היחידה שעלתה בראשי היא בייס דראם.
ניתן לתאר את המילה עומק כך שצליל ה"בייס דראם" נקי עם אקו ועומק לעומת מצב שבו לתוך ה"בייס דראם" דחפו כריות.
אגב זה דבר נהוג אצל מתופפים,ומשתמשים בטכניקה בזו בעיקר כפונקציה של החלל בו מנגנים.

לעומת זאת ה"עומק" שהוא דיבר עליו מתייחס למה שחל בין הכלים,מין רובד נוסף שלצורך הכתיבה אני אשתמש במילה "שומן".

לא הייתי מגדיר זאת כשומן
כש"אודיופילים משתמשים במילה "שומן" הם לרוב מתכוונים ל"נפח" מעבר למקור/ הכלי
אני מגדיר את העניין כעושר של הכלי מעבר לכלי = המרקם, הטקסטורה.


אחרי שתאמנו את השפה חזרנו לבחון את הנושא שוב ואכן ה MYRYAD ניחן בתכונה מדהימה כך שהוא נותן ביטוי לכל כלי וכלי ללא סמיכה ואם אני אשתמש בתיאור הקודם ה MYRYAD הוא בייס דראם ללא כרית, לעומת
הווינסנט אינו נותן את הפוקוס על הכלי אלא בייס דראם עם כרית.


אני טוען שזה היה בדיוק ההפך,
המגבר שלך היה יותר ממוקד ומפוקס על הכלי ואף מוריד חלק מהרבדים של הצלילים, בעוד שהזה שהבאתי נתן את העושר המתלווה אל הצליל, ההקשר בין הכלים והמעבר בניהם.

לדוגמה: בקטע התיפוף ששמענו היה ניתן בקלות יתר לשמוע במגבר שהבאתי את החלל שבו היו התופים ואת גודל השונה בין תוף ימין לשמאל ואת התהודה והרבדים של כל אחד מהם, מה שבמגבר שלך היה יותר מבוית וסטרילי לתוף מבלי התחושה של החלל והעומק.


בהתחלה פרשנו את זה שלMYRYAD רצפת רעש טובה יותר אחר כך הבנו כי בעצם מדובר בתמונת סטריאו שונה לחלוטין.
ובעצם מדובר בשני חיות שונות לגמרי.

אמת כי הם שונים אבל זה לא שלמגבר שלך יש רצפת רעש נמוכה אלא הוא חסר רזולוציה ולכן נשמע יותר שקט מה שהתפרש כ"רצפת רעש טובה יותר"

קשה מאוד לתאר במילים את התחושה אך מצאתי דוגמה שתתאר את המצב.
כאשר מצלמים תמונה נניח פרח בשדה ניתן לבצע את התמונה בשני אופנים:
האחד כאשר הפוקוס הוא על הפרח והרקע מטושטש כך שרואים כל פרט ופרט בפרח אך את המרחב לא ניתן לראות.
לעומת מצב שבו מצלמים את הפרח ורואים גם את הרקע,אך כמות הפרטים בפרח קטנה יותר מהגירסה הראשונה .
ובקיצור ה MYRYAD הוא כמו אפשרות הצילום הראשונה הרזולוציה שלו על כל כלי היא פנומנאלית לעומת זאת בתמונת הסטריאו הכללית חסר משקל,או בעצם ניתן להגיד חסרת נפח.
לעמות זאת הווינסנט היה בעל נפח תמונת הסטריאו באמת גדולה יותר אך הרזולוציה על הפרטים פחות טובה.

אני חולק על דעה זו:
המגבר שלך נמצא כמבוית עד כדי מחיקת הרקע כולו והפוקוס היה ללא עוררין על האובייקט המשמעותי ביותר, יתרה מכך לדעתי נמצא כי בעצם ההתבייתות שלו הוא הוריד את החיים מהכלי והעושר המתלווה לצליל ואף יחד עם חלק מהכלי {מעט מאוד בקצוות}


ואם נחזור לעולם המוסיקה ב MYRYAD הכלי נישמע עם יותר רבדים אינטימי יותר ואולי ניתן להגדיר זאת אנאליטי יותר לעומת הווינסנט שבעל במה ענקית ונפח גדול יותר.

שוב לדעתי יש התבלבלות בעניין,
כתוצאה מההתבייתות של ההמגבר שלך {אגב זו חתימת המגבר (והיא די נדירה)} על הכלים נוצרת מין אשליה של אינטימיות עם הכלי וזו אנליטיות לשמה, וכאשר מדובר במוסיקת רוק רבת כלים ישנה הרגשה של הפרדה גבוה של הכלים, שזה בגדול טוב מאוד אבל לטעמי לוקה בחסר היות והמרווחים בין הכלים ושמיעת החלל בניהם לא פחות חשובה משמיעתם.
מוסיקה והקלטה נכונה והנאמנות למקור היא מה שקורה בחלל ההקלטה מעבר למטרה להשמיע את הכלים גרידה.
ואת זה הרבה אודיופילים מחפשים ובמערכות סאונד איכותיות הדבר הוא הכרחי


ברוק כבד ללא ספק ה MYRYAD נשמע נכון יותר פחות התערבבות של הכלים והמון רבדים של כל כלי,אפשר עוד להסביר שהכלים בוקעים מהסט כמו חיילים מסודרים פלס,ובצורה הזו ניתן להאזין לרוק כבד מבלי שמתעייפים ומבלי שנוצר בלאגן ו\או "קקהפוניה".

אמת, ברוק כבד קשה להרבה מגברים ליצור רבדים ולחתוך את הצלילים מבלי לגרוע/ להחסיר ומבלי להישמע "מעורבבים"
המגבר שלך בגלל חתימת הפוקוס שלו נותן הרגשה של ניתוק בין נגן לנגן ובין כל נגן לסביבה שלו ובין כל תו ותו שמופק.
לדעתי, המגבר השני עשה הכל נכון אבל עם עושר גדול מאוד, ורבדים, עומק, שכבות, נפח וגודל עצומים לעומת המיריד


כנגד בסגנון רגוע יותר ופחות עוצמתי ומהיר, הוינסנט הביא איתו מימד שלישי נוסף של נפח ועושר בין הכלים במרווחים.

קראתי לפוסט הזה התפכחות \תובנות כי לאורך כל התקופה שאני עוסק בתחום היה קשה לי להגדיר במילים ולנתח את הסיבה לבחירת בהסט שלי,תמיד שמעתי עם האוזניים וכך קיבלתי את ההחלטות בבניית הסט אך כיום אני יכול גם לתאר במילים .
ברור לי למה רוק כבד אצלי נישמע מצויין בייחס לסטים של שאר החברים מבלי קשר לעלותם,ברור לי מה ההפסד שלי
כתוצאה המצב.

יתכן כי אופן ההגשה של המוסיקה שמביא המגבר שלך, יותר מדברת אליך מכוון שמצאתי הרבה לקוחות שמנגנים/ ניגנו על כלים עם אותה הבעיה:
היות ונגן הינו חלק מהסט והינו ניצב, הוא מבוית על מה הוא מוציא ומה חבריו ופחות על איך הדבר נשמע בחלל ומחוץ לעמדת נגינתו
ולכן מצאת את הממגבר שלך יותר לטעמך מכוון שאתה כנגן מפוקס בהוצאה של צליל ובהשתלבות הקרובה שלו
מה שלמאזין מהצד יחסר השילוב של הניגון למרחב.

לא היית יכול לבקש יותר {ואין לך על מה} למגבר שלך יש חתימה די נדירה ושאתה מאוד אוהב ומחפש בסאונד
איני מאמין שיש לו עוד אח ורע בחותמת שלו במגברים חדישים {יכול להיות בווינטאג'}
לגבי הגודל במה של המגבר שהבאתי הוא מגיע לרוב כחלק אינטגראלי עם מגברים גדולים


מאחר ובכל זאת אנחנו מדברים על ציוד כמה מילים על הווינסנט , מדובר מגבר שבנוי לתפארת משקלו בברזל 25 ק"ג הגימור שלו מדהים הבנייה בחלק הקידמי והאחורי לא פחות ממדהימה.
אחרי שרואים את המגבר ומרגישים אותו נעלמת לחלוטין התחושה שמדובר בייצור בסין,הוא בנוי טוב יותר מאשר ה MYRYAD שלי שניבנה באנגליה.
ווינסנט בנוי בסימטריה, בעל כניסת בלאנס, יציאת פרה ויכול לשמש כ POWER AMP
בעל יכולת שליטה בגיין
עובד ב 200 Wל ערוץ ב 8 אום
לגבי הסאונד שלו יש לו במה עצומה ונפח ובשרנות הוא מאוזן טונאלית להפליא הוא שלט ברמקלים שלי ביד רמה והסנירגיה היתה טובה מאוד.

בהשוואה ל MYRYAD כבר הבנתם כי מדובר בחיות שונות לגמרי,אם כך אז מה נכון ?
כל אחד יחליט בעצמו אני רק יכול להגיד שללא המוסיקה הבעייתית לה אני מאזין אין מקום אפילו למחשבה הווינסנט מנצח בהליכה .
נכון שבגין הבחירה בווינסנט התשלום הוא ברזולצית הכלי ברמת הפרט,אך אני מניח שרוב החברים יתעלמו מהדבר הזה וזה לא יפריע להם כלל וכי באוברל הוא מגבר מהנה ואיכותי .
אני בהחלט ממליץ להכניס אותו לרשימת האזנות.
אגב מחירון 13800 ₪.

ונחזור לתובנות כניראה מאוד קשה למזג בין שני התוצאות של ה MYRYAD והוונסנט שכן אם היה ניתן מדובר במגבר האולטימטיבי.

אני רוצה להודות לשמעון על המפגש הזה אשר טרם לי רבות,עצם קיום המפגש אפשרה לי את היכולת להביע בכתב
את שתארתי,ויותר מזה את היכולת להבין מה אחרים מחפשים במוסיקה.
נידמה לנו שקיים קו משותף בינינו (בין האודיופילים) , אני חייב להגיד שלאורך שנים אני טוען שאין קו משותף בדיונים אודיופילים מהסיבה שכל אדם מאזין באופן שונה ומפרש את המוסיקה באופן .
יחד עם זאת אין נכון לא נכון,איש איש וטעמו.

מאחר ולא תכננתי להכין כתבה על הווינסנט צלמתי אותו בסלולרי



היה מפגש מהנה, נדיר ופורה
לאייל יש אוסף מוסיקה {מקורי} והוא אמיתי בדעותיו {נדיר מאוד}
יש לו יכולת התבוננות במוסיקה באופן שונה מאודיופיילים רבים המאזינים למכשירים ושוכחים את המטרה
אייל אוהב מוסיקה בצורה עיוורת ונהנה ממנה בצורה הבתולית והטהורה ומה שיפה בכול הוא האמת הפנימית שלו ויכולת השיח התרבותית.
תודה אייל על האירוח והזמן המהנה מאוד.

הערה

לקח לנו זמן להסתנכרן אחד מול השני בכדי להבין כל אחד על מה הוא מדבר
אני חושב שמאוד חשוב להבין אחד את השני ובייחוד בתחום הזה
כל אחד אומר מילים "בומבסטיות" וכל אחד מפענח אותן / מתכוון אליהן אחרת
צריך לעשות סדר בבלגאן ולהפשיט את המילים

חשוב מאוד במפגש בין אודיופיילים שכאשר ישנה מילה "מפוצצת" שנזרקת לאוויר יהיה לה פירוש עד כמה שאפשר {לא כל אחד יודע לבטא את מחשבותיו והרגשותיו אבל לא לשבת בשקט ולנסות להבין}

נ.ב
דני,
מחיר רשמי בגרמניה 1900 יורו
המחירון בארץ: 13800 ₪ אני מוכר אותו בפחות מכך.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Av1 בתאריך א' 25/10/2009 13:44, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 4705

 #10  נשלח: א' 25/10/2009 2:09



לא שזה חדש לי שהנושא סוביקטיבי וכל אחד גם שומע אחרת וגם מעדיף לשמוע אחרת ובכל זאת, נהניתי הן מהכתיבה, הן מהתוכן והסגנון והן מהשיח התרבותי בין שני אנשים שכל כך שונים בהעדפותיהם, טעמם והשקפת עולמם לגבי איך מוזיקה צריכה להשמע.

מסתבר שלמרות השוני הרב, אפשר לנהל שיח תרבותי.

ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
danlior
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2006

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 98
מספר הודעות: 6467

 #11  נשלח: א' 25/10/2009 4:00

SOUNDHOLIC

אכן זה ידוע שאם קונים בארץ וינסנט אז רק דרכך


_________________
"זו היא דעתי האישית והסובייקטיבית ואין לראות בדברי כאמת הבלעדית"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eyal_W (אייל ווינדלר)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 01, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 7641

 #12  נשלח: א' 25/10/2009 9:10

שמעון תודה על התגובה.
ברשותך כמה חידודים.
אכן השתמשתי במילה "שומן" מאחר ולא מצאתי מילה אחרת ונכון שזה מתפרש אולי כשלילי אך לחלוטין זו לא היתה הכוונה.
סה"כ זה ענייין של פרזנטציה,אכן הווינסט הביא איתו מימיד נוסף כפי שכתבתי אך התשלום בגין המימיד הזה לפחות מבחינתי גדול כאשר מדובר ברוק כבד.
לגבי "עומק" התוף, דעתי הפוכה משלך לחלוטין בווינסנט התוף נישמע כאילו דחפו בו כרית במרייד הגוון שהתקבל הוא נקי עם עמוק ונקיון אכן בצורה סטרילית ועל פי נקודת המבט שלי ,תחשוב שההקלטה בוצעה החדר סטרילי לגמרי באולפן,חדר מת (ע"מ שהחברה יבינו באיזה קטע מדובר , זה הרצועה הראשונה בתקליט של דריים AWAKE).
במרייד התחושה שמתקבלת היא תוף נטו בעוד שבווינסנט יש תוספת של החלל.
כמובן אין לי יכולת להגיד שהמרייד הוא נכון יותר או לחילופין הווינסנט זה לא מעסיק אותי כלל.
התוספת של החלל מבחינת הסגנונות שאני מאזין להם לא רק שהיא אינה חיונית אלא פוגעת בתוצאה הסופית שמתבטאת בלחץ ועומס.
זו בדיוק הסיבה שמאוד קשה לאודיופילים רבים להתחבר לסגנון הזה כי הסט שלהם לא מסוגל לבצע את ההפרדה וה"סטריליות" הזו ותוצאה כמובן "קקהפוניה".
תחושה נוספת היא שעם המרייד הנגנים פשוט רוקדים,הם פשוט נהנים מאחורה ועם הווניסנט התחושה הזו מבחינתי לפחות לא קיימת.

יחד עם זאת אני מבין לחלוטין מה מושך אודיופילים בפרזנטציה דומה לווינסנט וכפי שכתבתי אם הסגנון המוסיקלי שלי היה שונה ללא ספק הוא היה המועדף עלי.

_________________
המטרה הינה להנות ממוסיקה המערכת הינה רק האמצעי.

: Amarra Dealer

http://www.sonicstudio.com/amarra
פרטים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Av1 (שמעון מור יוסף - מנכ"ל Av1)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2007
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 1148

 #13  נשלח: א' 25/10/2009 11:04

Eyal_W כתב:
שמעון תודה על התגובה.
ברשותך כמה חידודים.
אכן השתמשתי במילה "שומן" מאחר ולא מצאתי מילה אחרת ונכון שזה מתפרש אולי כשלילי אך לחלוטין זו לא היתה הכוונה.
סה"כ זה ענייין של פרזנטציה,אכן הווינסט הביא איתו מימיד נוסף כפי שכתבתי אך התשלום בגין המימיד הזה לפחות מבחינתי גדול כאשר מדובר ברוק כבד.

הכל באמת עניין של העדפה וטעם אך לעניות דעתי אצלך זה מגיע ממקום יותר עמוק, עברך כנגן והרגלך לפרזנטציה כזו.

לגבי "עומק" התוף, דעתי הפוכה משלך לחלוטין בווינסנט התוף נישמע כאילו דחפו בו כרית במרייד הגוון שהתקבל הוא נקי עם עמוק ונקיון אכן בצורה סטרילית ועל פי נקודת המבט שלי ,תחשוב שההקלטה בוצעה החדר סטרילי לגמרי באולפן,חדר מת (ע"מ שהחברה יבינו באיזה קטע מדובר , זה הרצועה הראשונה בתקליט של דריים AWAKE).
במרייד התחושה שמתקבלת היא תוף נטו בעוד שבווינסנט יש תוספת של החלל.
כמובן אין לי יכולת להגיד שהמרייד הוא נכון יותר או לחילופין הווינסנט זה לא מעסיק אותי כלל.

לעניות דעתי אנחנו בסה"כ מדברים על אותו הדבר רק ששנינו מפרשים זאת אחרת
לאוזניי זה נשמע ההפך, במגבר שהבאתי נשמעו התופים חיים, בשרניים, עם דרייב ובגודל מלא.

אין לנו יכולת לדעת איך ההקלטה בוצעה ומה היא עברה בידי העורך, מה שכן זה היה נשמע שונה בין המגברים
שוב, כנראה בגלל שאתה אוהב את מה שהמגבר שלך עושה קשה לך לקבל משהוא שונה {וזה עניין של טעם}
אבל האמת היא שתוף או כל כלי יש לו הילה והמגבר שלך לא נותן אותה
לדעתי אתה אוהב מוסיקה מרוכזת וסטרילית {יותר בסגנון סאונד אולפני} ובמערכות HI-FI או HIGH-END אין סוג כזה של סאונד.
זה לא שהמגבר שהבאתי עשה משהוא שאין אלא הוא נתן עושר אחר שלך הפריע ואינך רגיל לו



התוספת של החלל מבחינת הסגנונות שאני מאזין להם לא רק שהיא אינה חיונית אלא פוגעת בתוצאה הסופית שמתבטאת בלחץ ועומס.
זו בדיוק הסיבה שמאוד קשה לאודיופילים רבים להתחבר לסגנון הזה כי הסט שלהם לא מסוגל לבצע את ההפרדה וה"סטריליות" הזו ותוצאה כמובן "קקהפוניה".

דחילק אייל, תסביר למה אתה מתכוון כשאתה כותב "קקהפוניה"?

תחושה נוספת היא שעם המרייד הנגנים פשוט רוקדים,הם פשוט נהנים מאחורה ועם הווניסנט התחושה הזו מבחינתי לפחות לא קיימת.

זו כבר השערה, אני לא התחברתי להגדרה הזו, נהפוך הוא עם המגבר שלך המוסיקה הייתה מבחינתי חסרת חיים וכשעברנו למגבר השני, לי התחשק לרקוד.

יחד עם זאת אני מבין לחלוטין מה מושך אודיופילים בפרזנטציה דומה לווינסנט וכפי שכתבתי אם הסגנון המוסיקלי שלי היה שונה ללא ספק הוא היה המועדף עלי.

כפי שאמרתי לך ואף כתבתי
"אמת, ברוק כבד קשה להרבה מגברים ליצור רבדים ולחתוך את הצלילים מבלי לגרוע/ להחסיר ומבלי להישמע "מעורבבים"
בגלל חתימת הפוקוס שלו המגבר שלך הוא נותן הרגשה של ניתוק בין נגן לנגן ובין כל נגן לסביבה שלו ובין כל תו ותו שמופק
לדעתי, המגבר השני עשה הכל נכון אבל עם עושר גדול מאוד, ורבדים, עומק, שכבות, נפח וגודל עצומים לעומת שלך".

אי אפשר להגיד כי המגבר שהבאתי היה מעורבל, ההפרדה הייתה טוטאלית רק עם כל הניואנסים של המוסיקה


נערך בפעם אחרונה על-ידי Av1 בתאריך א' 25/10/2009 13:36, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronensud (רונן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 632

 #14  נשלח: א' 25/10/2009 12:20

האם LV הוא רמקול של מוסיקאים?

גם שמוליק- SAMM וגם אנוכי הבעלים הגאים של LV ושנינו מנגנים גיטרה מעל 15 שנה......

אני מבין שיחד איתך אייל, זה הופך אותנו ל-3.......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eyal_W (אייל ווינדלר)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jul 01, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 7641

 #15  נשלח: א' 25/10/2009 12:22


_________________
המטרה הינה להנות ממוסיקה המערכת הינה רק האמצעי.

: Amarra Dealer

http://www.sonicstudio.com/amarra
פרטים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו יוקרתי עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht