האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!


עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG
google bookmarkסימניית גוגל

מאמרים מהקבוצה

מזל טוב לנו על שבע שנים לאתר - אפליקציות, עשרות אלפי משתמשים, תערוכה וגם פרס

10/11/2011 - 07:00



 
 

האתר חוגג שבע שנים להיווסדו
הנה ההסטוריה בקצרה

ההתחלה היתה פשוטה - למי שלא מכיר, שלושת בעלי האתר, מרטין, עפר וחיים, היו פעילים בתפוז.

מרטין סבג

מרטין עבד באותה תקופה באירלנד, ושימש כאחראי אתר מטעם חברה ישראלית בשם NOVA באינטל באירלנד, שם הוא בילה מספר שנים. באירלנד מרטין החזיק ברכב מרשים (פורשה...) אשר לאחר תאונת טוטאל-לוסט, הוא חיפש כיצד להשקיע את הכסף שקיבל בביטוח תמורתה. התשובה הגיעה בצורת קולנוע ביתי והאיש במהירה היה מכור. מרטין בילה זמן רב באירלנד בפעילויות שונות הקשורות לאודיו וקולנוע ביתי והיה אחד מהפעילים המובילים באותה תקופה בפורום האודיו וקולנוע הביתי בתפוז (אשר היגר לתפוז מ-IOL זמן לא רב לפני כן).

עפר לאור

עפר חזר מארה"ב (לימודי תואר שני ועבודה) וכשנתיים לאחר המעבר שלו למודיעין, החליט לרכוש מסך פלזמה 42", שהיה אז חלום חייו. האיכות היתה בינונית מינוס ולכן נאלץ לחפור בפורומים בחו"ל (בארץ לא היה בכלל אף אחד שקשור לנושא) והפך לפעיל מאוד באתר AVSFORUM ודי מהר הפך גם למנהל שם. מעט מאוד ישראלים נפגשו ב-AVSFORUM, אך אחד מהם (רן מויאל) שיכנע את עפר לבקר בתפוז ולנסות.

 

חיים לגו

חיים היה שותף במוסך באיזור חולון וכאשר מספר הלקוחות היה מועט הוא היה פעיל למדי בתפוז. במקביל היה מוכר כרוכש קבוע של ציוד מעניין ויוקרתי.

 

 

הרעיון

באחד הימים ב-2004, נפגשו חיים ועפר בעולם הדיגיטלי ברמת השרון ל-Shootout מקרנים. המפגש היה של החברים מתפוז והשתתפו בו מספר פעילים מתפוז. תוך כדי ה-Shootout התחיל דיון מקביל על הבעיות שיש בתפוז. התגלה שלרבים מהנוכחים היו בדיוק את אותן הבעיות עם התפיסה שמאחורי הפורום בתפוז. לא שהתלונות היו על הפעילים או על המנהלים שם, אלא על העובדה שכאשר הקהילה נמצאת בפורום כל כך גדול כמו תפוז, ללא אג´נדה חינוכית או מקצועית כלשהי, אז בעצם האנדרלמוסיה שנוצרת בעקבות כך היא כח ההכרח. בסוף הפגישה בעצם נוצרה קואליציה של כ-5 דמויות (כולל מרטין שבעצם לא ידע על כל הסיפור בכלל). חיים הכיר את כל הגורמים וגם סיפר לעפר על הבחור מאירלנד שמאוד פעיל בתפוז ויכול להיות שגם יהיה מעוניין בנושא.

באותה תקופה מרטין ועפר היו "אדומים" בתפוז (סימון למומחים בתחום שלהם) ואכן כאשר הם שוחחו, התברר שהם כבר שוחחו בטלפון בעבר (תוצר לוואי של אחד משדרוגי המסך של עפר). בשלב הזה התגבשה קבוצה קטנה שבעצם היתה אמורה להקים את האתר, מרטין היה בתחום האודיו, חיים בתחום המימון (של האתר) והרכב, עפר בתחום הוידאו ובנוסף היו עוד פעילים שהיו אמורים להקים את האתר טכנית וכן להשתתף בתחומים נוספים. הזמן עבר וההתלהבות חלפה לה ונותרו רק חיים, עפר ומרטין שעדיין היו נלהטים להקים את האתר.

בעיה במיתרי הקול של עפר (עקב צינון), ריתקה את עפר למספר ימים ללא יכולת עבודה ושימשה כטריגר להתחיל להקים את האתר על בסיס תוכנה בשם PHP Nuke. באותה תקופה לא היו ממש תוכנות CMS (ניהול תוכן) כפי שיש היום, והבחירה הפכה ליתרון ולחיסרון. 

התפיסה של האתר היתה פשוטה: להיות Authority בתחום מבחינה מקצועית, להיות האורים והתומים בתחום ההתנהגות ברשת (Netiquette) ותרבות דיון על בסיס התפיסות שעפר וגם מרטין הורגלו להם בפורומים שבחו"ל ומעל הכל - אובייקטיביות.

 

ההתחלה

ההתחלה היתה מצחיקה, עפר הקים את האתר טכנית (לאחר שגילה שהכתובת HomeTheater.co.il התפנתה, לאחר שהחנות שהשתמשה בדומיין הנ"ל הפסיקה לפעול). מרטין התמקד בבדיקות של האתר וזיהוי כל הבאגים. תוך ימים ספורים, היו באתר מספר רב של משתתפים למרות שהוא הוגדר כאתר נסיוני לחלוטין. מתברר שמרטין לא הצליח לשמור על הסוד לעצמו והשמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים.

הצמא למשהו בסגנון הזה היה עצום. למרות זאת, היתה התחושה שאנחנו כותבים בעיקר עבור עצמנו. המאמרים היו מקצועיים ומהסוג שאם היה מפורסם בתפוז, סביר להניח שהיו כמה אגודלים מונפים למשך כמה שעות והדיונים על ההבדלים בין כבלים היו משתלטים בחזרה על הדיון. מכיוון שלא רצינו להתמקד רק בנושא אחד או לתת לנושא כלשהו לתפוס את הבכורה, האתר נפתח עם פורומים יעודיים ל-HTPC, אודיו ווידאו.

כחודש לאחר פתיחת האתר היו כמה מאות משתתפים בו ומרטין היה צריך להגיע ארצה לביקור מולדת. בזריזות שאין כמוה, מרטין הצליח לארגן ביחד עם חיים מקום ובעצם הגענו לאירוע עם כ-60 איש שבו היו מספר חדרי תצוגה (מרביתם הוקמו על ידי החנות HI-FI) בתחומים שונים ומשונים.

מיד ראינו את ההתלהבות. לא ממש ידענו כמה אנשים יגיעו למפגש וההפתעה היתה גדולה. הבנו שבעצם אנחנו רוצים לעשות יותר מפגשים כאלה ולא רצינו להישאר אך ורק ברשת אלא גם לגלוש לעולם האמיתי.

ההתבגרות

פעילים רבים מתפוז היו מנהלים באתר עם פתיחתו. הבעיה העיקרית היתה להרגיל את הציבור לתפיסה תרבותית חדשה שהיתה שונה בתכלית מהתפיסה של תפוז. לא התרנו דיונים סוערים ובפרט ויכוחים מרים, בדיחות פרטיות או התלהמות או עליהום. הדבר גרם ללא מעט חיכוך עם הקבועים מתפוז ורבים מהם (חלקם היו מנהלים באתר בשלביו הראשונים) פרשו בטריקות דלת. 

אבל אנחנו היינו בשלנו. לשיטתנו, נושא תרבות הדיון היה אחד מהדברים שהכי הציקו לנו בתפוז ושעמדנו על כך שהאתר ישאר נקי ותרבותי. לשיטתנו אפשר להגיד כל דבר (כל עוד הוא חוקי ובגדר הסביר) אך בצורה נעימה.

האתר היה אחד משותפי התוכן הראשונים של ynet, הודות לגל מור (כיום בלוגר עצמאי) ושיתוף הפעולה היה פורה ויעיל. הפרדה היתה אחרי כשנתיים - לאחר עבודה פוריה והדדית. בהמשך עשינו עוד מספר גיחות ניסוי, כולל שיתוף פעולה פורה עם אתר Walla, אך המסקנה המתבקשת היתה שהאתר כבר מסוגל לעמוד בפני עצמו. ואכן, גידול האתר המשיך להתחזק מאז והאתר משתף פעולה עם מספר אתרים בארץ ובעולם, עיתונים ומגזינים לפי הצורך והדרישה.

לאחר כשנה של פעילות, הצטרפו המוני משתמשים והתחילו להצטבר לנו מקצוענים אמיתיים שרבים מהם פעילים עדיין כיום ואף מנהלים באתר. אחד מהם היה ליאור צ´רקסקי (כיום ליאור קורן) אשר הפך לעורך הראשי של האתר ולאחר כשנה וחצי פרש והקים את אתר dtown. רבים נוספים הצטרפו וחלקם גם הפכו לעוסקים בתחום - כגון ישראל לופו (il62) אשר היה אחראי תחום האודיו הרב-ערוצי באתר ופרש לטובת הקמת חנות משלו באיזור הצ´ק-פוסט בחיפה, הלא היא אניגמה (בהמשך גם CAVI אשר החליף אותו פרש לאותו מסלול) וגם איתי פולק אשר שימש כמנהל בית הספר HT School ובשנה האחרונה עבר לעבוד בחנות Future. פורשים אחרים מהאתר הקימו אתרים נוספים בתחום, כגון בהייד פארק וגם את hifimusic. אנחנו גאים במיוחד בכך שפעילים רבים בתחום כיום היו או הינם פעילים באתר ושלנו יש חלק גדול כל כך בפעילות הישראלית בתחום. 

עורך ראשי: זיו רוזנפלד

את ליאור החליף כעורך ראשי העורך הראשי של פוקט לשעבר - אלי חבוש אשר הוביל את האתר למשך יותר משנה ומאז הקים את HTmobile. העורך הראשי שלנו כיום הוא לא אחר מזיו רוזנפלד אשר מחובר לאתר בטבורו ממש מאז הקמתו וכיום הוא האיש מספר אחד בתחום הזרמת המדיה בארץ.

הצוות השתנה והתפתח ואיתו גם האופי של האתר. לעיתים היינו ממוקדים יותר בתחומי ה-HTPC, האודיו, הוידאו, המקרנים או מזרימי המדיה. הכל לפי רמת העניין בתחום באותה תקופה ולפי הצוות שהוביל את התחום.

 

 

מאז קום האתר הצלחנו לשמר על רמת מאמרים גבוהה ביותר בקצב של כשלושה מאמרים בשבוע לכל הפחות ובשנה האחרונה ממוצע של יותר ממאמר אחד ביום. אנחנו כיום מחזיקים כמויות אדירות של מאמרי תוכן יעודיים ומעמיקים בתחום. זה לא קל, ועבודתו של עורך באתר בכלל והעורך הראשי, הם עבודה מפרכת ויומיומית.

תערוכת HT Show 2011

בחודש יוני האחרון, קבוצת HT חברה לקבוצת שטיר וגל פרנקל על מנת להפיק את תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה ביותר שאי פעם נערכה בישראל. התערוכה אשר מוכרת בשם HT Show 2011, התקיימה בהנגר 11 תל אביב במשך שלושה ימים עמוסים אשר משכו אליהם כמעט 13,000 איש.

בתערוכה הוצגו החידושים האחרונים בתחומי האלקטרוניקה הבידורית והגאדג'טים (Consumer Electronics). לאור הניסיון הרב שצברנו בתערוכות הקודמות, יחד עם הניסיון והיכולת של קבוצת שטיר, החברה הותיקה והגדולה בישראל להפקת תערוכות, נושאי התערוכה משכו את עניינם של עשרות אלפים הצמאים לחידושים וטכנולוגיה. מסע פרסום ויחסי ציבור שקידם וסקר את התערוכה הקיף את המדיה הארצית, המקומית והמקצועית בתקשורת הכתובה, האלקטרונית והמקוונת ע"מ למשוך ולהגיע למקסימום חשיפה לקהל היעד הפוטנציאלי.


HT Show 2011


HT Show 2011


HT Show 2011: מעל ל- 13,000 מבקרים

הרחבת הפעילות

האתר מפעיל כיום מספר רב של פעילויות. צוות האתר מונה כיום מעל 40 איש בצוות, החל מעורכים ראשיים לאתרים השונים, עורכי משנה, כתבים, מנהלי פורומים גורואים, מפתחי אפליקציות ועד מנהל לוחות יד שניה, כולם עובדים בהתנדבות. חברי האתר נפגשים מדי פעם (בדרך כלל בחסות של חנות או יבואן) על מנת גם להיפגש וגם לראות את החידושים האחרונים בתחומים השונים.

האתר גם מחזיק היום את HT School, פעילות הרצאתית אשר מספקת הרצאות ולימוד לאירגונים ו/או ייחידים אשר פועלים בתחום.

אז מה אנחנו? עיתונות? בלוג? מגזין?

אנחנו לא ממש טובים בהגדרות. אנחנו בוודאות לא עיתונות במובן הקונוונציונלי של המילה. 

אנחנו לא ממש מחפשים סקופים - שכן לא פעם אנחנו מגלים בעיות ותופעות ובמקום לרוץ ולכתוב עליהם באתר, אנחנו בד"כ מדווחים לגוף המשדר על הבעיה ומנסים לעבוד איתם על לתקן זאת. דוגמאות רבות יש בתחום הזה, כולל דיווחים על בעיות השידור שהיו ביס לפני מספר שנים ("הספינה ההולנדית"), נושא הקליטה של DTT, בעיות ה-Lipsync ב-יס, חוות דעת על מכשירים לשוק ה CE טרם ההפצה שלהם בארץ ועוד.

המטרה שלנו היא לשפר בסופו של דבר, ביחד עם הקהל הישראלי ועם החברות, את מה שאנחנו מקבלים - אם זה במחירים, באיכות ומגוון המוצרים. זה יכול להיות על ידי BETA Testing של ממירים שונים וציוד שונה (מהארץ ובחו"ל) ומתוך רצון לשפר את מה שהישראלים מקבלים. דוגמאות לכך יש ב-yes.MAX HD, אשר כולל מספר רב של בקשות של חברי האתר (לדוגמא מצב AUTO בממיר), ערוץ הכיול של יס, עברית במכשירים רבים ואין ספור תיקוני באגים ושיפורים שנעשו לטובת האתר.

אנחנו גם לא בלוג, אנחנו כותבים באופן מעמיק ויסודי. אנחנו לא בהכרח רוצים לבדוק כל מכשיר ולסקור אותו לקהל הרחב, אלא מתעניינים באמת במכשירים מעניינים וייחודיים ופעמים רבות גם כותבים על נושאים כללים או מנסים ללמד את קהל הקוראים על תחומים רבים ומגוונים בתחום. בשנה האחרונה למשל פרסמנו כתבות ייחודיות בנושא, כמו כיול האייפד לפרפקציוניסטים, מורה נבוכים לטכנולוגית התלת מימד שכובשת את העולם, מאמר השוואתי אשר סוקר את הבדלים באיכות הוידאו בין מקורות בלו-ריי שונים ועוד שלל כתבות בנושאים מגוונים על אודיו, וידאו, גדג'טים ועוד רבות.

גם חשיפות האתר האתר שלנו ביצע בשנה האחרונה. אם זה החשיפה של yes Streamer או החשיפה של הממיר המקליט החדש של הוט, זהו ה- Hot Magic HD.

הפיצול - ללכת עם להרגיש בלי

קהל היעד של האתר כבר מזמן לא כולל את ה"פריקים" או רק את אלו שהתחום הוא "תחביב" שלהם אלא כבר הרבה מהקהל הרחב, אשר עם הזמן למד להכיר אותנו ולהשתמש במשאבים שלנו (תוכן ובעיקר הקהילה) ע"מ ללמוד יותר על התחום לפני רכישה, להתייעץ לפני קנייה, לקבל עזרה בשידרוגים ושיפורים אחרי הרכישה וכמובן תמיכה בבעיות ותקלות.

הקהילה נחשבת לאחת הקהילות המגובשות, האיכותיות והמגובשות שיש ברשת הישראלית כיום וככזו למדנו שיש בכל זאת מכנה משותף גדול מאוד  - אהבה לטכנולוגיה.

מכיון שלא רצינו להיות "אתר גאדג'טים", החלטנו לנקוט באסטרטגיה שונה מהאחרים - פיצלנו לפני מספר שנים את הדומיינים לפורטאלים עצמאיים מבחינת צוות ותכנים, כלומר, לכל פורטל יש את הצוות האורגני שלו עם האוטונומיה המוחלטת לגבי התכנים, כאשר כולם חולקים את הגישה לאותה קהילה וכך, למעשה אנשים יכולים להישאר תחת אותה מטריה ובאותו "הבית" ויחד עם זאת לקבל תכנית ממוקדים וברמה הגבוהה ביותר שאנחנו יודעים לספק. כך, מי שמעוניין לקרוא על קולנוע ביתי אינו חייב להחשף לתכנים האחרים, אבל בהחלט מקבל הצצה לתחומים אחרים שיכולים לעניין אותו.

קבוצת HT כוללת כיום מספר אתרים:

  • HTmag - כל מה שמעניין גברים בתחום הטכנולוגיה והפנאי.
  • Hometheater - פורטאל האודיו והקולנוע הביתי הגדול בישראל.
  • HTMobile - מאגזין לכל דבר טכנולוגי נייד. בין היתר לתחום הסלולאר, מחשבים ניידים וגאדג´טים.
  • Userit - אתר טכנולוגיה עבור הקהל הנשי מוגש ע"י כותבות החיות את תחום הטכנולוגיה והגאדג´טים.
  • HTCafe - המגזין המקצועי בישראל בנושא קפה, אספרסו חלב וכל מה שבינהם
  • HTHome - כל מה שקשור לבית חכם, טכנולוגיות ירוקות, פתרונות תאורה ומולטי-רום, שליטה ובקרה, מיזוג ועוד.

כך למעשה, נשמרת ההפרדה המקצועית בכל תחום ותחום מחד גיסא ומאידך גיסא קהל היעד, שמעניין אותו תחומים נוספים, מוצא לזה בית בצורה נוחה ונגישה עם אותם "חברים" שהוא מכיר, באותה צורת הגשה וכמובן עם אותה מדיניות ותרבות דיון שהוא אוהב.

ההפרדה עלתה במחיר מסויים בכך שאנחנו מפצלים את התכנים בין מספר אתרים (בעיקר מבחינת הדרך שגוגל סופרת אותנו) אבל בראיה לאחור - הפיצול הזה עשה לנו רק טוב. אתר HTCafe הוכיח את עצמו כאחד הגופים המקצועים לדיונים בנושא קפה בארץ, עם צוות נמרץ ומקצועי ופורום שוקק חיים. HTMobile הופך לאחרונה לאחד האתרים המובילים בישראל בתחום המובייל עם גדילה פנומנלית, חשיפות מתערוכות בינלאומיות, ביקורות מוצרים נרחבות וקהילה מהחזקות בארץ בתחום.

קהילת HT מהווה את הקהילה החזקה ביותר בארץ בתחום האלקטרוניקה הבידורית. עם סגל מוביל דעת קהל, פורומים שוקקי חיים ואינספור דיונים נרחבים אשר מתנהלים לאורך כל שעות היממה. אם אי פעם חיפשתם באינטרנט על מסך דק חדש לקנות, רסיבר או אולי רמקולים, סביר להניח שהגעתם לכאן ואחרי שנחשפתם לקהילה התומכת, גם נשארתם כחברים מן המניין.

אנחנו בכל מקום

כחלק מהמטרה שלנו לבצע דריכת רגל חדשנית ומקורית, השקנו במהלך השנה האחרונה מספר אפליקציות, אם זה אפליקצית האתר עבור אייפון, אייפד, אייפוד טאצ'. גם פלטפורמת האנדרואיד לא נשארה ללא מענה וגם עבור פלטפורמה זאת השקנו אפליקצית אתר מתאימה לאנדרואיד. רק לאחרונה השקנו את אפליקצית HT לטלויזיות חכמות של סמסונג אשר מהווה את האפליקציה הישראלית השניה לאחר YNET שהצליחה להכנס לטלויזיות החכמות של סמסונג!

מעבר לדריכת רגל בארץ, אנחנו גם מסקרים תערוכות בינלאומיות מובילות אשר נערכות בעולם, אם זה CES: תערוכת ה- Consumer technology tradeshow הגדולה בארצות הברית, IFA: תערוכת ה- Consumer Electronics for Europe, תערוכת World Mobile בברצלונה אשר סוקרת את החידושים האחרונים ב- Mobile ועוד המון השקות בארץ.

כמה אנחנו?

אנחנו כיום בני שבע שנים ומאז קום הקבוצה לא הפסקנו לגדול באופן לינארי ובקצב של כ-25-30% לשנה. כיום מבקרים בקבוצה מעל רבע מיליון (!) גולשים שונים בחודש, כלומר, Unique Visitors, כאשר למי שלא מבין את המושג, מדובר על אנשים שונים. הגרף מטה מראה למשל, את הנתונים של Hometheater.co.il בלבד המונה כ-198,000 אנשים שונים המייצרים מעל 390,000 ביקורים באתר. אותם אנשים צופים כ-4.5 דפים לביקור בממוצע ומבלים מעל 13 דקות באתר בכל ביקור שלהם בממוצע.


197,000 אנשים שונים בחודש.
390,000 ביקורים שונים בחודש.


באתר כיום רשומים כ-37,000 משתמשים והוא עובר כמעט את כל האתרים בתחום האודיו וקולנוע ביתי בעולם.

 

הגידול שלנו כיום הוא בסביבות 35% גידול אורגני (ללא פרסום או פעילות מיוחדת) בשנה. ניתן לראות את גרף הגידול בנרשמים לאתר מאז הקמתו בגרף הבא:

 

לאן ממשיכים?

הקבוצה ממשיכה וגדלה אך כיאה לאתר תוכן, אנחנו רוצים להמשיך ולקדם את תחום ה-Consumer Electronics בכל דרך אפשרית ולעזור לכל הפעילים בתחום (חברות, יבואנים, צרכנים, ספקים וגופי שידור) ולשפר את איכות חיינו בהקשר הציוד שאנחנו כל כך אוהבים להשתמש בו.

אנחנו מאמינים שנמשיך לגדול ולצורך זה, אנחנו כמובן זקוקים לעזרתו של כל אחד שמוכן לשנס מותניים ולעזור לאתר להמשיך ולפעול ולגדול.


 

 

תודות לכולם

אנחנו מודים לצוות האתר, למנהלי הקטגוריות (שבלעדיהם, האתר היה קורס מזמן), לכותבי התוכן ששומרים את החיים מעניינים. אנחנו מודים כמובן לכל מי שתרם לאתר בעבר ובהווה, בין אם על ידי תרימת תוכן, רכישת מנוי HT FRIENDS או על ידי היותו איש צוות או אפילו קורא ותיק באתר.

אנחנו רוצים ספציפית להודות לעורך האתר - זיו רוזנפלד, שעל כתפיו הרחבות מונחת כיום אחת העבודות הקשות ביותר שאפשר לדמיין.

אנחנו רוצים להודות לעורכי הפורטאלים השונים: אלי חבוש, צבי וורובל, מעין קימחי ומוטי רדומסקי.

אנחנו רוצים להודות לכל אנשי הצוות לשעבר שפרשו מהאתר מסיבות שונות ומשונות, ולהודות גם להם על התרומה הענקית לאתר. בלעדיכם זה לא היה קורה. גם אם לפעמים יש מתיחות, אין לנו רגשות רעים ואנחנו מוקירים וגאים בכך ובפועלכם.

ולכם - הקוראים שלנו, שאחרי שבע שנים ממשיכים לקרוא ולהשתתף באתר. אנחנו אוהבים אתכם ושמחים להמשיך ולספק לכם עניין. וגם אם אנחנו טועים, מתרגזים או, שומו שמיים, נחמדים אליכם - אנחנו בסה"כ בני אדם והכוונה היא טובה.

אז תודה, מזל טוב לנו וגם לכם, ועד 120!

בשביל להראות לכם עד כמה אנחנו אוהבים את חברי האתר, אנחנו משיקים היום את תחרות "מורעל האתר" - אז אם ברצונכם מערכת סטריאו חדשה, השתתפו ואולי תזכו.


לדיון בנושא: מזל טוב לנו על שבע שנים לאתר - אפליקציות, עשרות אלפי משתמשים, תערוכה וגם פרס




תגיות


דרגת קושי: 1
דירוג הכתבה

דירוג ממוצע:

5.0

בהקשר זה

 עוד על בכל האתרים


המאמר הפופולרי ביותר בתחום בכל האתרים:
קבוצת HT Israel
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht