עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG

מאמרים מהקבוצה

 LG - ביקור במפעל מסכים בדרום קוריאה

27/10/2014 - 21:00


הקדמה | המאמר המלא | עמוד הבא: מפעל המסכים ב-פאג'ו >

 
 
 

 LG - האסטרטגיה המסחרית

LG - ביקור במפעל מסכים

ב-1947 נוצרה החברה בשם Lak Hui על ידי קו-אין-חאווי, השם קוצר והפך ל-Lucky. החברה התעסקה בתחום כימי (קרמי פנים למשל), בעוד שהחברה השניה שנוצרה מאותו מייסד היתה Goldstar, כאשר משפחתו של חאווי עדיין שולטים ביד רמה ב- LG גם היום. שילוב החברות הפך ל- Lucky Goldstar או LG. ב- 1959 Goldstar ייצרה מכשירי רדיו, ב- 1965 החלה עם מקררים, ב- 1966 טלויזיות וב- 1968 מזגנים. בשנות השבעים החברה החלה להתמקד בטלויזיות צבעוניות והתמקדה בייצוא לארה"ב עם 100 מיליון דולר ייצוא ב- 1978. בשנות השמונים החברה החלה לייצר בארה"ב תחת השם Goldstar. ב- 1995 שונה המיתוג ל-LG וב-1995 החברה רכשה את Zenith, אחד מיצרניות הטלויזיה האמריקאיות האחרונות.

LG - ביקור במפעל מסכים

 משרדי החברה במרכז סיאול - במגדלי התאומים, עם צפי די מדהים על העיר.

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

Ken Hong הציג את חברת האם של LG, שהיא כיום חברת אחזקות גדולה שכוללת 60 חברות עם הכנסות של למעלה מ- 134 מיליארד דולר, כולן בעלות אותה לוגו. מרבית החברות הם לתוך קוריאה (קהל של כ- 78 מליון איש בלבד). חברות הבת בעלות מנכ"לים שונים, לא תמיד כפופות ל- LG עצמה שמחזיקה מניות בחברות הבת הללו. לדוגמא, חברת LG Display מייצרת פאנלים לתצוגות לחברות האחרות של LG. החברה נסחרת בנפרד ולכן בעלת אינטרסים שונים מחברת האם ומוכרת פאנלים למתחרים רבים של LG, כולל אפל. החברות מפוצלות לשלוש קבוצות שונות: 16 חברות בקבוצה הכימית (תרופות, כימיקלים וכו'), 28 חברות נמצאות בקבוצת התקשורת והסלולר ו-16 חברות בתחום האלקטרוניקה ותצוגות.

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

מבנה החברה מורכב מכמה מחלקות:

  • HE - Home entertainment
  • MC - Mobile communication
  • HA - Home Appliances
  • AE - Air conditioning & Energy
  • VC - Vehicle components

לחברה 82,000 עובדים, 16 משרדים, 103 חברות בת ו- 6 מרכזי עיצוב בערים הגדולות בעולם. הגדילה בשנים האחרונות היתה מתונה בשל המצב העולמי, אך החברה בכ"ז גדלה ולא ביצעה פיטורין אלא רק התייעלות עסקית.

מבחינת מיתוג, LG הוא משלישיית המותגים המובילים בביג'ין, לונדון, סינגפור ובניו יורק. החברה גם מספנסרת פעילויות ספורט ברחבי העולם. LG כיום בחמישיה הפותחת של מעסיקות בקוריאה, כאשר סמסונג היא מספר אחד ושאר החברות בתחום הדלק והרכב. הפוקוס של החברה הוא לא מחזיקי המניות אלא לגדול בטווח הארוך ולא לתת רווחים מהירים לבעלי המניות. פוקוס אחד הוא להגדיל את נתח השוק, מטרה אחרת היא לדאוג לתעסוקה לכל עובדי LG. רווחיות גבוהה היא לאו דווקא הפוקוס של החברה  וזוהי גישה מעניינת.

LG - ביקור במפעל מסכים

LG כיום מבוזרת מאוד מבחינת סוגי ההשקעות שלה, כך שהעסקים הסלולרים לא מאוד רווחיים כיום ביחס לרווחיות הכללית של החברה, אבל הם רואים את המכשירים הסלולרים כאמצעי חשוב לקידום השם והמיתוג של החברה (חשוב להם להשתמש בשם הטוב בתחומים שונים בכדי לקדם את המותג). LG החלה לפעול בשוק הסלולרי בצורה רצינית רק בעשור האחרון. ב- 2004 החברה הובילה בתחום CDMA. ב- 2008 LG פיתחה את מודם ה-LTE המסחרי הראשון. מספר היחידות ש- LG מוכרת ירדה עם המעבר לסמארטפונים, אבל הרווחיות עלתה. אנשים מחליפים סמארפונים בפחות תכיפות ובעלות גבוהה יותר מטלפונים "טפשים". הפוקוס בסמארפונים הוא לחזק את היחסים עם המפעילות ולכן האסטרטגיה היא לא למכור ישירות מכשירים לצרכנים.

הבעיה היא שהמפעילות יתמקדו במכשירים שהם מאמינים שימכרו הכי הרבה ויעשו להם מקסימום רווחים, לכן LG מתמקדת בליצור דרישה מצד הלקוחות הסופיים ובכך למשוך את המפעילות לקדם ולדחוף את המוצרים שלהם. כיום 90% מהמכירות של הסלולר של LG מגיעות מהמפעילות הסלולריות. ה- G3 למשל הושקו עם 170 מפעילות שונות. מצד שני, חברות כמו OPPO, Meizu, וואווי - נטולות יחסים עם המפעילות ואגרסיביות מאוד בתמחור וזהו האיום הגדול ביותר על היצרניות הקוריאניות כיום.

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

LG - ביקור במפעל מסכים

באופן מפתיע, נציגי LG מודים שהם מספר שניים ביחס לסמסונג מבחינת נתח שוק ולכן הם לוקחים יותר סיכונים ומכוונים גבוה יותר בכדי לנסות ולהגיע למספר 1. האתגר הוא לא רק להגיע למספר 1 אלא להיות מסוגלים לשמר את הקדמה. מבחינות רווחיות, LG חשוב מאוד לקדם את התחומים של High End בסלולר ובמסכים כמו ב- OLED בכדי לקדם הלאה אל התחום כי לא ניתן להחרות בסינים שהרווחיות שלהם נמוכה מאוד ומסתמכת על כמויות. הרווחיות נמצאת במוצרי ה- High End.

LG - ביקור במפעל מסכים

תחום הסמארטפון לטענת קן כבר הגיע לקצה היכולות הפיתוחיות שלו. כיום התחרות היא על לא על חידושים מהפכניים וככל הנראה זה ימשך עד שמסכים גמישים (טלפון מתגלגל או מתפקל) יהיו זמינים. שוק המחשוב הלביש הוא אתגר חדש והחברה שמה הרבה מאוד מאמץ לאחר שלמדה בדרך הקשה שלא להתעלם מטרנדים מתפתחים. לתחום הסמארטפונים היא נכנסה מאוחר יחסית ולקח לה זמן להיות תחרותית בשוק הזה.

LG - ביקור במפעל מסכים

בתחום המחשוב הלביש, LG מאמינים ששעונים חכמים יתפסו במיינסטרים ב-3 השנים הקרובות לאחר שזמן הבטריה יתארך. זו גם הסיבה שהעיצוב של LG מכוון לקהל הרחב ולא רק לקהל הגיקים...

בכל הנושא של טעינה אלחוטית, LG מחוייבת ל-Qi - חדשות טובות.


הקדמה המאמר המלא עמוד הבא: מפעל המסכים ב-פאג'ו >



עוד מ: oferlaor
תגיות

דירוג הכתבה

דירוג ממוצע:

3.0
(2) הצבעות

בהקשר זה

 הקלטת HDTV
 מזרימדיה מול HTPC
 ביקורות HDTV
 הסקירה המלאה על yesMax HD
 עוד על 4K ו-UHD


המאמר הפופולרי ביותר בתחום 4K ו-UHD:
מזרימדיה: Popcorn Hour A-110
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht