עוד אפשרויות

Google translateGoogle translate
RSSמאמרים וחדשות RSS
קישור לעמוד זהLinkback
גרסא להדפסהגרסא להדפסה
del.icio.usשמירה ב del.icio.us
DIGGהמלצה ב-DIGG
google bookmarkסימניית גוגל

מאמרים מהקבוצה

סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל

מאת: דניאל מטלון
18/09/2016 - 17:00



 
 
 

ההכרזה של סלקום TV

באירוע חגיגי במרכז תל-אביב, הכריזה חברת סלקום על הרחבת היצע ערוצי הלייף סטייל שלה ע"י כניסתם של שלושה ערוצי תוכן חדשים לממיר של סלקום TV ללא עלות נוספת. הערוצים שמקורם בארה"ב הם :
Food Network , Fine Living , Travel channel.
ערוצים אלה הם נדבך מרכזי של חברת סקריפס שבמדינת אוהיו שבארה"ב.

הערוצים ישדרו 24/7 באיכות שידור HD ובתרגום מלא לעברית.

חובבי הלייף סטייל ייהנו מעתה ממגוון תכנים מעולמות האוכל ואמנות הבישול, אופנה, מסעות וטיולים, עיצוב ושיפוץ הבית ועוד. הערוצים מבית "סקריפס" - חברת הפקת תוכן הלייף סטייל הגדולה והאיכותית בעולם, משודרים למעל 300 מיליון בתי אב ב- 176 מדינות וב- 30 שפות. בסקריפס מפיקים מדי שנה מעל 2,000 שעות תוכן חדשות באיכות HD.

הנה סרטון ההכרזה עצמה:



לטעימה על סלקום TV והערוצים החדשים הנה בלינק הבא:

לפני האירוע הרחיב ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום ואמר : "הבאת ערוצי הלייף סטייל של סקריפס לישראל באופן בלעדי היא בשורה משמעותית. הגיע הזמן שצופי הטלוויזיה בישראל ייחשפו לתוכן לייף סטייל בינלאומי ברמות ההפקה הגבוהות ביותר. מהיום, הצופים יקבלו אצלם בטלוויזיה את מוצר הלייף סטייל הכי טוב והכי מעודכן בשוק, בדיוק כמו שמקבלים הצופים ברחבי העולם. סלקום tv מזמינה את הצופה הישראלי ליהנות מחגיגה עולמית של סגנון חיים ולצפות בתוכן איכותי, מהנה, חוויתי וכייפי - כפי שהוא עוד לא ראה".

ישראלים אוהבים לנסוע לחו"ל, הנה קליפ קצר ממראות העולם:



סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל

דגלוני הערוצים החדשים בסלקום TV (צילום: דניאל מטלון)

לקראת ההכרזה הגיע לישראל רוס הייר, סגן נשיא בכיר מסחרי לאנגליה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Scripps Networks Interactive ואמר: "אנו רואים בישראל שוק חשוב מאד ושמחים להשיק בו את ערוצי הלייף סטייל המובילים שלנו בשיתוף עם סלקום tv. אנחנו סמוכים ובטוחים שתוכן הערוצים המתורגמים שעברו התאמה לקהל הישראלי Food Network, Travel Channel and Fine Living יצור תהודה אצל הצופים ויספק תוכניות ברמה בינלאומית אשר חוגגות את כל מה שאמיץ, כיף ומהנה באוכל שאנחנו אוכלים, בהרפתקאות שאנו יוצאים אליהן ובמקומות בהם אנו חיים".



סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל

מימין: עמי אלה - מנכ"ל אלה קום נציגת סקריפס בישראל, ניר שטרן - מנכ"ל קבוצת סלקום, רוס הייר - סגן נשיא בכיר סקריפס (צילום:דניאל מטלון)

התוכן בסלקום TV מקבל "פוש" רציני

ערוצי הלייף סטייל החדשים מצטרפים למגוון הערוצים הקיים בסלקום - tv ערוץ 2 , ערוץ 10 , ערוץ 1 HD, ערוץ 20, ערוץ 9 HD , חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ONE HD, CNN HD , ויוה, ויוה פלוס, נשיונל ג'אוגרפיק,FOX HD , ערוצי ערוץ הספורט (ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס, 5 LIVE HD, 5 SPORT HD, 5 GOLD), ערוץ ONE HD, ערוץ סדרות ישראליות, ערוץ הופעות חיות, ערוצי אינטרנט שונים, ערוצי מרתון שונים (מרתון סרטים, מרתון סדרות, מרתון ילדים, מרתון סדרות ישראליות, מרתון קטנטנים, מרתון הופעות חיות HD ), כמו כן ערוץ הפעוטות המצליח ג'ים ג'אם Jim Jam והערוץ הפופולרי והאהוב בייבי Baby שמשודרים כאמור באיכות HD - וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה הקיימת בשירות ה-VOD שכוללת בין היתר סדרות זוכות גלובוס הזהב לשנת 2016.

בשנים האחרונות, הטלוויזיה בישראל הפכה אותנו למעצמת בישול ומסעדות. במסגרת הדברים שאמר רוס הייר, הוא הדגיש שערוץ האוכל לא מתמקד באיך לאפות עוגה, אלא בחוויה הכללית שמחולל האוכל. הנה טעימה מהערוץ החדש:



סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל

יניב גרינולד - סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום (צילום: דניאל מטלון)



סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל

הערוצים החדשים כבר בממיר (צילום: יח"צ קבוצת סלקום)

סקריפס - החברה שמפיקה את הערוצים החדשים שעולים לאוויר היום בסלקום TV

סקריפס Scripps - Scripps Networks Interactive - רשת "סקריפס" החלה את דרכה בארה"ב בשנת 1878 כרשת עיתונים יומיים ובמהלך השנים הפכה לקונגלומרט תקשורת וביססה את עצמה כרשת המובילה לתוכן הלייף סטייל. היום סקריפס, אשר נסחרת בבורסת ניו-יורק, הינה מפתחת וספקית תוכן מהמובילות בעולם בטלוויזיה, באינטרנט ובפלטפורמות השונות בתחום הלייף סטייל על כל גווניו - אוכל, מסעות ועיצוב הבית. עם הפורטפוליו של החברה נמנים מותגי טלוויזיה פופולאריים ברחבי העולם וביניהם: Travel Channel ,Great American Country, Food Network, Cooking Channel, DIY Network, HGTV, והם נצפים מדי חודש על-ידי כ- 190 מיליון צופים רק ברחבי ארצות הברית! ועל ידי כ- 300 מיליון צופים ברחבי העולם כולו וב- 30 שפות שונות. בסקריפס מופקים מדי שנה כ- 2,000 שעות תוכן HD והיא כבשה את לב הצופים בכל טריטוריה חדשה שהגיעה אליה עם ערוצי הלייף סטייל.



סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל

יניב גרינולד - סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום


לדיון בנושא: סלקום TV מביאה את עולם הלייף סטייל לישראל


עוד מ: idm
תגיות


דרגת קושי: 1
דירוג הכתבה

דירוג ממוצע:

5.0

בהקשר זה

 לפרסום באתר
 תקנון וחוקי האתר
 אודות האתר
 עוד על כללי - Hometheater


המאמר הפופולרי ביותר בתחום כללי - Hometheater:
פרסום ברשת אתרי HT Israel !
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht