מנכ"ל סלקום, ניר שטרן התחיל בסקירה על האירועים האחרונים, כולל הוספת תכני HBO ללא תוספות תשלום לשירות והכנסת כל ערוצי הספורט הפופולריים בישראל. החברה מחזיקה כבר 50 ערוצים משמעותיים באוויר, כולל ערוצי לייפסטייל וילדים (כמו בייבי).
כמות התוכן שולש בספריית ה-VOD, וקהלי היעד גדלים, כולל קהל יעד בשפה הרוסית. בצד הטכנולוגי, כולל השקה בארץ של AppleTV שהחידוש בו הוא גם שילוב עם חברה גדולה ומשמעותית כמו אפל, מעבר לשידור כל הערוצים גם על גבי תשתית IP. כל זה ללא שינוי בעלויות – 99 ש"ח לחבילה.
הדבר גרם לתוספת של 48,000 לקוחות שחלק משמעותי מהם מגיע מהוט ויס (שמהם יש ירידה מהותית של כ-13,000 מנויים). הדבר מביא את סך לקוחות סלקוםTV לכדי חצי מיליון צופים (לא מנויים, צופים).
השקה ראשונה – טלויזיות חכמות.
האפליקציה המלאה עולה גם לחנות של LG (מערכת WebOS), סמסונג (ב-TIZEN) ובאנדרואיד (גם במסכים וגם בחנות ה-Android TV).זה אומר שהאפליקציה תהיה זמינה על טלויזיות של LG, פיליפס, סוני, שארפ, TCL, VESTEL, גרונדינג, BEKO, RCA, B&O!
כל זה כולל ערוצי הטלויזיה. כאשר האפליקציות ישוחרו בשבוע הקרוב, השירות מכיל את מרבית המסכים שנמכרים בארץ וכמובן ללא עלות נוספת עד 5 מכשירים שונים.
השקה שניה: הקלטות בענן.
ניתן להקליט בענן. אין מגבלה של מספר ערוצים, גודל דיסק של הממיר, או שהממיר בכלל מחובר. יש הקלטה אחת בכל המשפחה ללא קשר למספר הממירים או המסכים בבית. את ההקלטה ניתן לראות בסמרטפון, באפלTV, במסך החכם.
החברה תגביל את ההקלטות ל-50 שעות (שזה מקביל סביב 100 גיגה בממיר YES או הוט, שכיום מציעים פי 10 נפח בממירים שלהם) וההקלטות נשמרות עד 3 חודשים מיום ההקלטה שלהן. לא מן הנמנע שניתן יהיה לרכוש בהמשך חבילות הרחבה לכך. האפליקציות יכללו בקרוב לוח שידורים שיאפשר הקלטות אלה.
השקה שלישית – אנדרואידTV
החברה משיקה ממיר חדש מבוסס ממיר של שיומי Mi Box. האפליקציה תהיה בחנות של גוגל, מה שאומר שתוכלו לגשת לשירות המלא דרך סטרימרים של אנדרואיד (כגון Nvidia shield למשל).
ועוד דבר אחד נוסף – סלקום קוואטרו
חבילה מלאה למשפחה -3 קוי סלולר 10G, סלקום TV לחמישה מכשירים, ספק ותשתית 40Mbps וכמובן קו טלפון ביתי. זה בדיוק מה שמרבית המשפחות בישראל זקוקות לו.
המחיר? 249 ש"ח לחודש לשנה הראשונה (בשנה השניה המחיר קופץ ל-325 ש"ח)
לדיון בנושא: אירוע סלקוםTV