רשת החנויות חשמל נטו, היא רשת של חנויות מוצרי חשמל למוצרי פרימיום. ככה היא מגדירה את עצמה.
לרשת 6 סניפים, הפרוסים בין רחובות לנתניה. הרשת הוקמה ב-2006 (חחח…יא צעירים!). במהלך השנים עשינו מגוון פעילויות עם הרשת, החל ממפגשים בסניף רמת החי"ל ועד השקת הסניף בראשל"צ.
הפעם התארחנו בחנות במתחם פלג בנתניה בניהולו של ליאור פרנטה.
תחום האודיו הביתי עובר תהפוכות בשנים האחרונות.
אם בשנות ה50-60 של המאה הקודמת, התחילו המערכות בחלקים, עברו דרך מערכות המיני וה-BOOMBOXים בשנות ה-80-90, הרי שבתחילת שנות ה-2000 המהפכה הגדולה היתה הסראונד – רסיבר ק"ב עם רמקולים היקפיים. המגמה הזו התגברה לרמה שהגיעו פורמטים גם של 11.2 רמקולים, מה שאולי נותן חוויה מדהימה בחדר קולנוע ביתי ייעודי או מרתף, אבל נסו לדבר עם "ההנהלה" על סטאפ כזה בסלון הממוצע, ותבינו למה זה לא ממש "תפס".
מצד שני, הטלוויזיות הלכו ונהיו דקות, עד לרמה של הפאנל עצמו בלבד, ללא אלקטרוניקה ובטח לא רמקולים שנדבק לקיר עם מגנטים (ראינו אותו בחנות באירוע). כל זה הוביל לצורך ליצור פיתרון פרקטי ואסתטי, שיתן מענה למה ששומעים בסלון – שידורי טלוויזיה, סדרות, סרטים וכמובן מוסיקה. כך נולד הסאונד בר ומקרני קול (על מקרני קול בפעם אחרת).
אנחנו חברי HT, אולי לא אוהבים להודות בזה, אבל כשאנחנו קונים משהו, אפילו אם זו "פשרה" כמו סאונד בר, אנחנו מחפשים את הכי טוב שאנחנו יכולים לרכוש. אז מה יותר טבעי היה מליצור מפגש סביב סוג הפתרון הזה, שבטוח מייצר סלידה לא קטנה בקרב אודיופילים, אבל מחייב את המציאות לשמירת שלום הבית….
יחד עם חשמל-נטו, קיבצנו את מיטב הסאונד-ברים הקיימים בשוק, ללא מגבלות מחיר. החל מכ-1,500 ש"ח ועד סאונד בר של מעל 10,000 ש"ח, על מנת לבחון אותם בתנאים דומים, לא בהכרח הכי מייטביים, אלא פשוט להתחבר ולשדר אליהם ולהשוות במקום אחד את כולם.
על הכיבוד היו אמונים, לא פחות מ"כרמל דיירקט", על הגריל של גראנד-הול.
תמיד כיף לראות את הפנים מאחורי הכינויים…
אי אפשר בלי המסורת של הגרלה, ובין באי האירוע הוגרל סט סאונד בר, סאב ורמקולים אחוריים של LG.
ליאור פרנטה (מימין), מנהל חנות חשמל נטו, סניף פולג, מעניק את הפרס לזוכה, ליאור בניסטי (Lion31), שהגיע, בדיוק כדי לבחור ולקנות סאונד בר….
יש לכם חוויות מהאירוע? חוות דעת על הסאונד-ברים ששמענו? שתפו אותם בשרשור תגובות.
לדיון בנושא: סיכום אירוע סאונדבר בחשמל נטו