שירות לקוחות – יש דבר כזה בארץ!

בניגוד לדעה הרווחת לגבי איכות השירות בארץ, יש בהחלט מקרים שגורמים לך להיות אופטימיסטי. החוויה שלי מיום שישי בהחלט מחדשת ...


כפי שאתם יודעים, רכשתי פרונטו 980 לאחרונה, מכשיר שאינו מהזולים בעולם… לצערי שמתי לב שעם הזמן, אחד הכפתורים אינו נלחץ כראוי ודורש לחיצה חזקה בכדי לעבוד. מכיוון שאני מסתמך על כל כפתורי ה-HARD BUTTONS לשם הפעלת המערכת, הדבר הטריד אותי מאוד.rn


בעבר נהגתי לרכוש מכשירים מסוג זה בחו"ל ושלחתי או הבאתי אותם ארצה בעצמי. הפעם רכשתי את המכשיר בארץ והיה מעניין להשוות את המקרים הקודמים שבהם היו לי תקלות שכאלה בפרונטו לפעם זו.rn


כאשר רכשתי את המכשירים בחו"ל – בעצם לא היתה לי כתובת לבעיות כאלה. במקרים כאלה נאלצתי לפתוח את המכשיר ולבדוק כיצד ניתן לתקנו. יש סבירות די גדולה שמדובר במשהו די מינורי (אפילו ניקוי מגעים), אולם פתיחת פרונטו אינו דבר פשוט במיוחד (פיליפס משתמשים בהברגה מסוג TORX שהיא יחסית נדירה) ואם לא זהירים, בקלות ניתן לשבור את סגירות הפלסטיק העדינות (מה שכן, אני כיום מאוד מיומן בהמנעות משבירתם, לאחר פתיחת אינסוף מכשירים שיש להם סגירה דומה…).


כאמור, המכשיר בהחלט תחת אחריות, ולכן פניתי לטופ אודיו אשר הזמינו אותי למשרדם. מרגע הכניסה עד שיצאתי עם קיט חדש של פרונטו (כולל הכל) לקח לי פחות מ-5 דקות. את כל הניירת סידרתי טלפונית לפני ההגעה.rn



פשוט תענוג!rn


למי שלחוץ על הפרונטו שלו (אני בהחלט אחד מאלה שמאוד מאוד לחוצים עליו – שכן קשה מאוד, אפילו בלתי אפשרי, להפעיל את המערכת שלי בצורה נורמאלית ללא שלט שכזה), חשוב לומר שרכישה של מכשיר בארץ יכולה בהחלט להשתלם. כלומר, יש גם פלוסים ברכישה בארץ – זה בהחלט לא רק מינוסים!rn


שוחחתי על כך היום עם יוסי גול, סמנכ"ל טופ אודיו. יוסי אישר לי שלא מדובר בצעד חריג במיוחד עבורי, אלא בתהליך שיגרתי שתקף לגבי כל הלקוחות!rn


כאמור, מסתבר שיש שירות לקוחות רציני בארץ!rn


8:52
  /  
27.03.2005
  
מאמר זה נכתב על ידי עפר לאור

1