כשהחלטתי לקנות גריל גז , חפשתי המלצות באינטרנט והגעתי לפורום כאן .
מקריאה קצרה בפורום הצלחתי למצוא כמה המלצות על הגרילים של Grandhall, מאיכות מוצר ועד שירות מעולה .
מה צריך לבקש יותר ?
לפני שלושה ימים הגעתי לחנות והזמנתי גריל דגם GT3-S .
הגעתי לבית ,ניתקתי את הגריל הישן וחברתי את החדש , הדלקתי את הגריל בשביל לתת לו לעבוד קצת , ואז התחלתי להריח ריח חזק של גז , מייד כיביתי את הגריל ואת ברז הגז .
יום אחרי ,בשביל לא לקחת סיכון מיותר , הזמנתי טכנאי גז בתשלום של 150 ש"ח שיבדוק את הצנרת וכמובן את הגריל .
הטכנאי בדק עם שעון לחץ ומיד אמר " משהו לא תקין בגריל הזה" "השעון מראה לי שיש דליפה"
שאלנו אותו , "אתה בטוח?" , אז הוא התקשר ליתר ביטחון לעוד טכנאי גז , וגם הטכנאי השני אישר שיש בעיה בגריל.
הטכנאי כמובן השאיר לי קבלה וחוות דעת :
"נבדק גריל גז מסוג גרנד הול ע"י מנומטר (שעון לחץ) נמצא שיש דליפה במערכת גז של הגריל , הגריל נותק"
האמת ,אחרי שטכנאי הגז הלך , הייתי המום , גריל גז באלפי שקלים ...חדש מהארגז דולף גז ? , מה היה קורה אם לא הייתי מגדיל ראש ומזמין איש מקצוע? , מה היה קורה אם לא הייתי נוהג במשנה זהירות?
שטכנאי הגז עזב התקשרתי לחברת "כרמל דיירקט" (היבואנית ונותנת האחריות ) , לראות מה עושים? לקבל תשובות...שירגיעו אותי קצת ! (וכמובן , לקבל את המוצר ששלמתי עבורו).
ציפיתי לפגוש שירות מעולה כמו שקראתי ,אבל גם כאן לא ליקקתי דבש :
-ענתה לי מוקדנית שאמרה שהיא בודקת והיא חוזרת אלי .
-המתנתי לשיחה שלא הגיעה.
- אז יום למחרת בשעה 11:00 החלטתי להתקשר לראות מה קורה ? , המוקדנית אמרה שלי שתבדוק מיד .
-הפעם חזר אלי בחור , ששאל אותי : איך אפשר לעזור?... אז סיפרתי לו את המקרה...ואז הוא אמר לי "אני בנהיגה , בשעה 14:00 אני אגיע למשרד ,אחזור אלייך ונראה למתי יש לי טכנאי , שאלתי אותו "איך דבר כזה קורה?" והוא שוב אמר " אני נוהג, ב14:00 אני במשרד ואז נדבר"
- בשעה 16:00 , לאחר שהוא לא חזר אלי , התקשרתי שוב , הפעם הסברתי למוקדנית שאני לא מעוניין לרדוף אחריהם בשביל לקבל את השירות שמגיע לי, קניתי מוצר שעלה לי לא קצת ואני רוצה שירות , ואם הבחור אמר ב14:00 אני מצפה לקבל שיחה... היא אמרה לי שהיא בודקת.
- אותו בחור חזר אלי ושאל אותי " איך אפשר לעזור " אמרתי לו שדברנו בבוקר ואני עדיין ממתין לתשובה "
הוא אמר לי " תזכיר לי את הסיפור.." ...לאחר ששוב ספרתי לו הוא עצר אותי ואמר " אמרתי לך אני בנהיגה , אני עוד מעט במשרד ואתקשר אלייך "
- מיותר לציין שהוא לא חזר אליי נכון לכתיבת שורות אלה ( שנכתבות הרבה אחרי סוף יום העבודה שלהם )
אז אולי אתם תעזרו לי להבין :
-איך יכול להיות שגריל גז באלפי שקלים מגיע ללקוח עם דליפת גז ? ,מדובר בסכנה של ממש!
אני שוקל לפנות למכון התקנים כדי לקבל הסברים .
אני כלקוח לא יודע אם אני רוצה בכלל להשתמש בגריל של חברה שבקרת האיכות שלה כנראה לא מספיק טובה בשביל לאתר דליפת גז בגריל , דבר שלדעתי הוא הבסיס של בקרת האיכות במוצר הזה , הדבר החשוב ביותר! , הדבר הראשון שצריך לבדוק !.
ואם לפחות ציפיתי לקבל שירות מהיר ויעיל מהחברה שמיבאת את המוצר , שאולי תרגיע אותי , והכי חשוב תספק לי מוצר תקין! , אז גם שם אני מוצא את העצמי מאוכזב .
אני יודע מה האפשרויות שלי ומה הזכויות שלי , את ההחלטות שלי אני אקבל...
אבל המשתמשים שעוד לא קנו את הגריל שלהם , להם אני מציע לחשוב שוב לפני שהם בוחרים את הגריל החדש.
חשש לנזילה מגריל GrandHall (כותרת נערכה)
חשש לנזילה מגריל GrandHall (כותרת נערכה)
נערך לאחרונה על ידי winnerm ב 10/04/2014 0:50, נערך 4 פעמים בסך הכל.
דברים שכאלה קורים גם במרצדס SLK .
אומנם לא תקין נוהל השירות שקיבלת , אבל אני די בטוח שזה יפתר בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר.
בוודאי אם העלתה זאת כאן בפורום . תעדכן בהתאם .
אומנם לא תקין נוהל השירות שקיבלת , אבל אני די בטוח שזה יפתר בסופו של דבר על הצד הטוב ביותר.
בוודאי אם העלתה זאת כאן בפורום . תעדכן בהתאם .
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
חשוב לי להדגיש , ידוע לי שלפעמים יש פגמים בייצור , לא מזמן קניתי טלוויזיה שהפסיקה לעבוד אחרי 30 שעות , התקשרתי לנותן האחריות ,תוך 24 שעות הגיע טכנאי שבדק את הטלוויזיה והתקין טלוויזיה חדשה , הכל נגמר בשלום ובלי טיפת עצבים .
לגבי הגריל ? יכולתי להבין אם היה כפתור לא תקין , או משהו בסגנון, אבל גז דולף מגריל זה לא עוד תקלה (לפחות לפי הבנתי ).
בכל מקרה , יכול להיות שNemesis צודק ובשביל זה יש אנשי מקצוע .
אני גם אולי יכול להבין ולסלוח , אבל לשירות הגרוע שלהם אין תירוץ , עשיתם "פאשלה" ? , הלקוח קיבל מכשיר תקול ? , לפחות תעזרו לו לקבל שירות טוב מהיר וכמובן את המוצר שקנה .
לגבי הגריל ? יכולתי להבין אם היה כפתור לא תקין , או משהו בסגנון, אבל גז דולף מגריל זה לא עוד תקלה (לפחות לפי הבנתי ).
בכל מקרה , יכול להיות שNemesis צודק ובשביל זה יש אנשי מקצוע .
אני גם אולי יכול להבין ולסלוח , אבל לשירות הגרוע שלהם אין תירוץ , עשיתם "פאשלה" ? , הלקוח קיבל מכשיר תקול ? , לפחות תעזרו לו לקבל שירות טוב מהיר וכמובן את המוצר שקנה .
נערך לאחרונה על ידי winnerm ב 08/04/2014 23:46, נערך פעם 1 בסך הכל.
לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק. אתה צודק במאת האחוזים אבל מציע לך לפעול בחוכמה.
ראשית יתכן והתקלה נובעת מצינור או מחבר לא מהודקים שעבודה של חצי דקה תפתור את הבעיה. אם יש לך מעט חוש טכני אל חשוש לפתוח את הגז כשאתה רחוק ממקור של אש ולראות אם תוך שניות ספורות אתה רואה מהיכן יוצא הגז,גם שומעים וגם מריחים.
אם לא בא לך להתעסק אז היה נחמד וסבלני וקבע מועד לתיקון. אל תנסה להסביר כלום בטלפון. תתקשר ותאומר שהגריל לא עובד ושאתה מבקש טכנאי. כשהוא יבוא תספר לו על דליפת הגז.
האמת שאינני מבין מדוע מההתחלה הזמנת טכנאי גז עצמאי ולא את החברה ? חשבת שהבעיה בצנרת שלך או משהו כזה ?
אינני מצדיק כלל את החברה אבל מציע לך להיות חכם ולהפטר מהבעיה.
ראשית יתכן והתקלה נובעת מצינור או מחבר לא מהודקים שעבודה של חצי דקה תפתור את הבעיה. אם יש לך מעט חוש טכני אל חשוש לפתוח את הגז כשאתה רחוק ממקור של אש ולראות אם תוך שניות ספורות אתה רואה מהיכן יוצא הגז,גם שומעים וגם מריחים.
אם לא בא לך להתעסק אז היה נחמד וסבלני וקבע מועד לתיקון. אל תנסה להסביר כלום בטלפון. תתקשר ותאומר שהגריל לא עובד ושאתה מבקש טכנאי. כשהוא יבוא תספר לו על דליפת הגז.
האמת שאינני מבין מדוע מההתחלה הזמנת טכנאי גז עצמאי ולא את החברה ? חשבת שהבעיה בצנרת שלך או משהו כזה ?
אינני מצדיק כלל את החברה אבל מציע לך להיות חכם ולהפטר מהבעיה.
אין כאן עניין של חוש טכני , ברגע שהרחתי ריח של גז אני יוצא מהתמונה , חד משמעית .kobbi כתב:לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק. אתה צודק במאת האחוזים אבל מציע לך לפעול בחוכמה.
ראשית יתכן והתקלה נובעת מצינור או מחבר לא מהודקים שעבודה של חצי דקה תפתור את הבעיה. אם יש לך מעט חוש טכני אל חשוש לפתוח את הגז כשאתה רחוק ממקור של אש ולראות אם תוך שניות ספורות אתה רואה מהיכן יוצא הגז,גם שומעים וגם מריחים.....
אגב , אני בטוח שטכנאי גז יודע איפה לבדוק , ואם הוא היה רואה צינור שלא מחובר טוב הוא היה אומר ומתקן .
הרי יש לי גריל גז ישן , שהרכבתי חיברתי והשתמשתי בו שנים , אז חוש טכני זאת לא הבעיה , רק תפיסת עולם שונה משלך .
אם לא היה ברור , אז התקשרתי לחברה כדי לקבל תשובות , מה עושים עכשיו? , איך מתקדמים ? ,kobbi כתב: אם לא בא לך להתעסק אז היה נחמד וסבלני וקבע מועד לתיקון. אל תנסה להסביר כלום בטלפון. תתקשר ותאומר שהגריל לא עובד ושאתה מבקש טכנאי. כשהוא יבוא תספר לו על דליפת הגז.....
מאיפה אני אמור לדעת מה הצעד הבא?
בגלל שלא רציתי להאריך יותר מידי במילים אז לא ציינתי שלפני שהזמנתי את הטכנאי הגז הפרטי , התקשרתי לנותן האחריות כדי לשאול אותו , האם הריח תקין ? , אולי בגלל שמדובר בגריל חדש? .kobbi כתב: האמת שאינני מבין מדוע מההתחלה הזמנת טכנאי גז עצמאי ולא את החברה ? חשבת שהבעיה בצנרת שלך או משהו כזה ?
אינני מצדיק כלל את החברה אבל מציע לך להיות חכם ולהפטר מהבעיה....
נאמר לי שהריח לא תקין , ומומלץ להזמין טכנאי גז שיבדוק את הגריל , שאלתי אותם אם אני אמור להזמין את הטכנאי באופן פרטי? ונאמר לי שכן , וזה מה שעשיתי.
בלי קשר , אני יעדכן אתכם שנציג מטעם החברה התקשר לתאם טכנאי להיום.
אז עוד כחצי שעה יגיע הטכנאי ויבדוק את הגריל .
אגב , נאמר לי בטלפון שאם הטכנאי מוצא שהגריל תקין אני מחוייב בתשלום של 150 ש"ח , כמובן שסרבתי ,
אחרי הכל שילמתי 150 ש"ח לטנכאי פרטי בהמלצתם ( אם הייתי יודע שאפשר להזמין טכנאי שלהם הייתי כמובן עושה זאת )
תודה רבה לכולם.
אמשיך לעדכן .
טוב, אז היה אצלי הטכנאי של חברת כרמל דיירקט , לאחר בדיקה נמצא שאין דליפה במערכת הגז של בגריל , ושטכנאי הגז הפרטי ככל נראה טעה .
לטענת חברת כרמל דייקט הם מתחייבים לתוצאות הבדיקה והם כמובן ישלחו אלי בהמשך דוח מלא שבו הם רושמים זאת.
לאחר ביקור הטכנאי התקשר אלי הבעלים של חברת כרמל דיירקט (שכחתי את שמו) .
הוא התנצל באופן אישי ואמר שהחברה שלו משקיע המון בשירות הלקוחות שלה , ולראיה הגיעה אלי טכנאי תוך 3 ימים, כאשר כבר אתמול נקבע שיגיע אלי היום טכנאי ,אבל בגלל שמדובר בימים לחוצים הם שכחו להתקשר ולתאם איתי , הוא אמר שהוא מודע שזה לא תקין וזה משהו שלא נהוג בחברה שלו ושהוא מתנצל על כך.
הוא הבטיח לי יותר מפעם אחת שאני יכול להיות רגוע ובטוח שהגריל שנמצא ברשותי תקין לחלוטין ושאם היה את הספק הקטן ביותר הוא היה מחליף באחד חדש (לזכותו יאמר שהטכנאי אכן הגיע עם גריל חדש ברכב)
אני אגיד שבסופו של דבר המקרה נסגר לשביעות רצוני ,אחרי הכל לא רציתי שום דבר חוץ מגריל גז תקין ובטוח .
השיחה עם בעלי החברה הצליחה להרגיע אותי ולהעביר בי את הרושם שבאמת מדובר במקרה לא שגרתי ( אחרי הכל אני אמור לקבל מהם אחריות ב5 שנים הבאות)
עכשיו נשאר רק להנות מהגריל ולאכול טוב .
לטענת חברת כרמל דייקט הם מתחייבים לתוצאות הבדיקה והם כמובן ישלחו אלי בהמשך דוח מלא שבו הם רושמים זאת.
לאחר ביקור הטכנאי התקשר אלי הבעלים של חברת כרמל דיירקט (שכחתי את שמו) .
הוא התנצל באופן אישי ואמר שהחברה שלו משקיע המון בשירות הלקוחות שלה , ולראיה הגיעה אלי טכנאי תוך 3 ימים, כאשר כבר אתמול נקבע שיגיע אלי היום טכנאי ,אבל בגלל שמדובר בימים לחוצים הם שכחו להתקשר ולתאם איתי , הוא אמר שהוא מודע שזה לא תקין וזה משהו שלא נהוג בחברה שלו ושהוא מתנצל על כך.
הוא הבטיח לי יותר מפעם אחת שאני יכול להיות רגוע ובטוח שהגריל שנמצא ברשותי תקין לחלוטין ושאם היה את הספק הקטן ביותר הוא היה מחליף באחד חדש (לזכותו יאמר שהטכנאי אכן הגיע עם גריל חדש ברכב)
אני אגיד שבסופו של דבר המקרה נסגר לשביעות רצוני ,אחרי הכל לא רציתי שום דבר חוץ מגריל גז תקין ובטוח .
השיחה עם בעלי החברה הצליחה להרגיע אותי ולהעביר בי את הרושם שבאמת מדובר במקרה לא שגרתי ( אחרי הכל אני אמור לקבל מהם אחריות ב5 שנים הבאות)
עכשיו נשאר רק להנות מהגריל ולאכול טוב .
נערך לאחרונה על ידי winnerm ב 09/04/2014 15:18, נערך פעם 1 בסך הכל.